اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

ariamehr1111

کاربر سایت
Oct 26, 2018
238

مایکروسافت در حال کار روی یک کنترلر جدید است​

این کنترلر جدید دارای قابلیت‌های جدیدی خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به بازخورد هپتیک در دسته‌های کنترلر، که به عنوان بلندگو نیز عمل می‌کنند، اشاره کرد. همچنین این کنترلر شامل یک باتری شارژی قابل تعویض، جوی استیک‌های آنالوگ ماژولی جدید (که همچون دیگر دکمه‌های این کنترلر، بی صدا‌تر است) و قابلیت پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۲ و دیگر موارد گنجانده شده است. علاوه بر این‌ها، این کنترلر قابلیت پشتیبانی از ژیروسکوپ به واسه شتاب‌سنج موجود در آن را نیز دارد
View attachment 310518

پ.ن : خوب یا بد فکر کنم همه مون باید این کنترلر رو تهیه کنیم امیدوارم گروونتر از Elite 2 نباشه
سلام و وقت بخیر. جایی عنوان نشده که آیا روی سری ایکس یا اس هم قابلیت استفاده داره یا نه؟
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
سلام و وقت بخیر. جایی عنوان نشده که آیا روی سری ایکس یا اس هم قابلیت استفاده داره یا نه؟
عنوان نشده چون رسما معرفی نشده اصلا ولی 100% بدون هیچ شکی قابل استفاده رو سری اس یا اکس هم خواهد بود.
 

dooste.man83

کاربر سایت
Nov 20, 2008
3,907
سلام و وقت بخیر. جایی عنوان نشده که آیا روی سری ایکس یا اس هم قابلیت استفاده داره یا نه؟
این کنترلر همراه با مدل جدیدی از کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد. کنسول ایکس باکس سری ایکس جدید که عنوان Brooklin را دارد، یک نسخه تمام دیجیتال است که دارای دو ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، طراحی جدید و قیمت ۴۹۹ دلاری، همان قیمت کنسول ایکس باکس سری ایکس اصلی، خواهد بود.
پ.ن: امکانات کنترلر به سخت افزار کنسول بر نمیگرده و مربوط به نرم افزار کنسول و خود کنترلر میشه پس فکر میکنم این کنترلر رو بشه روی کنسول های نسل فعلی استفاده کرد
 

DM.JAGUAR

کاربر سایت
Apr 11, 2022
108
جواب میده ؟ فقط ریفر رو دیدم کلا از خریدش 50 50 شدم ..
یعنی چی که جواب میده؟
برای اطمینان بیشتر موقع خرید حضوری از فروشنده بخواید که توی فاکتور درج کنه کنسول ریفر هست یا نه و شماره سریال کنسول رو هم وارد فاکتور کنه.
اینجوری نمیتونن کنسول ریفر رو بهتون قالب کنن.
 

prop

کاربر سایت
Jan 10, 2021
580
من حدس میزنم اسپنسر یا بعد خرید ABK یا تا انتهای ۲۰۲۴ کناره گیری میکنه و ۲۰۲۵ بنظرم شروع مناسبی برای مدیریت جدید هست که بتونه برای نسل بعدی پروژه ها و برنامه ها رو بچینه و شروع قدرتمندی داشته باشه. احساس میکنم که اسپنسر با تصمیم هیئت مدیره سارا باند رو فرد مناسبی برای جایگزینی میدونه و تو این مدت همه اون چیزی که لازمه بدونه و لازمه برای آینده در اختیار داشته باشه، بهش داره منتقل میشه مثل همین ملاقات و جلساتی که با استودیوهای ژاپنی دارند. یعنی روزی که اسپنسر بره بلافاصله سارا باند از همون فردا کار رو شروع میکنه و این میتونه بهترین اتفاق برای ایکس باکس باشه به شرطی که فرد بهتر از سارا باند وجود نداشته باشه.
توجهی که از طرف اسپنسر به استودیوهای شرقی شده فوق العاده خوبه و امیدوارم که نتیجه خوبی بده.
 

pouria.sh

کاربر سایت
Nov 13, 2020
304
دوستان من الان متوجه شدم که گویا علاوه بر Xbox Games Showcase 2023 ، چیزی هم وجود داشته بنام Xbox Games Showcase Extended 2023 !
من تازه فهمیدم این قضیه رو که اتفاقا خیلی تصادفی هم بود. چند وقت پیش یک رویداد از طرف مایکرو سافت در یوتوبش پخش شد بنام Tokyo Game Show که مشخصه به چه مناسبتی هست.دریوتوب اکس باکس یک پادکست هست که هر هفته فکر کنم پخش میشه.توی این پادکست اخیرشون داشتن راجب مراسم توکیو صحبت میکردن (لینک) که دیدم یکی از اعضای تیم ایکس باکس رو معرفی کردن بنام tina amini (تینا امینی) که مسئول تدارک شوکس خرداد ماه ایکس باکس بود.حالا قبل از ادامه ماجرا بگم یهو که اسمش رو شنیدم بنظرم خیلی آشنا میومد این تینا.که دیدم بله ایشون قبلا توی ign خبرنگار بودن و همین بهانه ای شد که یه سرچی تو یوتوب بکنم و این مصاحبه رو کسی خواست میتونه ببینه(لینک).

در قسمت پیشنهاد های یوتوب دیدم یک ویدئو زده بنام Xbox Games Showcase Extended 2023 .برام جالب شد ببینم چیه.جستجو در یوتوب اینطوره که شما اگه چیزی رو سرچ کنی خود یوتوب محتوای مربوط به اون رو خودش بهتون پیشنهاد میده.فقط قبلش بگم تینا داشت توی مصاحبه میگفت که آره منم توی شوکیس ها از وقتی که استخدام شدم نقش داشتم و اینا.خلاصه اینکه علاوه بر اون شوکیس خرداد ماه یک برنامه دیگه هم با فاصله کمی از اون پخش کردن بنام Xbox Games Showcase Extended 2023 که اتفاقا خود تینا اونو شروع میکنه.توش یه چندتا تریلر و مصاحبه هست جدای از اون چیزی که در شوکیس اصلی نشون دادند.(لینک).برام جالب بود چون خودم ازش اطلاعی نداشتم.لااقل برای شوکیس 2024 باید بدونیم احتمالا علاوه بر نمایش اصلی یک شوی extended هم خواهیم داشت :D

یعنی بخوام به طور خلاصه و همراه با تصویر بگم در واقع اینطوری شد که:
1-اول به پادکست ایکس باکس راجب توکیو گیم شو برخوردم(البته بعد از دیدن خود مراسم(لینک))
show.png

2-بعد در قسمت suggestion ویدئو مراسم Xbox Games Showcase Extended 2023 رو دیدم(چون تینا هم در پادکست بود و هم در مراسم extended برای همین یوتوب بهتون پیشنهادش میده)
tina.png

اینی که میگم ربطی نداره ولی دیدم مثلا بعضی وقتا سایت های خبری خارجی یک عکسی از فیل اسپنسر میذاشتن و من همش میگفتم این مال کدوم مصاحبه هستش.چون تو یوتوب مصاحبه هاشو همه دنبال میکنم.تا نگو مال همی شوی extended بوده این عکس که خودش اینجا در نقش مصاحبه گر ظاهر میشه و با سازندگان 33 immortals شخصا مصاحبه میکنه! حقیقتا پشمااام!B-(
phil.png
 
  • Like
Reactions: prop and omid0

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,279
نام
علیرضا
دوستان من الان متوجه شدم که گویا علاوه بر Xbox Games Showcase 2023 ، چیزی هم وجود داشته بنام Xbox Games Showcase Extended 2023 !
من تازه فهمیدم این قضیه رو که اتفاقا خیلی تصادفی هم بود. چند وقت پیش یک رویداد از طرف مایکرو سافت در یوتوبش پخش شد بنام Tokyo Game Show که مشخصه به چه مناسبتی هست.دریوتوب اکس باکس یک پادکست هست که هر هفته فکر کنم پخش میشه.توی این پادکست اخیرشون داشتن راجب مراسم توکیو صحبت میکردن (لینک) که دیدم یکی از اعضای تیم ایکس باکس رو معرفی کردن بنام tina amini (تینا امینی) که مسئول تدارک شوکس خرداد ماه ایکس باکس بود.حالا قبل از ادامه ماجرا بگم یهو که اسمش رو شنیدم بنظرم خیلی آشنا میومد این تینا.که دیدم بله ایشون قبلا توی ign خبرنگار بودن و همین بهانه ای شد که یه سرچی تو یوتوب بکنم و این مصاحبه رو کسی خواست میتونه ببینه(لینک).

در قسمت پیشنهاد های یوتوب دیدم یک ویدئو زده بنام Xbox Games Showcase Extended 2023 .برام جالب شد ببینم چیه.جستجو در یوتوب اینطوره که شما اگه چیزی رو سرچ کنی خود یوتوب محتوای مربوط به اون رو خودش بهتون پیشنهاد میده.فقط قبلش بگم تینا داشت توی مصاحبه میگفت که آره منم توی شوکیس ها از وقتی که استخدام شدم نقش داشتم و اینا.خلاصه اینکه علاوه بر اون شوکیس خرداد ماه یک برنامه دیگه هم با فاصله کمی از اون پخش کردن بنام Xbox Games Showcase Extended 2023 که اتفاقا خود تینا اونو شروع میکنه.توش یه چندتا تریلر و مصاحبه هست جدای از اون چیزی که در شوکیس اصلی نشون دادند.(لینک).برام جالب بود چون خودم ازش اطلاعی نداشتم.لااقل برای شوکیس 2024 باید بدونیم احتمالا علاوه بر نمایش اصلی یک شوی extended هم خواهیم داشت :D

یعنی بخوام به طور خلاصه و همراه با تصویر بگم در واقع اینطوری شد که:
1-اول به پادکست ایکس باکس راجب توکیو گیم شو برخوردم(البته بعد از دیدن خود مراسم(لینک))
View attachment 311801

2-بعد در قسمت suggestion ویدئو مراسم Xbox Games Showcase Extended 2023 رو دیدم(چون تینا هم در پادکست بود و هم در مراسم extended برای همین یوتوب بهتون پیشنهادش میده)
View attachment 311802

اینی که میگم ربطی نداره ولی دیدم مثلا بعضی وقتا سایت های خبری خارجی یک عکسی از فیل اسپنسر میذاشتن و من همش میگفتم این مال کدوم مصاحبه هستش.چون تو یوتوب مصاحبه هاشو همه دنبال میکنم.تا نگو مال همی شوی extended بوده این عکس که خودش اینجا در نقش مصاحبه گر ظاهر میشه و با سازندگان 33 immortals شخصا مصاحبه میکنه! حقیقتا پشمااام!B-(
View attachment 311803
آره این قضیه گیمر رو که خود بچه ها اینجا هم میذاشتن بعدشم این اولین بازی نبود که اکستندد شوکیس داشتیم پارسال هم بعد از Xbox and Bethesda game showcase 2022 یه اکستندد داشتیم. تو این اکستندد ها میان دولوپر ها راجع بازی های که تو شوکیس اصلی نشون داده شده صحبت میکنند و بیشتر حالت مصاحبه داره و توش بازی جدید نشون نمیدن .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر