اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

Bax

کاربر سایت
Aug 16, 2009
1,235
نام
حمید
متوجه ام اگر کسی خوشش نیاد ولی من خیلی حال کردم با مراسم. تینا امینی، نشون داد بلده مراسم جمع کنه. فرمت سریع و نسبت به xo های قبل جذاب تر.

ردفال خیلی خوب بود. نمی دونم از چی گله می کنید. من خیلی خوشم اومد از بازی. یه چیز بین دیسانرد و دث لوپ به نظر میاد. امیدوارم کلی چیز دیوانه وار توش ببینیم.

های فای راش عالی بود. اتفاقا تنوع چیزی هست که صنعت و مخصوصا Xbox نیاز داره. به عنوان کسی که جدیدا اوری رو تجربه کردم و فکم زمین خورد، دوست دارم بازی های کوچیک تر هم ساخته بشن. ده ساعت فان با تایم کمتر برای ساخت. قرار نیست هر بازی بیست ساعت گیم پلی داشته باشه. من به شخصه خیلی خوشم اومد از نمایش. تا دانلودش بیاد رو گیم پس به شخصه تجربه کنمش.

فورزا هم خیلی عالی بود نمایش اش. 4k 60fps rt واقعا محشره. فکر کنم توش اشاره کردن ری تریسینگ شامل gi هم میشه. نمی دونم این در گیم پلی هست یا در بخش ریپلی یا فورزا ویستا و... ، ولی در هر صورت خیلی فک برانداز هست.

در مورد ماینکرفت و ESO خیلی نظری ندارم.
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,495
نام
عرفان
Screenshot_20230126_010923_Chrome.jpg
نکته قابل توجه عرضه 3 بازی فرست پارتی توی همین مدت کوتاه و در روز های پس و پیش هم هستش.
Age of Empires 2 console
Goldeneye 007
Hi Fi rush
در حالی که فقط 3هفته از سال جدید میلادی گذاشته، این حجم از فرست پارتی شبیه به یک بیانیه از سمت ایکس باکس میمونه...

پ. ن: البته درینگ اینجا حواسش به AoE نبوده
 

g - unit

کاربر سایت
Jul 13, 2010
1,343
مراسم عالی بود =D>
های فای راش خیلی خوشمان آمد :D
فورزا که دیگه نیاز به تعریف نداره🔥
ردفال هم خیلی خوبه ولی مثل همه ی عناوین آرکین سلیقه ای هست بازیش و امکان داره بعضیا لذت نبرن... نمونش خودم با دثلوپ حال نکردم با این که نمرات خوبی گرفت
در کل مراسم راضی کننده بود برای من انتظار سوپرایز بزرگی هم نداشتم ولی لذت بردم
همه گیم پس همه دی وان✅
 

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,279
نام
علیرضا
خب منم نظرم راجع نمایش بگم

ماینکرفت: ماینکرفت باز نیستم و بنابراین هیچ نظری نمتونستم بدم هیچ ایده ای راجع خوب و بد بودن بازی هم از رو نمایش ندارم مبارک طرفدارانش
فورتزا = برعکس دوستان برا من نا امیدی بزرگی بود نه از جهت کیفیتش ، البته فک کنم دلیلش همین شوکیس امروزه بنابراین هنوز فرصت داره برام بخصوص دلیل تا امیدیم تاریخ انتشار بود که از spring 2023 رفت 2023 خب بنظر میاد تاخیر خورده
های فای راش: در یک کلا سوپرایز!
اولش گفتم آ همون بازی کوچیک مولتی پلیر نا امید کننده با متا ۶۰ ولی هر چی بیشتر گیم پلی می‌دیدم بیشتر به وجد میومدم و در نهایت تاریخ انتشار منو ترکوند !
همین امشب! یعنی دیشب البته
الدر آنلاین: خوب بود بنظرم از این جهت که بیشتر تمرکزش رو امثال منی بود که اصلا این بازی رو انجام نداده بودن و اومد تو چند دقیقه به زبون ساده همه چی رو توضیح داد و امثال ما رو تشویق کرد به تجربه بازی. برا طرفداران سرسخت هم بعدش یه نمایش اختصاصی در نظر گرفتن تا نظر اونام جلب بشه واقعا این حرکت رو دوست داشتم
ردفال: چقدر جالبه که نظرات اینقدر راجع این متفاوت یه سری نا امید شدن و یه سری مثل من راضی بودن!

در نهایت نمره مراسم ۸ از ده
 

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
من تا قبل از نمایش دیشب واقعا با ردفال حال نمی‌کردم. دقیقا ماجرایی که پارسال قبل از دث لوپ و تجربه کردنش داشتم (رو pc) گیمپلی رو که میبینم تازه میفهمم چجوریاس.

ساید کوئست‌ها ازاد سازی منطقه‌هاش خیلی بیشتر بهم حال داد تا کوئست‌های اصلی که میاد و قبول می‌کنیم انجام میدیم.😁

چریکی بازی دوست دارم😁
 
  • Like
Reactions: Bax and shinsuke

all4u

کاربر سایت
Jan 17, 2008
5,183
خوب شد یه کانال تلگرامی بود که لحظه به لحظه ایونت رو با متن و عکس پوشش میداد نیازی به هدر دادن حجم نبود!
بازی جدید استاد که شبیه این بازیای تبلیغات یو.تو.به بیشتر تا ساخته یه استودیو AAAساز!عجیبه که از RE4 به اینجا رسیده!
ردفال هم که چیز جدیدی نداره و عجیبه که رو المان هایی مانور میدن که ۱۰ها بازی دیگه ازش استفاده کرده!یجوری روی ماموریت گرفتن از NPCها مانور میدن که هر کی ندونه انگار تا قبل ردفال از پیک موتوری ماموریت فرعی میگرفتیم.امیدوارم خود بازی برخلاف نمایش هاش بتونه لااقل DNA آرکینو داشته باشه و گیم پلیش ادمو نگه داره.
اسم کانال رو پ خ میکنی
 

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,409
نام
aliakbar
من تا قبل از نمایش دیشب واقعا با ردفال حال نمی‌کردم. دقیقا ماجرایی که پارسال قبل از دث لوپ و تجربه کردنش داشتم (رو pc) گیمپلی رو که میبینم تازه میفهمم چجوریاس.

ساید کوئست‌ها ازاد سازی منطقه‌هاش خیلی بیشتر بهم حال داد تا کوئست‌های اصلی که میاد و قبول می‌کنیم انجام میدیم.😁

چریکی بازی دوست دارم😁
Redfall_2022_06-12-22_007-1024x576.jpg
انصافا طراحی هنری بازی عالیه
چنتا لوکیشن هم بودن که طراحیشون عالی بود ولی نتونستم شات خوب ازشون بگیرم
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین
View attachment 282475
نکته قابل توجه عرضه 3 بازی فرست پارتی توی همین مدت کوتاه و در روز های پس و پیش هم هستش.
Age of Empires 2 console
Goldeneye 007
Hi Fi rush
در حالی که فقط 3هفته از سال جدید میلادی گذاشته، این حجم از فرست پارتی شبیه به یک بیانیه از سمت ایکس باکس میمونه...

پ. ن: البته درینگ اینجا حواسش به AoE نبوده
با عرضه گوست وایر و ردفال و ماینکرفت که تو نیمه اول هستن و فورزا احتمالی میشه 7 عنوان در نیمه اول که خوبه
استارفیلد هم احتمالا نیمه دومه و میشه 8 که احتمال عرضه هلبلید در نیمه دوم هست با توجه به شایعات.
خوبه و بجز aoe که قبلا رو pc اومده بود و گوست وایر،بقیه دی وان هستن کاملا.تو 2023 به چیزایی که در مورد تامین گیم پس گفته بود کامل عمل کرده.
 

prop

کاربر سایت
Jan 10, 2021
580
های فای راش قشنگ شد mvp نمایش. تو کل این مدت پروسه ساخت چنین پروژه‌ای رو مسکوت نگه داری واقعا خیلیه :D
چقدر من این مدل معرفی کردن یه عنوان رو میپسندم، سازنده میاد قشنگ گیم پلی بازی رو توضیح میده، نمایش میده و میگه همین حالا بازیش کن و بدون توجه به متا و این چیزها میری تجربه میکنی، بدون اینکه حتی انتظار خیلی بیجایی تا زمان عرضه اش بکشی و سورپرایز! بازی دقیقا همون چیزی هست که نمایش داده شده و اتفاقا خوب هم هست. تو کمتر از 24 ساعت رفته تو پرفروش های استیم، با اینکه توسط سیستم لعنت الله و مخرب و نابودگر صنعت گیم یعنی گیم پس به طور رایگان در دسترس هست و جالبه تو استیم تونسته 99% نقد مثبت از 444 نقد داشته باشه، در کنار قیمت کاملا مناسب 30 دلاریش.
اتفاقا دوست دارم میکامی بازم تو چنین پروژه های متفاوتی شرکت داشته باشه و ایکاش میشد یه بازی open world با چنین گرافیک و فضای شاد و شنگولی ساخته بشه و چی بشه اگه های فای راش بعدی ایندفعه سراغ سبک الکترونیک بره :D ضمن اینکه ایشالا مایکروسافت بعد خرید ABK گیتار هیرو رو احیا کنه و بتونه از المان های همین های فای راش استفاده کنه.
خیلی هم خوبه که چنین پروژه های مختلفی مثل همین های فای راش یا حتی پنتیمنت ساخته میشند و دقیقا چیزی هستند که تیم سازنده دوست داره انجام بده و مایکرو دخالتی درباره اش نمیکنه.
رد فال هم همینطوره، تیم سازنده به خوبی گفت که جاه طلبانه ترین پروژه ای هست که دوست داشتن انجام بدن و خیلی خوبه که فرصت انجامش رو داشتند. من اصلا از دث لوپ خوشم نیومد ولی علاقه مندهای مختلفی رو جمع کرد و امتیازهای خوبی هم گرفت.
حالا درباره رد فال، من کلا از بازی از همون اول خوشم نمیومد. اما الان شیفته اش شدم که یه تستی بزنم و اون حس جست و جوی محیطش به خوبی قلقلکم داده. ایرادی که دیدم این انیمیشن های دشمن بود که یه کمی خشک میزد.
ژانویه رو مایکرو خوب شروع کرده و چند روز دیگه AOE رو هم داریم.

برای استارفیلد اما، نیاز به تبلیغات خیلی بزرگی هست در حد اینکه تو فینال SuperBowl نمایش داشته باشه یا از ارتیست های مختلف و سلبریتی های معروف استفاده کنند.
خوشحالم که گیم پس هست(که کسی که کنسول نداره هم میتونه بازی کنه)، کنسولی مثل سری اس وجود داره که "همه" بتونند به راحتی بازی کنند و سرگرم بشند. این بهترین اتفاق برای "گیمرها" تو این نسل اونم دقیقا به لطف مایکروسافت هست که وجود داره و وجود چنین امکاناتی برای ما ایرانی ها که این همه مشکلات زهرماری داریم خیلی ارزشمند هست.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر