اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
جفت کنسول‌ها تا آخر ۲۰۲۱ واقعا بعیده انحصاری زیادی داشته باشن، اکثر عناوینی که گفتن برای ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شدن هم احتمال زیاد تاخیر می‌خورن. این همه انحصاری زمانی که هر دو کمپانی معرفی کردن هم دقیقا به همین خاطر هست. به نظرم به هیلو تأخیر بزنن خیلی اتفاق خاصی نمی‌افته، خیلی بهتر از عرضه بازی ناقص هست :D
پس هورایزن و رچت و اسپایدر و kena و returnal چین؟
اینا همشون تا اخر سال 2021 ریلیز میشن
چطور سونی انحصاری زیاد نداره دیگه باید چندتا انحصاری بده که بشه خیلی
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
برعکس الان سونی بنظر لانچ خیلی عالی ای در پیش داره. نمیخوام بحث مقایسه پیش بکشم خودت میدونی همیشه از ماکرو دفاع کردم ولی الان سونی GT7 رو داره برای لانچ (یکی از پر فروش ترین فرنچایزای سونی) و همینطور اسپین آفِ Spidey! اسپایدر من از پر فروش ترین بازیای نسل بود و قطعا همین دو عنوان حداقل خیلی توجهات رو جلب میکنن. در کنار اینا دمون سولز هست! سک بوی و ... حتی دو سه تا ترد پارتیو انحصاری کردن مثل Deathloop و اون بازی توکیو وایر و گادفال... نمیخوام مقایسه کنم ولی از این طرف بنظر میاد ماکرو تنها بازیای بزرگی که برای لانچ داره هیلو و مدیوم هستن که هیلو رو هم تاخیر بزنن (که باید بزنن با این اوضاع) هیچی نمیمونه رسما! یک ترد پارتی که بعد چند ماه اونورم میاد... لانچ سونی بنظر خیلی قدرتمند میاد!

در کل هرچقدر امیدم به سمت ماکرو بود، دارم قطع امید میشم کمکم...
پس هورایزن و رچت و اسپایدر و kena و returnal چین؟
اینا همشون تا اخر سال 2021 ریلیز میشن
چطور سونی انحصاری زیاد نداره دیگه باید چندتا انحصاری بده که بشه خیلی
GT7 که خیلی سخت هست به لانچ برسه، هورایزن هم به نظرم واقعا بعید هست سال دیگه عرضه بشه. مایکروسافت هم خیلی از بازی‌هاش میره واسه ۲۰۲۲. یه مدت باید با انحصاری زمانی و تعداد کمتری انحصاری خوب بسازیم تا اصل کاری‌ها بیان :D
 

daxpax

کاربر سایت
Feb 27, 2009
1,285
___________________________________
من کارهای فیل رو مثل کارهای نویل میدونم. هاف لایف و کلی عنوان دیوانه کننده والو از بین رفت تا استیم برا نجات ساخته بشه. برا منی که هاف لایف بی نظیرترین عنوان تاریخ گیمینگم بود.خیلی سخت بود ولی همشون فدا شدن.تا pc بمونه.
الان وضعیت ایکس باکس مثل عرصه تاریک pc نیست ولی فیل بجای بازیسازیی رفته دنبال اون منجی که فکر میکنه گیم پس هست و میتونه یه انقلاب باشه.
به نظرم راه درستی رو فیل پیش گرفته ولی نیازی به فدا کردن عناوین نداره این کار.چون مایکرو بر خلاف والو اون برهه توان مدیریت هر دو رو هم تو فاز مالی و هم لجستیک داره.
در مجموع، کار فیل مثبت بوده،تو بازه دو سال آینده میشه بهتر نتیجه گیری کرد که این روشش درست بوده یا نه و استودیوهاش میتونن با نظارت کم فیل،نتایج خوبی رو نشون بدن یا نه؟
یکم زوده،قضاوت در مورد فیل.
ماکروسافت هدف خودش رو تبديل شدن به Netflix بازی هاگذاشته و برای اینکه بتونه این جایگاه رو بدست بیاره باید دائم کانتنت بده بیرون روی بیشترین پلتفرم های ممکن. همین باعث میشه که تمام بازی ها کیفیت AAAنداشته باشند مثل Netflix که کانتنت هاش زیادن ولی عناوین پرستیژش کم اند نسبت به خروجی.به نظرم طرفداران این سیاست حداقل برای یک چند وقتی باید انتطار خودشون رو پایین بیارن تا کار ها رو غلطک بیوفته.
 

American Idiot

کاربر سایت
May 16, 2012
644
نام
Shayan
turn 10 گفته forza motorsport جدید تو مراحل اولیه ساخته یعنی این 3 سالی که از عرضه نسخه 7 میگذره در حال اپدیت انجینشون بودن؟ چون زمان زیادیه.
شایعه هم هست که به 343 تو توسعه هیلو کمک میکردن حالا اینکه یه استودیو ریسینگ چه کمکی میتونه به بازی فرست پرسن بکنه جای خود :D
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
Fable می تونه وزنه خیلی سنگینی باشه. ساخت اکشن نقش آفرینی اپن ورلد برای هر استودیویی بزرگ ترین چالش ممکنه و کلا شرکت هایی که جرات کردن برن سمت این سبک از تعداد انگشت های یه دست کمتره.

جالب اینجاس استودیویی که این بازی رو می سازه، سابقه بازیسازی تو سبک ریسینگ رو داره که بی ربط ترین سبک به یه اکشن نقش آفرینی فانتزی هست! اگر Playground Games نبود می گفتم امیدی به این بازی نیست اما این استودیو کارش انقدر درسته که میشه در مورد Fable ـی که دارن میسازن بلند پروازی کرد.

Playground بعد از بازیسازی تو سبک ریسینگ، داره بازی ای رو میسازه که به تنهایی چندین سبک رو تو خودش جا میده، یعنی اینا همزمان دارن خودشون رو تو سبک اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی داستانی و ... به چالش می کشن که خیلی بلند پروازانه هست.

اگر بتونن کیفیت کارشون رو حفظ کنن و یه اکشن نقش آفرینی اپن ورلد بسازن که بتونه موفق عمل کنه، به جرات می گم همین پروژه انقدر وزنه سنگینی میشه که به تنهایی بتونه با چند انحصاری AAA رقیب رقابت کنه. تاثیری که بازی های نقش آفرینی موفق رو صنعت میزارن در حد تحول و جریان سازی هست، فقط تو همین سبکه که میشه چنین کاری انجام داد و مسیر بازی سازی رو برای صنعت تغییر داد دلیلش هم گستردگی این سبکه که همزمان چندین سبک بازی رو تو خودش جا میده. کاری که اسکایریم سال 2011 کرد، بعد از اون ویچر 3 انجام داد و می بینیم که چطور بازی های AAA همچنان دارن از این بازی ها الگو برداری می کنن! فقط یه بازی هست که می تونه این راه رو ادامه بده و چنین تاثیری بزاره و دوباره یه تحول ایجاد کنه و اون CP2077 هست. Fable هم این پتانسیل رو داره و باید دید که با وجود مدیریت افتضاح Xbox می تونه این پتانسیل رو نشون بده یا نه.
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
نکات اصلی آنالیز کلی DF

-گفتن کراسفایر بهترین گرافیک ایونت بود
-از فورتزا خیلی تعریف کردن، ری تریسنگ خیلی قوی داره، الکس گفت ری تریسینگ از gt بهتره
-هیلو مشکل اصلیش لایتینگشه مثل اینکه و مشخصا ران شدن بازی رو وان اونم ۶۰ فریم خیلی محدودشون کرده با توجه به اینکه اوپن ورد هم شده بازی
-استاکر این انجین بوده، خیلی تعریف کردن
-معتقد بودن مدیوم خیلی دستاورد خوبیه توسط تیم کوچیک بلوبر، الکس احتمال می ده به جای رسترایزشن از ری تریسینگ استفاده کرده باشن تا بتونن حالت ۲ جهان موازی رو سبکتر رندر کنن
-الکس از روی AA روی شمشیر اون تیکه آخر Avowed احتمال داد اون قسمت in engine و نشانگر بازی اصلی باشه.
یک نکته فراموش کردی بزرگوار
اعلام کردن تریلر forza motorsport با اینکه in-engine بود 30 فریم اجرا شده بود :-??
سخت افزار که روش اجرا شده مشخص نیست :-??با توجه به هیلو احتمال زیاد یه pc قدرتمند
بعد مقایسه با gt :| روی devkit PS5 اجرا شده بود :| اون هم 4K 60 فریم

Fable می تونه وزنه خیلی سنگینی باشه. ساخت اکشن نقش آفرینی اپن ورلد برای هر استودیویی بزرگ ترین چالش ممکنه و کلا شرکت هایی که جرات کردن برن سمت این سبک از تعداد انگشت های یه دست کمتره.

جالب اینجاس استودیویی که این بازی رو می سازه، سابقه بازیسازی تو سبک ریسینگ رو داره که بی ربط ترین سبک به یه اکشن نقش آفرینی فانتزی هست! اگر Playground Games نبود می گفتم امیدی به این بازی نیست اما این استودیو کارش انقدر درسته که میشه در مورد Fable ـی که دارن میسازن بلند پروازی کرد.

Playground بعد از بازیسازی تو سبک ریسینگ، داره بازی ای رو میسازه که به تنهایی چندین سبک رو تو خودش جا میده، یعنی اینا همزمان دارن خودشون رو تو سبک اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی داستانی و ... به چالش می کشن که خیلی بلند پروازانه هست.

اگر بتونن کیفیت کارشون رو حفظ کنن و یه اکشن نقش آفرینی اپن ورلد بسازن که بتونه موفق عمل کنه، به جرات می گم همین پروژه انقدر وزنه سنگینی میشه که به تنهایی بتونه با چند انحصاری AAA رقیب رقابت کنه. تاثیری که بازی های نقش آفرینی موفق رو صنعت میزارن در حد تحول و جریان سازی هست، فقط تو همین سبکه که میشه چنین کاری انجام داد و مسیر بازی سازی رو برای صنعت تغییر داد دلیلش هم گستردگی این سبکه که همزمان چندین سبک بازی رو تو خهودش جا میده. کاری که اسکایریم سال 2011 کرد، بعد از اون ویچر 3 انجام داد و می بینیم که چطور بازی های AAA همچنان دارن از این بازی ها الگو برداری می کنن! فقط یه بازی هست که می تونه این راه رو ادامه بده و چنین تاثیری بزاره و دوباره یه تحول ایجاد کنه و اون CP2077 هست. Fable هم این پتانسیل رو داره و باید دید که با وجود مدیریت افتضاح Xbox می تونه این پتانسیل رو نشون بده یا نه.
البته این دو تا ارتباطی با هم ندارن
تیم اصلی forza می سازه
Playground Games opening second studio for open world game
Playground Games: "Crunch has no place in modern development"
2019 تازه به 60 نفر رسیدن
Since we announced Playground's second studio, the developer has hired roughly 60 people, with plans to reach 200. Two years to hire less than half your intended headcount might seem slow, but Raeburn said this has been both unavoidable and somewhat deliberate

استودیو که تازه تاسیس شده و هدفش رسیدن به 200 نفر انتظار داری در حد اسکاریم باشه ؟ بی خیال دوست عزیز
 
آخرین ویرایش:

omid0

کاربر سایت
Jun 14, 2020
1,157
ماکروسافت هدف خودش رو تبديل شدن به Netflix بازی هاگذاشته و برای اینکه بتونه این جایگاه رو بدست بیاره باید دائم کانتنت بده بیرون روی بیشترین پلتفرم های ممکن. همین باعث میشه که تمام بازی ها کیفیت AAAنداشته باشند مثل Netflix که کانتنت هاش زیادن ولی عناوین پرستیژش کم اند نسبت به خروجی.به نظرم طرفداران این سیاست حداقل برای یک چند وقتی باید انتطار خودشون رو پایین بیارن تا کار ها رو غلطک بیوفته.
Xcloud قراره به نت فلیکس تبدیل بشه نه xbox
یعنی شما الان می گی Netflix کیفیت فیلم‌اش پایینه؟
گیم پس ربطی به این ماجرا نداره هیچ ربطی
فورتزا هورایزن ۴ چیه پس
 
  • Like
Reactions: VENOMEM

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
ماکروسافت هدف خودش رو تبديل شدن به Netflix بازی هاگذاشته و برای اینکه بتونه این جایگاه رو بدست بیاره باید دائم کانتنت بده بیرون روی بیشترین پلتفرم های ممکن. همین باعث میشه که تمام بازی ها کیفیت AAAنداشته باشند مثل Netflix که کانتنت هاش زیادن ولی عناوین پرستیژش کم اند نسبت به خروجی.به نظرم طرفداران این سیاست حداقل برای یک چند وقتی باید انتطار خودشون رو پایین بیارن تا کار ها رو غلطک بیوفته.
نکته ای هست که اگه مایکروسافت میخواد گیم پس ر تبدیل به نت فلیکس صنعت گیم بکنه ، نیاز به قرار داد های سنگینی داره ... اولینشون که دیدیم ،بانجی و راک استار بودن که دستنی و RDR 2 رو به گیم پس آورد ... ولی برای اینکه ضعف رو کم کنه و فشار رو از روی فرست پارتی هاش کمتر کنه تا بلای هیلو دوباره تکرار نشه نیاز مبرمی به پارتنر شیپ های بزرگ با تردپارتی ها ، ناشران و استودیو های بزرگ داره ...
مثال میزنم اگه بتونن با دیوید کیج قرارداد ببندن تا یه بازی داستان محور برای گیم پس عرضه کنه فشار از روی استودیویی مثل نینجا تئوری کم تر میشه و بازی با کیفیت تری میسازه ...
 

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
آقا من فک کنم چت زدم! :D همین الان بررسی DF رو از هیلو دیدم نمی دونم چرا برام کیفیت نمایش هیلو متفاوت بود از کیفیت نمایش بازی تو شوکیس مایکروسافت !:D به نظرم الان اصلا بد به نظر نمی رسه (البته لود شدن ابرها و تکستچر ها هنوز روی مخه) خود DF هم گفت کیفیت 4K بازی که بعد از شوکیس بیرون اومده 10 برابر بهتر از نمایشش تو شوکیس دیده میشه!:D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
ماکروسافت هدف خودش رو تبديل شدن به Netflix بازی هاگذاشته و برای اینکه بتونه این جایگاه رو بدست بیاره باید دائم کانتنت بده بیرون روی بیشترین پلتفرم های ممکن. همین باعث میشه که تمام بازی ها کیفیت AAAنداشته باشند مثل Netflix که کانتنت هاش زیادن ولی عناوین پرستیژش کم اند نسبت به خروجی.به نظرم طرفداران این سیاست حداقل برای یک چند وقتی باید انتطار خودشون رو پایین بیارن تا کار ها رو غلطک بیوفته.
فعلا ۵ تا بازی نسل بعدی معرفی شدن که در مجموع، حس این حرفی که گفتی رو به آدم نمیدن :D
Fable
Avowed
Hellblade 2
Everwild
Forza Motorsport

این وسط State of Decay و Grounded و Tell Me Why و ... هم برای پر کردن فاصله بین عرضه AAA ها استفاده میشه که خللی تو کار تیم‌های اصلی به وجود نمیارن‌.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
آقا من فک کنم چت زدم! :D همین الان بررسی DF رو از هیلو دیدم نمی دونم چرا برام کیفیت نمایش هیلو متفاوت بود از کیفیت نمایش بازی تو شوکیس مایکروسافت !:D به نظرم الان اصلا بد به نظر نمی رسه (البته لود شدن ابرها و تکستچر ها هنوز روی مخه) خود DF هم گفت کیفیت 4K بازی که بعد از شوکیس بیرون اومده 10 برابر بهتر از نمایشش تو شوکیس دیده میشه!:D
کیفیت بازی خوبه واقعا. تو همون تریلر مشخصه و اینکه نمایش 1080 بوده که آپ اسکیل شده به 4k.
همینا باعث شده بود+بیلد قدیمی+غیرفعال کردن چند افکت گرافیکی و سیستم لایتینگ،بازی تو ذوق بزنه. این بازی،بازی نسل بعدی نیست. بازی بین نسلی هست
اولین بازی نسل بعدی به نظرم medium هست.
_________________________________________________
و با اومدن سیستم بازی medium مشخص شد. بحث انحصار رزولوشن مطرح نیست.
بحث واقعا رو قدرته و رفتن کنسولها رو amd
که فقط بلده با اعداد بازی کنه و قدرت خامی داره که کارایی و پرفورمنس به اون حد نداره.
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
XBOX GAME PASS IS MICROSOFT’S TRUE NEXT-GEN XBOX
Microsoft is gearing up for a different Xbox future

Xbox Game Pass is Microsoft’s true next-gen Xbox

پ.ن : فن های اکس باکس چاره ای جز 2-3 سال صبر کردن وجود نداره تا سیاست جدید مایکرو که بر پایه گیم پس هست رو پا خودش بایسته ...
 

reza11

پنج انگشت مثل هم نیستند. به سلایق هم احترام بزاریم
کاربر سایت
Jun 6, 2013
814
نام
رضا
این که HALO برای کنسول پایه این گرافیک رو به قول خودشون داشته باش برای من قابل قبول هست. همین الانش هم من با گرافیک بازی مشکلی ندارم چون من تریلر 4K بازی رو دیدم گرافیکش بهتر از زمانی بود که با استریم دیده بودم ( با استریم که دیده بودم اصلا خشکم زده بود) هر چند مشکلات گرافیکی زیاد داشت بی کیفیت بودن بافت های ابجکت های دور. دیر لود شدن بافت ها و غیب شدن علف ها .بی کیفیت بودن بافت بعضی سنگ ها و .... ( اونور گفتم اینجا هم بگم به نظر میرسه مشکل از بیلد نمایش باش که بیلد اولیه باش هر چند اصلا نباید کوتاهی میکردن و مقصرن ) که با پولیش حل میشه ولی این چیزا اصلا به عنوان ایپی تراز اول یک کمپانی قابل قبول نیست . من انتظار دارم رو کنسول سری اکس گرافیکی خیلی بهتر از این حرف ها باش. شما نگاه به اختلاف گرافیکی بازیهایی مثل شادو تامب رایدر و مترو اکسدوس و رد دد 2 و گیرز 5 بندازید. رو کنسول وان ایکس گرافیک این بازیها به کل با کنسول پایه فرق داشت.( با اینکه برای یک نسل بودن جفتشون) اصلا برای خودش یک نیمچه نسل فرق داشت. باور کردنی نبودن. حتی بازیهای مترو و رد دد 2 و تامب رایدر رو وان ایکس از PS4 PRO کیفیت بالاتری داشتن و کاملا مشهود بود اختلاف گرافیکی. من انتظارم اینه همونطور که بازیها در کنسول وان ایکس بهبود گرافیکی نسبت به کنسول پایه داشتن در بازی HALO رو سری اکس نسبت به پایه هم اختلاف گرافیکی مشهود باش ( صحبت از یک نسل بالاتر هست) . اگه واقعا مثل اون بازیها در بازی HALO هم اختلاف گرافیکی باش بین کنسول وان پایه و سری اکس یا به عبارتی به واژه OPTIMIZED FOR SERIES X عمل کنن من اصلا دیگه نگران حداقل گرافیک نسل نهمی نیستم. مگه چند عنوان شوتر کنسولی برامون مونده!!! سونی که داغ کیلزون جدید رو تو دلمون گذاشت. مایکرو دیگه با ناقص کردن HALO ضد حال نزنه
 
  • Like
Reactions: dark souls

reza11

پنج انگشت مثل هم نیستند. به سلایق هم احترام بزاریم
کاربر سایت
Jun 6, 2013
814
نام
رضا
آقا من فک کنم چت زدم! :D همین الان بررسی DF رو از هیلو دیدم نمی دونم چرا برام کیفیت نمایش هیلو متفاوت بود از کیفیت نمایش بازی تو شوکیس مایکروسافت !:D به نظرم الان اصلا بد به نظر نمی رسه (البته لود شدن ابرها و تکستچر ها هنوز روی مخه) خود DF هم گفت کیفیت 4K بازی که بعد از شوکیس بیرون اومده 10 برابر بهتر از نمایشش تو شوکیس دیده میشه!:D

منم داداش همین رو گفتم چندبار. کیفیت دموی 4K بازی با زمانی که با استریم میدیدیم خیلی فرق داره. ایرادات تکنیکی داره ولی کیفیت کلی اصلا اونجور نیست که بعضی دوستان شاکین. منم نظرم اینه دمو 4K رو ببینن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر