اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
مشکل مایکرو اینجاست نمیخواد قبول کنه استودیو های جدیدش نمیتونن تو سطح اپیک و بانجی راه قبلی رو ادامه بدن.
مثل این میمونه bend studio بیاد TLOU3 رو به جای ND بسازه و همه تعجب کنن چرا بازی بخوبی شماره قبلی نشده.
مطمئنا دلیلی جز توانمندی بانجی و اپیک نبوده که تونستن زمان خودشون همچون شاهکارهایی بیرون بدن. حالا وقتی بیایی سازنده اصلی رو از بازی جدا کنی میشه داستان دو تا از بهترین آی پی های انحصاری مایکرو.

بنظرم هر دو تا استودیو مایکرو بجای ساخت ادامه هیلو و گیرز،باید سراغ ساخت آی پی جدید و راه خودشون میفرفتن و میتونستن چیزی در خور بدن و تا این شدت هم با مقایسه با بهترین انحصاری های قدیمی مایکرو آسیب نمیدیدن.
من چشمم روشنه یه آی پی خفن دیگه رو میدن بانجی بسازه یا یه نسخه از هیلو !
کلا بودن و پارتنرشیپ بانجی با مایکروسافت یکم از زخم اینفینیت رو کم کرد!
 

gintoki

کاربر سایت
May 22, 2013
530
نام
سجاد
انقدر از ایونت بد گفتیم ، خوبیاش گم شد:
View attachment 156622
خدایی گیم پس خیلی خوبه.قشنگ ادم و قلقلک میده.ولی باید طوری باشه که گیم های خوبی براش بیاد که قابل رقابت با سونی باشه..به نظرم داره این قضیه جا میوفته که چون برای گیم پس میاد پس ناقص باشه یا فلان مشکلی نیست چرا ؟چون ما با ده دلار کلی بازی گرفتیم.این برای یه گیمر هاردکور خوب نیست ولی برای یه ادم معمولی عالیه.بماند که هنوز هم خودم به خرید ایکس رضایت دارم اون هم فقط به خاطر گیم پس.ای کاش سونی هم سریع تر روشن کنه که psnow و میخواد چطوری ساپورت کنه(منظورم اینه مثل گیم پس حداقل بعضی از بازی ها لانچ بیان رو psnow)
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
خب تعریف شو کیس گرافیکی شما فرق داره با مال بنده و البته موردی نداره ممکن برداشت شخصی باشه این موضوع، وقتی اسم Graphical show case میاد وسط قطعا اون بازی هست که اوایل نسل میاد و به گیمرها ثابت میکنه که این کنسولی که میخوای بخری پتانسیل بسیار بالایی از لحاظ گرافیک داره مثل 2 تا هیلو رو ایکس باکس اوریجینال ، مثل Gears of war 1 و ELDER SCROLLS : OBLIVION بر روی XBOX 360 مثل RYSE و FORZA بر روی XBOX ONE ، هیلو 4 اواخر نسل 360 یعنی سال 2012 ریلیز شد و انتظار دیگه ای جز عالی و فوق العاده هم نمیشد داشت و خیلی بازی های قبلش و بعدش هم از لحاظ گرافیکی فوق العاده بودن مثل CRYSIS 3.
اگه بخوایم HALO مثال بزنیم همونطور که گفتم این بازی همیشه شو کیس گرافیکی نبوده که به طور مطلق بگیم.


کلا مایکروسافت ثابت کرد فاقد قدرت تشخیص و نظارت هست، تنها کاری که بلدن انجام بدن خرید استدیو و IP ها با پول کلان و سرمایه گذاری شدید ولی با خروجی متوسط رو به ضعیف، الان همین مایکروسافت 2 تا از بهترین IPهاشو تبدیل کرد به عنوان های معمولی با فروش ضعیف ، وقتی اسپنسر هی میاد میگه ما اصلا در روند ساخت استدیو بازی ها دخالت نمیکنیم نتیجش میشه یک نسل کاملا ضعیف البته بعید میدونم نظارت هم بکنن فرقی بکنه، مثال بخوام بزنم بر میدارن Gears of war تو 2.5 سال میسازن آخرش میشه اسکی 3 تا نسخه قبل انگار با این همه سرمایه گذاری و پای حیثیت ip واجبه یه چیزی سر هم کننن تو 2.5 سال بعد به خورد ملت بدن، بعدش دوباره میان هایپ میکنن میگن شماره جدید بهترین بازی تو سری هست و اپن ورلده ولی تهش میبینی یه terrain با پستی بلندی ساختن یک تکسچر شن قرمز میریزه تو کل نقشه 4 تا دارو درختو خونه کپی پیست میکنه بهش میگن most ambitious game ever made ، بعد اسپنسر میاد از دستاوردشون میگه که چقدر مثلا موفقن. خلاصه زیاد از فیل توقع نداشته باش.

چه هیلو چه بازی های بزرگ دیگه مگه چندین بار فرصت بازگشت به دوران اوج دارن ما تنها چیزی که دیدیم خراب کردن این شانسها و بدبینی فن بیس بازی نسبت به آینده بازی بوده. شما که بازی میسازی فن های بازی از عملکرد نسخه قبلی راضی نیستن باید بیای همچین نمایشی به خورد ملت بدی؟ این یعنی نداشتن قدرت تشخیص. بازیت اگه مشکل داره به هر دلیل نمیرسه به لانچ تاخیر بزن درستش کن ، بهتر از اینه بازی مشکل دار به ملت تحویل بدی و نه تنها آینده کنسولتو خراب کنی و بدتر از چیزی که الان هست بشه و آی پی که 20 سال داری روش مانور میدی نابود کنی.

به هر حال ما از چیزی که میبینیم نظر میدیم و در نظر میگیریم بازی که 5 سال در حال ساخته نباید همچین نمایشی داشته باشه و غیره قابل قبوله.
نمیگم اشتباهه. ولی geow بیشترین مشکلش،بی روح بودن کاراکترها بود.حس هیجان رو کم داشت.اینها نیاز به خود مایکرو نداره،نیاز به تیم داره.
یه جاهایی نیاز به پوست اندازی تو خود تیم داره که وقتی با این مشکلات روبرو شدفبتونه به آی پی جون دوباره بده.
حداقل تو استودیوهای جدیدی که گرفته،تماما هوش بالایی تو این زمینه دارن.و اینو میشد تو تنوع عناوین دید و اینکه مایکرو اشتباه هیلو رو نکرد که همه باید برا نسل قبل بازی بسازن،خودش یه نشونه مثبته،که درس گرفتن.
با فروش ضعیف خیلی موافق نیستم،چون بازیهاش دارن خوب میفروشن.
__________________________
اما با این نکته که شاهکارهاشو رو ضعیفتر کرده،موافقم. مایکرو تیمهای خوبی رو داره میسازه که خلاقیت بالایی دارن و از کار درستهای اینکارن.میتونن با همفکری هم بازیها رو ارتقا بدن.
بنظرم فیل،نمره قبولی گرفته. فقط کاراش،زمان بالایی نیاز داره. فیل برنامش رو نظارت گیمینگ نیست. فیل برنامش رو ساخت یه اکوسیستم بزرگه و یه همچین کاری قربانی داره.
___________________________________
من کارهای فیل رو مثل کارهای نویل میدونم. هاف لایف و کلی عنوان دیوانه کننده والو از بین رفت تا استیم برا نجات ساخته بشه. برا منی که هاف لایف بی نظیرترین عنوان تاریخ گیمینگم بود.خیلی سخت بود ولی همشون فدا شدن.تا pc بمونه.
الان وضعیت ایکس باکس مثل عرصه تاریک pc نیست ولی فیل بجای بازیسازیی رفته دنبال اون منجی که فکر میکنه گیم پس هست و میتونه یه انقلاب باشه.
به نظرم راه درستی رو فیل پیش گرفته ولی نیازی به فدا کردن عناوین نداره این کار.چون مایکرو بر خلاف والو اون برهه توان مدیریت هر دو رو هم تو فاز مالی و هم لجستیک داره.
در مجموع، کار فیل مثبت بوده،تو بازه دو سال آینده میشه بهتر نتیجه گیری کرد که این روشش درست بوده یا نه و استودیوهاش میتونن با نظارت کم فیل،نتایج خوبی رو نشون بدن یا نه؟
یکم زوده،قضاوت در مورد فیل.
 

GZ454

کاربر سایت
Apr 2, 2020
217
اول نسل سونی انقدر رو بحث رزولوشن و چهارتا پیکسل کمتر بیشتر (به معنای واقعی کلمه) بازی هاش نسبت به XOne مانور داد و اینو کرد تو بوق و کرنا و از طرف دیگه انحصاری هایی رو عرضه کرد که هر کدوم برای خودشون شوکیس گرافیکی بودن. شرایط که اینطور شد تغییر ذهنیت بازیکن ها نسبت به XOne تو رقابت مستقیم با PS4 غیر ممکن شد و مایکروسافت مجبور شد غیر مستقیم با رقیبش تو این بحث رقابت کنه و اونم 60 فریم بود! با 60 فریم شدن بازی های One، دیگه مقایسه مستقیم انحصاری های مایکروسافت با سونی غیر ممکن شد و این روند تا همین الان ادامه پیدا کرده.

اما تو نسل بعد لازمه که مایکروسافت این استراتژی مضخرف رو کنار بزاره، حالا که کنسول قوی تر رو در اختیار داره باید اینو تو عمل نشون بده! مخاطب به زرق و برق بازی انحصاری نگاه میکنه و نمیاد فریم رو بشمره! مایکروسافت باید سری X رو با بازی های 30 فریمی که از نهایت قدرت سخت افزاری کنسول استفاده می کنن، به چالش بکشه!

halo infinite به معنای واقعی کلمه قربانی سیاست افتضاح مایکروسافت شده. بیس بازی بر اساس قدرت سخت افزاری XOne هست که بعنوان مهم ترین انحصاری نسل بعدی مایکروسافت، جای تاسف داره. همچنان رو 60 فریم تاکید کردن که همین مسئله باعث شد کسایی که پیگیر بازی هستند همه چیز رو فراموش کنن و بخاطر گرافیک نچسب بازی کلا ناامید بشن! اما مشکل بازی فقط گرافیکش نیست، محدودیت سخت افزار رو میشه تو صحنه مبارزات، سیستم مبارزه و حرکت دشمن ها هم دید! محیط خلوت، با کمترین سطح جزئیات و بی روح، تعداد محدود دشمن ها تو صحنه و ... اینا همه به سخت افزار محدود One بر می گرده!

تو تاپیک Future Of Gaming گفتم دنباله هورایزن حیفه که لانچ تایتل بشه، اما این احتمال رو هم می دادم که این اتفاق نیوفته و مدیرای پلی استیشن یه IP موفق رو قربانی لانچ کنسول نکنن و همین اتفاق هم افتاد. تفاوت مدیریت رو ببینید، مطمئن باشید سونی هیچکدوم از استودیوهای اصلی خودش رو مجبور نمیکنه مهم ترین پروژه خودشون رو برای لانچ آماده کنند، اما اینطرف مهم ترین IP تاریخ Xbox به افتضاح ترین شکل ممکن باهاش برخورد میشه!

یه بحث دیگه ای که هست اینه مایکروسافت هنوز داره سعی میکنه با یه دست دوتا هندونه برداره! هنوز استودیوهاشو مجبور میکنه که اگر میخوان بازی داستانی بسازن حتما یه بخش چندنفره هم بگونجونن تا فروش بازی تضمین بشه! الان دقت کرده باشید بزرگ ترین استودیوها هم وقتی میخوان بازی داستان محور بسازن، بخش چندنفره رو یا کلا حذف می کنن یا بعنوان یه بخش کاملا مجزا و جدا از پروسه ساخت بخش داستانی، بهش نگاه می کنن! مثل راکستار که بخش داستانی دو بازی آخرش رو جدا از بخش تک نفره ساخت و عرضه کرد یا تصمیم ناتی داگ در مورد TLOU2. اینو مایکروسافت هنوز متوجه نشده!

خواسته بازیکن ها از شرکت های متمول سازنده کنسول ساخت بازی های داستان محوره! چون هزینه ساخت بازی چندنفره کمتره استودیوها مستقل راحت تر از پس ساختش بر میان و به همین خاطر الان بازی های چندنفره تو بازار نیاز هر جور گیمری رو برآورده میکنه اما بازی های داستان محور هم همینطوره؟ قطعا نه!
هورایزن که لانچ ظاهرا
 
  • Like
Reactions: pbgame

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,249
نام
سروش
انقدر از ایونت بد گفتیم ، خوبیاش گم شد:
View attachment 156622

درسته بازی هایی که نشون دادن گیم پلی نداشت اما برای من حداقل جذاب بود که استودیو های مایکروسافت دارن روی چه پروژه هایی کار میکنن و به هر حال معرفی شدن از بعضی هاشون هم خیالم راحته که حسابی میترکونن
initiative و inxile و colation هستن :D دوران ایکس باکس انحصاری نداره گذشت ;)
 

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
نکات اصلی آنالیز کلی DF

-گفتن کراسفایر بهترین گرافیک ایونت بود
-از فورتزا خیلی تعریف کردن، ری تریسنگ خیلی قوی داره، الکس گفت ری تریسینگ از gt بهتره
-هیلو مشکل اصلیش لایتینگشه مثل اینکه و مشخصا ران شدن بازی رو وان اونم ۶۰ فریم خیلی محدودشون کرده با توجه به اینکه اوپن ورد هم شده بازی
-استاکر این انجین بوده، خیلی تعریف کردن
-معتقد بودن مدیوم خیلی دستاورد خوبیه توسط تیم کوچیک بلوبر، الکس احتمال می ده به جای رسترایزشن از ری تریسینگ استفاده کرده باشن تا بتونن حالت ۲ جهان موازی رو سبکتر رندر کنن
-الکس از روی AA روی شمشیر اون تیکه آخر Avowed احتمال داد اون قسمت in engine و نشانگر بازی اصلی باشه.
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,038
نام
سهند
حالا جدا از همه ی حرفها و نتیجه گیریهای منتطقی و غیر منتطقی که اصلا نیاز به تکرار ندارند
به نظرم انجین فعلی i343 فدای استاندارد ۶۰ فریمی شده و میخواد به هر قیمتی که شده زیر ۶۰ نیاد :D ولی خب خیلی جای کار دارن شایدم فکر نمیکردن باید برای XO هم بسازن
گرافیک تکنیکی بازی نزدیک به نسخه ی بتای Titanfall 1 بود که انجینشون Source Engine از valve بود . حالا چیزی که مشخص اینه که Halo با بار پردازشی نه چندان سنگین , بازی به شدت سنگینی برای کنسول پایست و ضعف تکسچرها و کم بودن آبحکتها قشنگ داره اینو میگه.

به نظرم ایکس باکس باید کنترل کیفی قوی و درست حسابی روی استودیوهاش داشته باشه و تو مراحل مخلتف خرشون رو بچسبه ،وگرنه در طولانی مدت با این رو به رو هستیم که گیم پس به اکوسیستم گیم ضربه های بدی بزنه و شاید تاثیر معکوس داشته باشه .
اون موقع میگید یادش بخیر بازیهای ۶۰دلاری چقدر خوب بودن :D
 

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,807
آنالیز دیجیتال فاندری...

چیز جدیدی نداشت. از نمایش هیلو شدیدا نا امید شدن. جان اعتقاد داره فدا کردن گرافیک برای رسیدن به 60 فریم اصلا ارزشش رو نداره.

از گیم پس تعریف کردن.

با پخش CGI از بازیا تو تموم show نا امید شدن.
بازیهای معرفی شده براشون جالب بوده ولی از نبود گیم پلی نسل بعدی تو مراسم ناراضی بودن.

ریچ به یه نکته خوبی اشاره کرد. گفت مایکرو تا قبل مراسم تاکید داشت فعلا از این نسل پشتیبانی میکنه. ولی به یکباره وعده خودش رو فراموش کرد و بازیها اکثرا برای نسل بعد فقط معرفی شدن. روشن نبودن و تغییر سیاست دقیقه ای مایکرو براش عجیب بوده.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
جفت کنسول‌ها تا آخر ۲۰۲۱ واقعا بعیده انحصاری زیادی داشته باشن، اکثر عناوینی که گفتن برای ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شدن هم احتمال زیاد تاخیر می‌خورن. این همه انحصاری زمانی که هر دو کمپانی معرفی کردن هم دقیقا به همین خاطر هست. به نظرم به هیلو تأخیر بزنن خیلی اتفاق خاصی نمی‌افته، خیلی بهتر از عرضه بازی ناقص هست :D
برعکس الان سونی بنظر لانچ خیلی عالی ای در پیش داره. نمیخوام بحث مقایسه پیش بکشم خودت میدونی همیشه از ماکرو دفاع کردم ولی الان سونی GT7 رو داره برای لانچ (یکی از پر فروش ترین فرنچایزای سونی) و همینطور اسپین آفِ Spidey! اسپایدر من از پر فروش ترین بازیای نسل بود و قطعا همین دو عنوان حداقل خیلی توجهات رو جلب میکنن. در کنار اینا دمون سولز هست! سک بوی و ... حتی دو سه تا ترد پارتیو انحصاری کردن مثل Deathloop و اون بازی توکیو وایر و گادفال... نمیخوام مقایسه کنم ولی از این طرف بنظر میاد ماکرو تنها بازیای بزرگی که برای لانچ داره هیلو و مدیوم هستن که هیلو رو هم تاخیر بزنن (که باید بزنن با این اوضاع) هیچی نمیمونه رسما! یک ترد پارتی که بعد چند ماه اونورم میاد... لانچ سونی بنظر خیلی قدرتمند میاد!

در کل هرچقدر امیدم به سمت ماکرو بود، دارم قطع امید میشم کمکم...
 

Love Console

کاربر سایت
Nov 5, 2019
1,312
اقا تا جایی که یادمه بازی جهان باز یا سند باکس این نسل روی وان 60 فریم نداشتیم
یعنی همه بلااستثنا 30 فریم بود بازی های شوتر اول شخصی که این نسل اومدن یا خطی بودن که 60 فریم ران شدن یا حتی بعضا مثل دستینی 30 فریم بود
حالا این دیوانه ها به هر دلیلی خواستن بازی روی ONE قفل 60 فریم باشه خب معلومه از گرافیک باید بزنه
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,570
چیزی که میخواستم بگم اینکه خیلی ها گفتن این خروجی قدیمی هست و واسه ۱۱ ماه پیش بوده. به نظر من اینجور نیست. بعد از جو سمی که تو شبکه های اجتماعی افتاده هر شرکتی بود یک ساعت بعد حتی یک دقیقه ویدیو بیرون میداد که این جو سم بخوابه. وقتی یک روز گذشته و همچین چیزی نشده نشون میده خروجی که تا حالا هست همینه. کافیه برید توئیتر و یوتیوب رو ببینید که چه جوک بازاری راه افتاده. بعد اسپنسر گفت تمام چیزی که میبینید خروجی sx هست نه one. اگه درست یادم باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر