اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

moj1370

کاربر سایت
Jun 3, 2010
941
شاتل هم فیلتره و dns میخواد؟
شاتل هم فکر کنم بخواد چون تماس گرفته بودم بخش فنی شاتل گفتن میخواد و گفتن برای ایکس باکس باید dns بزنین ... حالا من چک نکردم خودم
باز دوستانی که خودشون شاتل دارند و تست کردند باید نظر بدن
 
  • Like
Reactions: Rezaenslaved

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
831
نام
Arya Faraji
کسی که نمیتونه adsl داشته باشه و با مودم 4g هست چی؟ خوب این بیچاره مجبوره DNS برنه!شیوه شما وفقط برای کسایی که adsl دارن خوبه
این روشی که گفتن ربطی به نوع اینترنت نداره، به مدل مودم ربط داره که از Wii P N پشتیبانی کنه، مثلا من اینترنتم TD-LTE ایرانسل هست مودمم از L2TP/PPTP پشتیبانی میکنه میتونم استفاده کنم، اگه سیم کارت ایرانسل عادی هم بزارم رو مودم باز میتونم از سرویس های کاهش پینگ رو مودم استفاده کنم پس تنها چیزی که مهم هست پشتیبانی مودم ازون دو تا کلاینت هست.
 
  • Like
Reactions: all4u

mehdiebtedaei

کاربر سایت
Dec 10, 2020
188
اونکه قبلا دون پاشیده. رسما درخواست کرده بود از مایکروسافت که به عنوان مشاور بیاد سر Gears. البته بعدها توییتشو پاک کرد ولی چند تا سایت گذاشتن.

Cliff Bleszinski is Interested in Consulting on the Gears of War Series
After Dissing Gears Of War On Twitter, Cliffy B Offers To Return To The Series

اگه مایکرو میخواست، تا حالا آورده بودش، ولی ظاهرا نمیخوانش:D
میخوانش ولی نه به عنوان مشاور اونم دیگه حس و حالش نداره بیاد سر بازی، بیشتر به نظر اون ریسک رو نمیتونه قبول کنه انگار الان گرز دیگه بابد قبول کرد یک سری معمولی شده در اندازه هیلو برای ماکروسافت اهمیت نداره
 

aha2012

کاربر سایت
Jan 9, 2009
2,880
نام
SubZero
میخوانش ولی نه به عنوان مشاور اونم دیگه حس و حالش نداره بیاد سر بازی، بیشتر به نظر اون ریسک رو نمیتونه قبول کنه انگار الان گرز دیگه بابد قبول کرد یک سری معمولی شده در اندازه هیلو برای ماکروسافت اهمیت نداره
من دوست دارم مارکوس با همین قیافه ای که الان هست(ریش دار) و کمی خسته، تم بازی هم کمی دارک باشه، یه دستی هم به داستان بکشند اونوقت بنظرم gears چیز خفن تری میشه. ?
 
  • Like
Reactions: mehdiebtedaei

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
یه چیزی بهم میگه مایکروسافت بمب اصلیه رو نگه داشته واسه نوامبر ۲۰۲۱! (۲۰ سالگی Xbox) (احتمالا کاراشو کرده یه قرارداد مثل بتسدا بسته که از ۲۰۲۱ استارت میخوره فقط فعلا صداشو در نیورده! خیلی مشخصه که اینقدر با صراحت از خریدهای بعدی صحبت میکنن..)
 

Squidward

کاربر سایت
Oct 1, 2010
1,601
نام
ممد
رفقا کنسول سری ایکس منم چند روزه رسیده و گفتم نظر غیر کارشناسی‌مو بدم.
اول اینکه من نسل قبل کنسول نداشتم و نسل قبلش 360 بازی میکردم. پس کلا این نسل کلا از قافله عقب بودم.
اینجاست که جادوی Game Pass و معرکه بودن بکوارد رو دیدم واویلا. مثل یه گنجینه س. میتونم درک کنم کسایی که میگن نسل جدید بازی نیومده واسش (که البته چند ماه دیگه درست میشه با اون همه استودیو مایکروسافت) ولی واسه یه کسی مثل من که نسل قبل نبوده کلا، Game Pass و ایکس باکس با اختلاف بهترین گزینه س.


چندتا چیز رندوم:

کنسول اصلا صدا نداره.

خود کنسول از اون چیزی که فکر میکردم کوچیکتره

قابلیت quick resume از چیزی که فکر میکردم هم فوق العاده تره. داشتم شماره جدید استاروارز رو بازی میکردم، یه جایی رو چند بار باختم بازم دیدم دارم میمیرم گفتم بیخیال حوصله ندارم ادامه بدم دیگه. رفتم Gears 5 رو یکم بازی کردم که عجب گرافیک درخوری هم داشت. گیمپلی هم مثل همیشه نرم بود.
بعد گفتم برگردم استاروارز ببینم چی میشه، به محض اینکه بازی رو اجرا کردم بعد فقط چند ثانیه، یهو چند نفر با شمشیر و گلوله مثل چی کشتنم. چند لحظه شوکه بودم.. بدون اینکه بازی حتی با منو استارتی چیزی شروع شه. به این میگن نسل جدید.

حتی اداپتور ایکس باکس رو کنده بودم و بعد از وصل کردن دوباره ش بازم قابلیتش بود.
===

تنها چیزی هم که به مشکل خوردم باهاش انلاین بازی کردن بود. که من همیشه با نت ایرانسل بودم که Nat ـش strict بود که اصلا نمیشد. رفتم به خاطرش مودم خریدم ADSL رو به راه کردم که بازم فرقی نکرد. همین Gears رو که بازی میکنم کلا با یکی دو نفر بازی میکنم بقیه Bot ن. نمیدونم هم باید چیکارش کنم اگه کسی ایده ای داره بگه لطفا دمتون گرم .

==

خلاصه واقعا کنسول درخوریه. Game Pass هم یه جادوی عجیبی داره..
 
آخرین ویرایش:

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
650
نام
Ro.s
یه ویدئو از فیل اسپنسر ببینیم?
View attachment 189553

MXGA
پرزیدنت او د اکس باکس رپابلک، پرزیدنت فیل اسپنسر

با شعار بیاید اکس باکس را دوباره عالی کنیم به صحنه آمد. در پی 7 سال ریاستش در جمهوری اکس باکس توانست دستاورد های بزرگی را برای ملت اکس باکس کسب کند.
وی پس از اثبات تقلب آرای الکترال دان متریک به قدرت رسید.
از دستاورد های بزرگ او بر اساس شعار اول اکس باکس می توان به:
1-گیم پس
2-سخت افزار عالی
3-خرید استودیو و کمپانی
اشاره داشت.
اکنون یک سال تا انتخابات جدید جمهوری اکس باکس فاصله داریم و کمپین از حالا آغاز به کار کرده است.
به پرزیدنت فیل اسپنسر رای بدهید
*این پیام تبلیغاتی است و توسط پرزیدنت فیل اسپنسر تایید نشده است
 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,637
نام
alireza
چندتا خبر:


۱.بازیهایی که رو xcloud از تاچ_کنترل استفاده میکنن تعدادشون بیشتر میشه الان به ۲۲ رسیده

۲.اقای گرینبرگ سال جدید و تبریک گفتن و پیوستن بیتسدا خوشحال هستند و از سورپرایزهای سال جدید هم هیجان زده

۳. شرکت ikea به خاطر سایز بزرگ کنسول های نسل بعدی چند تا ماکت کنسول ها رو گذاشته تو فروشگاها که مشتری ها با توجه به سایز کنسول ها میز تلوزیون بخرن?

۴. تیم ایکس باکس از تعطیلات سر کارخودشون برگشتن و مشغول ساخت بازی ها هستند و احتمالا یه اپدیت از bc در راه هست (بازی های نسل قبل)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر