اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
من چند بار این جمله رو خوندم و اخرم نفهمیدم چطور این نتیجه رو گرفتی!

مثل اینه الان ps بره کونامی رو بخره و شماره بعدی pes رو انحصاری کنه و فقط برای ps و pc عرضه ش کنه.
نتیجه چی میشه؟
انحصاری کنسولی ps و معنیش این میشه دارندگان کنسول های سوییچ و اکس باکس ازش محروم میشن که به صورت واضح میشه انحصار طلبی.
خلاص.

اینکه ماکرو با خرید بتسدا یه اس بزرگ و رو کرد و کسی کتمان نمیکنه، کسی هم نمیتونه بهش خرده بگیره.
به قولی دارندگی و برازندگی!
ولی دیگه بخوایم چیزی که مثل روز روشنه رو شب نشون بدیم جالب نیست.
این دقیق معنیش میشه انحصارطلبی و چیز بدی هم نیست یه استراتژیه که انتخاب کردن و باید دید نتیجه ش چی میشه.
نه خودش این موضوع رو توضیح داده.
گفته که سرویس گیم پس ما روی اندروید هست. اینستالد بیس اندروید هم بیش از هر کنسول دیگه ایه. روی pc و ios هم هست که خب اینها هم یوزرهای بسیار زیادی در دنیا دارن. از طرفی قراره روی اسمارت تی وی ها هم بیاد. حالا با یه حساب سرانگشتی میشه فهمید که دسترسی به بازیهای فرست پارتی ایکس باکس بسیار زیاده.
به عنوان مثال شما قاعدتن یک گوشی همراه دارید، از نظر مایکروسافت شما مخاطب بلقوه ی ایکس باکس محسوب میشید که با خرید اشتراک سرویس گیم پس وارد اکوسیستم ایکس باکس خاهید شد. به همین راحتی:D
برای همین اعتقاد داره روی ps5 و سوییچ دیگه مخاطب (جدیدی) وجود نداره که ما بخایم سرویسمون رو روی اونها هم گسترش بدیم.
حالا این سطح از دسترسی رو با مثلن یک ناشر مولتی پلتفرم ساز مقایسه کنید. از نظر تعداد، افرادی که به بازیهای کمپانی x دسترسی دارن، قابل قیاس با تعداد یوزرهای اندروید نیستند.
به عبارت دیگه از لحاظ عددی، تعداد انسانهایی که به صورت بلقوه میتونن به بازیهای ایکس باکس دسترسی داشته باشن 8 میلیارد نفره.:D
به تعبیر اسپنسر این سیاست معنای انحصار طلبی نمیده و من فکر می کنم درست هم هست.
 
ببين اين تعريف اكو سيستم داره اينو ميگه ما بستر بازي كردن رو خيلي گسترش داديم
يعني فقط كنسول نيست و پي سي و گوشي هاي هوشمند و حتي تي وي هاي هوشمند هم قابليت استفاده از بازيهاي مارو دارن
يعني بحث اينه كه ما مجبور نميكنيم هر كسي واسه تجربه بازيهاي ما كنسول رو بخره
دقيقا بر عكس سوني و نينتندو شما مجبوري واسه بازيهاش حتما كنسول رو بخري.
جفتشون هم يه جامعه بزرگ روي پي سي و موبايل و تبلت رو كاملا ناديده گرفتن فقط براي فروش پلتفورم خودشون.
خوب الان ماكروسافت ميگه ما يه پلتفورم خيلي خيلي بزرگتر داريم
و اينجا اتفاقا سوني انحصار طلبه اونم بياد بازيهاش رو روي پي سي منتشر كنه
مثلا الان روي پي سي هم ماكرو انحصاري نكرده و روي استيم هم همه بازيهاش ميان
منتهي مسلما براي جذب مخاطب يسري فيچرها بايد اين سرويس داشته باشه كه خوب انحصارا مربوط به همين اكو سيستم باشه.

شما يه طرفه قضيه رو ميبيني كه سوني و نينتندو به انحصار طلبي رو ادامه بدن ولي ماكرو بياد همه بازيهاش رو مولتي پلتفورم كنه.
مسلما روي كنسول تا وقتي كه سوني اينكارو ميكنه ماكرو هم به نوعي مقابله به مثل ميكنه با اين تفاوت كه انحصاري ماكرو رو بقيه پلتفورمها هم هست منتهي سوني و نينتدو فقط روي كنسولشون بازي رو دارن.

اینو من جایی گفتم؟!!!!!!:|

امین منظور این دوستمون اینه که شما مجبور نیستی برای تجربه بازی x، بری 500 دلار (یا 300 دلار) پول کنسول بدی اونم برای تجربه یک بازی 60-70 دلاری

ماکرو میگه اوکی شمایی که همه بازیای محبوبت سمت سونی/نینتندو هستن لازم نیست برای یک بازی خاص پلتفرم مارو (کنسول xbox) خریده باشی. شما اگه یک pc داشته باشیم میتونی به بازی ما دسترسی داشته باشی. حتی pc قدرتمند نبود هم با pc ضعیف و یا حتی پلتفرم های اندروید (و گویا ios) میتونی به صورت cloud به بازی دسترسی داشته باشی.
حالا شاید نشه اون بازیو روی کنسول ps5 و یا سوییچ پلیش کرد ولی شمایی که میخوای میتونی با کمترین هزینه (در صورت داشتن یک اسمارتفون ساده و با 10 دلار گیمپس) به بازی دسترسی داشته باشی
اگه من بخوام بپرم وسط با اجازتون :-"
اگه انحصار رو گرفتن یک بازی از یک سونی فن یا نیتندو فن در نظر بگیریم
این کار مایکروسافت گرفتن یک بازی از کنسول اون فنه نه خود اون فن روی گوشی ش حتی می تونه بازی کنه روی تلویزیون یخچال کمد :|
دردسترسه :-"
نه خودش این موضوع رو توضیح داده.
گفته که سرویس گیم پس ما روی اندروید هست. اینستالد بیس اندروید هم بیش از هر کنسول دیگه ایه. روی pc و ios هم هست که خب اینها هم یوزرهای بسیار زیادی در دنیا دارن. از طرفی قراره روی اسمارت تی وی ها هم بیاد. حالا با یه حساب سرانگشتی میشه فهمید که دسترسی به بازیهای فرست پارتی ایکس باکس بسیار زیاده.
به عنوان مثال شما قاعدتن یک گوشی همراه دارید، از نظر مایکروسافت شما مخاطب بلقوه ی ایکس باکس محسوب میشید که با خرید اشتراک سرویس گیم پس وارد اکوسیستم ایکس باکس خاهید شد. به همین راحتی:D
برای همین اعتقاد داره روی ps5 و سوییچ دیگه مخاطب (جدیدی) وجود نداره که ما بخایم سرویسمون رو روی اونها هم گسترش بدیم.
حالا این سطح از دسترسی رو با مثلن یک ناشر مولتی پلتفرم ساز مقایسه کنید. از نظر تعداد، افرادی که به بازیهای کمپانی x دسترسی دارن، قابل قیاس با تعداد یوزرهای اندروید نیستند.
به عبارت دیگه از لحاظ عددی، تعداد انسانهایی که به صورت بلقوه میتونن به بازیهای ایکس باکس دسترسی داشته باشن 8 میلیارد نفره.:D
به تعبیر اسپنسر این سیاست معنای انحصار طلبی نمیده و من فکر می کنم درست هم هست.

عزیزان بحث من سر جمله دوستمون بود و انحصاری شدن کنسولی بازی های بتسدا و اینکه یه سری بازی که قبلن "مولتی" بودن از دسترس یه عده خارج میشه و اون عده دسترسی بهش رو روی کنسولی که قبلن روش موجود بوده (قرار بوده همچنان باشه) رو از دست میدن و این میشه انحصار کردن دیگه یعنی از "دسترس بودن" خارج میشن.

الان بحث سر راهبرد ماکرو تو نسل بعد و گستردگی امکان دسترسی نیست!
من میگم این حرکت با هر متر و معیاری تو ذهن من بشخصه انحصارطلبی تداعی میشه و بازم تاکید میکنم عیب و ایرادی بهش نیست.
 
  • Like
Reactions: omid0
اینو من جایی گفتم؟!!!!!!:|





عزیزان بحث من سر جمله دوستمون بود و انحصاری شدن کنسولی بازی های بتسدا و اینکه یه سری بازی که قبلن "مولتی" بودن از دسترس یه عده خارج میشه و اون عده دسترسی بهش رو روی کنسولی که قبلن روش موجود بوده (قرار بوده همچنان باشه) رو از دست میدن و این میشه انحصار کردن دیگه یعنی از "دسترس بودن" خارج میشن.

الان بحث سر راهبرد ماکرو تو نسل بعد و گستردگی امکان دسترسی نیست!
من میگم این حرکت با هر متر و معیاری تو ذهن من بشخصه انحصارطلبی تداعی میشه و بازم تاکید میکنم عیب و ایرادی بهش نیست.
من درک میکنم شما چی میگید.
بله قطعن با این خرید دسترسی یک عده از بازیهای آینده بتسدا قطع میشه. ولی در عین حال نمیشه:D
یعنی اینکه شما دسترسیت به این بازیها روی یک پلتفرم خاص (ps5 و سوییچ) قطع میشه ولی خب برای خیلی های دیگه وصل میشه.:D که خود شما (اینستالد بیس ps) هم شاملش میشی.:D نمیدونم چجوری توضیح بدم.
به هرحال با توجه به صحبت های اسپنسر اینکار انحصار طلبی نیست و در چارچوب رقابت سالم قرار میگیره. و در راستای هدف اصلیشون که گسترش اکوسیستم ایکس باکسه
 
من درک میکنم شما چی میگید.
بله قطعن با این خرید دسترسی یک عده از بازیهای آینده بتسدا قطع میشه. ولی در عین حال نمیشه:D
یعنی اینکه شما دسترسیت به این بازیها روی یک پلتفرم خاص (ps5 و سوییچ) قطع میشه ولی خب برای خیلی های دیگه وصل میشه.:D که خود شما (اینستالد بیس ps) هم شاملش میشی.:D نمیدونم چجوری توضیح بدم.
به هرحال با توجه به صحبت های اسپنسر اینکار انحصار طلبی نیست و در چارچوب رقابت سالم قرار میگیره. و در راستای هدف اصلیشون که گسترش اکوسیستم ایکس باکسه

من که میخرم نهایت xbox و اخرشم میگم انحصار طلبی بود :Dولی نگاهم متفاوت بود به بحث.
رقابت سالم هم خیلی وقت همه جا مرده.
 
اینو من جایی گفتم؟!!!!!!:|





عزیزان بحث من سر جمله دوستمون بود و انحصاری شدن کنسولی بازی های بتسدا و اینکه یه سری بازی که قبلن "مولتی" بودن از دسترس یه عده خارج میشه و اون عده دسترسی بهش رو روی کنسولی که قبلن روش موجود بوده (قرار بوده همچنان باشه) رو از دست میدن و این میشه انحصار کردن دیگه یعنی از "دسترس بودن" خارج میشن.

الان بحث سر راهبرد ماکرو تو نسل بعد و گستردگی امکان دسترسی نیست!
من میگم این حرکت با هر متر و معیاری تو ذهن من بشخصه انحصارطلبی تداعی میشه و بازم تاکید میکنم عیب و ایرادی بهش نیست.
اینو من جایی گفتم؟!!!!!!:|





عزیزان بحث من سر جمله دوستمون بود و انحصاری شدن کنسولی بازی های بتسدا و اینکه یه سری بازی که قبلن "مولتی" بودن از دسترس یه عده خارج میشه و اون عده دسترسی بهش رو روی کنسولی که قبلن روش موجود بوده (قرار بوده همچنان باشه) رو از دست میدن و این میشه انحصار کردن دیگه یعنی از "دسترس بودن" خارج میشن.

الان بحث سر راهبرد ماکرو تو نسل بعد و گستردگی امکان دسترسی نیست!
من میگم این حرکت با هر متر و معیاری تو ذهن من بشخصه انحصارطلبی تداعی میشه و بازم تاکید میکنم عیب و ایرادی بهش نیست.
من که میخرم نهایت xbox و اخرشم میگم انحصار طلبی بود :Dولی نگاهم متفاوت بود به بحث.
رقابت سالم هم خیلی وقت همه جا مرده.
اول ps5 مي خري يا سري اكس؟ :D
 
  • Smile
Reactions: dark souls
قسمتی از مصاحبه دیوید کیج
مقایسه سخت افزار همیشه چالش برانگیز است ، زیرا همیشه مزایا و معایبی دارند. موضوع فقط یک CPU یا فرکانس نیست. این بیشتر در مورد سازگاری اجزا و امکانات ویژگی های پیشرفته است.

پردازنده مرکزی دو کنسول از پردازنده یکسانی بهره می برد (در Xbox Series X کمی سریعتر) ، GPU Xbox نیز قدرتمندتر به نظر می رسد ، زیرا 16٪ سریعتر از GPU PS5 است و پهنای باند آن 25٪ سریعتر است. سرعت انتقال از SSD در PS5 دو برابر بیشتر است.

هسته های سایه دار Xbox نیز برای یادگیری ماشین مناسب ترند ، اگر مایکروسافت موفق به اجرای معادل Nvidia’s DLSS (یک راه حل پیشرفته شبکه عصبی برای هوش مصنوعی) شود ، این می تواند یک مزیت باشد.

به طور کلی ، من فکر می کنم که تجزیه و تحلیل خالص سخت افزار یک مزیت برای مایکروسافت است ، اما تجربه به ما می گوید که سخت افزار تنها بخشی از این معادله است: سونی در گذشته نشان داد که کنسول های آنها می توانند بهترین بازی ها را ارائه دهند زیرا معماری و نرم افزار معمولاً بسیار سازگار و کارآمد بودند.
به نظر می رسد این دقیقاً همان چیزی است که مایکروسافت در حال حاضر تحت فشار قرار داده است. اوایل این هفته ، در کنار اعلامیه ای که Xbox Series S و X تنها کنسول های نسل بعدی با معماری کامل AMD RDNA 2 هستند ، مهندسان مایکروسافت به طور خاص این قابلیت ها را برجسته کردند.

ما حتی بیشتر به معرفی نوآوری های نسل بعدی اضافی مانند قابلیت های یادگیری ماشین تسریع شده سخت افزاری برای هوش NPC بهتر ، انیمیشن واقعی تر و کیفیت بصری بهبود یافته از طریق تکنیک هایی مانند وضوح فوق العاده مجهز به ML پرداخته ایم.
اکثر مقاله رو فارسی گذاشتم شاید کسی حوصله نداشت انگلیسیشو بخونه :D
 
یک نکته جالب اینه با اینکه از آخرین نسخه فیبل خیلی وقته گذشته ولی این فرانچایز کاری با دلا کرده که تو صدر لیست انتظار هست با وجود رقبای قوی.
خدا ازت نگذره مایکرو چه بلایی سر فیبل آوردی.
ببینیم جبران میکنی‌ یا نه تو این نسل فقط یه فیبل اصیل می‌خوام و بس.
 
یک نکته جالب اینه با اینکه از آخرین نسخه فیبل خیلی وقته گذشته ولی این فرانچایز کاری با دلا کرده که تو صدر لیست انتظار هست با وجود رقبای قوی.
خدا ازت نگذره مایکرو چه بلایی سر فیبل آوردی.
ببینیم جبران میکنی‌ یا نه تو این نسل فقط یه فیبل اصیل می‌خوام و بس.
فرانچایز Fable برای من بهترین سری بازی در تمام عمرم بوده. و الانم برای نسخه جدید خیلی هایپ هستم.
ولی از طرفی کسی که Fable رو تبدیل به یک بازی فنومنال کرد، الان دیگه در مایکروسافت حضور نداره.
استاد پیترمولنیو در بازیهاش از روح و جان خودش استفاده میکرد. کاری که این مرد بزرگ در ساخت بازی انجام میداد در صنعت بی بدیل خاهد ماند.
متاسفانه در اون دوران مایکروسافت قدر ایشون رو ندونست و به خصوص در طول ساخت fable 3 به شدت تحت فشارش گذاشت.
هرچند که بعده ها خودش با بزرگواری گفت که مقصر تمام مشکلات خودش بوده و مسولیتش رو بر عهده میگیره. ولی کیه که ندونه مقصر اصلی چه کسی بود؟
مطمعنم Fable بعدی عنوان موفق و قابل احترامی خاهد شد ولی متاسفانه دیگه dna مولنیو رو نخاهد داشت.
 
آخرین ویرایش:
[
فرانچایز Fable برای من بهترین سری بازی در تمام عمرم بوده. و الانم برای نسخه جدید خیلی هایپ هستم.
ولی از طرفی کسی که Fable رو تبدیل به یک بازی فنومنال کرد، الان دیگه در مایکروسافت حضور نداره.
استاد پیترمولنیو در بازیهاش از روح و جان خودش استفاده میکرد. کاری که این مرد بزرگ در ساخت بازی انجام میداد در صنعت بی بدیل خاهد ماند.
متاسفانه در اون دوران مایکروسافت قدر ایشون رو ندونست و به خصوص در طول ساخت fable 3 به شدت تحت فشارش گذاشت.
هرچند که بعده ها خودش با بزرگواری گفت که مقصر تمام مشکلات خودش بوده و مسولیتش رو بر عهده میگیره. ولی کیه که ندونه مقصر اصلی چه کسی بود؟
مطمعنم Fable بعدی عنوان موفق و قابل احترامی خاهد شذ ولی متاسفانه دیگه dna مولنیو رو نخاهد داشت.
حرفت درسته ولی فقط یه درصد فکر کن اینا مربوط به بازی باشن.

ghr6_conar-cross-1-1024x474.jpg


10p3_conar-cross-conar-cross-fairyblssm-1024x429.jpg


wfiv_conar-cross-fantasy5-1-1024x517.jpg


واقعا حرفی برای گفتن نمی‌مونه :D
 
فرانچایز Fable برای من بهترین سری بازی در تمام عمرم بوده. و الانم برای نسخه جدید خیلی هایپ هستم.
ولی از طرفی کسی که Fable رو تبدیل به یک بازی فنومنال کرد، الان دیگه در مایکروسافت حضور نداره.
استاد پیترمولنیو در بازیهاش از روح و جان خودش استفاده میکرد. کاری که این مرد بزرگ در ساخت بازی انجام میداد در صنعت بی بدیل خاهد ماند.
متاسفانه در اون دوران مایکروسافت قدر ایشون رو ندونست و به خصوص در طول ساخت fable 3 به شدت تحت فشارش گذاشت.
هرچند که بعده ها خودش با بزرگواری گفت که مقصر تمام مشکلات خودش بوده و مسولیتش رو بر عهده میگیره. ولی کیه که ندونه مقصر اصلی چه کسی بود؟
مطمعنم Fable بعدی عنوان موفق و قابل احترامی خاهد شد ولی متاسفانه دیگه dna مولنیو رو نخاهد داشت.
کارگردان این نسخه معلوم شده کی هست؟
 
کارگردان این نسخه معلوم شده کی هست؟
سلطان القلوب (!)، رالف فولتون :دی صرفا کارگردان سری FH نبوده، اصلا قبل از اینکه کار روی ریسینگ رو‌ شروع کنه به مدت ۱۰ سال با سمت‌های آید دیزاینر یا دستیار کارگردان، روی بازی‌های غیر ریسینگ کار می‌کرده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or