اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
بعید میدونم امسال تا قبل لانچ معرفی نداشته باشن

مثل اینکه فراموش کردین همین ۵ ۶ ماه پیش اسپنسر عکس گذاشت از استدیو و گفت بازیشونو تجربه کرده و playble بوده اصطلاحا بازیشون
اصلا جور در نمیاد این شایعات
اینم شده قضیه تکذیب رسمی اکانت فیبل و پرفکت دارک که بعدا یجور دیگه تاییدش هم میکنن و بقولی با دست پس میزنن با پا پیش میکشن:D
همش همه این دودام از گور گیرینبرگ منگل بلن میشه که مثلا میخاد سورپرایز کنه

playable به معنی 100 درصد اماده نمایش هیچ وقت نیست اما با این شایعه هایی که اومده بعید نیست نگه دارن اخر سال یا سال بعد e3 نشون بدن
 
مثل اینکه فراموش کردین همین ۵ ۶ ماه پیش اسپنسر عکس گذاشت از استدیو و گفت بازیشونو تجربه کرده و playble بوده اصطلاحا بازیشون

این خیلی دلیل نمیشه. یادمه یکی دو سال قبل معرفی GoT هم یوشیدا گفته بود بازی SP رو بازی کردم و خیلی خوب بنظر میرسه. حالا 2017 معرفی شد و 2020 داره منتشر میشه...

و بنظرم ماکرو پروژه PG و این هارو باید حتما نشون بده... این کمترین کاریه که برای ایجاد هایپ بین گیمرا (نه اون افرادی که صرف فیفا و یا کالاف و بقیه بازیای سالانه کنسول میخرن) میتونه انجام بده. مخصوصا که اینقدر هایپ دور بازیشون بالاست. بحث مقایسه نمیخوام انجام بدم ولی سونی به قطع بزرگترین موفقیتش رو در انحصاری های بزرگ و موفق داشته. همین الان Tlou II رسما تمام استاندارد های صنعتو زیرو رو کرده. این به کنار. دو هفته دیگه GoT میاد که اونم یک انحصاری بزرگه که قطعا اونم سرو صدایی خواهد کرد. + یک گیمر عادی میبینه سونی تا لحظه اخر اونجوری از نسل قبلش حمایت کرده. با شروع نسل جدید هم بازیای دهن پر کنی مثل Spidey جدید (هرچند DLC عه ولی بازم)، دمون سولز، رچت و هورایزن قراره به استقبال نسل بعد بره و میدونیم بازیای Santa Monica و استدیو ژاپن و ... مونده هنوز... نمیخوام مقایسه کنم ولی منِ مشتری قراره متقاعد بشم که ماکرو رویه نسل 8شو قرار نیست دوباره پیش بگیره! این اتفاق باید از اولین لحظات نسل شروع شه. چون بنظرم این لحظات اولیه نسل مهم ترین قسمت های نسلن... ماکرو باید الان با تمام قوا شروع کنه تا بتونه عملکرد ضعیف نسل 8ش رو جبران کنه...
 
این خیلی دلیل نمیشه. یادمه یکی دو سال قبل معرفی GoT هم یوشیدا گفته بود بازی SP رو بازی کردم و خیلی خوب بنظر میرسه. حالا 2017 معرفی شد و 2020 داره منتشر میشه...

و بنظرم ماکرو پروژه PG و این هارو باید حتما نشون بده... این کمترین کاریه که برای ایجاد هایپ بین گیمرا (نه اون افرادی که صرف فیفا و یا کالاف و بقیه بازیای سالانه کنسول میخرن) میتونه انجام بده. مخصوصا که اینقدر هایپ دور بازیشون بالاست. بحث مقایسه نمیخوام انجام بدم ولی سونی به قطع بزرگترین موفقیتش رو در انحصاری های بزرگ و موفق داشته. همین الان Tlou II رسما تمام استاندارد های صنعتو زیرو رو کرده. این به کنار. دو هفته دیگه GoT میاد که اونم یک انحصاری بزرگه که قطعا اونم سرو صدایی خواهد کرد. + یک گیمر عادی میبینه سونی تا لحظه اخر اونجوری از نسل قبلش حمایت کرده. با شروع نسل جدید هم بازیای دهن پر کنی مثل Spidey جدید (هرچند DLC عه ولی بازم)، دمون سولز، رچت و هورایزن قراره به استقبال نسل بعد بره و میدونیم بازیای Santa Monica و استدیو ژاپن و ... مونده هنوز... نمیخوام مقایسه کنم ولی منِ مشتری قراره متقاعد بشم که ماکرو رویه نسل 8شو قرار نیست دوباره پیش بگیره! این اتفاق باید از اولین لحظات نسل شروع شه. چون بنظرم این لحظات اولیه نسل مهم ترین قسمت های نسلن... ماکرو باید الان با تمام قوا شروع کنه تا بتونه عملکرد ضعیف نسل 8ش رو جبران کنه...
کاش اون کامنتم رو پیدا کنم چون دقیق همین رو گفتم :دی. هیچ بهانه ای برای مخفی نگهداشتن پروژه وجود نداره. توی سرویس ها انلاین دست بالا رو داره کنسول به مراتب بهتری ساخته 16 یا بیشتر استودیو داره. دیگه نشون دادن CoD و Assassin واقعا تهوع اور هست (حداقل واسه من). خلاصه کنم تمام تلاشهای فیل اسپنسر تمام مخارجی که کردن توی نمایش جولای خلاصه میشه.

ماکرو پرونده نسل جدید رو همونجا میبنده یا مثل همین نسل واسه "بقا" دست و پا میزنه.
 
رفقا بازی The Initiative قطعا قابل معرفی هست ، منتهی یا ایونت جولای مایکرو انقدر پر محتوا و پرو پیمون هست که بیخیال نمایش پروژه شون تو اون ایونت شدن(به نظرتون فورتزا و هیلو و فیبل و ... کافی نیست :D ) یا نگه داشتن بعد ایونت آگوست سونی که مقابله به مثل کنن...B-)
152540 :D
 
خب یه چند تا توییت بخونیم:D:

اگه درست باشه به این معنیه که rpg آبسدین توی دنیای POI هستش.

بشدت این کار میتونه سهولت کارو برای دولوپرا به ارمغان بیاره

به نظرتون احتمال نمایش SOD 3 تو اونت چقدره؟
باتوجه به سرعت اینترنت ۸کیلوبایت بر ثانیه ای و عدم توانایی اتصال به تحریم شکن یا این سرعت بدون خواندن توییت ها به ترتیب پاسخ سوالات:
۱: ---
۲: کدوم کار؟
۳:زیاد نه ولی متوسط هم نه

پ.ن: خواهشاتوییت هارو عکس کنیددوستان
 
باتوجه به سرعت اینترنت ۸کیلوبایت بر ثانیه ای و عدم توانایی اتصال به تحریم شکن یا این سرعت بدون خواندن توییت ها به ترتیب پاسخ سوالات:
۱: ---
۲: کدوم کار؟
۳:زیاد نه ولی متوسط هم نه

پ.ن: خواهشاتوییت هارو عکس کنیددوستان
2.مایکروسافت یه سیستم برپایه XCLOUD ساخته که به سازنده ها اجازه میده به صورت remote به دوکیت ها متصل بشن و بازیای ایکس باکس رو تست کنن.
پ.ن:من با ویندوز تو سایت هستم بخاطر همین یکم سخته که بخوام عکس بفرستم ولی باشه به امید خدا از دفعه بعد توییت ها رو به صورت عکس میفرستم.
 
بشخصه حاضرم SOD3 فقط تحت شرایطی تحویل بگیرم که اون پرداخت و کم کاریهایی که سر لانچ شماره دوم اتفاق افتاد تکرار نشه و با dlc که بعدا دادن که کیفیت محتوایی و بصری بازی کاملا به اونچیزی که باید رسید رو شاهد باشیم و حیف دوباره بخاطر ضعف هایی کبعدا جبران میشن بازی به حق خودش نرسه
 
بشدت طراحی کاور مضخرفی است.
خیلی منتظرم ببینم کاورهای رسمی نسل بعد چطورین .
قطعا کاور اکس باکس سیاه رنگ میشه جای سبز. اون بج آپتیمایز هم می‌ره یه گوشه مناسب و دیگه لازم نیست نوشته بشه 4K و HDR چون اینا استاندارد نسل بعدن. (سری اس رو فاکتور بگیرید حالا).
 
  • Like
Reactions: g4mer

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or