اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
  • Like
Reactions: Sobhan_23

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
Nice :D
کامبت دیزاین بازی گاو رو هم اوردن obsidian بنظرم احتمالا سبک بازیشون h&s باید باش لنتی فکر به آبسیدین و سرمایه گذاری اکس باکس قند تو دل هر rpg گیمری آب میکنه

نرچ
لید کامبت دیزاینر Gow رفته inXile.
طبق شایعات کریس پارکر تو آبسیدین یه RPG شبیه اسکایریم داره میسازه که ممکنه تو دنیای pillars of eternity باشه‌.
 

Jebaited

کاربر سایت
Feb 5, 2018
739
اونوقت یوبیسافت مال ماکروسافت یا واچ داگز انحصاریه که به اکس باکس ربطش میدی؟
چه ربطی داره اگه یوبی خوشگل کاری کرده
همینو بگو به اونایی که والهالا رو ربطش میدادن به سری ایکس =))یوزر خوشکل موشکلا بودن
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,163
نام
سبحان
همینو بگو به اونایی که والهالا رو ربطش میدادن به سری ایکس =))یوزر خوشکل موشکلا بودن
کسی والهالا رو ربط نداده به سری ایکس
شما یه سری توهمات دارین اینجوری برای خودتون فکر میکنید
 
  • Like
Reactions: g4mer

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,163
نام
سبحان
Assassin's Creed: Valhalla
حالا ویرایشات روش انجام شده یا من توهم زدم
این رو که یه سونی فن گفته،گفته یه سریا فکر میکردن نمایش والهالا ریل تایم هست،چه دخلی به اینجا داره؟
محض اطلاع هم کسی فکر نکرده این بازی انحصاری سری ایکس هست
در ضمن اگه یه چن نفر اینطوری فکر کنن ربطی به همه نداره
شما هم اگه قصد ترول یا کنایه داری تاپیک vs با همین هدف ساخته شده
تشریف ببر اونجا ترول کن کسی هم کارت نداره
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
لیست استودیو های تحت امر Warner game:
Avalanche Software in Salt Lake City
Monolith Productions in Kirkland.
NetherRealm Studios in Chicago .
Rocksteady Studios in London.
TT Games in Knutsford, England
Playdemic in Manchester
Traveller's Tales in Knutsford, England.
TT Animation
TT Fusion in Wilmslow, England,.
TT Games Publishing in Bristol, England.
TT Odyssey in Brighton
WB Games Boston in Needham, Massachusetts.
WB Games Montréal in Montreal
WB Games New York in Troy
WB Games San Diego in San Diego
WB Games San Francisco

از این بین استودیو راک استدی با 3 بازی فاخر که دوتا شون متای 90+ (بیشترینشون 96) ، مونولیث با سری محبوب سرزمین میانه و FEAR و ندرلم هم که مورتال کامبت معرف حضور همتون هست!البته استودیو های مونترال و آوالانچ هم هستن که بازی های نسبتا خوبی میسازن ...

از نظر ارزش IP ها هم :
Middle Eearth که بشدت لایسنسش گرون تموم میشه ولی ... کاملا ارزشمند هست و هرکی صاحبش باشه واقعا یک گنجینه رو در اختیار داره ...
حقوق اقتباسی از شخصیت و جهان کمیک بوکی DC ، این مورد هم فوق العاده مهم هست چرا که صاحب شخصیت هایی مثل بتمن و سوپرمن و واندروومن و فلش و گرین لنترن و آکوا من و ... و جوکر خواهد شد، هرشرکتی که وارنر گیم رو بخره.
تصاحب بازی مورتال کامبت که تیم آپش با KI هوش از سر آدم می پرونه !

***

درباره ی اینکه چجوری میشه که اینهمه استودیو رو چطوری مدیریت کرد چند تا مثال تو خود همین مایکروسافت هست ...
به طور مثال موجانگ استودیوز که شامل 5 تیم بزرگ میشه ... یا حتی استودیو ریر
تو بخش های دیگه هم لینکدین هست که صاحبش مایکروسافت هست ولی مستقل عمل میکنه ...
مورد بعدی کمپانی فاکس هست با وجود اون همه عناوینی که داره زیر نظر دیزنی داره فعالیت می کنه ...
خرید وارنر گیم برای مایکروسافت آسان هستش ولی طبق گفته دوستان صاحب نظر چجوری مدیریت کردنش مهم هست ! همون طور که بالا گفتم فعالیت وارنر گیمز به شکلی که حالتی مجزا از XGS داشته باشه مثل موجانگ استودیوز مشکلات رو کم میکنه مثل همین تعدیلات عظیم یا درهم تنیدگی پروژه ها ...

چرا این خرید یک برد برای مایکروسافت هست؟
مایکروسافت الآن تمرکزش روی گیم پس هست که کلا همه چیزو بیخیال شده? با توجه به این که چنین IP های پر طرفداری رو وارنر داره برای گسترش گیم پس بسیار مفید هست ( همون طورر که دیزنی با خرید فاکس چه قدر Library دیزنی پلاس رو غنی کرد) ... این حرکت میتونه رقابت بین استودیو های مایکروسافت را برای عرضه بازی های با کیفیت تر هم رو باعث بشه...

***
پ.ن : Klob هم ری اکت داده که این نوع معامله هارو نمیتونه ازشون خبردار بشه
152349
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
همینو بگو به اونایی که والهالا رو ربطش میدادن به سری ایکس =))یوزر خوشکل موشکلا بودن
View attachment VID_20200707_154949.mp4








یه معلوالحالی یچی تو این روزای غمبارش میگه جیگرسوختشو آروم کنه شما چه جدی گرفتی
ما تو فاز خرید ۵۶ تا استدیو تاپ لولیم و از اونور کنسول دو و جین جین بازی فرست پارتی درجه یک
این حرفا و این روایات برای اوناییه که تا اگوست باید بشینن دوتا فرست پارتی و نارنگی پرتقال نسل هفتی ببینن که بتونن فرق بین نسل هفت و با نسل نه رو بدست بیارن نه فرق Cg و ریل تایم که همین ادعام معلوم نیست از کجاش در آورده :D:))
 

Kiarash_united7

کاربر سایت
Jan 6, 2020
1,692
View attachment 152348








یه معلوالحالی یچی تو این روزای غمبارش میگه جیگرسوختشو آروم کنه شما چه جدی گرفتی
ما تو فاز خرید ۵۶ تا استدیو تاپ لولیم و از اونور کنسول دو و جین جین بازی فرست پارتی درجه یک
این حرفا و این روایات برای اوناییه که تا اگوست باید بشینن دوتا فرست پارتی و نارنگی پرتقال نسل هفتی ببینن که بتونن فرق بین نسل هفت و با نسل نه رو بدست بیارن نه فرق Cg و ریل تایم که همین ادعام معلوم نیست از کجاش در آورده :D:))
والا ما يه چيز ديگه هم فهميديم كه انتقادمون نسبت به پلي فور و بعضي از بازيهاش حكايت گوشت و گربه است

يعني چون نه پولشو داريم كنسول بخريم نه پول بازي داريم از رو حسادت اين حرفها رو ميزنيم

اگه هم چيزي بگيم اخطار و محروميت رو شاخمونه

فعلا كه سكوت كرديم تا ببينيم چي پيش مياد
 

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
لیست استودیو های تحت امر Warner game:


از این بین استودیو راک استدی با 3 بازی فاخر که دوتا شون متای 90+ (بیشترینشون 96) ، مونولیث با سری محبوب سرزمین میانه و FEAR و ندرلم هم که مورتال کامبت معرف حضور همتون هست!البته استودیو های مونترال و آوالانچ هم هستن که بازی های نسبتا خوبی میسازن ...

از نظر ارزش IP ها هم :
Middle Eearth که بشدت لایسنسش گرون تموم میشه ولی ... کاملا ارزشمند هست و هرکی صاحبش باشه واقعا یک گنجینه رو در اختیار داره ...
حقوق اقتباسی از شخصیت و جهان کمیک بوکی DC ، این مورد هم فوق العاده مهم هست چرا که صاحب شخصیت هایی مثل بتمن و سوپرمن و واندروومن و فلش و گرین لنترن و آکوا من و ... و جوکر خواهد شد، هرشرکتی که وارنر گیم رو بخره.
تصاحب بازی مورتال کامبت که تیم آپش با KI هوش از سر آدم می پرونه !

***

درباره ی اینکه چجوری میشه که اینهمه استودیو رو چطوری مدیریت کرد چند تا مثال تو خود همین مایکروسافت هست ...
به طور مثال موجانگ استودیوز که شامل 5 تیم بزرگ میشه ... یا حتی استودیو ریر
تو بخش های دیگه هم لینکدین هست که صاحبش مایکروسافت هست ولی مستقل عمل میکنه ...
مورد بعدی کمپانی فاکس هست با وجود اون همه عناوینی که داره زیر نظر دیزنی داره فعالیت می کنه ...
خرید وارنر گیم برای مایکروسافت آسان هستش ولی طبق گفته دوستان صاحب نظر چجوری مدیریت کردنش مهم هست ! همون طور که بالا گفتم فعالیت وارنر گیمز به شکلی که حالتی مجزا از XGS داشته باشه مثل موجانگ استودیوز مشکلات رو کم میکنه مثل همین تعدیلات عظیم یا درهم تنیدگی پروژه ها ...

چرا این خرید یک برد برای مایکروسافت هست؟
مایکروسافت الآن تمرکزش روی گیم پس هست که کلا همه چیزو بیخیال شده? با توجه به این که چنین IP های پر طرفداری رو وارنر داره برای گسترش گیم پس بسیار مفید هست ( همون طورر که دیزنی با خرید فاکس چه قدر Library دیزنی پلاس رو غنی کرد) ... این حرکت میتونه رقابت بین استودیو های مایکروسافت را برای عرضه بازی های با کیفیت تر هم رو باعث بشه...

***
پ.ن : Klob هم ری اکت داده که این نوع معامله هارو نمیتونه ازشون خبردار بشه
View attachment 152349
بنظرم مایکرو اگه واقعا قصدش خریدنه واسه لایسنس کردن بهتره تمرکزش رو بذاره رو همون بتمن
چون رقیب اسپایدرمن رو داره وجود بتمن خیلی واسش واجب تره تا سرزمین میانه
بقیه استدیوها هم میتونن IP های جدید خلق کنن

حالا اگه هر دوتاشون هم لایسنس کنه که دیگه چه بهتر :Dولی بتمن واسش ضروریه فعلا...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر