اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

Code:888

کاربر سایت
Jul 3, 2013
604
شت ...
Inside XBOX
:-s:-s:-s:-s
من واقعا حساسیت رو Inside Xbox رو درک نمیکنم... اوایل فرمت نمایش ها و نحوه اجرا خوب نبود و رفته رفته بهتر شد. نمایش May هم اتفاقا خوب بود و مشکل محتوا بود.
اینجا هم مهم محتواست حالا میخواد اسمش Inside Xbox باشه یا Outside Xbox...
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
والا! انگار تو همین اینساید اکس باکس ها نبود که مسترچیف کالکشن برای پی سی تایید شد و ریمستر هیلو ریچ برای گیم پس
یک اینساید اکس باکس دیگه با معرفی خرید استدیو و امدن بازیهای ژاپنی یاکوزا و کینگدام هارتز و به Xbox و گیم پس
و این یکی اخری هم خوب بود ! مشکل چیزی بود که از قبل جو داده بودند و نوشته بودند اولین گیمپلی سری ایکس!
یکسریا فکرکردند کل برنامه Xbox همینه!
وگرنه کلیت جایی که این همه بازی برای گیم پس و ... معرفی بشه بد نیست
 

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
خوندی دادا؟
برای اجرای بازی رو لاکهارت اما و اگر تعیین شده.
همون که میگفتن بازی سازها بازی رو بر مبنای ضعیفتر میسازن و از این خزعبلات... ظاهراً چندان هم خزعبلات نبوده
انگار ما اینجا هر چقدر هم تومار بنویسیم و توضیح بدیم هیچی که هیچی...

“مایکروساف بازیاش روی پی سی های به مراتب ضعیف تر از sx و حتی ss عرضه میشن و عناوین مولتی پلتفرم هم به همین منوال و این بحث استفاده نشدن از تمام قدرت فلان کنسول از اساس غلطه است.نقطه سر خط!” :|زبونمون مو در آورد دیگه ?
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
جفتش بدرد نخورن. Asobo و techland و io و امثالهم باید بخرن که همه شون احتمال خریدش به شدت پایینه
ینی چی بدرد نخور :D
کجا و طبق کدوم تعهد قرار سونی ماکرو یا نینتندو فقط AAA تحویل بده؟:-?
درسته هرچقدر توان کاری و کیفی استدیو بالاتر باش اینده و کیفیت محتوایی بالاتر میره اما همین نینتندو و سونی تو اوج هم در کنار بازی متا +9 دارن بازی متای 6 و 7 که موفق و خوش فروش هم هست
یکم منطقی باشین لعنتیا مگه ماکرو قول داده دیگه فقط +9 باش همه بازیاش؟:D
همین کامپاژن رو ببینید بازی بعدیش چقدر رشد داشته باش
صبوری لطفا
قرار نیست همه استدیو های ملحق شده +9 باش متاشون
+85 بنظرم برای اولین پروژه هاشون عالی میتون باش
هرچند با جذب نیروهای خفنی که داشتن میتونن با مدیریت خروجی بهتری هم داشته اشن اما بشخصه این متا هم برام فوق العادس
 

hamdi113540

کاربر سایت
Jan 25, 2010
2,478
ینی چی بدرد نخور :D
کجا و طبق کدوم تعهد قرار سونی ماکرو یا نینتندو فقط AAA تحویل بده؟:-?
درسته هرچقدر توان کاری و کیفی استدیو بالاتر باش اینده و کیفیت محتوایی بالاتر میره اما همین نینتندو و سونی تو اوج هم در کنار بازی متا +9 دارن بازی متای 6 و 7 که موفق و خوش فروش هم هست
یکم منطقی باشین لعنتیا مگه ماکرو قول داده دیگه فقط +9 باش همه بازیاش؟:D
همین کامپاژن رو ببینید بازی بعدیش چقدر رشد داشته باش
صبوری لطفا
قرار نیست همه استدیو های ملحق شده +9 باش متاشون
+85 بنظرم برای اولین پروژه هاشون عالی میتون باش
هرچند با جذب نیروهای خفنی که داشتن میتونن با مدیریت خروجی بهتری هم داشته اشن اما بشخصه این متا هم برام فوق العادس
ببین دوست عزیز. الان اگر قراره استودیویی اضافه بشه باید وجه تمایز ایجاد کنه. شما همین استودیو های مایکرو که به قول شما بازی با متا 60 70 درست میکنن و بده به سونی. فکر میکنی مایکرو فن ناراحت میشه. من که فکر نمیکنم. حالا ناتی و سانتا و گوریلا و بفرست سمت مایکرو. اینجاست که همه میان سمت مایکرو چون قراره کار های یونیک ببینن ازین استودیو ها. مایکرو به اندازه کافی استودیو ضعیف داره. اگر میخواد وجه تمایز ایجاد کنه و لول کاریو ببره بالا با خرید استودیو باید این استودیو قوی باشه. مگر اینکه قصدشون از اول پر کردن گیم پس باشه که وضعیت مشخصه.تا اینجای کار بین استودیو های مایکرو 343 و coalition و ninja و initiative و playground میتونن تغییری تو وضعیت موجود ایجاد کنن و تا حدودی obsidian. دوتای اول که فقط یک ip و پوشش میدن که کار شدیدا مسخره اییه‌ و ابتکار عمل و ازشون میگیره. نینجا گفته فعلا میخوایم aa بسازیم. میمونه دو تا استودیو که فقط امیدوارم اونارم محدود به یک ip خاص نکنه.
 
  • Like
Reactions: Bax

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
ببین دوست عزیز. الان اگر قراره استودیویی اضافه بشه باید وجه تمایز ایجاد کنه. شما همین استودیو های مایکرو که به قول شما بازی با متا 60 70 درست میکنن و بده به سونی. فکر میکنی مایکرو فن ناراحت میشه. من که فکر نمیکنم. حالا ناتی و سانتا و گوریلا و بفرست سمت مایکرو. اینجاست که همه میان سمت مایکرو چون قراره کار های یونیک ببینن ازین استودیو ها. مایکرو به اندازه کافی استودیو ضعیف داره. اگر میخواد وجه تمایز ایجاد کنه و لول کاریو ببره بالا با خرید استودیو باید این استودیو قوی باشه. مگر اینکه قصدشون از اول پر کردن گیم پس باشه که وضعیت مشخصه.تا اینجای کار بین استودیو های مایکرو 343 و coalition و ninja و initiative و playground میتونن تغییری تو وضعیت موجود ایجاد کنن و تا حدودی obsidian. دوتای اول که فقط یک ip و پوشش میدن که کار شدیدا مسخره اییه‌ و ابتکار عمل و ازشون میگیره. نینجا گفته فعلا میخوایم aa بسازیم. میمونه دو تا استودیو که فقط امیدوارم اونارم محدود به یک ip خاص نکنه.
این نظر و دیدگاه رو فقط و فقط از نظر مصرف کننده که کاری نداره چطور یه استدیو امکان ریسک رشد و پیشرفت کاری رو داره میشه قابل قبول دونست و بس!!!
اگر غیر از این باش چطور یه سری سازنده مستقل حتی!! میان دور هم killzone شماره اول رو با متای ضعیف عرضه میکنن و شماره دوم اون هیولا رو تحویل میدن؟!!
و امروز شدن نقطه قوت برند پلی استیشن و سونی با تکیه به نمایش همین استدیو نسل بعد خودش رو به رخ میکشه و مصرف کننده رو از اینده برند مطمعن تر از قبل میکنه؟
البته همین کارو ماکرو هم دقیقا با NINJA THEORY کرده
اگر با دیدگاه مصرف کننده بخاییم پیش بریم که سونی نباید روشون سرمایه گذاری میکرد که دوباره ی AAخسته دیگه بسازن!
یا بیایم سمت استدیو داخلی که دوستان اذیت نشن :D
مگه duble fine این چند سال اخیر کم بازی مستقل و بشدت معمولی رو عرضه کرده؟
اما وقتی میدونیم تیم شیفر تو استدیو حضور داره که سایکونات یک و بورتال لجند رو تو رزومه کاریش داشته دیگه نباید با سرمایه گذاری و هزینه زمانی بدون استرس و فشار حتما نتیجه کاری خوبی میگیرن
یا استدیو theory ninja که با همکاری دانشگاه و دانشجوهای اگه اشتباه نکنم کمبریج به استدیو موفق امروزی تبدیل شده
سونی بند مگه اخرین دست اوردش ی بازی متوسط نبود؟ مبشدت منتظر نمایش پروژه بعدیشون هستم و مطمعباش خیلی قوی تر و موفق تر عمل میکنه
RARE که با لانچ SOT باید RIP میشد با دیدگاه شما
الان جز موفق ترین بازی آنلاین XGS شده؟
رشد و پیشرفت و کار خاص اتفاقی نیست
SONY SANTA آخرین GOW متاش شد 8 که برای سری یجورایی فیل محصوب میشد اما با GOW 2018 چقدر فوق العاده و خفن عمل کردن
در کل پروسه رشد و ارایه کار با کیفیت کاملا متفاوت با دیدگاهی هست که بدور از شرایط ایجاد تولید محتوای با کیفیته
اگر استدیویی متوسط با پتانسیل بالا مثل INSO با ماکرو نتیجه کارشون میشه SUNSET که اگه بیشتر و بهتر مدیریت پروژه میشد کاملا امکان محتوا با متای +9 وجود داشت و موفقیت خیلی بیشتری در انتظارش بود اما بعد همون پروژه سونی با SPIDERMAN چه کرد؟
متای بهتر اما موفقیت بشدت بالاتر که بنظرم همه و همه بر میگرده به نظارت و کنترل کیفی سونی که در نتیجه خروجی با کیفیت تر و رشد پیشرفت استدیو رو تضمین میکنه
کاری که ماکرو با سری بازی SOD شماره دوم کرد و با اپدیت جدید بازی بشدت از هر لحاظ رشد داشت و خیلی بیشتر از شماره دوم که بازی متوسطی بود که لانچ شد رو میشه رو شماره سوم حساب باز کرد
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
خوندی؟ برا سری اس اما و اگر تعیین شده. سازنده بازیش رو بر مبنای سری اس باید بسازه تا مشکل نخوره
شما تا لحظه ای که PS5 دیجیتال ادیشن معرفی نشده بود اطلاع داشتی مشخصات سخت افزاریش چیه؟
مگه جزییات سخت افزاری لاکهارت و سیستم کاریش مشخص شده که بخاییم نگران محدودیت سخت افزاریش باشیم؟
هنوز خیلی زوده واس قضاوت های این شکلی
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
سوالی که ذهنمو مشغول کرده اینه عکس العمل سونی برای مقابله با لاکهارت چیه؟
هیچ فقط نگاه :D
شما بفرمایید در مقابل game pass چه عکس العملی داشتن؟
یا در مقابل مشخصات سخت افزاری سری اکس چه عکس العملی داشتن؟
با یه لبخند ملیح موضوع رو عوض میکنن و نمیذارن جو سنگین شه
مثلا سال اینده VR 2 رو رونمایی میکنن با کلی سخت افزار خفن
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
هیچ فقط نگاه :D
شما بفرمایید در مقابل game pass چه عکس العملی داشتن؟
یا در مقابل مشخصات سخت افزاری سری اکس چه عکس العملی داشتن؟
با یه لبخند ملیح موضوع رو عوض میکنن و نمیذارن جو سنگین شه
مثلا سال اینده VR 2 رو رونمایی میکنن با کلی سخت افزار خفن
با توجه به اینکه خودم ps4 دارم و از ps now استفاده میکنم برای گیم پس سعی کرد ps now رو در حد توان و باتوجه به سیاست‌هایش قوی کنه که تاحدی موفق بود
در مورد سریز ایکس خب مشخصات وقتی به دست سونی رسید که کار از کار گذشته بود یه سری خبرها هم اومده بود سونی باورش نمی‌شده مایکرو همچین قدرتی با 500$بتونه بسازه
در مورد لاکهارت هم لابد یه راه حلی دارن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر