اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
زمانی که فلوریدا زندگی میکردم حداقل هفته ای یه نفر زنگ در رو میزد با یکی دو تا تمساح دم در و اصرار داشت تمساح ها رو به عنوان پت ۵۰ دلار بهم بفروشه
نمیدونم این پست سارکسمه یا جدی، ولی فلوریدا جدا همچین جاییه! یعنی اغراقی تو‌ این پست نیست!
 
نمیدونم این پست سارکسمه یا جدی، ولی فلوریدا جدا همچین جاییه! یعنی اغراقی تو‌ این پست نیست!
نه بابا جدیه :)) ما میرفتیم واسه شنا باورت نمیشه یه دریاچه خیلی کوچیک ما اینور شنا میکردیم تمساحا ۲۰ متر اونورتر
 
وقتی بازیای اکتی هنوز رو گیم پس عرضه نشدن چطور متوجه شدن که خرید اکتی رو رشد گیم پس بی تاثیر بوده؟

گيم پس بلتفرم اصليش چيه؟ ايكس باكس
اين پلتفرم چقد فروش داشته؟ تعداد مشخص
امار مشتركين چجوريه؟ احتمالا نزديك به كسايي ىه پلتفرم رو خريدن (اونم نه همشون).
يعنى عملا پلتفرم اضافه ايي واسه رشد نيست مگه اينكه مثلا عرضه ديابلو ٤ و مدرن وارفر٣ باعث بشه ملت برن ايكس باكس بخرن.
در نتيجه فرق چشم گيرى احتمالا رخ نده.
 
گيم پس بلتفرم اصليش چيه؟ ايكس باكس
اين پلتفرم چقد فروش داشته؟ تعداد مشخص
امار مشتركين چجوريه؟ احتمالا نزديك به كسايي ىه پلتفرم رو خريدن (اونم نه همشون).
يعنى عملا پلتفرم اضافه ايي واسه رشد نيست مگه اينكه مثلا عرضه ديابلو ٤ و مدرن وارفر٣ باعث بشه ملت برن ايكس باكس بخرن.
در نتيجه فرق چشم گيرى احتمالا رخ نده.
یه پلتفرم کوچولویی هم هست به نام PC که صدها میلیون یوزر داره. اگه ناراحت نمیشی، یه تعدادی هم اونجا شاید گیم پس بگیرن:دی

البته من فکر نمیکنم CoD آنچنان ربطی به رشد گیم پس داشته باشه چون خیلی از کسایی که CoD بازی میکنن، فقط همین بازی رو میگیرن و براشون نمیصرفه که به جای یه دونه ۷۰ دلار، سالی ۲۰۰ دلار برای گیمپس بدن.
نکته بعدی اینکه گیم پس یک بخشی از درآمد نرم افزاری اکس باکس هست، نه همش. اسپنسر هم چندین ساله داره این رو میگه.

مثلا بازی مثل استارفیلد که سونی فن ها میگن سودی نداشته، قبل از اینکه رسما عرضه بشه و در early access دو میلیون پلیر داشت. یعنی بیش از ۲ میلیون نفر نسخه ۱۰۰ دلاری پرمیوم ادیشن رو خریده بودن. در واقع بازی پر خرجی مثل استارفیلد قبل از اینکه عرضه بشه، خرج ساختش رو درآورد:دی بعد از عرضه هرچی فروخت یا مشترک گیمپس جذب کرد، صرفا سود بوده.
حالا یه سری اینجا فکر میکنن مایکروسافت کل حیات و سرنوشتش به تعداد مشترک گیم پس وابسته ست و اگه کسی سابسکرایب نکنه، ورشکست میشه:دی
 
گيم پس بلتفرم اصليش چيه؟ ايكس باكس
اين پلتفرم چقد فروش داشته؟ تعداد مشخص
امار مشتركين چجوريه؟ احتمالا نزديك به كسايي ىه پلتفرم رو خريدن (اونم نه همشون).
يعنى عملا پلتفرم اضافه ايي واسه رشد نيست مگه اينكه مثلا عرضه ديابلو ٤ و مدرن وارفر٣ باعث بشه ملت برن ايكس باكس بخرن.
در نتيجه فرق چشم گيرى احتمالا رخ نده.
این نظر شماست و به نظر من اشتباهه.

وقتی آی پی جدید بتزدا رو فروش کنسول و جذب کاربر تاثیر میزاره از ابر آی پی های اکتی نمیشه انتظار تاثیر گذاری داشت؟
 
  • Like
Reactions: pbgame
چه تاثير خاص و تعيين كننده ايي گذاشت؟

Starfield's launch propelled Xbox Game Pass into setting a record for the most subscriptions "added in a single day ever"​

Starfield's launch propelled Xbox Game Pass into setting a record for the most subscriptions "added in a single day ever"

اینم یکی دیگه.
‘Starfield’ Just Made Microsoft And Xbox A Ton Of Money

تو گزارش ۳ ماهه ماکروسافت هم یه سری آمار دادن که الان تو دسترسم نیست
 
مایکرو هرطور شده cod رو میاره رو گیم پس
اصن یکی از مهمترین دلایل خرید اکتی همین cod بوده اونوقت بیاد با شرایط یکسان رو همه پلتفرما منتشرش کنه ؟ عمرا
تنها امیدی که تو پلتفرمای دیگه هست اینه که بازی رو انحصاری نکنه(چون انلاین بازی رو بقیه پلتفرما گسترش پیدا کنه خود مایکرو سود تپلی میکنه) که اونم هروقت نبودش رو بقیه پلتفرما تو تراز مالی و سودش مشکلی ایجاد نکنه انحصاریش میکنه (البته بعد اون تعهد 10 ساله)

.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or