اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
غیر ممکن غیر ممکنه ،:d نهایت میتونن در حد mgs v کار کنن این نسخه نسل جدید هم شما نگاه کن همون دوربین اول شخص اضافه شده بود در کنار سوم شخص و همون طراحی انیمیشن های جدید و حضور 3 تا شخصیت سوییچ کردن و...
اگه از اینا بزنن میشه
اصلا قبول ندارم.:d
باید گرافیک رو خیلی بیارن پایین که 60 فریم بشه اونم gta !!!!
کنسولا اونقدرا هم که فکر می کنین قوی نیستن:d مثل ps3 هم قدرت خفته ندارن که کم کم کشف بشه
البته engine بازی کلا نسل قبلی بود و فقط یکسری بهبود ها تو خروجی داشته مسلما بازی بعدی راک استار هر چی باشه با انجین که بر پایه نسل هشتم ساخته شده باشه رو به رو هستیم (مثل زمان gta iv)
بررسی عملکرد کنسول ها با یکسری انجین نسل قبلی واقعا بی لطفیه
انجین بازی رو هم بهبود بدن 1 سال هم رو بهینه سازی وقت بذارن باز هم غیر ممکنه رو این کنسول ها بازی با جزئیات gta اونم 60 فریم!!!
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,291
نام
Afshin
حرفت کاملا درسته ولی این به این معنی نیست که نمیتونن روی کنسولا گرافیک هیولا بدن بیرون. MGS هم یه بازی مولتی بود اگر مثل همیشه این موقعیت رو داشتن که بازی رو انحصاری بسازن میتونستن در زمینه گرافیک خیلی بهتر عمل بکنن گرچه واقعا از حق نگذریم همین الان عالی بودن

ویچر و بتمن و بتلفرانتم مالتی اند. دو تاشون 30 فریمن و یکیشون 900p.
بالاخره هر سخت افزاری تا یه حدی جا داره. اگه MGSV مالتی نبود گرافیکش بهتر میشد؟ قطعا.
ولی اینکه بگیم هر بازی ای با وقت بیشتر و با هر گرافیکی میشه 60 فریم اجرا شه؟ خیر.

افشین خان رو 60 و 900 رزولوشن کار کنن میتونن یک کاریی بکنن هر چند در سطح ناتی داگ نمیشه اون مدلی رو کنسول ها ولی به نظرم راکستار باید GTA بعدی ببره رو 60 و 900 اینا به نظر میتونن با فوکوس بر روی یک نفر و حالا بدون دوربین اول شخص

حرف منم همینه. می‌گم با 1080 و اون گرافیکی که آنچارتد 4 داره، بیشتر از 30 نتونستن فریم بگیرن (منظورم اینه که بتونن فریمِ فیکس بگیرن وگرنه همین الان هم بازی همه جا بالای 30 اجرا می‌شه که تونستن روی 30 فیکسش کنن). دیگه اولویت سازنده رزولوشن باشه یا فریم، بستگی به خودشون داره.
 

reach usa

کاربر سایت
Dec 28, 2009
1,209
نام
hassan
اقایه مهرداد ایشون گیر الکی نمیدن حالا من کار به ناتی داگ ندارم چون ناتی داگ و یوبی سافت مقصر نیستن این ضعف کنسولهایه نسل هشت هست که دستهاشون رو بسته
هیچوقت تبلیغات دروغین سونی یادم نمیره که اول نسل میگفت از این پس 1080 و۶۰ فریم رو زیاد خواهید شنید!!! کو؟؟ یه دونه انحصاری با این ویژگیها نام ببرید؟؟
باز مایکروسافت تونسته ۳ تا انحصاری 1080 و ۶۰ فریم تحویل بده

Forza motor sport 5&6
Halo5
 
آخرین ویرایش:

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
yup. ممنون که به رزولوشن رحم کردید.
دانگرید یعنی مقایسه یک لوکیشن/قسمت خاص از نمایش اولیه و محصول نهایی، وقتی که کیفیت نهایی کمتر از کیفیت نمایش اولیه باشه. ممنون میشم شما دو تصویر مشابه به ما نشون بدی (تصویر مشابه!! مثلا این مقایسه، که شرایط هر دو یکی هست. نه این مقایسه، که یکی زیر نور مهتاب هست و یکی زیر نور آفتاب. یکی با زخم و رطوبت روی پوست، اون یکی سالم و خشک!) که دانگرید در حد The Division که هیچ، یک دانگرید معمولی رو به ما اثبات کنه.

فان فکت #1: داستان دانگرید بازی های ND مثل یک چرخه شده که همیشه آخرش به خلوت شدن سایت بعد از انتشار بازی ختم می شه!!
فان فکت #2:
ctaj_34.jpg
من از اینکه نظرم رو گفتم از محضر شریفتون معذرت می خوام! نمی دونستم یه نظر شخصی انقدر باعث تکدر اعصاب و روان شما می شه! همون طور که گفتم بازی از هر جهت یه سر و گردن از خیلی از بازی های این نسل بالاتر ایستاده و هنوز هم روی حرفم هستم اما دلیل این عملیات انتحاری شما رو متوجه نمی شم! چیزی که من از نوشته ی شما می گیرم این هست که شما نه تنها کاهش گرافیک رو انکار می کنید بلکه ادعا داری که تمامی اون تریلری که موقع معرفی بازی نشون داده شد تمام و کمال تو بازی وجود داره و بازی قراره در اون حد خروجی بده و این همه حجمه ای که تو این مدت تو نت بر علیه سونی راه افتاده بود کار احمق ها بوده و ملت بر اساس خطای دید و عدم داشتن تعادل روانی این انتقاد ها رو به ناتی داگ وارد کرده بودن !(یادمه که دیجیتال فاندری هم نمایش های بعدی بازی رو با نمایش اولیه مقایسه کرده بود و افت گرافیک رو تأیید کرده بود و گفته بود که از نظر ما شرکت ها باید دست از این روش تبلیغ و نشون دادن تریلر های in engine برای هایپ بیشتر و بعدا کاهش گرافیک در نمایش های بعدی بردارن ) جالبه برای توجیه مسئله هم شروع به تعاریف غلط از واژه ها می کنید و دانگرید گرافیک (که به معنای کاهش سطح استفاده از تکنیک های گرافیکی و رندرینگ و همین طور کاهش سطح جزئیات در مدل سازی هست و اصلا هم ربطی به مقایسه ی دو تصویر مشابه و تخیلاتی از این دست نداره !!!!!!!!!!) رو منکر می شید !از نظر شما بازی نه تنها از نظر گرافیکی و فریم کاهشی نداشته (چون تا اونجا که یادمه نمایش اول بازی یه تریلر in engine بود و سازنده اعلام کرده بود که هدف هم رسیدن به همین گرافیک و 60 فریم هست) و ما تو نسخه ی نهایی بازی دقیقا همین گرافیک in engine و یا حتی با بهینه سازی های بیشتری رو هم خواهیم دید! بله من هم با شما موافقم که بعد از انتشار بازی عده ی زیادی تو سایت آفتابی نمی شن اما خیلی دلم می خواد ببینم شما هم که با چشم بصیرت تریلر ها رو دنبال می کنید بعد از مشاهده ی بازی و مشاهده ی کاهش گرافیک اون قسمت هایی از بازی که مربوط به تریلر معرفی بازی می شن ( در صورت دانگرید احتمالی گرافیک ) باز هم این دور و بر آفتابی می شید یا نه؟!!
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
لطفا دست از مسخره کردن هم بردارید. اگه توان بحث ندارید ادامه ندید. از این به بعد با پستی که کوچکترین محتوی توهین آمیزی به شخصی داشته باشه برخورد می شه.
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,736
نام
علی
اقایه مهرداد ایشون گیر الکی نمیدن حالا من کار به ناتی داگ ندارم چون ناتی داگ و یوبی سافت مقصر نیستن این ضعف کنسولهایه نسل هشت هست که دستهاشون رو بسته
هیچوقت تبلیغات دروغین سونی یادم نمیره که اول نسل میگفت از این پس 1080 و۶۰ فریم رو زیاد خواهید شنید!!! کو؟؟ یه دونه انحصاری با این ویژگیها نام ببرید؟؟
باز مایکروسافت تونسته ۳ تا انحصاری 1080 و ۶۰ فریم تحویل بده

Forza motor sport 5&6
Halo5
باوووشه ...
هیلو5 هم که طبق DF متوجه شدیم خیلی 1080p بود ...
ps4 بازی 1080 و 60 فریم زیاد داره (چه انحصاری چه مولتی) کسی که نخواد ببینه نمیبینه
 

r.t.1.n

کاربر سایت
Dec 4, 2008
2,938
نام
آرتین
اقایه مهرداد ایشون گیر الکی نمیدن حالا من کار به ناتی داگ ندارم چون ناتی داگ و یوبی سافت مقصر نیستن این ضعف کنسولهایه نسل هشت هست که دستهاشون رو بسته
هیچوقت تبلیغات دروغین سونی یادم نمیره که اول نسل میگفت از این پس 1080 و۶۰ فریم رو زیاد خواهید شنید!!! کو؟؟ یه دونه انحصاری با این ویژگیها نام ببرید؟؟
باز مایکروسافت تونسته ۳ تا انحصاری 1080 و ۶۰ فریم تحویل بده

Forza motor sport 5&6
Halo5

قربان اوون دوتا بازی که شما نام بردی که کلاً ریسینگ دسته شبیه سازی هستند استاندارد همه ریسینگ های شبیه سازی الان همینه شما مطمئن باش اگر سونی بخواد عنوان خودش رو تو این سبک ارائه کنه همین استاندارد هارو خواهد داشت
راجب عنوان سوم دوست عزیز این بازی 1080 کامل که نیست Res Dynamic داره ... بعد اینکه قضیه 60 فریم شدن این بازی خودش ترول محضه همه جا سر این قضیه بازی رو ترول کردن اگه قرار باشه بازی به قیمت از دست دادن خیلی موارد دیگه به این کیفیت رسیده باشه هنر نکرده مطمئناً ناتی داگ هم میتونست همین کار رو بکنه
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,989
نام
مهدی
من از اینکه نظرم رو گفتم از محضر شریفتون معذرت می خوام! نمی دونستم یه نظر شخصی انقدر باعث تکدر اعصاب و روان شما می شه! همون طور که گفتم بازی از هر جهت یه سر و گردن از خیلی از بازی های این نسل بالاتر ایستاده و هنوز هم روی حرفم هستم اما دلیل این عملیات انتحاری شما رو متوجه نمی شم! چیزی که من از نوشته ی شما می گیرم این هست که شما نه تنها کاهش گرافیک رو انکار می کنید بلکه ادعا داری که تمامی اون تریلری که موقع معرفی بازی نشون داده شد تمام و کمال تو بازی وجود داره و بازی قراره در اون حد خروجی بده و این همه حجمه ای که تو این مدت تو نت بر علیه سونی راه افتاده بود کار احمق ها بوده و ملت بر اساس خطای دید و عدم داشتن تعادل روانی این انتقاد ها رو به ناتی داگ وارد کرده بودن !(یادمه که دیجیتال فاندری هم نمایش های بعدی بازی رو با نمایش اولیه مقایسه کرده بود و افت گرافیک رو تأیید کرده بود و گفته بود که از نظر ما شرکت ها باید دست از این روش تبلیغ و نشون دادن تریلر های in engine برای هایپ بیشتر و بعدا کاهش گرافیک در نمایش های بعدی بردارن ) جالبه برای توجیه مسئله هم شروع به تعاریف غلط از واژه ها می کنید و دانگرید گرافیک (که به معنای کاهش سطح استفاده از تکنیک های گرافیکی و رندرینگ و همین طور کاهش سطح جزئیات در مدل سازی هست و اصلا هم ربطی به مقایسه ی دو تصویر مشابه و تخیلاتی از این دست نداره !!!!!!!!!!) رو منکر می شید !از نظر شما بازی نه تنها از نظر گرافیکی و فریم کاهشی نداشته (چون تا اونجا که یادمه نمایش اول بازی یه تریلر in engine بود و سازنده اعلام کرده بود که هدف هم رسیدن به همین گرافیک و 60 فریم هست) و ما تو نسخه ی نهایی بازی دقیقا همین گرافیک in engine و یا حتی با بهینه سازی های بیشتری رو هم خواهیم دید! بله من هم با شما موافقم که بعد از انتشار بازی عده ی زیادی تو سایت آفتابی نمی شن اما خیلی دلم می خواد ببینم شما هم که با چشم بصیرت تریلر ها رو دنبال می کنید بعد از مشاهده ی بازی و مشاهده ی کاهش گرافیک اون قسمت هایی از بازی که مربوط به تریلر معرفی بازی می شن ( در صورت دانگرید احتمالی گرافیک ) باز هم این دور و بر آفتابی می شید یا نه؟!!

نظر؟ دانگرید 0 و 1 ـه. یا آره یا نه هست. یا شده یا نشده. نظر شخصی تو این مبحث اصلا معنا نداره.
من اون پست رو ندادم که شما چیزی ازش برداشت کنی. من هیچ ادعایی نکردم. خیلی واضح گفتم ادعاتون رو با یک مقایسه درست و مناسب نمایش بدید، که بجاش 6-7 خط مغلطه کردید. فکر کنم برای ادعاتون مدرک خوبی نداشتید، نه؟

از نظر شما بازی نه تنها از نظر گرافیکی و فریم کاهشی نداشته (چون تا اونجا که یادمه نمایش اول بازی یه تریلر in engine بود و سازنده اعلام کرده بود که هدف هم رسیدن به همین گرافیک و 60 فریم هست) و ما تو نسخه ی نهایی بازی دقیقا همین گرافیک in engine و یا حتی با بهینه سازی های بیشتری رو هم خواهیم دید! بله من هم با شما موافقم که بعد از انتشار بازی عده ی زیادی تو سایت آفتابی نمی شن اما خیلی دلم می خواد ببینم شما هم که با چشم بصیرت تریلر ها رو دنبال می کنید بعد از مشاهده ی بازی و مشاهده ی کاهش گرافیک اون قسمت هایی از بازی که مربوط به تریلر معرفی بازی می شن ( در صورت دانگرید احتمالی گرافیک ) باز هم این دور و بر آفتابی می شید یا نه؟!!

fps دانگرید نشده. این رو خودم و دوستان nبار توضیح دادیم و توضیح ساده تر در توان من یکی نیست. اما راجب گرافیک، دیگه من علم غیب ندارم. نمایش های بازی از شرایط مختلف بوده. چیزی که فکت هست اینه که با نمایش های فعلی نمیشه راجب downgrade شدن بازی نظر داد چون نمایش ها از هم متفاوت بودن. ولی مثل اینکه شما از محصول نهایی خبر دارید. بعد از انتشار بازی حتما قسمت مربوط نمایش اولیه بازی رو مقایسه می کنیم و اگر افت کیفیت وجود داشت، اتفاق خاصی نخواهد افتاد. فقط من به قدرت آینده بینی شما ایمان میارم. ولی اگر طبق معمول downgradeـی در کار نباشه، همون چرخه معروف اجرا میشه، تا بازی بعدی ND.
قبل از جواب دادن هم بد نیست این مقاله رو بخونید، شاید به منطقی تر شدن دیدگاه بعضی دوستان کمک کنه: Calling Uncharted 4’s PS4 Gameplay Visuals a “Downgrade” Is a Shameful Display of Ignorance
اگر خواستید به این پست جواب بدید، ممنون میشم اون مقایسه صحیح رو انجام بدید. وگرنه بحث از نظر من همینجا تموم شده هست.
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
دیگه این اقایی که گفت گرافیک بازی Xbox1از ps4بالاتر تونسته 60فریم اجرا کنه ته خندس خواهشا راجبع مبحث گرافیک 2کنسول بحث نکنید که مشخص هست

مبحث دوم بعضی ها قبول ندارن که ناتی داگ گفته هدفشون اینه به 60فریم برسن که نتونستن هیچ جا نگفته بازی 60فریم اجرا میشه این رو قبول کنید با هم بحث میکنیم
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
قربان اوون دوتا بازی که شما نام بردی که کلاً ریسینگ دسته شبیه سازی هستند استاندارد همه ریسینگ های شبیه سازی الان همینه شما مطمئن باش اگر سونی بخواد عنوان خودش رو تو این سبک ارائه کنه همین استاندارد هارو خواهد داشت
راجب عنوان سوم دوست عزیز این بازی 1080 کامل که نیست Res Dynamic داره ... بعد اینکه قضیه 60 فریم شدن این بازی خودش ترول محضه همه جا سر این قضیه بازی رو ترول کردن اگه قرار باشه بازی به قیمت از دست دادن خیلی موارد دیگه به این کیفیت رسیده باشه هنر نکرده مطمئناً ناتی داگ هم میتونست همین کار رو بکنه

ترولر ها هم مثل شما کسایی هستند که حتی یک دقیقه هم بازیو انجام ندادن و فقط میان برای مسخره کردن
60 فریم کردن بازی بهترین کاری بود که تو کل این نسخه انجام دادن:D
گرافیک بازی بالاخره یک جایی یک روزی قدیمی میشه و از چشم میافته!هر چند بازی واقعا گرافیک خوب و چشم نوازی داره،بهترین نیست ولی در کل خوب
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,736
نام
علی
قربان اوون دوتا بازی که شما نام بردی که کلاً ریسینگ دسته شبیه سازی هستند استاندارد همه ریسینگ های شبیه سازی الان همینه شما مطمئن باش اگر سونی بخواد عنوان خودش رو تو این سبک ارائه کنه همین استاندارد هارو خواهد داشت
راجب عنوان سوم دوست عزیز این بازی 1080 کامل که نیست Res Dynamic داره ... بعد اینکه قضیه 60 فریم شدن این بازی خودش ترول محضه همه جا سر این قضیه بازی رو ترول کردن اگه قرار باشه بازی به قیمت از دست دادن خیلی موارد دیگه به این کیفیت رسیده باشه هنر نکرده مطمئناً ناتی داگ هم میتونست همین کار رو بکنه
والا به خدا همچین تعجب میکنه از 1080p و 60 فریم بودن فورتزا 5 و 6 انگار یه اتفاق عجیب غریبه !! GT نسل قبل 1080 و 60 فریم بود چه برسه به این نسل دیگه ریسینگ شبیه ساز باید همین باشه , گرافیک در حده نزدیک به DC هم ندارن که بگیم WOW عجب دستاورده بزرگی :-o یه چیزه طبیعیه انگار من بیام بگم آنچارتد کالکشن 1080 و 60 فریمه ! خو معلومه باید باشه TLOU و GR و GOW هم 1080 60 فریم باید باشن بازی هایی مثل LBP3 و رزوگان هم همینطور . راجب هیلو5 هم که مشخصه
اصن اسم ناتی داگ میاد بعضی ها بهم میریزن اینقدر رو هم جمع شده !! امیدوارم بعد از ریلیز بازی محو نشن
 
آخرین ویرایش:

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
ویچر و بتمن و بتلفرانتم مالتی اند. دو تاشون 30 فریمن و یکیشون 900p.
بالاخره هر سخت افزاری تا یه حدی جا داره. اگه MGSV مالتی نبود گرافیکش بهتر میشد؟ قطعا.
ولی اینکه بگیم هر بازی ای با وقت بیشتر و با هر گرافیکی میشه 60 فریم اجرا شه؟ خیر.
حرف منم همینه. می‌گم با 1080 و اون گرافیکی که آنچارتد 4 داره، بیشتر از 30 نتونستن فریم بگیرن (منظورم اینه که بتونن فریمِ فیکس بگیرن وگرنه همین الان هم بازی همه جا بالای 30 اجرا می‌شه که تونستن روی 30 فیکسش کنن). دیگه اولویت سازنده رزولوشن باشه یا فریم، بستگی به خودشون داره.

خوب منم همچین ادعایی نکردم که قراره هر چیزی 60 فریم بشه تایتان اکس هم نمیتونه همه چیزو 60 فریم اجرا کنه بلاخره هر چیزی هر چقدر هم قوی یه جایی محدود میشه. بحث سر اینه که چیزی که تو داری میگی همیشه درسته در مورد PC هم درسته ربطی به کنسول و موبایل و نوکیا یازده چراغ هم نداره:d..

اینکه بگیم با سخت افزارهای فعلی که خوب چند بار تکرار کردی حرف غلطیست چون حتی با سخت افزارهای 100 سال دیگه هم میشه گرافیکی ارائه کرد که 60 فریم اجرا نشه که بشه. یادمون نره GT4 روی PS2 بصورت 1080i/60 اجرا میشه. رزولوشن و فریمریت فقط بخشی از گرافیک و پرفورمنس بازیهاست

نکته بعدی هم اینکه 30 فریم یا 60 فریم یه چیز بیشتر مربوط به کنسولهاست ( البته نه همیشه) معمولا بازیهای PC فریم ریت محدود ندارن و هر چقدر تنظیمات و سخت افزار اجازه بده بالا میرن. اینکه یه بازی 30 فریم هست معناش اینه که 30 فریم قفل شده. خود ناوتی گفته بودن که تا 45 فریم هم بالا رفتن منتها در نهایت تصمیم گرفتن روی 30 قفلش کنن. خیلی از بازیهای این دوره زمونه از 35 حتی پاینتر الی 60 بالا پایین میشن اسمشون هم 60 فریمه همون BF4 روی حداقل کنسولا تقریبا همچین وضعیتی داره

- - -ویرایش - - -

والا به خدا همچین تعجب میکنه از 1080p و 60 فریم بودن فورتزا 5 و 6 انگار یه اتفاق عجیب غریبه !! GT نسل قبل 1080 و 60 فریم بود چه برسه به این نسل دیگه ریسینگ شبیه ساز باید همین باشه , گرافیک در حده نزدیک به DC هم ندارن که بگیم WOW عجب دستاورده بزرگی :-o یه چیزه طبیعیه انگار من بیام بگم آنچارتد کالکشن 1080 و 60 فریمه ! خو معلومه باید باشه TLOU و GR و GOW هم 1080 60 فریم باید باشن بازی هایی مثل LBP3 و رزوگان هم همینطور . راجب هیلو5 هم که مشخصه
اصن اسم ناتی داگ میاد بعضی ها بهم میریزن اینقدر رو هم جمع شده !! امیدوارم بعد از ریلیز بازی محو نشن
رزولوشن GT 6 بین 1080 و 900 هست و بیشتر به 900 نزدیکه و فریمشم بین 50 تا 60. البته فقط خواستم زحمت دوستانی که الان میخوان شما رو کوت کنن و یادآوری کنن کم کرده باشم:d

اینکه فورزا 1080/60 بوده هیچ حرفی درش نیست اما دوستان لطف کنن در نظر بگیرن که چه چیزایی فدا شده که به این فریم برسن. گرچه کار T10 هم مثل همیشه عالی بوده
 
آخرین ویرایش:

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,291
نام
Afshin
خوب منم همچین ادعایی نکردم که قراره هر چیزی 60 فریم بشه تایتان اکس هم نمیتونه همه چیزو 60 فریم اجرا کنه بلاخره هر چیزی هر چقدر هم قوی یه جایی محدود میشه. بحث سر اینه که چیزی که تو داری میگی همیشه درسته در مورد PC هم درسته ربطی به کنسول و موبایل و نوکیا یازده چراغ هم نداره:d..

اینکه بگیم با سخت افزارهای فعلی که خوب چند بار تکرار کردی حرف غلطیست چون حتی با سخت افزارهای 100 سال دیگه هم میشه گرافیکی ارائه کرد که 60 فریم اجرا نشه که بشه. یادمون نره GT4 روی PS2 بصورت 1080i/60 اجرا میشه. رزولوشن و فریمریت فقط بخشی از گرافیک و پرفورمنس بازیهاست

نکته بعدی هم اینکه 30 فریم یا 60 فریم یه چیز بیشتر مربوط به کنسولهاست ( البته نه همیشه) معمولا بازیهای PC فریم ریت محدود ندارن و هر چقدر تنظیمات و سخت افزار اجازه بده بالا میرن. اینکه یه بازی 30 فریم هست معناش اینه که 30 فریم قفل شده. خود ناوتی گفته بودن که تا 45 فریم هم بالا رفتن منتها در نهایت تصمیم گرفتن روی 30 قفلش کنن. خیلی از بازیهای این دوره زمونه از 35 حتی پاینتر الی 60 بالا پایین میشن اسمشون هم 60 فریمه همون BF4 روی حداقل کنسولا تقریبا همچین وضعیتی داره

من گفتم گرافیکِ آنچارتد 4 با کنسول‌های کنونی قابل اجرا با 60 فریم نبوده :D اگه بود که ND بهش دست پیدا می‌کرد(در حال حاضر، نیاید بگید اگه ND وقت داشت و بهینه می‌کرد 2 سال دیگه می‌تونست :D فعلاً با شرایط موجود شدنی نبوده).
در کل بحث ازونجا شروع شد که دوستمون گفت MGSV هم 60 فریم و 1080ـه، پس می‌شد آنچارتد هم 1080/60 باشه، منم گفتم 1080/60 شدنی هست ولی به قیمت پایین اوردنِ گرافیک. آنچارتد می‌تونست 1080/60 باشه، ولی برای دست یابی به این هدف باید از یه جای بازی می‌زدن، گرافیک، بزرگی محیط، هوش مصنوعی و ... .
 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
والا به خدا همچین تعجب میکنه از 1080p و 60 فریم بودن فورتزا 5 و 6 انگار یه اتفاق عجیب غریبه !! GT نسل قبل 1080 و 60 فریم بود چه برسه به این نسل دیگه ریسینگ شبیه ساز باید همین باشه , گرافیک در حده نزدیک به DC هم ندارن که بگیم WOW عجب دستاورده بزرگی :-o یه چیزه طبیعیه انگار من بیام بگم آنچارتد کالکشن 1080 و 60 فریمه ! خو معلومه باید باشه TLOU و GR و GOW هم 1080 60 فریم باید باشن بازی هایی مثل LBP3 و رزوگان هم همینطور . راجب هیلو5 هم که مشخصه
اصن اسم ناتی داگ میاد بعضی ها بهم میریزن اینقدر رو هم جمع شده !! امیدوارم بعد از ریلیز بازی محو نشن

خیاط داخل کوزه میافته همینه دیگه انقدر با اعتماد به نفس میای درباره رزولوشن نظر بدی که متوجه نمیشی gt6 همون 1080 هم نبوده و بعد هم بیای اسمون ریسمون الکی بافی که انچارتد کالکشن هم 1080 هست نه توقع داری بازی نسل قبل ریمستر میکنن با همون فریم بدن دوباره به ملت بگن بفرمایین .
هیلو 5 چی مشخصه اره مجبورن از افکت بزنن با سخت افزار هایی که شدیدا بهینه سازی میطلبن بازم نمیشه 60-1080 تمیز دراورد اونا حداقل با این کار ارزش گیم پلی بازی بردن بالا و مبارزات زیر و رو کردن هر چند هش مصنوعی بازی به خوبی شماره های قبل نیست
ولی 60 فریم کردن بدون هزینه نیست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر