اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین

Remastered

کاربر سایت
May 9, 2014
427
نام
سياوش
بازي In Space We Brawl كه يه بازي دو بعدي هست بر روي ps4 به صورت 680 فريم بر ثانيه اجرا شده ...
In Space We Brawl Initially Ran at 680 FPS on PS4; “Maybe it’s Too Powerful” | N4G

In Space We Brawl recently launched with all its couch co-op goodness on PS4 and PS3, and today I had a chat with Forge Reply Business Development Manager and Developer Alessandro Mazzega at Milano Games Week.While you’ll be able to watch the full interview quite soon, here’s a fun factoid that will make you smile.
Alessandro explained that porting the game to PS4 was super-simple, partly because it’s made in Unity and also because PS4 is a “great platform,” and the first time they launched the game on the console at the studio it ran at 680 frames per second. They had to limit it because it was unplayable. He also added that for a 2D game like In Space We Brawl the console is maybe even too powerful.
I don’t think I ever saw anything run at 680 frames per second… It’d quite possibly give me an instant epileptic attack.

سازنده ي بازي بيان ميكنه كه پورت بازي براي ps4 فوقالعاده ساده و راحت هست و اينكه وقتي خواستن در استديو براي اولين بار اين بازي رو روي ps4 اجرا كنن اين بازي روي 680 فريم اجرا شده ...سازنده بازي فكر نميكنه كه تا الان هيچ بازي دو بعدي رو ديده باشه كه با اين نرخ فريم اجرا بشه .
 

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,517
نام
میلاد
1080p
1080p everywhere
61930363197128861281.jpg


:d
 

PoPEye

کاربر سایت
Jul 5, 2014
626
نام
ایمان
Massaki Yamagiwa (یکی از سازنده های Bloodborne) در مصاحبه ای که کرده گفته که از همون ابتدای ساخت بازی هم هدفشون اجرا شدن بازی بر روی 60 فریم نبوده، چرا که این یک عنوان FPS نیست و یک بازی اکشن هست.

“haven’t made an official announcement yet but they will probably go for 30fps since that’s what they found to be the best fps (frames-per-second) to play action games.”

Yamagiwa added that “from the beginning, they weren’t targeting 60fps because it’s not first-person shooter, it’s an action game.”
 

behzad khan

کاربر سایت
Oct 21, 2009
12
زین پس یوتوب از پخش ویدئو گیم با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد ( که بسیار هم مهمه خصوصا برای بازیهای ویدئویی )

منبعد خیلی از کسایی که 30 فریم با حس سینمایی اشتباه میگرفتن میتونن در این رسانه فرق واقعی بازیها در 30 و 60 فریم به چشم تماشا کنن و متوجه حقیقت بشن
YouTube now supports 60fps playback, and video games look amazing | The Verge

52704179267832892379.jpg
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد

ماکروسافت داره روی ساخت یک Xbox one ارزوتر، خنک‌تر و کوچکتر کار میکنه که میشه گفت مدل اسلیم به شمارمیادش. ساخت این مدل باعث کم شدن هزینه برای شرکت و همچنین مالیات میشه.

در حال حاضر فن‌آوری تعبیه شده در هر دو کنسول 28nm هست و ماکرو برای کاهش هزینهاش و مالیات و همچنین بهتر شدن X1 رو به 20 نانومتری آورده. کاربر mosen از سایت معتبر beyond3d که تو شرکت AMD مسئول SOC یا در اصل System on Chip هستش تو رزومه کاری خودش به این انجام این کارا اشاره کرده. ساخت این پردازندها رو یه شرکت تایوانی به نام TSMC برعهده داره و گفته میشه روی اوردن ماکرو به فن اوری 20 نانو باعث افزایش 30درصدی سرعت دستگاه، کم شدن 25 درصدی مصرف برق پردازندها نسبت به نسخه‌های فعلی میشه.
گفته شده پردازنده اصلی X1 یکی از گرانترین قطعات دستگاه به شمار میادش که برای هر پردازنده هزینه بالغ بر 50 دلار در هر تراشه رو دست ماکرو میزاره.
بعد از این موارد ماکرو به دنبال راهی برای طراحی ساده X1 هستش .
از قرار معلوم ماکرو داره روی مموری دستگاه هم تحقیقاتی میکنه و به دنبال شخصی آشنا به فن‌آوری DDR4 و DDR3 هستش.

من تا جایی که میتونستم و میدونستم ترجمه کردم. اصطلاحات خفن، خفن به کار برده بودن نکشید مغزم. :d
 

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
mosen این موضوع رو کشف کرده در واقع:d واسه AMD کار نمیکنه. از بچه های سابق BC هم هست با همین نام کاربری هم فعالیت میکرد اینجا:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر