اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
به نظرم دوئال شوکر مقاله چرتی نوشته فقط خواسته کلیک بخوره کاراکترای تو رایز بین 40 هزار تا برای کاراکترهای معمولی مثل دشمنا تا 160 هزارتا polygon برای کاراکترای اصلی دارن از همه مهتر اینه که هیچکدوم از کاراکترای اصلی تو بازی lod نداره مثلا polygon ماریوس تو کات سین چه از قبل رندر شده چه ریل تایم با گیم پلی حتی وقتی دوربین باهاش فاصله داره دقیقا یکسانه و همیشه 85 هزارتا هست ولی مهمتر از همه اینا تعداد polygon تو هر فریم هست شاید یه بازی کاراکتراش 5000 تا polygon داشته باشن ولی جمعشون از یه بازی که کاراکترش 100 هزارتا polygon دارن بیشتر باشه.

- - -ویرایش - - -

فریم ریت i ss با پچ روی 30 محدود شده قفل نشده قبل پچ بازی جاهای خلوت روی 40 تا 45 بود ولی جاهای شلوغ زیر 30 میومد که باعث شده بود judder داشته باشه خودشون یه پچ زدن که بازی روی 30 محدود بشه از 30 بالاتر نره ولی جاهای شلوغ میره زیر 30 اما با اینکار judder کمتر شده.
به گفته gamespot
The frame rate can also be capped at 30fps, although the developer points out that this is a cap and not a lock--a few frames will still be dropped here and there when the action gets heavy.
http://www.gamespot.com/articles/in...tion-and-new-photo-mode-tomorrow/1100-6419036
 
فریم ریت i ss با پچ روی 30 محدود شده قفل نشده قبل پچ بازی جاهای خلوت روی 40 تا 45 بود ولی جاهای شلوغ زیر 30 میومد که باعث شده بود judder داشته باشه خودشون یه پچ زدن که بازی روی 30 محدود بشه از 30 بالاتر نره ولی جاهای شلوغ میره زیر 30 اما با اینکار judder کمتر شده.
به گفته gamespot

inFamous: Second Son will get 30fps framerate cap option and new photo mode tomorrow - GameSpot

LOL به این خبر گذاشتن :)) شما تو همون حوضه ی پرستش بازیهای مایکرو فعالیت کنی بیشتر جواب میده تا این چیزایی که سر اینفیمس از خودت درمیاری :)
تاریخ خبر برمیگرده به 16 اپریل که قرار بوده فرداش آپدیت واسه اینفیمس بیاد و توش گفته میتونید فریم بازی رو خودتون به دلخواه خودتون رو 30 لاک کنید!
The patch will let users disable the HUD and, after completing the game once, set the time of day. The frame rate can also be capped at 30fps
 
رزولوشن sunset overdrive فعلا زیر 1080 هست ولی سازنده گفته روی رزولوشن و بقیه مسائل تکنیکی کار میکنن ولی فعلا وقتش نرسیده.

- - -ویرایش - - -

LOL به این خبر گذاشتن :)) شما تو همون حوضه ی پرستش بازیهای مایکرو فعالیت کنی بیشتر جواب میده تا این چیزایی که سر اینفیمس از خودت درمیاری :)
تاریخ خبر برمیگرده به 16 اپریل که قرار بوده فرداش آپدیت واسه اینفیمس بیاد و توش گفته میتونید فریم بازی رو خودتون به دلخواه خودتون رو 30 لاک کنید!
/:)
من نمیدونم سونی فنای این سایت چرا وقتی با حقیقت مواجه میشن منقلب میشن!!!!!؟؟؟
فکر کنم شما موسسه زبان برای دوره های تابستونی ثبت نام کنی بدک نباشه

The patch will let users disable the HUD and, after completing the game once, set the time of day. The frame rate can also be capped at 30fps, although the developer points out that this is a cap and not a lock--a few frames will still be dropped here and there when the action gets heavy.

وقتی فریمو قفل نکنی بازی judder داره برا اینکه فریم ریتش خیلی متغیره اکثر گیمرارو اذیت میکنه به جز اون پایین رفتن فریم تو جاهای شلوغ چه ربطی به دلخواه غیر دلخواه داره؟

یوروگیمر:
By limiting the frame-rate to 30fps they could have delivered an open world game with a very consistent frame-rate and controller response. Instead we're left to endure a near-constant judder and unstable performance throughout.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-vs-infamous-second-son

The engine runs with an unlocked frame-rate though, introducing a level of inconsistency that manifests as a slight judder, most noticeable in left/right panning.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-infamous-second-son-performance-analysis
 
/:)
من نمیدونم سونی فنای این سایت چرا وقتی با حقیقت مواجه میشن منقلب میشن!!!!!؟؟؟
فکر کنم شما موسسه زبان برای دوره های تابستونی ثبت نام کنی بدک نباشه



وقتی فریمو قفل نکنی بازی judder داره برا اینکه فریم ریتش خیلی متغیره اکثر گیمرارو اذیت میکنه به جز اون پایین رفتن فریم تو جاهای شلوغ چه ربطی به دلخواه غیر دلخواه داره؟

یوروگیمر:

Digital Foundry vs. inFamous: Second Son • Eurogamer.net


Performance analysis: inFamous: Second Son • Eurogamer.net

آقا شما انقدر غرق هیتر بودن شدی که دیگه کلاً نمیدونی داری چی میگی!!!!
این داره میگه فریم وقتی رو 30 لاک نیست تو بازی در برخی صحنه های شلوغ که فریم افت میکنه judder بوجود میاد، latency تو کنترلر بوجود میاد ولی SP یه پچ داده که پلیر میتونه خودش بره تو option فریم بازی رو رو 30 قفل کنه که این مشکلات بوجود نیاد( ما که چیز خیلی محسوسی درک نکردیم تو بازی ولی خب طبیعتاً بالا و پایین رفتن فریم این چیزارو بوجود میاره )
حالا منظورت از این جمله چیه دقیقاً؟
پایین رفتن فریم تو جاهای شلوغ چه ربطی به دلخواه غیر دلخواه داره؟
فکر کنم شما موسسه زبان برای دوره های تابستونی ثبت نام کنی بدک نباشه
باشه :)
 
به نظرم دوئال شوکر مقاله چرتی نوشته فقط خواسته کلیک بخوره کاراکترای تو رایز بین 40 هزار تا برای کاراکترهای معمولی مثل دشمنا تا 160 هزارتا polygon برای کاراکترای اصلی دارن

میگم مهندس این 160 هزارتا از کجا اومد. نکنه مال نمایش E3 که رو PC اجرا میشد و بعد کاهش دادن گرافیک رو تا وان بتونه اجرا کنه. چون DF گفته 85 هزارتا.
According to a recent presentation given by Crytek at DICE 2013, character models in Ryse can feature up to 85k triangles


فریم ریت i ss با پچ روی 30 محدود شده قفل نشده قبل پچ بازی جاهای خلوت روی 40 تا 45 بود ولی جاهای شلوغ زیر 30 میومد که باعث شده بود judder داشته باشه خودشون یه پچ زدن که بازی روی 30 محدود بشه از 30 بالاتر نره ولی جاهای شلوغ میره زیر 30 اما با اینکار judder کمتر شده.
به گفته

در مورد این بخش از سخنان گوهربارت هم اگه منبع بدی خیلی خوب میشه. کجا دقیقا گفته تو صحنه های شلوغ فریم ریت زیر 30 میاد و تو صحنه های خلوت تا 45 تا میره


از مدیران خواهش میکنم یه تاپیک تحت نام Ryse-ology یا همون رایز شناسی خودمون به بخش اخبار اضافه کنن:d

مدیران عزیز این دوستمون راست میگه. الان یکی اومد یه خبر درباره Sunset Overdrive گذاشت و این کاربر شناخته شده سریع چسبودنش به رایز و اینفیمس.
 
king ps3

شما واقعا نمیبینید یا خودتون رو به اون راه میزنید..کار به بقیه حرفات ندارم با اینکه همشون جایه ریپلی دارن ولی افکارت واسه خودتن...

در رابطه با second son فریم یه جایی زیره 30 مییاد کاملا مشخصه در حال بازی میشه خوب فهمید.. فریمشم در اکثر مواقع 30 ثابته در بعصی از جاها سموس تر میشه و میره بالاتر.
 
میگم مهندس این 160 هزارتا از کجا اومد. نکنه مال نمایش E3 که رو PC اجرا میشد و بعد کاهش دادن گرافیک رو تا وان بتونه اجرا کنه. چون DF گفته 85 هزارتا.





در مورد این بخش از سخنان گوهربارت هم اگه منبع بدی خیلی خوب میشه. کجا دقیقا گفته تو صحنه های شلوغ فریم ریت زیر 30 میاد و تو صحنه های خلوت تا 45 تا میره

بله عزیزم توهین درکار نباشه ما برای همه چی و هر حرفی که میزنیم منبع داریم و از خودمون که حرف نمیزنیم منبع تعداد polygon خود کرایتک تو gdc 2014 از این لینک میتونی دانلود کنی

http://crytek.com/download/ryse_gdc_2014_AbdenourB_ChrisE.pptx

چنتا از عکسای اسلایداش
01357476355685069945.jpg
27789755478869948981.jpg
05724826108407145071.jpg
92399550043010405505.jpg

- - -ویرایش - - -

برای فریم ریت منبع ویدئوی یوروگیمر
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-vs-infamous-second-son

اینم عکساش تصادفی انتخاب کردم
10457771776472286401.jpg
79341825885684659841.jpg
77427500715897141422.jpg
65912386218147173441.jpg
33138942743534502005.jpg
24370002000255827013.jpg
71835729914964624592.jpg

تازه بازی تو کات سینا بعضی وقتا روی 25-26 میاد که از این ویدئو خودت میتونی دانلود کنی چون 50 دقیقس من حوصله دانلود ندارم.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vwWCyH2HfEU
 
پس این چی میگه. جزو منبعتون نبوده لابد

24677040892497036966.jpg

ای بابا داداش من اسلاید دومو که من گذاشتم دیدی؟
27789755478869948981.jpg


همین اسلایدیه که شما گذاشتی بخدا فقط عکسش فرق میکنه به اضافه که دقت کنی میبینی یه چیزاییش مثل نقاط انعطاف پذیر بالاترم رفته.

بعدش اسلاید اولم دیدی؟
01357476355685069945.jpg


تو بازی فقط ماریوس که نیست 160 هزارتا واسه یکی دیگه از شخصیتای بازی هست تو این داره میگه باقی کاراکترای بازی بین 40 هزارتا تا 160 هزارتا چند ضلعی دارن اون k که جلو 40 و 160 گذاشته یعنی هزار.
مثلا این یکی کاراکتر که از وایر فریمش عکس گذاشته نزدیک 143 هزارتا چند ضلعی داره
05724826108407145071.jpg
 
KnightX@

اولش گفتی:
تا 160 هزارتا polygon برای کاراکترای اصلی دارن
درسته ؟
ببخشید من فکر میکردم کاراکتر اصلی ینی خود ماریوس. فکر نمی کردم کرایتک در زمینه تعریف کاراکتر هم انقلاب به پا کرده باشه.


اون k که جلو 40 و 160 گذاشته یعنی هزار.
نه بابا :|

پ.ن : به عنوان یه سونی هیتر هیچ وقت فکر نمی کردم بلد باشی مودبانه جواب بدی. اعتراف میکنم منقلب شدم :((
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or