اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
وجود هر تکنیکی یک کیفیتی داره تو بعضی بازی ها شاید اون تکنیک باشه ولی با کیفیت پایین تر درکل یک ساخت یک بازی Open World با چند صدتا ماشین و چندین تا Event و Mod مختلف به مراتب سخت تر از یک بازی خطی با تعداد ماشین محدود و محتویات محدود هست

میگم شماره دومش رو OW کنن.
 
البته DF توی آنالیز پرفورمنس First Light همچین چیزی رو میگه در مورد تکنولوژی های گرافیکی پشت ساخت دو نسخه Infamous برای PS4:
Ultimately, inFamous First Light is a nice little package that squeezes a bit more out of the formula with a lower price tag. There are hints of improved performance over the first release with some tangible benefits to gameplay, and we wonder whether it's the result of optimisation or simply down to the smaller scale of this DLC. Either way, the technology powering the two inFamous PS4 releases remains some of the most impressive we've seen yet from the new wave of console hardware. The lighting, effects, textures, and modelling are all remarkable. It's impressive that the developer was able to deliver such an impressive showing this early in the system's lifecycle. If Sucker Punch can marry this stunning tech with fresh new gameplay ideas for the inevitable sequel, we'd be in for something really special.

نیازی به ترجمه نداره دیگه واضحه .

پ.ن: خلاصه اینکه گفته تعدادی از تکنولوژی های ساخت دو نسخه inFAMOUS برای PS4 بهترین (چشمگیرترین) چیزی هستن که تا الآن روی موج و نسل جدید کنسول ها دیدن . نورپردازی, افکت ها, بافت ها, مدلسازی همه و همه فوق العاده اند و این واقعاً تاثییر گذار ـه که سازنده بازی قادر به ارائه ی چنین نمایش چشمگیری در اوایل چرخه عمر کنسول بوده . اگر Sucker Punch بتونه توی عنوان آینده (Sequel) شون این تکنولوژی گرافیکی خیره کننده رو با ایده های خلاقانه و جدید گیم-پلی پیوند بده باید منتظر یک چیز واقعاً ویژه باشیم .
 
آخرین ویرایش:
Rainbow Six Siege به صورت 60FPS روی PS4 و XBOX ONE اجرا میشه.

18980588792367316553.jpg
 
این بازی تو همه ی بازی هایی که تجربه کردم حس نسل جدید بهم داد








از بدترین جاهای بازی عکس گذاشتی :دی
ولی واقعاً بازی گرافیکش عالی بود و قتی فریم رو لاک میکردید اصلاً افت فریم حس نمیکردید و خیلی 30 فریمه با ثباتی بود.




 
من کلاً از این سر در نمیارم و فایلش هم خیلی طولانی هست و حس خوندنش نیست. فقط چون با اعداد و ارقام سر و کار داره، آدم میتونه تا حدودی بفهمه چی به چیه! :دی
فایل رو یه نفر توی Neogaf گذاشته بود. برای GDC آگوست هست و مربوط به کنفرانس و برنامه ای میشه که Alexis Vaisse برنامه نویس ارشد Ubisoft Montpellier ارائه داده.
گویا قضیه به شبیه سازی لباس ها برمیگرده و مشخص کرده که سخت افزار هر کنسول، میتونه چند تا رقاص (!) رو پردازش کنه. :دی شاید هم کلهم یه چیز دیگه هست، باید اساتید فن نظر بدن.
آمارش به این ترتیب هست:

X360 CPU: 34 dancers
PS3 CPU: 105 dancers
PS4 CPU: 98 dancers
X1 CPU: 113 dancers
PS4 GPGPU: 1600 dancers
X1 GPGPU: 830 dancers

یعنی CPU کنسول X1 عملکردش کمی بهتر از PS4 بوده. ولی خیلی هم با CPU کنسول PS3 فاصله نداره. از همه جالب تر اینه که PS4 از این نظر وضعیتش بدتر از PS3 هست! :دی (Cell عجب غولی بوده!) ولی از اون طرف در بخش GPGPU تعداد رقاص های PS4 حدوداً دو برابر X1 هستن و فاصله زیادی توی این بخش دیده میشه.






در مجموع اگه اشتباه نکنم این مقاله میخواد بگه که CPUها نسبت به نسل قبل به جایی نرسیدن، ولی GPUها قضیه رو جبران کردن و اختلاف با نسل قبل رو زیاد کردن و میشه این جور پردازش ها رو انداخت به اونا و از این حرفا! :دی شاید هم اصلاً بحث سر یه چیز دیگه هست و من نمیدونم! :دی
 
آخرین ویرایش:
من کلاً از این سر در نمیارم و فایلش هم خیلی طولانی هست و حس خوندنش نیست. فقط چون با اعداد و ارقام سر و کار داره، آدم میتونه تا حدودی بفهمه چی به چیه! :دی


در مجموع اگه اشتباه نکنم این مقاله میخواد بگه که CPUها نسبت به نسل قبل به جایی نرسیدن، ولی GPUها قضیه رو جبران کردن و اختلاف با نسل قبل رو زیاد کردن و میشه این جور پردازش ها رو انداخت به اونا و از این حرفا! :دی شاید هم اصلاً بحث سر یه چیز دیگه هست و من نمیدونم! :دی

درست گرفتی برادر .{تا حدود زیادی}
cpu پلی استیشن3 واقعا هیولا بود زمان خودش.
تو این نسل ای کاش سونی cpu قویتری انتخاب کرده بود.
 
این gpgpu پتانسیل خیلی خوبی داره. امیدوارم بیشتر ازش استفاذه کنن تو بازیهای اینده. تقریبا هیچ کدوم بازیهای امسال کامل ازش استفاده نکردن. فقط یوبیسافت گفته برا فیزیک لباس تو بازیهای امسال ازش استفاذه کرده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or