اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
این حرفای Anuj Gosalia از ماکرو هست. شغل :
Partner Development Manager at Microsoft

MIcrosoft has promised improved graphics performance for Xbox One games after unveiling DirectX 12.

"Xbox One games will see improved performance, and we'll bring the same API to all Microsoft platforms," said development manager for graphics Anuj Gosalia, according to VentureBeat.

"First and foremost, it provides a lower level of hardware abstraction than ever before, allowing games to significantly improve multithread scaling and CPU utilization. In addition, games will benefit from reduced GPU overhead via features such as descriptor tables and concise pipeline state objects.

"And that's not all - Direct3D 12 also introduces a set of new rendering pipeline features that will dramatically improve the efficiency of algorithms such as order-independent transparency, collision detection, and geometry culling."

Microsoft claimed that the first DirectX 12 games will be available by the holiday season of 2015, by which time it expects half of all PC games to support it
.
 
خدمت شما
97000003086262093302.jpg


XBox One is the biggest beneficiary; it effectively gives every Xbox One owner a new GPU that is twice as fast as the old one.


Developers on DirectX12 benefits for Xbox One: "2X faster GPU performance, most significant jump in technology"
عزیزم شما گفتی اعضای کله گنده مایکروسافت، الان رئیس Stardock دقیقا چه ربطی به مایکروسافت داره؟ هر کسی میتونه هر حرفی دلش بخواد بزنه، ولی شما حرف یکی دیگه رو چسبوندی به مایکروسافت، بعدش هم گفته اسپنسر داره حرفهای قبلی مایکروسافت رو تکذیب میکنه. لینک هایی که گذاشتی هم ربطی به مایکروسافت نداره. اگر هم منظورت حرف فن های مایکروسافت هست که از اول باید بگی فن های مایکروسافت، نه اعضای کله گنده مایکروسافت :دی
یه نیگاه به این تاپیک بندازین دوستان مایکرو فن چه گرد و خاکی راه انداخته بودن سر همین 2 برار شدن قدرت x1 .
DX12 دارای قابلیتهایی برای نسل آینده GPU ـها خواهد بود.
epic fail
اینا رو خود مایکرو گفته بود
شما تو گوگل سرچ کنید Brad Wardell تا متوجه بشید ایشون چیکاره هست، اونوقت بگید اینا رو خود مایکروسافت گفته بود!
http://lmgtfy.com/?q=Brad+Wardell
 
آخرین ویرایش:
بعضیا چه حالی میکنن الکی حال نکنید همه اونا هنوز سر جاشه رئیس stardock درباره بازی ای که شرکت خودش داره میسازه حرف زده 100 درصد تغییریه که روی بازی استار سیتیزن به وجود اومده چون بازیشون بعضی جاها cpu bound میشده که با dx12 دیگه اون مشکلو نداشتن سازنده project cars گفته حدس میزنه 30 درصد تغییر ایجاد کنه خلاصش اینکه هر بازی سازی بسته به بازی ای که داره میسازه نظر خودشو میگه اسپنسرم نگفته تغییری ایجاد نمیکنه فقط گفته انتظار تغییر عظیم نداشته باشید که از اونجایی که آدم خالی بند و اهل اغراقی نیست خواسته هایپ الکی ایجاد نشه.
 
بعضیا چه حالی میکنن الکی حال نکنید همه اونا هنوز سر جاشه رئیس stardock درباره بازی ای که شرکت خودش داره میسازه حرف زده 100 درصد تغییریه که روی بازی استار سیتیزن به وجود اومده چون بازیشون بعضی جاها cpu bound میشده که با dx12 دیگه اون مشکلو نداشتن سازنده project cars گفته حدس میزنه 30 درصد تغییر ایجاد کنه خلاصش اینکه هر بازی سازی بسته به بازی ای که داره میسازه نظر خودشو میگه اسپنسرم نگفته تغییری ایجاد نمیکنه فقط گفته انتظار تغییر عظیم نداشته باشید که از اونجایی که آدم خالی بند و اهل اغراقی نیست خواسته هایپ الکی ایجاد نشه.
جناب Frobary راجع امسال ایشون دارم صحبت میکنم نگرد یه جمله تو پست پیدا کنی بچسبی به اون
فیل اسپنسر کبیر گفته قرار نیست تاثیر خاصی روی پرفورمنس بذاره ایشون هنوز میگه چون فلانی گفته 100% تغییر ایجاد میکنه پس میکنه
لایکشم میکنی :d

ببین این حرف شما هست:
ول کنم نیستی
آقا باشه اینا اصلا تو مایکروسافت کار نمیکنن فقط نمیدونم چرا توی اون تاپیک این حرفها بعنوان صحبتهای مایکروسافت گفته میشد شما اونجا انقدر گیر نبودی که اینارو مایکروسافت نگفته

خودتو میزنی به کوچه علی چپ چرا تو که میدونی منظور چیه
 
آخرین ویرایش:
جناب Frobary راجع امسال ایشون دارم صحبت میکنم نگرد یه جمله تو پست پیدا کنی بچسبی به اون
فیل اسپنسر کبیر گفته قرار نیست تاثیر خاصی روی پرفورمنس بذاره ایشون هنوز میگه چون فلانی گفته حتما 100% تغییر ایجاد میکنه
ببین این حرف شما هست:
ده نه دیگه قرار بود مشکل رزولوشن رو حل کنه و از چندتا آدم کله گنده ی MS توئیت و خبر اومده بود که قراره GPU دوبرابر قوی تر بشه و انگار یه GPU جدید به کنسول اضافه شده و اینا...
اصلا همینا بود که الان ایشون داره تکذیب میکنه دیگه
نه ایشون، نه من و نه Brad Wardell تو مایکروسافت کار نمیکنیم، حرف هایی که این وسط می زنیم هم قطعا ارتباطی با مایکروسافت نداره :دی شما خودت کامنتت رو یه دور دیگه بخون، متوجه قضیه میشی :دی من این پست شما رو نقل قول کردم و گفتم توئیتی که ادعا می کنید رو بزارید، دیگه حرفهای بقیه ربطی به بحثمون نداره.
 
جناب Frobary راجع امسال ایشون دارم صحبت میکنم نگرد یه جمله تو پست پیدا کنی بچسبی به اون
فیل اسپنسر کبیر گفته قرار نیست تاثیر خاصی روی پرفورمنس بذاره ایشون هنوز میگه چون فلانی گفته حتما 100% تغییر ایجاد میکنه

ببین خودتو به درو دیوار بزنی بالا بری پایین بیای فرقی نمیکنه dx12 تاثیر زیاد روی xo داره اسپنسرم گفته انتظار تغییر عظیم نداشته باشید از تغییر عظیم منظورش مشخصه که نخواسته کسی رویا درست کنه.
اون براد واردلم شماها کیلید کردید به یه تیکه از حرفاش در حالیکه فن بازی بهتون اجازه نداده که برین ببینید اصلا قضیه چی هست اول از همه اصلا تو مایکروسافت کار نمیکنه و ربطی به مایکرو نداره دوم اینکه بازی استار سیتیزن روی dx11 متوسط 40-50 فریم اجرا میشه بعضی جاها که بازی cpu bound میشه فریم میاد روی 11-12 با dx12 دیگه اونجاهای خاص افت فریم در اون حد نیست به جای 11 تا 15 فریم نهایت تا 30 میاد پایین برای همین براد واردل گفته 100 درصد تغییر ایجاد میکنه.
اینم خلاصه
بازی استار سیتیزن dx11
بالاترین فریم 55 پایین ترین فریم 11
بازی استار سیتیزن dx12
بالاترین فریم 55 پایین ترین فریم 30
 
آخرین ویرایش:
ببین خودتو به درو دیوار بزنی بالا بری پایین بیای فرقی نمیکنه dx12 تاثیر زیادی روی xo ایجاد میکنه اسپنسرم گفته انتظار تغییر عظیم نداشته باشید از تغییر عظیم منظورش مشخصه که نخواسته کسی رویا درست کنه.
اون براد واردلم شماها کیلید کردید به یه تیکه از حرفاش در حالیکه فن بازی بهتون اجازه نداده که برین ببینید اصلا قضیه چی هست بازی استار سیتیزن روی dx11 متوسط 40-50 فریم اجرا میشه بعضی جاها که بازی cpu bound میشه فریم میاد روی 11-12 با dx12 دیگه اونجاهای خاص افت فریم در اون حد نیست به جای 11 تا 15 فریم نهایت تا 30 میاد پایین برای همین براد واردل گفته 100 درصد تغییر ایجاد میکنه.
شما این اعداد و ارقام بهبود رو که منبعش فقط خودتی رو تو بازی دیدی خبرمان کن :d
 
ول کنم نیستی
آقا باشه اینا اصلا تو مایکروسافت کار نمیکنن فقط نمیدونم چرا توی اون تاپیک این حرفها بعنوان صحبتهای مایکروسافت گفته میشد شما اونجا انقدر گیر نبودی که اینارو مایکروسافت نگفته

خودتو میزنی به کوچه علی چپ چرا تو که میدونی منظور چیه
همین که قبول کردید اینا ربطی به مایکروسافت ندارن یعنی بحث ما خاتمه پیدا میکنه :دی بقیه چیزهایی که گفتید هم به من ارتباطی نداره.
 
The introduction of Direct X 12 has caused quite a stir in the community, especially due to how little we know on how much the new API will actually help the Xbox One. Many developers expressed their opinion, with some going as far as making unrealistic statements about doubling the efficiency of the console’s GPU, and others holding on more conservative and realistic stances.
Microsoft’s Xbox division head honcho Phil Spencer gave a quite realistic assessment of what we can expect today on Twitter, explaining that the new API won’t bring a “massive change,” but will help:It will help developers on XBOX One. It’s not going to be a massive change but will unlock more capability for devs.
Interestingly, Spencer also explained what he expects from his first party studios as opposed to third party ones:I don’t think it’s about a specific genre, more about creating exclusive franchises, taking some risks 3rd parties might not take.
Thing I ask 1st party studios is why is this a 1st party game, what tech, design or creative difference are we trying to land.
Talking about third party studios, Spencer also mentioned that he “really likes” Scaleborn, the Xbox One exclusive Hideki Kamiya and Platinum Games are developing in collaboration with Microsoft.
Personally, I find quite refreshing that Spencer isn’t overpromising on what DirectX 12 will deliver, especially considering that some really went overboard with their predictions, presenting scenarios that are simply unrealistic under every point of view.
It’s also interesting to see him talk about taking risks with first party studios, even more so if we look at the fact that nowadays the industry tends to shy more and more away from making risky design decisions, that are often left to indies
درضمن اینجایی که بولد شده راجع به امثال همین آقایی هست که هنوز منبع شماست که گفته "اظهارات این سازنده ها غیر واقع گرایانه هست"
حالا باز ریپلای کن هم بزن
اون تیکه که خیلی باهاش حال کردی نظر سایتیه که خبرو زده منبع این حرفام سایت dualshocker هستش که استفاده ازش به جای منبع تو این انجمنم ممنوع شده عجیبم نیستش چون 90 درصد انجمنا این سایتو به عنوان منبع خبر بن کردن.
یه همچین نظراتی دادن که این آقا لازم دید واکنش بده که انتظارا بالا نره . شماکه کاری به این حرفا نداری البته و هنوز انتظار بهبود 100% داری.

 
آخرین ویرایش:
اینجایی که بولد شده نظر اسپنسر راجع به امثال همین آقایی هست که هنوز منبع شماست که اسپنسر گفته "اظهارات این سازنده ها غیر واقع گرایانه هست"
حالا باز ریپلای کن هم بزن

اون تیکه که خیلی باهاش حال کردی نظر سایتیه که خبرو زده منبع این حرفام سایت dualshocker هستش که استفاده ازش به جای منبع تو این انجمنم ممنوع شده عجیبم نیستش چون 90 درصد انجمنا این سایتو به عنوان منبع خبر بن کردن.
 
ویژگی فیل اسپنسر اینه که هم دوست و هم دشمن حرفاش رو قبول دارن و به عنوان سند و مدرک ازش استفاده میکنن(در این مورد خاص DX12) ,زنده باد این مرد کبیر:bighug:
 
Insomniac using June SDK update for Characters & Particles in Sunset Overdrive

For us it’s really more about pushing the number of characters on the screen and particles in the game. If you play the game you will see there are a lot of things that are happening on the screen. It really is great to be supported by Xbox. One really cool thing that the platform [Xbox One] enables us to do is seamless transition between single player to multiplayer. All you have to do is hop into the photo booth of the game and boom…you are in multiplayer. We are very grateful to be partners with Microsoft as an Xbox One exclusive

[gamingbolt]
 
البته در رزولوشن 900p
و همینطور گفته شده که هدفشون اینه بازی روی PS4 و Xbox one به صورت 1080p اجرا بشه ولی روی Xbox one سخت تره همچنین گرافیک کنسولها مثل تنظیمات High روی PC هستش
در تنظیمات Ultra نسخه پی سی tessellation بهتر، post-processing بیشتر و خزهای واقعی تر ارائه میده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or