اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
خب این مشل رزولوشن در اول نسل دقیقا برمیگرده به همین عدم آشنایی سازنده به سخت افزار دیگه. کار راحت تر با سخت افزار هم مساویه با افزایش پرفورمنس و بهینه تر شدن بازی. مگر اینکه شما اعتقاد داشته باشی Xone کلا کشش و توانایی اجرای یه گرافیک زپرتی مثل CoD: Ghost رو 1080p رو نداره!:دی که اون یه بحث دیگه است که من به خودم جرئت ورود بهش رو نمیدم:دی
خوب چرا این عدم آشنایی واسه کنسول سونی اتفاق نیفتاده و توی اکثر بازی‌های مالتی‌پلتفرم PS4 بهتر بوده؟! :-/
مگر نه اینکه معماری جفت کنسول‌ها یکی هست و x86 ـه؟! :-/
حداقل یه بهونه‌هایی بیارید که مرغ پخته خندش نگیره!
 
خوب چرا این عدم آشنایی واسه کنسول سونی اتفاق نیفتاده و توی اکثر بازی‌های مالتی‌پلتفرم PS4 بهتر بوده؟! :-/
مگر نه اینکه معماری جفت کنسول‌ها یکی هست و x86 ـه؟! :-/
حداقل یه بهونه‌هایی بیارید که مرغ پخته خندش نگیره!
معماری جفت x360 وPS3 هم PowePC ـه,نظر مرغ پخته در این مورد چیه؟
 
خوب چرا این عدم آشنایی واسه کنسول سونی اتفاق نیفتاده و توی اکثر بازی‌های مالتی‌پلتفرم PS4 بهتر بوده؟! :-/
مگر نه اینکه معماری جفت کنسول‌ها یکی هست و x86 ـه؟! :-/
حداقل یه بهونه‌هایی بیارید که مرغ پخته خندش نگیره!
دلایل John Mamais چی ؟ اونم به خندت میندازه؟
As expected, on PlayStation 4 Witcher 3 outputs at 1080p resolution.

"It's just a slightly more powerful machine," Mamais said. "That's pretty known. But I think in the longer run everything is going to be on both platforms running at 1080p. It's just taking developers longer to do it than they expected because the architecture is a little more challenging on the Xbox One.
 
اینو تو کنفرانس مشترک AMD و Microsoft دربارش صحبت کردن :
ESRAM رو میشه برای چهار هدف مورد استفاده قرار داد بازیهای لانچ از ESRAM فقط برای مورد اول و دوم استفاده میکنن موج دوم بازیها در حال حاضر شروع کردن به استفاده از ESRAM برای موارد سوم و چهارم و موج سوم هم (احتمالا تو E3 سال آینده) تو استفاده از ESRAM به نقطه مطلوب میرسن.

ih39eq9vy6p6nsqfrtjb.jpg


اسلایدهارو به صورت کامل میتونید از سایت AMD دانلود کنید:

Conference Presentations | AMD

روی اونجا که نوشته Inside XBox One, by Martin Fuller کلیک کنید.
 
آنالیز Digital Foundry از تریلر گیمپلی E3 2014 عنوان Sunset Overdrive منتشر شد
Tech Analysis: Sunset Overdrive at E3 2014 • Eurogamer.net
بازی در رزولوشن 900p (یا همون 1600x900) و فریم 30 آنلاک رندر می شود
فریم بازی در هنگام درگیری های خیلی شلوغ و یا انفجارات بزرگ تا 24-25 یا پایینتر کاهش پیدا می کند و با برش تصویر همراه است (توی مقاله نوشته شده در محدوده 20-30 متغیره)
تکنیک AA بازی مشابه همونیه که در عنوان inFAMOUS Second Son برای از بین بردن لبه ها استفاده شده است
 
ویژگی فیل اسپنسر اینه که هم دوست و هم دشمن حرفاش رو قبول دارن و به عنوان سند و مدرک ازش استفاده میکنن(در این مورد خاص DX12) ,زنده باد این مرد کبیر:bighug:

جنگه؟! :-/:d

----

تریلر SO رو که دیدم، توی بعضی از انفجارها احساس می‌کردم افت فریم داره ولی اینقدر کیفیت ویدئو بد بود که گفتم احتمالاً به اون ربط داره. ولی DF گفته افت فریم داشته. البته اجزا توی محیط خیلی خیلی زیاد بودن و ابعاد محیط و AIـه موجودات توی محیط هم خیلی خوب بود. اگه بتونن با همون گرافیک 30 فریمِ ثابت تحویل بدن خیلی خوبه. گرافیک بازی کاملاً قابل قبول بود.
 
ویچر با sdk جدید اینقدره؟! تا عرضه بازی زمان زیاد مونده اینا هم میتونن مثل دستنی 1080 بگیرن
نه DF توی مقالش نوشته که استفاده نشده و توی بازی هم از سنسور استفاده نکردن پس فکر میکنم بتونن با استفاده از این قدرت اضافه و SDK جدید 1080p بگیرن (مگر اینکه بخوان یه تکنیک خاصی اضافه کنن یا یه جای بازی رو بهبود ببخشن!)
 
ویچر با sdk جدید اینقدره؟! تا عرضه بازی زمان زیاد مونده اینا هم میتونن مثل دستنی 1080 بگیرن

نه با xdk قدیمی هست ولی اینطوری که به df گفته انتظار دارن با همونم در نهایت بتونن روی xo رزولوشن 1080 بگیرن فقط گفته زمان بیشتری لازمه چون معماری xo چالش انگیزه.
 
آنالیز Digital Foundry از تریلر گیمپلی E3 2014 عنوان Sunset Overdrive منتشر شد
Tech Analysis: Sunset Overdrive at E3 2014 • Eurogamer.net
بازی در رزولوشن 900p (یا همون 1600x900) و فریم 30 آنلاک رندر می شود
فریم بازی در هنگام درگیری های خیلی شلوغ و یا انفجارات بزرگ تا 24-25 یا پایینتر کاهش پیدا می کند و با برش تصویر همراه است (توی مقاله نوشته شده در محدوده 20-30 متغیره)
تکنیک AA بازی مشابه همونیه که در عنوان inFAMOUS Second Son برای از بین بردن لبه ها استفاده شده است
اصلا نمی دونم چرا نگاش می کنم یا I: SS می افتم، پس بگو AA شون یکی بوده:-"
 
شخصاً ترجیح میدم cd projekt با این XDK جدید و 10درصد قدرت اضافه، بجای رزولوشن 1080p رو همون 900p کیفیتی در حد یا نزدیک تنظیمات Ultra/pc ارائه بده .
 
شخصاً ترجیح میدم cd projekt با این XDK جدید و 10درصد قدرت اضافه، بجای رزولوشن 1080p رو همون 900p کیفیتی در حد یا نزدیک تنظیمات Ultra/pc ارائه بده .
شما ترجیح میدی با SDK جدید و قدرت اضافه یک 1080p، گرافیک High و فریم 30 ثابت بدون مشکل داشته باشی یا یک 900p، گرافیک نزدیک به Ultra و فریم در به داغون و پر برش تصویر!؟
اولی رو داشته باشی باید کلات رو بندازی هوا! (مخصوصا اگر Red Engine 3 هم مثل 2 باشه ! وای که Witcher 2 پدر سیستم رو می آورد جلوی چشاش! :|)
 
قصد سازندگان Assassin Creed Unity اين هست كه اين بازي روي هر دو كنسول بصورت 1080/60 اجرا بشه

Level Designer: Assassin***8217;s Creed Unity maybe targetting 1080/60fps on XB1/PS4, unsure - NeoGAF
اگه قراره از این 60fps های الکی باشه که 30fps رو هم از رو می بره که هیچی = No Thanks!
همون 1080p 30fps قفل شده بیشتر خوشحالمون میکنه!
 
شما ترجیح میدی با SDK جدید و قدرت اضافه یک 1080p، گرافیک High و فریم 30 ثابت بدون مشکل داشته باشی یا یک 900p، گرافیک نزدیک به Ultra و فریم در به داغون و پر برش تصویر!؟
اولی رو داشته باشی باید کلات رو بندازی هوا! (مخصوصا اگر Red Engine 3 هم مثل 2 باشه ! وای که Witcher 2 پدر سیستم رو می آورد جلوی چشاش! :|)
منم جزييات بالاتر رو به رزولوشن بيشتر ترجيح ميدم چون واقعا فرق 900 با 1080 خيلي كمه و فقط وقتي كه دو رزولوشنو بذاري كنار هم و مقايسه كني متوجه ميشي

ولي با همين رزولوشن 900 حالا ultra هم نشد لااقل ميشه يه مقداري جزييات و .... رو برد بالا(اين قضيه رزولوشن رو خود crpg تو مصاحبش گفته كه اين روزا شده بحث محافل و ملت روش حساس شدن و گرنه خود sony و micro به ٩٠٠ راضين)


.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or