اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
خوب و مهم هست ولی اگه 30 فریم باشه خیلی خیلی میتونه به گرافیک بصری کمک کنه . و کلا در نهایت هم گرافیک بصری خیلی بیشتر به چشم میاد و روی زبونها میفته تا اینکه یه بازی 60 فریم باشه.
شما دوست داری از بازی بیشتر لذت ببری یا رو زبون ها بیفته ؟ به نظرم گرافیک بازی یه مدت گیمر رو سر ذوق میاره ولی لذت 60 فریم بودن گیم پلی بازی همیشگیه، می تونه روی روند بازی تاثیر گذار باشه، به خصوص تو قسمت مولتی پلیر بازی. ND یه استودیو استثناییه می دونه چیکار کنه .
 
شما دوست داری از بازی بیشتر لذت ببری یا رو زبون ها بیفته ؟ به نظرم گرافیک بازی یه مدت گیمر رو سر ذوق میاره ولی لذت 60 فریم بودن گیم پلی بازی همیشگیه، می تونه روی روند بازی تاثیر گذار باشه، به خصوص تو قسمت مولتی پلیر بازی. ND یه استودیو استثناییه می دونه چیکار کنه .

جفتش ... برای من موفقیت و جایزه بردن بازی مورد علاقه م هم خیلی خیلی اهمیت داره .
 
بازیو 30 فریم میسازن میگین چرا 60 فریم نیست مگه نسل جدید نیومده؟
بازیو 60 فریم میسازن اونم 1080p میگین همون 30 فریم کافی بود بجاش رو گرافیک تمرکز کنن
الان یه تکلیف این بازیسازان رو مشخص کنه شما 60 فریم میخواین یا 30 فریم؟
 
At the moment we are just focusing on creating a great experience. We are not at 1080p right now but we are making something that feels great to play and looks wonderful so whatever we end up with, it’s going to be a gorgeous experience

It’s [running at] 30 fps and that suits our gameplay very nicely. That’s what it is right now and I can’t comment what it will be in the final version


Fable Legends Currently Running Under 1080p At 30fps, May Change In The Final Release
 
آخرین ویرایش:
جناب فیل اسپنسر فرمودن که DX12 برای XO تغییرات عظیمی بوجود نخواهد آورد. ولی به سازندگان کمک خواهد کرد که راحتتر با XO کار کنن

The introduction of Direct X 12 has caused quite a stir in the community, especially due to how little we know on how much the new API will actually help the Xbox One. Many developers expressed their opinion, with some going as far as making unrealistic statements about doubling the efficiency of the console’s GPU, and others holding on more conservative and realistic stances.
Microsoft’s Xbox division head honcho Phil Spencer gave a quite realistic assessment of what we can expect today on Twitter, explaining that the new API won’t bring a “massive change,” but will help:
It will help developers on XBOX One. It’s not going to be a massive change but will unlock more capability for devs.
Interestingly, Spencer also explained what he expects from his first party studios as opposed to third party ones:
I don’t think it’s about a specific genre, more about creating exclusive franchises, taking some risks 3rd parties might not take.
Thing I ask 1st party studios is why is this a 1st party game, what tech, design or creative difference are we trying to land.
Talking about third party studios, Spencer also mentioned that he “really likes” Scaleborn, the Xbox One exclusive Hideki Kamiya and Platinum Games are developing in collaboration with Microsoft.
Personally, I find quite refreshing that Spencer isn’t overpromising on what DirectX 12 will deliver, especially considering that some really went overboard with their predictions, presenting scenarios that are simply unrealistic under every point of view.
It’s also interesting to see him talk about taking risks with first party studios, even more so if we look at the fact that nowadays the industry tends to shy more and more away from making risky design decisions, that are often left to indies
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or