سلام...
فرزاد جان این عکس های Virtua Tennis از PC بود دیگه ؟!
لطف میکنی از 360 هم بذاری
برای دیدن عکس های 360 برو اینجا
Xbox 360 بازی Virtua Tennis 3
*********************************************************
Crysis
سلام...
شما به سختی می توانید جنگلی در اطراف فرانکفورت پیدا کنید ، شهری در آلمان که یکی از بزرگترین مراکز مالی اروپا محسوب میشود.
اما اگر بتوانید ساختمانی را پیدا کنید ، شما جنگل های استوایی را خواهید یافت که توسط موجودات بیگانه و سربازان کره ی شمالی مورد هجوم قرار گرفته است....در این ساختمان بدون شک یکی از پر طرفدار ترین و پر هواخواه ترین بازی ها ویدئویی در حال توسعه است...بله ما در مورد Crysis صحبت میکنیم...کار آینده ی شرکت Crytek ....سازنده ی سال 2004 بازی Far Cry ....
کسانی که این بازی را نمیشناسند ممکن است بپرسند که Crysis چیست ؟؟؟
در ابتدا باید بگویم که این بازی هیچ ارتباطی به Far Cry ندارد...ودنباله و یا ادامه ای برای آن بازی محسوب نمی شود.....
در عوض این یک بازی اصیل حول داستان هجوم موجودات بیگانه در جزایر اسپراتلی میباشد.. جزایر اسپراتلی یکسری مجمع الجزایر کوچک هستند که واقعا در جهان واقعی وجود دارند و در جنوب دریای چین در نزدیکی فیلیپین واقع شده و مالکیت آن به چندین ملیت تعلق دارد...اگر چه جزیره در بازی بسیار بزرگتر از نقطه ی مقابل خود در جهان واقعی میباشد که بیشتر تپه ی دریایی است تا جزیره...
داستان از آنجایی شروع میشود که یک شهاب سنگ مرموز از فضا به زمین میافتد و بر روی جزیره فرود میاید...از آنجایی که شهاب سنگ بطور آشکاری در اتمسفر شعله ور بود.....ملیت ها ی جهان مشکوک شدند که مساله ای غیر عادی در رابطه با شهاب سنگ وجود دارد...در هر صورت ارتش کره ی شمالی اول از همه به آنجا می رسد و ورود هر کس دیگری را به جزیره ممنوع می کند.....شخصیت شما عضوی از تیم نیروی ویژه ی آمریکاست که به جزیره عازم میشود تا بفهمد که در آن جزیره چه اتفاقی افتاده است...
بخش اول بازی شامل جنگ شما با نیروهای کره ی شمالی میباشد.....اما اوضاع به شکل بدتری تغییر میکند هنگامی که شی بیگانه از هم باز میشود و جزیره را یخ میزند و بر آب و هوای زمین تاثیر می گذارد...
در این هنگام دشمنان با هم متحد میشوند تا تلاش کنند که تهدید بیگانه را متوقف کنند...و ادامه ی ماجرا...
اگر شما Far Cry را بازی کرده باشید پس میدانید که Crytek کمپانی ای هست که به گیم پلی بدون محدودیت و باز بسیار اعتقاد دارد...زیبایی آن بازی به این علت بود که شما آزادی عمل کامل داشتید که به هر کجا بروید ضمن اینکه میتوانستید به روش خودتان بازی کنید...اگر احساس جنگجویی داشتید میتوانستید مسیر مستقیم را در پیش گیرید و با اسلحه به هنرنمایی بپردازید اما اگر شما در مهمات و میزان سلامتی با کمبود مواجه بودید میتوانستید دزدکی و مخفیانه پیرامون جزیره را بپیمایید...در فارکرای بسیاری مواقع پیش میامد که براستی حس میکردیم که در جنگل هستیم...
اما بد نیست کمی هم در مورد Crytek بدانیم...Crytek استودیویی هست که توسط 3 برادر تاسیس شد...
این استودیو هم اکنون در حدود 120 نفر از سراسر جهان خدمه دارد که تلاش میکنند دیدگاه های متفاوتی را برای پروژه توسعه ی بازیهایشان ارائه دهند
سه تن از کارکنان Crytek سه برادر هستند به نام های فرانک ، آونی و سوات یرلی که همیشه آرزوی ساختن بازی داشتند ...بخصوص سوات که از بازی با Comadore 64 اش به همکاری آنلاین با دیگران در کالج پرداخت...که این همکاری سرانجام منجر شد به یک دمو با نام X-Isle
X-Isle یک جزیره ی جنگلی شادابی را به تصویر میکشید که شامل دایناسور های ترسناکی بود...
با این دمو بردارن یرلی به آمریکا پرواز کردند تا در نمایشگاه Electronic Entertainment Expo 2000 (E3 2000 ) شرکت کنند بدون آگاهی از اینکه بدانند چه در انتظارشان است...
سوات در این ارتباط میگوید..." من حدس میزنم که ما تنها افرادی در تاریخ E3 بودیم که در آنجا پول ورودی پرداخت می کردند "...
سوات در آن زمان به سختی انگلیسی میدانست...
وی تصمیم گرفت که کسی را از Nvidia پیدا کند تا دموی X-Isle را نشانش دهد ... و این در نهایت منجر شد که شرکت Nvidia از این دمو برای معرفی سری کارت های گرافیک جدید Geforce خود استفاده کند ...
و پس از آن سبب عقد قرداد انتشاری برای توسعه ی FarCry شد...و مابقی ماجرا در تاریخ ثبت شد..
Crytek استودیوی نسبتا بزرگی است با اتاق هایی که برای چندین تیم توسعه کافی است.....بدون تعجب ، بعد از ساختن FarCry و Crysis ، شرکت Crytek سرگرم کار بر روی چندین پروژه است که هر کدام از دیگری متفاوت است..... شرکت Crytek نمی خواهد تنها به عنوان سازنده ی بازی های FPS شناخته شود و بیشتر دوست دارد به عنوان سازنده ی بازی های بزرگ در همه رده ها شناخته شود.
کمپانی Crytek قصد دارد که بازی Crysis را در اواخر سال میلادی جاری برای پلتفرم PC عرضه میکند و همانطور که قبلا بار ها گفته شده و اخیرا هم دوباره توسط این کمپانی تایید شده این بازی کماکان تنها برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد ((Windows - Only
شروع Crysis از اواخر مراحل توسعه ی Far Cry در سال 2004 شروع شد...هنگامی که سوات با درخواست یخ زدن جنگل های Far Cry تیم طراحی را به چالش طلبید....این تنها از بعد تکنیکی و فنی یک چالش محسوب نمیشد بلکه از جنبه ی روایت داستان نیز یک چالش بود...
یک جنگل یخ زده بایستی مشخصات متفاوتی با یک جنگل عادی داشته باشد...برای مثال درختان و اشیا دیگر به خاطر سرمای بسیار زیاد نیاز دارند که خرد شوند ...همچنین نیاز هست توضیح داده شود که چه عاملی سبب یخ زدن جنگل ها شده است....
از یک جهت دیگر ، تیم توسعه دهنده حتی قبل از اینکه Far Cry تمام شود میدانست که می خواهند یک بازی دیگر در سبک فارکرای بسازند ...Far Cry اولین بازی شرکت Crytek بود و برای این شرکت بیشتر یک تجربه ی یادگیری بود ..
هنگامی که Far Cry در حال توسعه بود Crytek میدانست که در یک رقابت برای شکست دادن Doom 3 و Half Life 2 در بازار قرار دارد...به عنوان محصولات دو تن از مشهورترین شرکت های سازنده ی بازی یعنی id Software و Valve این دو بازی همانند دو گوریل 400 کیلویی بودند و Crytek دریافته بود که اگر فروش Far Cry به بعد از عرضه ی این دو بازی موکول شود به عنوان یک شرکت تازه کار و ناشناخته هیچ شانسی در مقابل این دو بازی ندارد...بنابر Far Cry یک پروژه ی با عجله بود...هنگامی که Crytek دانست که این بازی از کیفیت مورد نظرش برخوردار است آن را راهی بازار کرد...در حالیکه تیم سازنده میدانست که کار های بسیار بهتر و بیشتری میتوانست بر روی آن صورت پذیرد...
Crysis تنها یک بازی Farcry نیست که موتور گرافیک پیشرفته تری داشته باشد...در این بازی قول یک بازی بزرگتر و پرمایه تری از بسیاری جهات داده شده....داستان قول داده شده که انعطاف پذیری زیادی داشته باشد... برای مثال...اگر یکی از اعضای تیمتان خیلی زود کشته شود...او دیگر بعد ازان نخواهد بود که به شما اطلاعات ارزشمندی دهد که ممکن است زنده ماندن را برای شما آسانتر کند...
Crysis علاوه بر Directx 9 از DirectX 10 که جزیی از ویندوز ویستا خواهد بود نیز پشتیبانی میکند ..اما Crysis همچنین از ظاهر بسیار واقع گرایانه تری نیز سود میبرد...برای مثال...جنگل ها در فار کرای اگر چه به طور خارق العاده ای جذاب بودند اما عده ای ظاهر جنگل ها را تا حدودی پلاستیک مانند میدانستند ...
این بخاطر این بود که هنرمندان نتوانستند هیج جنگل واقعی در قلب اروپا پیدا کنند تا بر روی آن مطالعه کنند ...بهترین کاری که توانستند انجام دهند این بود که به تعداد زیادی عکس ها نگاه کنند و از یک گلخانه ی گرمسیری در آلمان بازدید کنند...اما این دفعه Crytek یک تیم از هنرمندان و برنامه نویسان را به جاماییکا عازم کرد تا بر روی برگ درختان ونوع و پوشش زمین مطالعه کنند...
نتیجه این شد که شاهد جنگل هایی بسیار بسیار واقعی تری در Crysis باشیم ...
تا بعد
![3 ;) ;)](/styles/default/xenforo/smilies/meep/3.gif)