آیا The Last Guardian در همایش های E3 امسال حضور خواهد داشت؟

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
81117616838814464588.jpg


می شود گفت تقریبا هر سال قبل از همایش های E3، طرفداران به دنبال عاقبت و یا سرنوشت این عنوان بودند. آخرین ساخته تیم ایکو The Last Guardian نام دارد. این عنوان با اسم رمز "پروژه تریکو" چند ماه قبل از همایش های E3 سال 2009 بود که اولین زمزمه ها و علائم را از خودش نشان داد. که بعد از چند ماه رسما در E3 سال 2009 از آن رونمایی شد.

در اولین نمایش آن ما شاهد دوستی پسربچه ای بی نام و نشان، با موجودی عظیم الجثه بودیم که از قرار معلوم ماجراجویی های پرفراز و نشیبی را قرار است با هم تجربه نمایند. با نگاهی اجمالی به این تریلر می شود گفت که ما شاهد تصاویر و جلوه های بصری فوق العاده، همچنین روابط عاطفی بسیار عمیقی بین دو کرکتر داستان بازی بودیم.

بعد از این نمایش این عنوان کلا غرق در سکوت خبری شد، طوری که اصلا مشخص نبود آیا این عنوان مراحل ساخت را پُشت سرمیگذارد یا خیر. مدتی گذشت تا به همایش های "توکیوگیم شو" رسیدیم. آنجا بود که دومین تریلر از بازی رسما نمایش داده شد، اینجا بود که شعله ای از اُمید در دل طرفداران روشن گردید. حال طرفداران تنها چیزی که می خواستند این بود که چه زمانی ما خواهیم توانست این اثر را تجربه نماییم. همانطور که در پایان نمایش شاهد بودیم، نوشته شده بود : Coming Holiday 2011، تاریخ انتشار بازی تایید شده بود. آن هم تعطیلات سال 2011. صحنه ای که شاید هیچ موقع طرفداران آن را فراموش نکنند. چون بعد از آن دیگر هیچ اتفاقی نیفتاد..

از آن روزها، تقریبا می شود گفت که 5 سال گذشته است. هنوز که هنوز است، ما هیچ اطلاع و یا خبری در رابطه با پروسه توسعه و مراحل ساخت آن داریم. می شود گفت که یکی از آن دسته عناوینی است که از تاخیرهای فراوان بابت انتشار رنج های بسیاری کشید. حتی در این مدت اتفاقات ناامیدکننده تری نیز اُفتاد، برای مثال می شود جدایی تهیه کننده این عنوان Kenji Kaido و جدایی خود Ueda را نام برد. اودا از آن به بعد به عنوان شغل آزاد بر روی این پروژه مشغول به کار بوده است. ولی از همه جالب تر اینجاست که بعد از گذشت این همه مدت، هنوز هم طرفداران امید خود را از دست نداده اند و به طرز فجیعی منتظر روشن شدن سرنوشت این عنوان هستند.

از همه این ها که بگذریم، میرسیم به نظر مشترکی که بیشتر طرفداران با آن موافق و هم عقیده هستند. این عنوان به احتمال زیاد بر روی پلتفرم نسل قبلی خود یعنی همان PS3 عرضه نخواهد شد، با توجه به نیازسخت افزاری و پردازشی که این عنوان می طلبد، به احتمال قوی باید برای پلتفرم نسل بعد خانواده پلی استیشن یعنی همان PS4 عرضه شود. برای مثال می شود از عنوان Final Fantasy XV که سرنوشتی مشابه به همین عنوان دارد یاد کرد. حال FF XV قرار است فقط بر روی کنسول های نسل بعد عرضه شود. خُب پس چرا برای The Last Guardian چنین اتفاقی نیفتاده باشد؟

اگر چه این را خودمان میدانیم که هر سال این عنوان مثلا باید در E3 حضور داشته باشد، ولی هیچ اتفاقی نمی افتد. اما امسال دیگر قضیه فرق می کند. شانس ما برای حضور این عنوان در همایش های E3 امسال بیش از پیش نسبت به سال های قبل بیشتر شده است. بقطع حضور و نمایش The Last Guardianمی تواند شروع بسیار طوفانی برای نسل بعد PlayStation باشد.

این قضیه زمانی مهم تر شد و شدت گرفت که ما دیدیم که در چندماه اخیر بیش از سال های قبل اخبار و شایعات مرتبط با این اثر منتشر شده بود. از مدیران شرکت Sony تا خود شخص Ueda در رابطه با این عنوان صحبت ها و اخبار زیادی را منتشر کردند، می شود حدس زد که امسال شانس حضور این عنوان بیش از پیش از سال های قبل به مراتب بسیار پُررنگ تر شده است.
من فکر می کنم که این عنوان در همایش های E3 امسال و در کنفرانس شرکت Sony حضور خواهد داشت و زمانی این تریلر به پایان می رسد که ما در صفحه مانیتور اعدادی را ببینیم که تاریخ انتشار این بازی را تشکیل داده اند.

با هم نگاهی گذرا به اتفاقاتی که در این چندمدت اخیر بر سر این پروژه رُخ داد را می خوانیم:
Feb. 22, 2013:
"سونی به دنبال زمان مناسبی برای نمایش The Last Guardian است."
Mar. 15, 2013:
"استودیوی سونی سانتامونیکا تایید می کند که در ساخت این عنوان هیچ دخالتی نداشته است."
June 3, 2013:
"بر طبق گفته های یک Insider این عنوان قرار است در E3 نمایش داشته باشد."
June 11, 2013:
"در این تاریخ اخباری مبنی بر کنسل شدن بازی منتشر می شود که بلافاصله Jack Tretton و Shuhei Yoshida آن را تکذیب می نمایند.
June 12, 2013:
Shuhei Yoshida رئیس استودیو(ها)ی جهانی شرکت سرگرمی های سونی طی خبری رسمی می گوید که این عنوان زنده است و مراحل ساخت را پُشت سر می گذارند.
Aug. 21, 2013:
"The Last Guardian در اولویت های استودیو سونی ژاپن نیست."
Oct. 3, 2013:
"Yoshida می گوید که مراحل ساخت این بازی متوقف نشده است."
Nov. 15, 2013:
"یوشیدا صحبت هایی را در رابطه با عرضه این بازی بر روی PlayStation 4 می کند."
Nov. 19, 2013:
Ueda بابت این همه تاخیر از طرفداران عذر خواهی می کند.
Dec. 17, 2013:
Ueda امیدوار است که PlayStation 4 مراحل ساخت و توسعه را از همه لحاظ بهبود بخشد.
Mar. 13, 2014:
Scott Rhodes از شرکت سونی می گوید که این عنوان در استودیوی های جهانی شرکت سونی در حال ساخت و توسعه می باشد.
Apr. 10, 2014:
http://forum.bazicenter.com/thread85192/

حال طرفداران فقط یک آرزو دارند..به امید حضور این عنوان در همایش های E3 امسال.
[Source]
 

Death Mentor

کاربر سایت
Feb 2, 2013
220
نام
I do not remember
همون قدری که من احتمال داره تو E3 حضور داشته باشم همونقدر هم TLG احتمال حضور داره :biggrin1: تیم ایکو بهتره بره سراغ ساخت یه بازی دیگه!

نه ،اتفاقا احتمالش خیلی زیاد که حضور داشته باشه :dدیگه طرف دارا هم صبرشون حدی داره
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
صبور ترین انسانها آن کسی است که منتظر Half Life 3، TLG و آلبوم جدید Wintersun موی خود را سپید کرده است:|

از اونا صبورتر منم كه از سال 2001 منتظر شنمو 3 هستم واز سال 95 هم منتظرم راجر واترز با پينك فلويد آلبوم جديد بده. حالا خداييش كي صبورتره؟:d

Team Ico اصلا معلوم نیست در حال حاضر وجود خارجی داره یا نه
yahoo_106.gif

وجود خارجي كه نه ولي برخي معتقدند وجود داخلي داره
 

unloved

کاربر سایت
Sep 10, 2009
640
نام
Hamid Anahid
به عنوان یک مایکرو فن امیدوارم خبر کنسل شدنش تکذیب شه به نظر من با کانسپت فوق العاده ای که داره بهترین انحصاری سونی میتونه باشه.. کنسل شدن این نوع بازی ها به ضرر کل جامعه گیمر هاست..
 

mgs2013

کاربر سایت
May 12, 2013
839
به عنوان یک مایکرو فن امیدوارم خبر کنسل شدنش تکذیب شه به نظر من با کانسپت فوق العاده ای که داره بهترین انحصاری سونی میتونه باشه.. کنسل شدن این نوع بازی ها به ضرر کل جامعه گیمر هاست..

به عنوان یه سونی فن : شب بخیر عزیزم:d چندین ماهه تایید شده . شما تازه میگی تایتانیک کدومشون بود ;) . ما انتظارمون اینه همین امسال گلد بشه ...
 
آخرین ویرایش:

unloved

کاربر سایت
Sep 10, 2009
640
نام
Hamid Anahid
به عنوان یه سونی فن : شب بخیر عزیزم:d چندین ماهه تایید شده . شما تازه میگی تایتانیک کدومشون بود ;) . ما انتظارمون اینه همین امسال گلد بشه ...
به عنوان یک مایکرو فن : صبحت بخیر قششنگم:-* .... تایتانیک شما نبودی ؟؟؟؟!!! احتمالابا خبری که یه جورنالیست معتبر روس یک سری صحبتا راجب کنسل شدنش کرده که گفتم امیدوارم تکذیب شه نازنین :x
اگه کنسل نشده باشه گلد شدنشم دیگه همین نزدیکیاست ...

آپدیت : که خوشبختانه تکذیب شد..
 
آخرین ویرایش:

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
796
نام
behrooz
تسلیت میگم این بازی کشته مرده زیاد داشت تو همین انجمن
انشالله که 2015 سال سونی باشه 2014 که هیچی ما ندیدیم و نمیبینیم

هورا ظاهرا تکذیب شد
همین یه بازی اگر امسال بیاد برای ما کافیه
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر