آیا The Last Guardian در همایش های E3 امسال حضور خواهد داشت؟

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
81117616838814464588.jpg


می شود گفت تقریبا هر سال قبل از همایش های E3، طرفداران به دنبال عاقبت و یا سرنوشت این عنوان بودند. آخرین ساخته تیم ایکو The Last Guardian نام دارد. این عنوان با اسم رمز "پروژه تریکو" چند ماه قبل از همایش های E3 سال 2009 بود که اولین زمزمه ها و علائم را از خودش نشان داد. که بعد از چند ماه رسما در E3 سال 2009 از آن رونمایی شد.

در اولین نمایش آن ما شاهد دوستی پسربچه ای بی نام و نشان، با موجودی عظیم الجثه بودیم که از قرار معلوم ماجراجویی های پرفراز و نشیبی را قرار است با هم تجربه نمایند. با نگاهی اجمالی به این تریلر می شود گفت که ما شاهد تصاویر و جلوه های بصری فوق العاده، همچنین روابط عاطفی بسیار عمیقی بین دو کرکتر داستان بازی بودیم.

بعد از این نمایش این عنوان کلا غرق در سکوت خبری شد، طوری که اصلا مشخص نبود آیا این عنوان مراحل ساخت را پُشت سرمیگذارد یا خیر. مدتی گذشت تا به همایش های "توکیوگیم شو" رسیدیم. آنجا بود که دومین تریلر از بازی رسما نمایش داده شد، اینجا بود که شعله ای از اُمید در دل طرفداران روشن گردید. حال طرفداران تنها چیزی که می خواستند این بود که چه زمانی ما خواهیم توانست این اثر را تجربه نماییم. همانطور که در پایان نمایش شاهد بودیم، نوشته شده بود : Coming Holiday 2011، تاریخ انتشار بازی تایید شده بود. آن هم تعطیلات سال 2011. صحنه ای که شاید هیچ موقع طرفداران آن را فراموش نکنند. چون بعد از آن دیگر هیچ اتفاقی نیفتاد..

از آن روزها، تقریبا می شود گفت که 5 سال گذشته است. هنوز که هنوز است، ما هیچ اطلاع و یا خبری در رابطه با پروسه توسعه و مراحل ساخت آن داریم. می شود گفت که یکی از آن دسته عناوینی است که از تاخیرهای فراوان بابت انتشار رنج های بسیاری کشید. حتی در این مدت اتفاقات ناامیدکننده تری نیز اُفتاد، برای مثال می شود جدایی تهیه کننده این عنوان Kenji Kaido و جدایی خود Ueda را نام برد. اودا از آن به بعد به عنوان شغل آزاد بر روی این پروژه مشغول به کار بوده است. ولی از همه جالب تر اینجاست که بعد از گذشت این همه مدت، هنوز هم طرفداران امید خود را از دست نداده اند و به طرز فجیعی منتظر روشن شدن سرنوشت این عنوان هستند.

از همه این ها که بگذریم، میرسیم به نظر مشترکی که بیشتر طرفداران با آن موافق و هم عقیده هستند. این عنوان به احتمال زیاد بر روی پلتفرم نسل قبلی خود یعنی همان PS3 عرضه نخواهد شد، با توجه به نیازسخت افزاری و پردازشی که این عنوان می طلبد، به احتمال قوی باید برای پلتفرم نسل بعد خانواده پلی استیشن یعنی همان PS4 عرضه شود. برای مثال می شود از عنوان Final Fantasy XV که سرنوشتی مشابه به همین عنوان دارد یاد کرد. حال FF XV قرار است فقط بر روی کنسول های نسل بعد عرضه شود. خُب پس چرا برای The Last Guardian چنین اتفاقی نیفتاده باشد؟

اگر چه این را خودمان میدانیم که هر سال این عنوان مثلا باید در E3 حضور داشته باشد، ولی هیچ اتفاقی نمی افتد. اما امسال دیگر قضیه فرق می کند. شانس ما برای حضور این عنوان در همایش های E3 امسال بیش از پیش نسبت به سال های قبل بیشتر شده است. بقطع حضور و نمایش The Last Guardianمی تواند شروع بسیار طوفانی برای نسل بعد PlayStation باشد.

این قضیه زمانی مهم تر شد و شدت گرفت که ما دیدیم که در چندماه اخیر بیش از سال های قبل اخبار و شایعات مرتبط با این اثر منتشر شده بود. از مدیران شرکت Sony تا خود شخص Ueda در رابطه با این عنوان صحبت ها و اخبار زیادی را منتشر کردند، می شود حدس زد که امسال شانس حضور این عنوان بیش از پیش از سال های قبل به مراتب بسیار پُررنگ تر شده است.
من فکر می کنم که این عنوان در همایش های E3 امسال و در کنفرانس شرکت Sony حضور خواهد داشت و زمانی این تریلر به پایان می رسد که ما در صفحه مانیتور اعدادی را ببینیم که تاریخ انتشار این بازی را تشکیل داده اند.

با هم نگاهی گذرا به اتفاقاتی که در این چندمدت اخیر بر سر این پروژه رُخ داد را می خوانیم:
Feb. 22, 2013:
"سونی به دنبال زمان مناسبی برای نمایش The Last Guardian است."
Mar. 15, 2013:
"استودیوی سونی سانتامونیکا تایید می کند که در ساخت این عنوان هیچ دخالتی نداشته است."
June 3, 2013:
"بر طبق گفته های یک Insider این عنوان قرار است در E3 نمایش داشته باشد."
June 11, 2013:
"در این تاریخ اخباری مبنی بر کنسل شدن بازی منتشر می شود که بلافاصله Jack Tretton و Shuhei Yoshida آن را تکذیب می نمایند.
June 12, 2013:
Shuhei Yoshida رئیس استودیو(ها)ی جهانی شرکت سرگرمی های سونی طی خبری رسمی می گوید که این عنوان زنده است و مراحل ساخت را پُشت سر می گذارند.
Aug. 21, 2013:
"The Last Guardian در اولویت های استودیو سونی ژاپن نیست."
Oct. 3, 2013:
"Yoshida می گوید که مراحل ساخت این بازی متوقف نشده است."
Nov. 15, 2013:
"یوشیدا صحبت هایی را در رابطه با عرضه این بازی بر روی PlayStation 4 می کند."
Nov. 19, 2013:
Ueda بابت این همه تاخیر از طرفداران عذر خواهی می کند.
Dec. 17, 2013:
Ueda امیدوار است که PlayStation 4 مراحل ساخت و توسعه را از همه لحاظ بهبود بخشد.
Mar. 13, 2014:
Scott Rhodes از شرکت سونی می گوید که این عنوان در استودیوی های جهانی شرکت سونی در حال ساخت و توسعه می باشد.
Apr. 10, 2014:
http://forum.bazicenter.com/thread85192/

حال طرفداران فقط یک آرزو دارند..به امید حضور این عنوان در همایش های E3 امسال.
[Source]
 

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
اگر بازی رو کنسل نکرده باشن که نکردن قاعدتا باید نمایش داشته باشه البته با یک بازی کاملا جدید طرفیم

بازیهایی که Team Ico کلید می زنه تا برسن به مرحله آخر و گُلد بشن واقعاً سیر تغییراتشون بعضی وقتها خیلی عجیب غریبه در حدی که کلاً انگار همه چی رو میریزن کنار دوباره از صفر شروع می کنن!

ICO که کلاً فانتزی آمیخته با مدرنیته بود تو مراحل اول ساخت. کار جلوتر رفت، فضا و زمانی که بازی جریان داره و نوع پوشش و معماری تثبیت شد، مبنای گیم پلی رو بجای Black Magic - نتیجش اون موجودات سیاه رنگی که دشمنهای Ico بحساب میومدن می شد - روی سربازها و فرار این دو تا از ترس دستگیری گذاشتن و با اون شرایط اون ملکه هم دیگه جایی نداشت پس کلاً قصه و Ending تغییر می کرد... همه این کارها رو کردن بعد خیلی راحت Ueda هر چی دم دستش اومد و حس کرد اضافی ـه فاتحش رو خوند Ico و Yorda رو گذاشت با یه چماق و یه فلعه متروکه از هر آدمیزاد دیگه ای:d

عکسهای ردیف اول مال نسخه ی اولیه، ردیف دوم هم که تابلوئه نهایی»







Shadow of the Colossus هم که از یه بازی آنلاین یهو به اینی که هست تبدیل شد - خوشبختانه - هر چند روند تغییرات از همون آرت های اولی هم که خود Ueda کشیده تابلو ـه زیاد محسوس و در حد Ico نبوده.





منتها این وسط من خیلی بعید می دونم TLG حتی بعد 3-4 سال که هیچ چیزی ازش ندیدیم تغییر آنچنانی کرده باشه به چند دلیل:

یکی اینکه TLG اون مراحل تغییراتی که Ico و SoTC داشتن رو گذرونده چون از 2007 روش کار می شده، 1-2 سال هم به عنوان Project Trico می شناختنش و تا TGS 2010 هم که تریلر ازش دیدیم همچنان همون جو و محیط و بستر داستانی که تو E3 و قبل تر از اون دیده بودیم ثابت مونده بود. دلیل دوم و مهمتر هم اینکه از اونجایی که Ueda بعد رفتنش گفت کارش رو انجام داده و بیشتر نقش ناظر رو داره در نتیجه دیگه عملاً کسی نیس که بخواد یا بتونه تغییرات بِیسیک تو بازی ایجاد کنه. کلاً انتظار تغییر و تحول آنچنانی نداشته باشین که یهو مثلاً 3 تا شخصیتِ شده باشن یا اون منطقه رو یه جای سردسیر کرده باشن یا چیزای شبیه به این. همین طرح و حال و هوای فعلی رو بهش دست نزنن تحویل ما بدن کفایت می کنه. این پروانه ها تو محیط TLG نقش کبوتر و شاهین تو SoTC رو ایفا می کنن، نصف بارِ معنوی و زیبایی محیط به دوش ایناست احتمالاً:d


01319355389940334179.jpg


بحث تغییرات فنی هم که جداست مطمئنم از اون نظر یه هیولا شده:d90%او چه بسا بیشتر امسال می بینیمت!
 
آخرین ویرایش:

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
اگر تاریخ عرضه 2014 داشته باشه که واقعا فوق العاده است، یعنی تو E3 معرفی کنن بعد 4-5 ماه بعد بازی رو تحویل ما بدن:d میدونم احتمالش کمه ولی خیلی استراتژی جالبی خواهد بودش....من Ico رو با اینکه داشتم ولی هیچوقت حوصله نکردم تموم کنم ولی SOC یکی از بهترین بازیهایی بود که روی PS2 تجربه کردم و طول مدتی که PS3 داشتم همش منتظر این بودم که تیمی که این بازی رو ساخته یه بازی جدید بده بیرون.....به شدت منتظریم همه با هم.
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
واقعا عجیبه که این استدیو از shadow of closus تا الان هیچ بازی منتشر نکرده :|:d رسما یه نسل رو رد دادن. یادش به خیر سایه کلوسوس و سونی 2
 

graywolf

کاربر سایت
Jun 1, 2007
1,180
نام
احمد
خیلی دوست دارم این بازی منتشر بشه اللخصوص روی ps4!نمیدونم چرا سونی با محبوبیت بالای این پروژه یکمقدار وقت و نیروی بیشتر روش نمیزاره؟بیش از این که برای خودم بخوام برای حسین جان میگم بیاد :Dداداشمون از دست رفت بخدا :Dاگه ژاپن بودم فقط به عشق حسینم شده دم محل کارشون تحصن میکردم تا جواب بدن!هرچند با همون نمایش اولی که ازش دیدم محو زیبایی بازی شدم بس ک من عاشق این سبک بازیام که حتما E3 می‌بینیمش!
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
خیلی دوست دارم این بازی منتشر بشه اللخصوص روی ps4!نمیدونم چرا سونی با محبوبیت بالای این پروژه یکمقدار وقت و نیروی بیشتر روش نمیزاره؟بیش از این که برای خودم بخوام برای حسین جان میگم بیاد :Dداداشمون از دست رفت بخدا :Dاگه ژاپن بودم فقط به عشق حسینم شده دم محل کارشون تحصن میکردم تا جواب بدن!هرچند با همون نمایش اولی که ازش دیدم محو زیبایی بازی شدم بس ک من عاشق این سبک بازیام که حتما E3 می‌بینیمش!
ممنونم احمد جان، ولی میدونی چیه ؟! همش تقصیر یوشیداست ! :d:| باور کن، اگر این مردک که مدیریت تمامی استودیو(ها)ی شرکت سونی رو بر عهده داره، زودتر چنین فکری به کله ـش میخورد، هیچ وقت چنین اتفاقی نمیفتاد !
الانم که خود Scott Rhodes گفته این بازی داره در تمامی استودیو(ها)ی جهانی شرکت سونی Mix میشه، امیدوارم این تصمیم گیری به خروجی نهایی ضربه ای وارد نکنه...
نمیدونم چرا سونی با محبوبیت بالای این پروژه یکمقدار وقت و نیروی بیشتر روش نمیزاره
نیروی بیشتر
دقیقا با این قسمت از حرفت شدیدا موافقم ! نمیدونم برا چی این Sony افراد بیشتری رو زیر دست و بال Ueda و تیم ـش نمیزاره ! یعنی واقعا برام سواله.. آخه مگر تیم بدی هستن که نیستند ! بازی بد ساختند که نخیر باید بگم دو تو از بهترین عناوین کُل تاریخ صنعت گیم به دستان توانمند همین تیم (طفلک ها حتی استودیو هم حساب نمیشن..:() خلق شده ! بعد سوالم اینه که آیا واقعا شایسته این همه ظلم و نابرابری در برابر دیگر استودیو های First Party هستند ؟! :d جواب مسلمه دیگه..
پ.ن: وقتی با خودم فکر میکنم مثلا اگر تیم ایکو، میشد استودیو (تیم ایکو) و امکانات ـش دقیقا همانند دیگر استودیو های شرکت Sony میبود، یعنی غوغا میکردن ! :d دیگه بدترین حالت ـش این بود که مثلا ما فقط عناوین ساخته شده توسط اینها رو زودتر تجربه میکردیم، بقیه موارد و قضایا بماند..
 
آخرین ویرایش:

.: Darkness :.

کاربر سایت
Aug 1, 2010
905
نام
کیان
دقیقا با حرفای وحید موافقم . یکی از خصوصیاتی که Team ICO داره وسواس و حساسیت فوق العاده بالا رو کیفیت نهایی بازی هاشونه واسه همین هم پروسه ساخت بازیاشون اینقدر طولانیه . ممکنه یک ایده رو بارها و بارها امتحان کنن و در نهایت از نتیجه راضی نباشن و بالکل اون ایده رو بندازن دور! :|:d
یادمه توی یکی از مصاحبه ها اشاره کرده بودن که توی طرح اولیه بازی Shadow off the Colossus قرار بوده با بیشتر از 40 کلوسوس مبارزه کنیم که در نهایت به 16 تا کلوسوس کاهش پیدا کرده . عکس یه سری از کلوسوس هایی که در نهایت بنا به هر دلایلی از نسخه اصلی حذف شدن:( :















 

Elyas sun

کاربر سایت
Feb 23, 2012
686
نام
حمید رضا
والا منم در حد مرگ منتظر این بازی بودم ولی خسته شدم از بس خبری نشده و دیگه کم کم دارم فراموش میکنم دیگه
هرسال نزدیک E3 میگم خبری میشه و بازم خبری نیست.اینا هم بنظرم همش حرفای دلخوش کنندس و توخالی
کم کم داره باورم میشه که:
اگه ایران قهرمان جام جهانی شد اینم میاد...:d
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
دقیقا با حرفای وحید موافقم . یکی از خصوصیاتی که Team ICO داره وسواس و حساسیت فوق العاده بالا رو کیفیت نهایی بازی هاشونه واسه همین هم پروسه ساخت بازیاشون اینقدر طولانیه . ممکنه یک ایده رو بارها و بارها امتحان کنن و در نهایت از نتیجه راضی نباشن و بالکل اون ایده رو بندازن دور! :|:d
یادمه توی یکی از مصاحبه ها اشاره کرده بودن که توی طرح اولیه بازی Shadow off the Colossus قرار بوده با بیشتر از 40 کلوسوس مبارزه کنیم که در نهایت به 16 تا کلوسوس کاهش پیدا کرده . عکس یه سری از کلوسوس هایی که در نهایت بنا به هر دلایلی از نسخه اصلی حذف شدن:( :
دوست عزیز، برداشت اشتباهی داشتی نسبت به این قضیه::d
اگر کنفرانسی که اودا در سال 2002 در همایش GDC اون سال داشت رو خونده باشی، با ایده آل های اون تیم و اهداف ـشون آشنا خواهی شد !
اینکه بگیم بالکل همه چیز رو از بیخ و بن تغییر دادن اشتباهه ! بعدشم دلیلی که پروسه ساخت بازی هاشون طولانیه، اول مشکلات مختلف (..) هست ـش، بعدشم تعداد کم افراد و اعضای توسعه دهند، همونطور که اسم ـشم مشخصه، اینها بیشتر یه تیم هستند تا یه استودیوی کامل و مجهز و و و و .... که البته با همین کمیت ـی که در این قسمت دارن، بهترین و پُخته ترین خروجی رو تحویل میدن، که این همش برمیگرده به مدیریت و برنامه ریزی خودش شخص اودا و به مراتب بقیه افرادش..
بعدشم از همه اینها که بگذریم، میرسیم به معضل سخت افزار ! :d اگر شما دقت کنی اولین ساخته اونها که Ico هست، کانسپت کُلی پروژه یکی بود، ولی کانتنت و محتوای اون کمی دستخوش تغییرات شده بود، اون هم فقط فقط فقط به دلیل محدودیت سخت افزاری..در مورد Sotc و اون 40 تا کلوسوس هم ایضا ! :d کلا بحث سخت افزار دست این افراد رو بسته بود.. !

29041592169533296379_thumb.jpg


الان برای مثال همین تصویر بالا رو میگم ! به نظرت میشه این همه NPC و یا Player رو به صورت آنلاین اونم در محیط به این وسیعی با اون همه کلوسوس قرار بدی ؟! :|:d اصلا سخت افزار PS2 جوابگو نیست (یعنی نبوده.) ! ولی خُب اینا از مراحل بسیار اولیه تولید بوده، یه جورایی Prototype بوده و نمیشه روش حساب کرد، چیزی که مهمه اینکه اودا هیچ وقت ایده هاش رو دور نمیندازه و تا پایان مراحل ساخت هر پروژه به ایده های اولیه وفادار میمونه، این مهمه !
=============
Tlg هم به نظر من به دلیل محدودیت سخت افزاری منتقل میشه بر روی PS4، چون مشخصا با توجه به اطلاعاتی رو که خود اودا در رابطه با بازی منتشر کرده، مشخصا نمیشه چنین توقعی رو از PS3 داشت، ولی باز هم از تیم ایکو بعید نیست..
وقتی خود اودا میاد میگه که تک تک پَرهای تریکو نسبت به بادهای احاطه شده توسط اون سرزمین واکنش نشون میده و حرکت میکنه، وقتی میگه هوش مصنوعی تریکو رابطه مستقیمی با گیم پلی بازی داره، یعنی اینکه شما نباید بزاری تریکو هرجا که دوست داشت بخوابه ! کلا تریکو موجود خواب آلوییه ! :d شما باید با مدیریت ـی که توسط پسربچه انجام میدی، بهش رسیدگی کنی و از لحاظ جسمی و روحی سلامت نگه داریش، باید بهش غذای خوب بدی، بعضی غذاها رو نمیتونه بخوره، در نتیجه بالا میاره، باید تیرهای بدن ـش رو بکشی بیرون، باید بهش بعضی چیزها رو یاد بدی ! حالا انیمیشن ها و حرکات و فیزیک واقعی و بقیه قضایا و و و و و بماند..حالا اینها یعنی تمامی این فاکتورها به نظرت میشه در سخت افزار PS3 گنجانده بشه ؟! یعنی اگر تیم ایکو این کارو بکنه، باور کن معجزه کرده ! خلاصه منظورم این بود که تیم ایکو هیچ وقت اون کانسپت کُلی طرح و پروژه رو تغییر نمیده، مطمئن باش ! یعنی اگر دست شخص خود Ueda باشه، مطمئن باش چنین کاری رو نخواهد کرد، مگر اینکه ناشر بخواد..
 
آخرین ویرایش:

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
هر سال می گفتم شاید این E3 بیاید , یا شاید این TGS ...

اما این بار نمی گم شاید،اطمینان و امید خیلی خیلی زیادی دارم که میاید... من مرده،شما زنده...

The Last Guardian با ظاهر و باطنی بسیار زیباتر از 2009 چشمها رو به خودش خیره میکنه اونقدر که من بقیه مراسم رو بی حواص میشم و به خاطر نمیارم

همیشه گفتم،بازم میگم،استودیوی ژاپن سونی اونقدر بزرگ (از نظر خلق هنر و استعداد) هست که باید جایگاهش رو یک پله بالاتر از هر استودیوی دیگه در جهان قرار داد به خصوص اگر بازیهاشون توسط ICO Team ساخته بشه،اینها فن بازی نیست،حتی اگر این استودیو مرتبط با ماکروسافت هم بود قسم میخورم باز هم همین رو میگفتم
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
هر سال می گفتم شاید این E3 بیاید , یا شاید این TGS ...

اما این بار نمی گم شاید،اطمینان و امید خیلی خیلی زیادی دارم که میاید... من مرده،شما زنده...

The Last Guardian با ظاهر و باطنی بسیار زیباتر از 2009 چشمها رو به خودش خیره میکنه اونقدر که من بقیه مراسم رو بی حواص میشم و به خاطر نمیارم

همیشه گفتم،بازم میگم،استودیوی ژاپن سونی اونقدر بزرگ (از نظر خلق هنر و استعداد) هست که باید جایگاهش رو یک پله بالاتر از هر استودیوی دیگه در جهان قرار داد به خصوص اگر بازیهاشون توسط ICO Team ساخته بشه،اینها فن بازی نیست،حتی اگر این استودیو مرتبط با ماکروسافت هم بود قسم میخورم باز هم همین رو میگفتم

راجب بدیهیات لطفا حرف نزنید :d اینارو همه میدونن :x

هیچ گیمی در دنیا به اندازه ساخته های این بشر متفاوت از سایر گیم ها نبوده .

از این لحظه به بعد از دوستانی که با من دوست هستند و ساخته های این تیم رو از جمله SOC تجربه نکردن با بنده قطع رابطه کنند :d هیچ حرفی باهم نداریم :d
 

king ps3

کاربر سایت
Jun 8, 2009
1,367
نام
プレイステーション
بعد از اینکه علما ساعت ها در مورد تاخیر این بازی بحث کردن به این نتیجه رسیدن که >:/

استاد یودا و تیمش طرح کلی بازی به ذهنشون میرسه و شروع میکنن به ساخت طرح های مفهومی. بعد قرار میشه بازی رو برا PS3 عرضه کنن. سونی هم دمو رو تو E3 2009 نمایش میده. چند وقت بعد هم تایید میشه که بازی تعطیلات 2011 عرضه خواهد شد. ولی مشکل از اونجایی بوجود میاد که Team Ico افکار بلند پروازانه زیادی داری. اون قضیه پرها و پردازش جداگونه شون یکی از مواردی بوده که خود کارگردان بهش اشاره کرده. خدا میدونه چقدر ایده ریز و درشت دیگه داشتن که کلا یه سخت افزار قدرتمند تری طلب می کرده. مثلا همین بحث هوش مصنوعی که حسین بهش اشاره کرد رو امکان نداره بشه رو PS3 پیاده کرد. تازه همین جا هم قضیه تموم نمیشه. با توجه به همون تریلرهای قدیمی قرار بوده محیط تخریب پذیر باشه. بعلاوه اینکه اینا برای بحث های انیمیشن و اینجور حرفا از موشن کپچر استفاده نکردن و قصدشون استفاده از یه سیستم دیگه ای بوده کلا. حالا با وجود همه این مواردی که گفته شد به نظرم تاخیر بازی خیلی منطقی به نظر میاد. سونی بازی رو نشون میده و قرار میشه دو سال دیگه هم عرضه اش کنه ولی با توجه به محدودیت های PS3 , بازی که قرار بوده عرضه بشه اون چیزی نبوده که یودا میخواسته. در نتیجه سونی قبول میکنه که بازی رو برا پلتفرم قوی تر عرضه کنه. ولی مشکلی که وجود داره اینه که سونی پلتفرم قویتر که PS4 باشه رو هنوز معرفی نکرده. پس نمیتونه در مورد عوض شدن پلتفرم بازی توضیح بده چون اونطوری مجبور میشه کلی سوال دیگه هم در مورد PS4 جواب بده که خب نمیشده دیگه.:d در نتیجه از اون سال به بعد مسولان سونی تو کنفرانس ها هر موقع بحث TLG میشده سریع دنده عقب میرفتن تو اون کوچه معروف. :d تا وقتش برسه که مطمئنم این E3 بازی رو نمایش میدن تاریخ عرضه هم برا پاییز خواهد بود. عمرا هم برا PS3 منتشر نمیشه :d

پ.ن: حسین! شما هم دیگه اینقدر این سونی بدبخت رو مورد عنایت قرار نده./:) پس فردا که بازی منتشر شد خود یودا میاد توضیح میده بعد شرمنده وجدانت میشی. ببین کی گفتم:p
 
آخرین ویرایش:

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
بعد از اینکه علما ساعت ها در مورد تاخیر این بازی بحث کردن به این نتیجه رسیدن که :>:/

استاد یودا و تیمش طرح کلی بازی به ذهنشون میرسه و شروع میکنن به ساخت طرح های مفهومی. بعد قرار میشه بازی رو برا PS3 عرضه کنن. سونی هم دمو رو تو E3 2009 نمایش میده. چند وقت بعد هم تایید میشه که بازی تعطیلات 2011 عرضه خواهد شد. ولی مشکل از اونجایی بوجود میاد که Team Ico افکار بلند پروازانه زیادی داری. اون قضیه پرها و پردازش جداگونه شون یکی از مواردی بوده که خود کارگردان بهش اشاره کرده. خدا میدونه چقدر ایده ریز و درشت دیگه داشتن که کلا یه سخت افزار قدرتمند تری طلب می کرده. مثلا همین بحث هوش مصنوعی که حسین بهش اشاره کرد رو امکان نداره بشه رو PS3 پیاده کرد. تازه همین جا هم قضیه تموم نمیشه. با توجه به همون تریلرهای قدیمی قرار بوده محیط تخریب پذیر باشه. بعلاوه اینکه اینا برای بحث های انیمیشن و اینجور حرفا از موشن کپچر استفاده نکردن و قصدشون استفاده از یه سیستم دیگه ای بوده کلا. حالا با وجود همه این مواردی که گفته شد به نظرم تاخیر بازی خیلی منطقی به نظر میاد. سونی بازی رو نشون میده و قرار میشه دو سال دیگه هم عرضه اش کنه ولی با توجه به محدودیت های PS3 , بازی که قرار بوده عرضه بشه اون چیزی نبوده که یودا میخواسته. در نتیجه سونی قبول میکنه که بازی رو برا پلتفرم قوی تر عرضه کنه. ولی مشکلی که وجود داره اینه که سونی پلتفرم قویتر که PS4 باشه رو هنوز معرفی نکرده. پس نمیتونه در مورد عوض شدن پلتفرم بازی توضیح بده چون اونطوری مجبور میشه کلی سوال دیگه هم در مرود PS4 جواب بده که خب نمیشده دیگه.:d در نتیجه از اون سال به بعد مسولان سونی تو کنفرانس ها هر موقع بحث TLG میشده سریع دنده عقب میرفتن تو اون کوچه معروف. :d تا وقتش برسه که مطئنم این E3 بازی رو نمایش میدن تاریخ عرضه هم برا پاییز خواهد بود. عمرا هم برا PS3 منتشر نمیشه :d
آره کاملا باهات موافقم ! پس دیگه نیازی نیست حرفی گفته بشه،:d فقط یه نکته ای رو بگم تمام ! اونم اینه که سرنوشت TLG دقیقا همانند سرنوشت Ico هست ! اول ایکو قرار بود بر روی PlayStation عرضه بشه، ولی به دلیل محدودیت سخت افزار منتقل شد بر روی PS2 ! حالا این اتفاق قراره برای The Last Guardian بیفته ! یعنی از روی PS3 بر روی PlayStation 4 منتقل بشه ! #:-s:d
پ.ن: حسین! شما هم دیگه اینقدر این سونی بدبخت رو مورد عنایت قرار نده./:) پس فردا که بازی منتشر شد خود یودا میاد توضیح میده بعد شرمنده وجدانت میشی. ببین کی گفتم:p
نه بابا این چه حرفیه ! :d باور کن یه جورایی حس میکنم همش تقصیر یوشیدا ـست ! آخه خُب این مردک Supervisor و سرپرست پروژه هست ! :|:d حالا باشه، چون شوما میگی، دیگه حرفی ندارم..:p:d
پ.ن: آواتارت هم در حلق اینجانب ! :-s:d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر