آیا به نظر شما گیمر ها افراد عصبی هستند ؟

آیا به نظر شما بازی های ویدیویی بر اعصاب گیمرها تاثیر م


  • مجموع رای دهنده‌ها
    331

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
گزینه ی 2 :D
اینکه گیم بخواد مثلاً طرف رو به یه آدم بی اعصاب تبدیل کنه اصلاً منطقی نیست (مگه طرف خودش غرق توی دنیای گیم باشه به جای واقعیت :D) البته بی تاثیر هم نیست ولی فقط در همون بازه ی زمانی , خود من ممکنه به خاطر یه قسمتی از بازی عصبانی بشم ولی نهایت شاید این عصبانیتم به 5 دقیقه هم نکشه و خارج از زمان بازی به شدت آدم شادی هستم , حتی شده دوستام بهم بگن تو اصلاً عصبانی هم میشی ؟ :D بازی توی اون لحظه به خاطر تنش و استرس اعصاب گیمر رو تحت تاثیر میذاره ولی اینکه بخواد طرف رو روانی کنه خیر :D
دعوای لفظی توی فروم هم برمیگرده به تربیت خانوادگی هر شخص , اگر یه بچه احترام گذاشتن رو یاد بگیره مطمئناً چه در جمع چه در فضای مجازی این احترام متقابل رو حفظ میکنه و در جواب هم احترام میبینه ولی کسی که بی تربیت و بدون فرهنگ اجتماعی بار بیاد فروم یا جامعه براش فرقی نداره و حرف خودش رو میزنه و به همه می پره ! خیلی از این ها هم از جایی آب میخوره که امروزه اکثر پدرها و مادر ها هر دو شاغل هستن و شاید به اندازه ی کافی وقت صرف فرزندشون نکنن , حالا خدا میدونه اون بچه توی اوغات تنهایی خودش چی یاد میگیره یا چه کسی رو الگوی خودش میکنه و .. , به خاطر همین توی جامعه ی امروزی با ادب بار اومدن یه بچه 50-50 ـه !
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
بستگی به جنبه آدم داره. یکی موقع بازی کردن، به جای این که از بازی لذت ببره، از فحش دادن به بازی لذت میره:d کلا این که عصبی هستی یا نه بسته به نحوه بازی کردن هر فردی داره
 

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
ما عصبی میشیم ولی فحش ....!!!
من معمولا اگر بخوام خیلی توهینیش کنم میگم که : عامو یالا راه برو ای پیکان میمونه !! :D
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
گیم می تونه تا حدی روی اعصاب تاثیر بزاره ولی اینکه بخواد کسی رو عصبی کنه مثل گفته ی اکثر دوستان وجود نداره. اینطور بگم که به فرض شما اصلا از نظر روانی آدم استرسی و مضطربی هستی مسلمه وقتی بازی رو هم بازی می کنید که استرس زاست مثل بخش آنلاین cod یا مثلا re 3 ! (:D ) این روی اعصابتون اثر می ذاره
به شخصه سر هیچ بازی عصبانی نشدم البته سری FF رو فاکتور می گیریم چون هر شمارش رو که گرفتم یه جایی گیر افتادم این باعث شد که دیسکش رو تو دیوار پرت کنم :D اما در کل ربطی به بازی نداشت :D
 

N!ma

کاربر سایت
Sep 13, 2011
2,463
نام
نیما
من وقتی بازی میکنم و الکی میبازم به هم میریزم :| مثلا دیروز دیابلو داشتم بازی میکردم پورتال باز کردیم داشتیم با بچه ها باس فایته رو میزدیم که یهو من DC شدم و نتونستم آیتمی که از باس فایت رو میده بگیرم:| اصن یه وضعی شد هرچی فحش هستو به نتو دیابلو و بلیزارد کشیدم :D :|(اولین باری بود که بخاطر بازی فحش دادم :D )
 

Lord Phenom

کاربر سایت
Oct 16, 2012
262
نام
سعید
از نظر من سن هم عامل مهمی در اعصاب کسایی که بیشتر گیم انجام میدن هست , به طور مثال کسایی که سنشون پایین هست و بازی هم زیاد انجام میدن مخصوصا کسایی که بازی هایی که انجام میدن به سنشون نمیخوره مثلا کسی که 14 سالش هست میشینه GTA بازی میکنه اینا بیشتر به مشکل میخورن در آینده وقتی سنشون بیشتر شد تاثیرش رو شما در لحضه که متوجه نمیشین چون همین طور که وقتی سنتون پایین تر هست یک بازی براتون خیلی لذت بخش تر هست تاثیری که میزاره هم خیلی بیشتر هست و از اونجایی که اینجا خیلی به رده سنی بازیها توجه میشه !!!! نمیشه کسی رو هم سرزنش کرد خیلی از ماها بازیهایی رو انجام دادیم که به سنمون نمیخورده و خیلی هم ازشون لذت بردیم و خیلی هم روی ما تاثیر گذاشته این که یکی وقتی سنش پایین تر بوده و گیمی رو انجام میداده که به سنش نمیخورده و وقتی بازی میکرده از اونجایی که مناسبش نبوده استرس و اضطراب بی از حد داشته موقع بازی کردن خب این مطمئنا در آینده هم وقتی میخواد بازی کنه همینطور مثل قبلا استرس بیشتر از حالت عادی داره .
این موردی که گفتم رو تقریبا روی دو یا سه نفر من خودم مشاهده کردم تاثیرش رو برای همین فکر میکنم که عامل موثری هست .
 

Seventy One

اگه فردارو گرفتن از تو نترس امشب درازه ...
کاربر سایت
Dec 14, 2010
887
نام
Ali
از نظر من سن هم عامل مهمی در اعصاب کسایی که بیشتر گیم انجام میدن هست , به طور مثال کسایی که سنشون پایین هست و بازی هم زیاد انجام میدن مخصوصا کسایی که بازی هایی که انجام میدن به سنشون نمیخوره اینا بیشتر به مشکل میخورن .

صددرصد قبول دارم !

من پسر داییم 7 سالشه و موقعی که 6 سالش بود Condemned بازی میکرد !!!

و متاسفانه این چیزا خیلی میتونه تاثیر بدی رو اون فرد داشته باشه !!

پس بحث سن هم توی این موضوع دخیله !
 

Arman12h

کاربر سایت
Oct 25, 2012
144
نام
Arman
من بازي مي كنم فحش مي دم ، خوشحال بشم فحش مي دم ، ناراحت هم بشم فحش مي دم ، توي همه ي بازي ها ، بلااستثنا

از فحاشي حال مي كنم :d
 

113 نفر دیگر

کاربر سایت
Oct 20, 2012
15
به نظر من همه گیمیر ها (از جمله خودم :d )بچه های توپ و شیرین زبونی هستن و مخ هاشون واقعا کار میکنه
اما نمیدونم چرا توی بازی بیشتر شبیه عقده ای ها میشن و شدیدا بی اعصاب
خیلی زودهم حیا رو میزارن کنار و بی ادب میشن
 

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
چی الکی میگین بله بله)xکی گفته گیمر ها عصبی اند؟:ranting:اگه از چیزی خبر ندارین الکی نظر ندین:wallbash:~x(شما یه نگاه به من بندازین.من عصبی ام؟:blink1:
:d
 

gamekhor2007

کاربر سایت
Jan 3, 2007
1,643
نام
رضا
ممکنه تا حدی عصبی کنه ولی باز به خود طرف بستگی داره.مثلا من خودم بعضی مواقع عصبی میشم یکجا گیر کنم بعد یکی بیاد تو اتاق بگه فلان کارو انجام بده سریع میگن برو بیرون برو:x)x.هر کسی هم گیمر نمیشه و مغز همه هم نمیکشه b-)
 

abouzar337

کاربر سایت
Jul 2, 2009
687
برا من و داداشام که برعکسه!!! :dوقتی از سر کار میام خونه و از لحاظ اعصاب آماده غرغر کردن باشم :d.... بهترین کاری که میتونم بکنم همون بازی هست اما نه اینکه بخوام بدو بیراه بگم به بازی.... خود بازی شده یه آرامش دهنده
ولی خوب اگه برا سنین پایین دقت تو نوع بازی و میزانش نباشه، میتونه روی اعصابشون تاثیر بذاره.
برا بعضی افرادم مشکلات و سختی هایی که تو بازی پیش میاد بنوعی میشه کبریت به انبار باروت!!! یعنی طرف شاید از لحاظ شخصیتی یه فرد مضطرب و پرخاشگر باشه.. دیگه وقتی با این چیزا روبرو میشه. هرچقدر که میتونه و هر جوری که بشه خودش رو خالی میکنه!
 

mrm2020

کاربر سایت
Oct 5, 2011
45
متاسفانه من که خیلی عصبی هستم. به خصوص توی این 7 سال اخیر بخصوص از 88 به بعد به خصوص بعد از بالا رفتن قیمت دلاز. (ولی در دنیای بازی وقتی بازی هایی که Time در اونها مهمه و باید یه کاری را توی زمان مشخص و محدودی انجام بدی به صورت چند برابر عصبی میشوم. اصلا تمرکزم را هم از دست میدم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر