آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟

آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟؟

  • بله

    رای‌ها: 179 54.1%
  • خیر

    رای‌ها: 152 45.9%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    331
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
بعله وقتی ادم جوابی برا دیگران نداره بایدم خودشو بزنه به موش مردگی و روضه ی ننه من غریبم بخونه !
مظلوم نمایی همه جا جواب نمیده جناب تنهای خسته !
 
همان جوری که Shenmue تحول بود Gears Of War هم تحول بود برای من!
128fs318181.gif
 
در ضمن آقا کوروش بهتون بر نخوره ولی شما متاسفانه به جای اینکه جو رو آروم کنین هی هیزم رو آتیش ریختین.نگاه کن آقا کوروش شما نسخه pc رو بازی کردی.میدونی میانگین امتیازات pc چند شده؟
میانگین pc شده 84 ولی کنسولی شده 94 یعنی تفاوت وحشتناک.خدائی خودت قضاوت کن؟؟؟؟؟؟؟

میدونستید که خود شما رو تاحالا خیلی تحمل کردم؟ کلا بر خلاف بقیه تاپیکهای سایت اینجا مبنای قطع دسترسی رو مسائل انظباطی و توهین و تحریک به دعوا در نظر گرفتیم و از اطلاعات غلط چشم پوشی کردیم. اگر جو اروم کردن از نظر شما قبول کردن تخیلات و حرفهایی باشه که از چهار چوب ادب و منطق خارج میشه شرمنده . خود شما وقتی میگید دوستانتون عصبانی شدن و چیزی گفتن یعنی قبول دارید که از قانون خارج شدند پس لطفا دست پیش نگیرید که پس نیفتید . قبلا هم گفتم اگه اینجا کمترین حرف خشنی زده شده بود الان تو تاپیک انتقادات بست نشسته بودید . همه هم اینجا شاهدن از امضا نویسی گرفته تا گفتن بی منطقی و مسخره کردن و گفتن اینکه فن بوی هستید و چون از فلان چیز خوشتون نمیاد میکوبیدش همه از طرف شما و همفکراتون بوده که هنوز فرق تحول و پیشرف رو نمیدونید و براتون از هر صنعتی ( گیم خودرو سازی اشپزی اختراع چرخ و...) مثال میاریم متوجه حقیقت نمیشید و یا نمیخواهید متوجه بشید. تا بحال که نظر دوستان این بوده که خیلی صبر و تحمل بخرج دادم ولی از این پست به بعد دیگه بلیطتون تموم شده و اگه بخواهید با این لحن ادامه بدید دسترسیتون قطع میشه و مطمئن باشید خواهش و تمنا از ادمین ها هم براتون چاره ساز نخواهد بود.

پ.ن: جواب پلتفرمها رو قبلا تو همین تاپیک دادم و یکبار دیگه برای اخرین بار میگم ایراداتم و اینکه تحول نبوده مستقل از پلتفرمه. اصولا برای یک بازی مالتی نمیان موزیک یا شخصیت پردازی یا داستان جدا در پلتفرمهای جدا ایجاد کنند.
پ.ن2 : رجوع کنید به سیاوش و کسانی که روی 360 هم بازی کردن و نظرشون با من یکیه.
 
من به شخصه به این مسئله خیلی دقت کردم اکثر کسانی که از این بازی خوششون میاد حتما فن 360 هستند حال اگر به این مسئله توجه داشته باشیم سن بیشتر این اشخاص زیر 22 سال است (البته نه همه بیشتریها) و هنوز خوب با نسل طلایی بازیهای ps اشنا نبودن و بیشتر کسانی که این بازی رو دوست دارن با نسل طلایی ps اشنا و بازیهای اون رو به یاد دارن و به خاطر رهمین هست که براشون غیر باور باشه که این بازی تحول داشته باشه
 
gh با اووردن سبک جدیدی به دنیای بازی تحولی در صنعت بازی به وجود اوورد(دقت کنید گفتم صنعت بازی نه سبک چون اصلا همچین سبکی نبوده که بخواد تحولی در این سبک حساب بشه )rockband با افزودن بعضی چیزها تحولی در اون سبک به وجود اوورد(تحول در صنعت بازی به وجود نیومد بلکه تحول در اون سبک به وجود اومد) که بعدها gh هم از این تحول استفاده کرد.
o.O
قبل از GH ده ها بازی ریتمیک وجود داشته که مشهور ترینشون سری Guitar Freak شرکت Konami بوده حالا چون شما قبل از GH بازی ریتمیک دیگه ای رو بازی نکردید مشکل من نیست!
در مورد RB هم دقیقا به کاری که انجام داد (افزودن Instrumentـهای دیگه موسیقی به بازی) میگن توسعه و پیشرفت نه تحول!
 
اگرچه ان دوستانی که کامنت من رو نقل قول کرده بودن الان رفتن صفاسیتی اما بقیه دوستانشون به این سوال من جواب بدن خالی از لطف نیست! یعنی اگه جواب داشتید که هچی ولی اگر نداشتید دیگه حق ندارید بیایید اینجا پست بدید!!

این بازی "دنده جنگی" که شما میگید همه چیز و همه کس رو متحول کرد و سازندش هم شد کلیف بی افسانه ای(!!!!) واقع از چه نظر خیلی تاپ بود؟

داستانش که فوق تعطیل بود! یعنی باز شماره دومش یکم سر و ته داشت اما شماره اولش...

موسیقیش که اصلا چیز خاصی نبود!

گرافیک شماره اولش هم اگر خوب بود به لطف ژانگولر بازی های Epic بود که با شرایطی که پیش آورد اجازه نداد هیچ شرکتی قبل از عرضه "دنده جنگی 1" از نهایت قدرت UE3 استفاده کنه! (میتونید به شکایت های SK از Epic که حتی کار به دادگاه هم رسید و اتفاقا توی همین سایت هم ترد هاش پیدا میشه رجوع کنید!)

شماره دوم این "ابر شاهکار قرن" رو هم که خودتون دیدید چی بود!

گیم پلی این بازی رو هم که اینقدر انقلابی میدونید عملا کپی برداری شده از RE4 هست که یک سری المان جدید (مثل سیستم کاور گیری و ...) بهش اضافه شده!!


و در آخر من یک سوال از شما دارم(سعی کنید حتما یک جوابی بهش بدید!)، این بازی چی رو متحول کرد؟


پ.ن:من بازم میگم جذاب بودن، قشنگ بودن و ... با انقلاب و تحول زمین تا آسمون فرق داره!
 
میشه شما لطف کنی چندتا از اون ایده های جدید این geow رو به ما بگی؟ بلاخره باید 4 تا ایده جدید برای سبک اکشن سوم شخص داشته باشه دیگه تا بشه تحول؟؟!!!؟

اگه اشتباه نکنم شما این تاپیک رو زدید.

حالا شما اینطور فکر کن که من معنی تحول رو نمیدونم, حالا شما برام روشن کن که از روی چه حسابی گفتی که gears of war تحول بود؟
چند تا از نمونه هایی رو که باعث شده که شما فکر کنی این عنوان تحول بوده رو هم بگو؟

و در آخر من یک سوال از شما دارم(سعی کنید حتما یک جوابی بهش بدید!)، این بازی چی رو متحول کرد؟

صد بار گفته شده ولی کسانی که مدافع مظلومها هستند جوابی ندادند !
 
والا دوستان (شایدم دشمنان خیلی مطمئن نیستم) جوری از تحول صحبت میکنن که گویی انقلابی با عرضه GeOW به وجود اومده. پس مشخصا منظور از تحول اینجا یعنی GeOW چیزی رو ارایه کرده که تا حالا مشابهی درش وجود نداشته!

چنین مثالی رو وقتی اونطرف مطرح میکنی یکی میاد میگه یعنی چرخ رو دوباره اختراع کرده؟ چون همونطور که میدونی چرخ از مهمترین دستاورهای بشر محسوب میشه، اگر مهمترینش محسوب نشه. چون کلا زندگی بشر رو در خیلی قسمت ها متحول کرد. این متحول یعنی چیزی رو در زندگی روزمره انسان آورد که تاحالا وجود نداشته و وجودش باعث پیشرفت به مراتب سریع تر انسان در حوزه های ترابری و حمل و نقل بوده، بعدا چرخ اومد توی صنعت هم مورد استفاده قرار گرفت و مثلا توی نقاله ها و قرقره ها استفاده شد. پس چرخ یک انقلاب بوده یک تحول بوده چون تغییری که ایجاد کرده باعث بوجود اومدن بسیاری مسایل دیگه شده.

این که میگیم GeOW یک بازی بسیار خوب بوده بخاطر استفاده و توسعه دادن یک سری المان ها که قبلا بودن، خیلی فرق میکنه با اینکه بیایم بگیم GeOW یک تحول در صنعت بازی بوجود ورده.

شما آیا میتونی گفته بالا رو رد کنی؟ من با دلیل صحبت کردم، با دلیل هم انتظار دارم که این گفته رد بشه.

در ثانی شما که انتظار نداری یک بازی نسل حاضر بیاد و با استفاده از همون نیستم کاورگری KILLSWITCH که همون زمان عرضه هم یک بازی متوسط و معمولی شایدم کمتر بود رو ارایه کنه؟ طبیعتا چند سال فاصله و ظهور نوآوری های تکنولوژیکی در یک صنعت استانداردها رو خود به خود افزایش میده.

یه مثال دیگه بزنم برای من mgs اولی رو یک شاهکار میدونم یک تحول میدونم، خیلی های دیگه هم میدونن. اما فرض میکنیم شما تاحالا این بازی رو اصلا ندیدیم، شما گیمر این نسل هستی، توقعاتت از این نسل بسیار توقعات بالایییه، اگر من این بازی رو به شما بدم و بازی کنی آیا شما هم همین عقیده رو در موردش خواهی داشت؟ مسلما نه، توقع داری چیزی مثل چمیدونم Assassin's Creed باشه. یعنی گرافیک بصری و تکنیکی، کیفیت صدا و افکت های صوتی، مکانیزم و گیم پلی بازی در دید شما از استانداردهای پایینی برخوردار خواهد بود که این با معیارهای شما تفاوت داره. پس اگر GeOW بیاد همون مکانیزم های یکی دو نسل قبل ترشو برای شما ارایه کنه حتی حاضر نیستی بگذاری تو دستگا 10 دقیقه امتحان کنی.

غیر از اینه بگید غیر از اینه.

بازی این نسل باید خصوصیاتی داشته باشه که بازی این نسل محسوب بشه، و الا میشه Rogue Warrior که حتی حضور میکی رورک نتونست از گندی که بالاآورد کم کنه.

پس فرق اتزام با تحول رو بدونید. اینکه قبل از GeOW بازی نبوده که بر مبنای انتظارات این نسل باشه اشتباه بقیه است.
اول باید یکم در مورد انتظار شما صحبت کنیم. به نظر کاورگیری ، دید شخصیت و چندین مورد دیگر با نوع آوری ها و توانایی های سازنده های قدیم بوجود آمد. اگر شما بخواهید تحول رو در اختراع یک سبک ، یا هر چیز دیگر بدونید در اشتباه هستید چون تحول دوباره به ایجاد و پیشرفت دستاوردهای قدیم ایجاد میشه.

تحول اختراع یا نو آوری نیست. وقتی شما می گید جامعه ایران متحول شده یعنی افکار جدید ، خواسته های جدید و انتظارات جدیدی پیدا کرده ، سطحشون بالا رفته و ...

خیلی تاکید دارم جمله بالا رو دقیق بخونید. و حال صحب های شما:

جوری از تحول صحبت میکنن که گویی انقلابی با عرضه GeOW به وجود اومده.
وقتی Goew1 معرفی و به بازار اومد. صنعت گیم وارد مرحله ی جدیدی شد. بازی به وجود اومد که سطح اون اونقدر بالا بود که هرکسی رو ملزم به بازی کردن آن می کرد. بازی بود که چندین سال با وجود بازی های جدید باز هم در لایو بازی میشد. تحول فکری و انتظاری در گیمرها بوجود اومد و سطح توقع آن ها بالا رفت. باز هم تاکید می کنم من اعتقادی ندارم که مثلا کاورگیری و یا دید و هر چیز دیگر یک تحول بود بلکه ترکیب عالی و نو آوری های شخصیتی ، محیطی و ... این تحول فکری و انتظاری رو بوجود آورد. پس من باید خدمت شما عرض کنم بلی Goew 1 یک انقلاب برای شروع بازی های سطح بالا بود.

چنین مثالی رو وقتی اونطرف مطرح میکنی یکی میاد میگه یعنی چرخ رو دوباره اختراع کرده؟ چون همونطور که میدونی چرخ از مهمترین دستاورهای بشر محسوب میشه، اگر مهمترینش محسوب نشه. چون کلا زندگی بشر رو در خیلی قسمت ها متحول کرد. این متحول یعنی چیزی رو در زندگی روزمره انسان آورد که تاحالا وجود نداشته و وجودش باعث پیشرفت به مراتب سریع تر انسان در حوزه های ترابری و حمل و نقل بوده، بعدا چرخ اومد توی صنعت هم مورد استفاده قرار گرفت و مثلا توی نقاله ها و قرقره ها استفاده شد. پس چرخ یک انقلاب بوده یک تحول بوده چون تغییری که ایجاد کرده باعث بوجود اومدن بسیاری مسایل دیگه شده.
خب می رسیم به چرخ. چرخ برای بار اول که کشف یا ابداء شد یک وسیله ساده برای وسایل ساده بود. ولی به نظر شما چرخ بادی اتومبیل یک تحول در حمل و نقل نبود ؟ به نظر شما چرخ عالی هواپیما یک تحول در حمل و نقل هوایی ایجاد نکرد ؟ به نظر شما حمل و نقل می تونست بدون چرخ مدرن لحظه ای ادامه بده؟ من دقیقا اختلاف نظر شما و خودم رو در ابداء و توسعه می دونم. یعنی شما می گید نفر اولی که چرخ رو ابداء کرد تحول ایجاد کرد. من میگم اون تحول ایجاد کرد ولی نفر دومی که چرخ های پیشرفته تر با استفاده از تجربیات ساخت یک تحول در حمل و نقل ایجاد کرد.


در ثانی شما که انتظار نداری یک بازی نسل حاضر بیاد و با استفاده از همون نیستم کاورگری KILLSWITCH که همون زمان عرضه هم یک بازی متوسط و معمولی شایدم کمتر بود رو ارایه کنه؟ طبیعتا چند سال فاصله و ظهور نوآوری های تکنولوژیکی در یک صنعت استانداردها رو خود به خود افزایش میده.

یه مثال دیگه بزنم برای من mgs اولی رو یک شاهکار میدونم یک تحول میدونم، خیلی های دیگه هم میدونن. اما فرض میکنیم شما تاحالا این بازی رو اصلا ندیدیم، شما گیمر این نسل هستی، توقعاتت از این نسل بسیار توقعات بالایییه، اگر من این بازی رو به شما بدم و بازی کنی آیا شما هم همین عقیده رو در موردش خواهی داشت؟ مسلما نه، توقع داری چیزی مثل چمیدونم Assassin's Creed باشه. یعنی گرافیک بصری و تکنیکی، کیفیت صدا و افکت های صوتی، مکانیزم و گیم پلی بازی در دید شما از استانداردهای پایینی برخوردار خواهد بود که این با معیارهای شما تفاوت داره. پس اگر GeOW بیاد همون مکانیزم های یکی دو نسل قبل ترشو برای شما ارایه کنه حتی حاضر نیستی بگذاری تو دستگا 10 دقیقه امتحان کنی.

غیر از اینه بگید غیر از اینه.

بازی این نسل باید خصوصیاتی داشته باشه که بازی این نسل محسوب بشه، و الا میشه Rogue Warrior که حتی حضور میکی رورک نتونست از گندی که بالاآورد کم کنه.

پس فرق اتزام با تحول رو بدونید. اینکه قبل از GeOW بازی نبوده که بر مبنای انتظارات این نسل باشه اشتباه بقیه است.

دقیقا همینه. وقتی killSwitch برای اولین بار سیستم کاورگیری رو بخوبی عرضه کرد. دقیقا مثال چرخ براش صدق می کنه. اون بازی از نظر من هیچی نداشت و فقط یک کاورگیری داشت. اگر بخواهیم اینطوری فکر کنیم هیچ بازی عالی در دنیا ساخته نمیشه. شما که انتظار ندارید بازیساز ها دستاورد های گذشته رو دوباره اختراع کنند. اینطوری علم به بن بست می خوره.

صحبت ها رو قبول دارم ولی باید بگم صحبت ما برای روز عرضه Goew1 بود نه الان ! معلومه الان با وجود بازی های بی نظیری که در هر سبک هست دیگه جایی برای سبک های قدیمی نیست. بحث من شروع این تحول در 360 و در دنیای گیم برای انتظارات بالای گیمرها ...

و در آخر من یک سوال از شما دارم(سعی کنید حتما یک جوابی بهش بدید!)، این بازی چی رو متحول کرد؟
اگه متن بالا رو خونده باشید فقط یک جواب دارم. سطح گیم و انتظارات گیمرها وارد عرصه جدیدی شد و متحول شد !


موفق و پیروز باشید.
 
آخرین ویرایش:
ا

درضمن هنوز پاسخم رو ندادید!. چطور شد که دقیقا بعد از Gears همه یاد کاورگیری افتادم. از Dark Sector و U: DF گرفته تا GTA و RedDead و .... یکی از پایها های اصلی گیم پلیشون کاور و شلیک شد؟
احتیاجی به پاسخگوی نداره این سوال ! قبلا تو یکی دیگه از تاپیک ها هم گفتم . سال 2005 ( قبل از اینکه گیرز به بازار عرضه بشه ) این سیستم کاورگیری برای بازی انچارتد 1 ( که اونموقع با اسم project naughty dog بود و هنوز اسمش مشخص نشده بود ) به نمایش در اومده بود .
 
بعضی از دوستان اول برن فرق یک بازی خوب رو با یک بازیی که تحول ایجاد می کنه رو یاد بگیرن .
 
در هر صورت فکر کنم این بحث داره الکی ادامه پیدا می کنه. Goew1 یک بازی عالی بود. اون تحولی که شما می خواهید در آن وجود نداشت. یعنی شاید چیزی که شما می خواهید اختراع نشد ولی در کل می تونست ازجهاتی هم تحول به حساب بیاد به خصوص از جهات گیمرها و انتظاراتشون و از طرفی شرکت های سازنده گیم و پروژهای خیلی بزرگ تر. من کلا از این بحث ها که هرکی سر موضع خودش می مونه لذتی نمی برم.

موفق باشید.
 
خیلی تاکید دارم جمله بالا رو دقیق بخونید. و حال صحب های شما:

وقتی Goew1 معرفی و به بازار اومد. صنعت گیم وارد مرحله ی جدیدی شد. بازی به وجود اومد که سطح اون اونقدر بالا بود که هرکسی رو ملزم به بازی کردن آن می کرد. بازی بود که چندین سال با وجود بازی های جدید باز هم در لایو بازی میشد. تحول فکری و انتظاری در گیمرها بوجود اومد و سطح توقع آن ها بالا رفت. باز هم تاکید می کنم من اعتقادی ندارم که مثلا کاورگیری و یا دید و هر چیز دیگر یک تحول بود بلکه ترکیب عالی و نو آوری های شخصیتی ، محیطی و ... این تحول فکری و انتظاری رو بوجود آورد. پس من باید خدمت شما عرض کنم بلی Goew 1 یک انقلاب برای شروع بازی های سطح بالا بود.

ای بابا !

شما این رو در نظر نمیگیری که وقتی goew 1 معرفی شد کنسول ها هم وارد نسل جدید خود شده بودن و این پیشرفت کاملآ طبیعی بود.

ببخشید منظورت از نواوری شخصیتی چی بود؟!
 
ای بابا !

شما این رو در نظر نمیگیری که وقتی goew 1 معرفی شد کنسول ها هم وارد نسل جدید خود شده بودن و این پیشرفت کاملآ طبیعی بود.

ببخشید منظورت از نواوری شخصیتی چی بود؟!
دقیقا همینه. حالا انتظارات از همه کنسول ها بالا بود. بازی ای با اون سطح وارد صنعت گیم شده بود و یک بازی قدیمی و بی کیفیت دیگه قابل قبول نبود.

منظورم از نوآوری شخصیتی همون نو آوری که در محیط و داستان های گیم بود. البته این مورد اصلا تحول به حساب نمی یاد و فقط سطح بازی رو بالا برد ولی محیط از نظر سطح کیفی و گرافیکی و مواردی همچون صدا گذاری خوب باعث شد عالی به نظر برسه.
 
آخرین ویرایش:
پس مشخصا منظور از تحول اینجا یعنی GeOW چیزی رو ارایه کرده که تا حالا مشابهی درش وجود نداشته!
دوست من دوستان به طور کافی توضیح دادن.این اسمش نواوریه .
پس چرخ یک انقلاب بوده یک تحول بوده چون تغییری که ایجاد کرده باعث بوجود اومدن بسیاری مسایل دیگه شده.
چرخ یک نواوری در صنعت حمل و نقل بود.ولی چرخهایی که دوستمون توضیحشونو دادن یک تحول در صنعت حمل و نقل بود.
یک روز یک آشپز پیدا میشه و با همون مواد غذایی اولیه ای که شما میشناسید ( هویج ، مرغ و .. ) غذایی درست میکنه که شما هیچ وقت در عمرتون مشابهش رو ندیده بودید ! بعد یک نفر پیدا میشه و میگه که این غذا جدید نیست و تکراری هست ! میپرسند چرا ؟ جواب میده که ما قبلاً هم مرغ داشتیم هم هویح و ... و چیز جدیدی به این غذا اضافه نشده ! پس این غذا جدید نیست و تکراری هست !
حرف تمام مخالفان دقیقا مثل همین حرف شما میمونه.زدی به هدف
رای بار اول خون از نوع اره شدن و پاشیدن رو دیدیم ( تو top 10 خونی ترین بازی های gametrailers هم هست )
هوش مصنوعی که کاور میگیرد و اره میکند
دویدنی که بازی رو 30نمایی میکند
Hammer of Down کجا همچین چیزی دیدین ؟! nice :cool:
حالا شما هی بگو.باز میگن تحول چیه.
و خود شما منکر این هستید که بعد از Gears همه یادشون افتاد از کاور گیری استفاده کنند؟؟؟
البته قبل از اون در Psi ops کاور گیری وجود داشت ولی چرا Psi ops الگو نشد؟؟؟
حتما منکرشن دیگه:biggrin1:
با کلمات بازی میکنن تا پپیچوننت
دقیقا.
جواب پلتفرمها رو قبلا تو همین تاپیک دادم و یکبار دیگه برای اخرین بار میگم ایراداتم و اینکه تحول نبوده مستقل از پلتفرمه. اصولا برای یک بازی مالتی نمیان موزیک یا شخصیت پردازی یا داستان جدا در پلتفرمهای جدا ایجاد کنند.
مرغ یه پا داره.
قبل از GH ده ها بازی ریتمیک وجود داشته که مشهور ترینشون سری Guitar Freak شرکت Konami بوده حالا چون شما قبل از GH بازی ریتمیک دیگه ای رو بازی نکردید مشکل من نیست!
در مورد RB هم دقیقا به کاری که انجام داد (افزودن Instrumentـهای دیگه موسیقی به بازی) میگن توسعه و پیشرفت نه تحول!
دوست گلم چه فرقی داره.ایشون منظورشون این بود که اگه بنیانگذارشو gh بدونیم rb میشه تحول کننده.قبلا هم من و دوستان گفتن توسعه و پیشرفت تا یه جایی اسمش توسعست و وقتی که این توسعه بسیار زیادو شگرف میشه اسمش تحوله.
ر آخر من یک سوال از شما دارم(سعی کنید حتما یک جوابی بهش بدید!)، این بازی چی رو متحول کرد؟
دوست من همه گفتن چه تحلولی داشته ولی کو گوش شنوا.
قیقا همینه. وقتی killSwitch برای اولین بار سیستم کاورگیری رو بخوبی عرضه کرد. دقیقا مثال چرخ براش صدق می کنه. اون بازی از نظر من هیچی نداشت و فقط یک کاورگیری داشت. اگر بخواهیم اینطوری فکر کنیم هیچ بازی عالی در دنیا ساخته نمیشه. شما که انتظار ندارید بازیساز ها دستاورد های گذشته رو دوباره اختراع کنند. اینطوری علم به بن بست می خوره.
بازم میگن اسمش تحول نیست.

 
من به شخصه به این مسئله خیلی دقت کردم اکثر کسانی که از این بازی خوششون میاد حتما فن 360 هستند حال اگر به این مسئله توجه داشته باشیم سن بیشتر این اشخاص زیر 22 سال است (البته نه همه بیشتریها) و هنوز خوب با نسل طلایی بازیهای ps اشنا نبودن و بیشتر کسانی که این بازی رو دوست دارن با نسل طلایی ps اشنا و بازیهای اون رو به یاد دارن و به خاطر رهمین هست که براشون غیر باور باشه که این بازی تحول داشته باشه

راه دوست داشتن Geow رو هم فهمیدیم. lol

اگرچه ان دوستانی که کامنت من رو نقل قول کرده بودن الان رفتن صفاسیتی اما بقیه دوستانشون به این سوال من جواب بدن خالی از لطف نیست! یعنی اگه جواب داشتید که هچی ولی اگر نداشتید دیگه حق ندارید بیایید اینجا پست بدید!!

این بازی "دنده جنگی" که شما میگید همه چیز و همه کس رو متحول کرد و سازندش هم شد کلیف بی افسانه ای(!!!!) واقع از چه نظر خیلی تاپ بود؟

داستانش که فوق تعطیل بود! یعنی باز شماره دومش یکم سر و ته داشت اما شماره اولش...

موسیقیش که اصلا چیز خاصی نبود!

گرافیک شماره اولش هم اگر خوب بود به لطف ژانگولر بازی های Epic بود که با شرایطی که پیش آورد اجازه نداد هیچ شرکتی قبل از عرضه "دنده جنگی 1" از نهایت قدرت UE3 استفاده کنه! (میتونید به شکایت های SK از Epic که حتی کار به دادگاه هم رسید و اتفاقا توی همین سایت هم ترد هاش پیدا میشه رجوع کنید!)

شماره دوم این "ابر شاهکار قرن" رو هم که خودتون دیدید چی بود!

گیم پلی این بازی رو هم که اینقدر انقلابی میدونید عملا کپی برداری شده از RE4 هست که یک سری المان جدید (مثل سیستم کاور گیری و ...) بهش اضافه شده!!


و در آخر من یک سوال از شما دارم(سعی کنید حتما یک جوابی بهش بدید!)، این بازی چی رو متحول کرد؟


پ.ن:من بازم میگم جذاب بودن، قشنگ بودن و ... با انقلاب و تحول زمین تا آسمون فرق داره!

این صحبتها رو هیچکس به غیر از یک فن بوی PS3 نمیکنه.

من تعجب میکنم که مدیر ها چرا برای اینجور پستهای اقدام نمیکنن. خیلی عجیبه!!

البته کمی فکر کنید تعجبی نداره

احتیاجی به پاسخگوی نداره این سوال ! قبلا تو یکی دیگه از تاپیک ها هم گفتم . سال 2005 ( قبل از اینکه گیرز به بازار عرضه بشه ) این سیستم کاورگیری برای بازی انچارتد 1 ( که اونموقع با اسم project naughty dog بود و هنوز اسمش مشخص نشده بود ) به نمایش در اومده بود .

PS3 سال 2006 تازه اومد بازار.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or