من تا حالا صد بار گفته ام که این موضوع کولینگ و اینا مال اون Xenon های قدیمی بوده و از Falcon به اینطرف اصلا دیگه لازم نیست. مگر اینکه دستگاه خراب بشه.
شما که دستی دستی زدی دستگاه سالمت رو که همیشه هم سالم میمونده و اصلا احتیاجی به این کارها نداشته خراب کردی، باید حالا با این مشکل هم کنار بیایی.
نمیدونم از این راه حل که شما به اون دوستمون گفتی *انجام بدم یا نه
شما ماشینت پنچر میشه میری روغنش رو عوض میکنی؟ :d
Reflow مال وقتیه که برد دستگاه شما به خاطر گرم و سرد شدن بیش از حد حالت خودش رو از دست میده و لحیمهای زیر چیپ ها شکل خودشون رو از دست میدهند و ترک میخورند و دیگه اتصال برقرار نمیکنند. با Reflow میایی این لحیم ها رو به درجه ذوب میرسونی که بعد از سرد شدن دوباره این اتصالات برقرار میشوند.
دستگاه شما به خاطر اون یک واشر اتصالی پیدا کرده و باید بازش کنی و اون دو تا خازن رو دقیقا بررسی کنی. برای امتحان میتونی دوتا واشر رو بذاری که اتصالی از بین بره و امتحان کنی. اگر درست نشد و خواستی یک عکس بزرگ و شفاف از اون قسمت بنداز که من هم بتونم نظر بدم.
یه سوال هم دارم. الان بین هیت سینک و مادربرد چندتا واشر هستش و چه جور واشری؟ (پلاستیکی، فلزی یا فنری)؟