آموزش کامل بازی کردن بازیهای PS2 در PC با شبیه ساز PCSX2 9.8 به همراه تمامی پلاگینها

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
با سلام
ببخشید دوستان می دونم این حرفی که می زنم تکراری اما من اصلا هیچ جایی توی این تاپیک پیدا نکردم که بتونم تمام مواردی که برای ران کردن یک بازی لازم را پیدا کنم یا ادقدر پراکندست یا Link ها همه فاسد شده .میشه لطفا یکی یک pcsx2 آخرین ورژن را که بشه با هاش GOW را بازی کرد را Upload کنه؟باور کنید من گیچ شدم انقدر ver ها مختلف توی تاپیک هست اصلا نمی دونم از کدو باید استفاده کنم.
اگر یکی از دوستان زحمت بکشه خیلی خیلی ممنون میشم

در صفحه قبل دوستان جدیدشو به همراه پلاگین گزاشتن از خود سایت هم میتونی دان کنی ;)
http://www.pcsx2.net/downloads.php
 
اخرین تغییرات در PCSX2 9.5

http://re4rainbow.4shared.com/ :p

Quoted from: http://code.google.com/p/pcsx2-playground/source/list

rev 618: Forgot to add the new BaseblockEx files from the prev commit. -_-

rev 617: Cleanups to iCore.cpp and other Dynarec code. Moved BASEBLOCKEX into its own files/headers.

rev 616: Removed "noreturn" declspec from the iR5900-32.cpp Dispatcher functions, which simply supressed the generation of an unreachable "ret" at the end of the naked functions. GCC doesn't support the directive anyway.

Removed some __MINGW32__ specific code, and added a GCC-friendly #define for declaring __naked functions. (another optimization directive in MSVC which GCC doesn't support and/or ignores)

rev 615: ZeroGS: Applied the eol-style:native svn property to the DX version of ZeroGS.

rev 614: ZeroGS: Fixed up the Win32 builds for OpenGL, and removed some warnings from the DX version. Removed some of the redundant and unused #defines from the project files (__WIN32__, __MSCW32__, etc).

Note: Compiling ZeroGS-OpenGL/Win32 requires the NVIDIA CG Toolkit. Compiling ZeroGS-DX/Win32 requires the DirectX SDK.

rev 613: Added tmkk's PADDSW/PSUBSW opcodes which replace the slower interpreter ones we used so far. Great job on those tmkk!

rev 612: Tweaked the forceinlines a bit, more speed :)

rev 611: Forceinlining these brings Fatal Frame from 159fps to 183 :)

rev 610: Fatal frame should work now. Also repaired a *slight* mistake I made :p

rev 609: deleted old mingw/dev++ project files

rev 608: lol i forgot to add the renamed iCOP0 files :D

rev 607: renamed iCP0 to iCOP0 to be consistent with the other COP files. very minor VU micro work.

rev 606: Major bugfix/oopsie from r595 - I forgot to set the freezeregs flag, so XMM regs were getting corrupted liberally.

Added proper implementations for COP0's branching functions (BC0F, BC0T, etc).

rev 605: updated Playground readme, and added some snapshots taken by bositman which i will add to the main page.

rev 604: More work on the EE cycle counts, much closer to the real ps2 now. Also added a quick method to determine what EE opcode is used by games ;)

rev 603: Full optimization gives a tad more speed ;)

rev 602: This is a branch for experimental dynarec changes, stay away or it may bite you..

rev 601: Noticed a typo in Memory.cpp, from r577 changes.

rev 600: Hackfixes for Fatal Frame 1 (and possibly other games) that workaround some alignment problems on MTGS and a problem with handling unknown VIFcommands.

rev 599: further optimized recQFSRV thanks to some suggestions by Jake.

rev 598: implemented recQFSRV() so it doesn't need to call the interpreter function. also minor emitter changes.

rev 597: Added __fastcall and __forceinline to yet more IPU routines, where appropriate, and implemented more coder-friendly union-based structures for some of the IPU bitfields.

Removed some dead code form VUmicroMemInit -- it was already being handled by memInit. Made a few other minor tweaks of the memory protection code (hoping to fix VM issues, but no luck yet).

rev 596: Simplified/improved the memory protection model, and optimized the EErec's block fetch slightly.

Note: VM builds are still unstable, and most notably crash on almost all FMVs. Still hoping I can find a fix tho. :)
 
دوستان اسم تایپیک داره عوض میشه و به این تغییر میکنه

اموزش کامل بازی کردن بازیهای PS2 در PC به همراه PCSX2 9.5
:love:

با تشکر فراوان از مدیر محترم dinasor عزیز ;)
 
آخرین ویرایش:
دوستان اسم تایپیک داره عوض میشه و به این تغییر میکنه

اموزش کامل بازی کردن بازیهای PS2 در PC به همراه PCSX2 9.5
:love:

حیف شد
اخه به این اسم خیلی عادت کرده بودیم:(:(
پس یه زحمتی بکش پست اول تایپیک رو ویرایش کنید و PCSX2 9.5رو هم بزارید که اگه کسی تازه اومد ..........
ممنون
 
دوستان در یه نکته دیگه pcsx2 ورژن VM بیرون نمیده و فقط از ورژنهای VTLB استفاده میکنه ;)
 
PCSX2 Playground rev 626.7z

در تغییرات اخیر ورژن Vm به مشکل برخورده و کرش میکنه .! برای همین تاوقتی که این مشکل رفعه نشه . کامپایل نشده و در نتیجه بیرون نخواهد آمد. لینک بالا هم مال امروزه (چند ساعت قبل) حاوی ورژن های tlb معمولی و hack شده.
 
به قول team pcsx2 امروز روز بزرگی هست چون بلاخره تونستن سه بازی مشهوری که مدتها NOTHING بودن .هیچ نشون نمیدادن رو به INGAME برسونن این بازی های زیر هست که میبینید
Star Ocean 3,
Valkyrie Profile 2,
and Radiata Stories

سه بای که من عاشقشونم :biggrin1:;)
 
ببخشید دوستان من را یک راهنمایی می کنید و تنظیمات MGS 3 را برام بزارید من تنظیم کردم سرعتش یا خیلی زیاد میشه یا هر چند ثانیه یکبار گیر می کنه؟؟؟نمی دونم مشکل از کجاست.اگر یکی از دوستان که بازی کرده بدون مشکل تنظیماتش را بزار خیلی ممنونم میشم
 
سلام
آقا يه سوال
شبيه ساز درست حسابي براي Silent hill origins اومده يا نه؟
قديمي هاش كه همه تو خماري گذاشتنمون
 
خدای من یعنی میشه god of war رو با این شبیه ساز اجرا کرد؟
آخه تو خود سایت pcxe زده که only menus!!!!!!
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or