فکر میکنید واقعا ساختن یه امولاتور کار ساده ایه؟
پس باید بهتون بگم که بسیاری از قفل های نرم افزاری میان و کدهاشون رو تحت Virtual machine ها اجرا میکنن تا کرک نشن
برای ساخت یه امولاتور خوب باید از زبان Assembly + یه زبان خوب و قوی مثل ++C استفاده بشه
واقعا تعجب میکنم از حرفهای شما
چطور میشه امولاتور PS2 رو تبدیل به XBOX کرد؟
برای این کار باید یه هکر حرفه ای باشید
باید بتونید کد های Xbox رو Reverse کنید تا بتونید اونها رو تحت ویندوز یا هر سیستم عامل دیگه ای شبیه سازی کنید
برنامه های ویندوز که با دو کامپایلر متفاوت کامپایل شدن - مثل ++C و دلفی - از زمین تا آسمون با هم فرق دارن با اینکه برای یک پلتفورم کامپایل شدن
اونوقت چطور امکان داره بشه امولاتوری که برای PS2 نوشته شده رو برای امولیت کردن XBOX استفاده کرد
اگه اینطوری بود که سازنده های ePSXe امولاتورشون رو تبدیل به امولاتور PS2 و XBOX و ... میکردن
لطفا تا از موضوعی مطلع نیستید راجع بهش حرف نزنید چون ممکنه باعث گمراه کردن کاربران بشه