آموزش برنامه PCSX2 (تنها شبیه ساز Ps2 برای PC)

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
این همه مکافات که نداره.
شما اول برو لیست compatibility مربوط به شبیه ساز را نگاه کن ببین چه بازی هایی اجرا می
شوند و بعد برو بازی مورد نظرت را بخرید
من مثلا" الان تیکن 4 را اجرا کردم البته سرعتش روی سیستمم نسبتا" پایین بود. چون سیستمم پنتیوم 1600 هست..
 
ساکاموتو یه سوال
من الان سی پی یوم پنتیوم 2400 هستش
بازیرو میتونم با سرعته خوبی اجرا کنم
؟؟
 
کدام بازی ؟ اگر تیکن 4 باشه نه نمی نمی توانید حداکثر شاید 10 فریم بگیری.
پنتیوم 4 های تک هسته ای مثل 2400 حداکثر شاید بتوانید بازی های دوبعدی را 40 فریم اجرا کنی اما سه بعدی ها را با سرعت آهسته اجرا می کنی. خوش شانس باشی فاینال فانتزی را 15 الی 20 فریم اجرا خواهی کرد.
اگر پردازنده دو هسته ای داشته باشی خیلی از بازی ها را با سرعت قابل قبول اجرا خواهی کرد
البته تا چندماه بعد نسخه 64 بییتی شبیه ساز قرار هست بیاید که سرعت حدودا" دوبرابر می شود
ضمنا" اگر بازی ها را 30 فریم به بالا اجرا کردی می توانی گزینه frameskipping یا Vu skipping را فعال کنی تا سرعت بازی کمی بالاتر برود اما با پرش تصویر مواجه می شوی..
 
اگر از پنتیوم 4 تک هسته ای prescott (سوکت LGA775) یا AMD64 و یا semperon64 مدل تک هسته ای استفاده می کنی به احتمال زیاد نیازی به عوض کردن سی پی یو نداری چون قرار هست نسخه 64 بیتی شبیه ساز چندوقت دیگر عرضه بشود که در این صورت سی پی یو های تک هسته ای هم به احتمال زیاد سرعت قابل قبولی خواهند داشت (البته منظورم سی پی یوهای تک هسته ای 64 بیتی هست) متاسفانه گویا پنتیوم های 4 مدل northwood و AMD athlonXP و سلرون ها از رده خارج هستند.
البته اگر سی پی یو دو هسته ای داشته باشید که فکر نکنم اصلا" مشکلی داشته باشی شاید همین الان بتوانی خیلی از بازی ها را با سرعت خیلی خوبی اجرا کنی.
-------------------
این هم چندتا چیز جالب در مورد نسخه آینده شبیه ساز :
استفاده از ویندوز 64 بیتی ایکس پس و استفاده از دستورات 64 بیتی (مخصوص همان سی پی یوهایی که در بالا گفتم)
پلاگین جدید گرافیکی opengl.
تغییرات و بهینه سازی پلاگین گرافیکی ZeroGS.
احتمال افزودن دستورات sse4 (برای افزایش سرعت در سی پی یوهای core2duo باید مفید باشد)
و غیره.
 
البته یه سوال
تکراری و بی قید:
تیکن 5 چی اجرا میشه......؟

اگه پردازنده ps2 از نوع 128 bit باشه تا مدت مدیدی باید خوابش رو ببینیم......
در مورد زدن بازی از روی کنسول به pc فکر میکنم که سورس گرافیکی و صوتی(شامل موزیک و صدای افکتهاو ....) معمولا مشترکه و با نرم افزاری که دارند فقط اینها رو تبدیل میکنند ولی برنامه نویسی و سورس کد کاملا جداگانه داره ...
 
سلام
من تمام اطلاعاتی که شما در مورد شبیه ساز Ps2 نوشته بودید را انجام دادم ولی وقتی وارد بازی میشم در قسمت درخواست برای کارت حافظه (کارت حافظه 1و2 را ساخته ام و به برنامه معرفی کردم) گیر می کند و هیچ کلیدی کار نمی کند.نه با کیبورد نه با دسته بازی .
در پنجره لود فایل در بالا می نویسه پچ نداره.
متشکر
 
دوستان :


من هردفعه می خوام بازی رو اجرا کنم برنامه هنگ می کنه البته اول یک پیغام بایوس میدهد


و بعد که می خوام بازی رو اجرا کنم برنامه هنگمی کنه شما می دونید مشکل از کجاست

سیستم من این ایا مشکل از سیستم:

سی پی یو :2000 اینتل

رم : 512 مگ

گرافیک : 6600 جی فورس


اگه براتون امکان داره راهنمایی کنید
 
تا چندماه بعد نسخه 64 بییتی شبیه ساز قرار هست بیاید که سرعت حدودا" دوبرابر می شود
سلام...
همه چیزهایی رو که گفتی درست بود جز این یکی. سرعت دو برابر نمی شه ولی بهتر می شه این چیزی بود که CKEMU یکی از رئیس های انجمن NGEMU مطرح کرد.
 
آخرین ویرایش:
نمیشه

دوستان :


من هردفعه می خوام بازی رو اجرا کنم برنامه هنگ می کنه البته اول یک پیغام بایوس میدهد


و بعد که می خوام بازی رو اجرا کنم برنامه هنگمی کنه شما می دونید مشکل از کجاست

سیستم من این ایا مشکل از سیستم:

سی پی یو :2000 اینتل

رم : 512 مگ

گرافیک : 6600 جی فورس


اگه براتون امکان داره راهنمایی کنید

عزیزم با این سیستم نمیشه بازی کرد
به نظرم بیخیال بشی بهتره ;) :-"

اگر می خوای با این شبیه ساز بازی کنی حتما یک سیستم Core Due 2 یا Optern Dual بگیر تا بازی با سرعت معقولی اجرا بشه + حداقل 1 گیگابایت رام اگر DDR2 باشه سرعت اجرا بیشتر میشه + گرافیک X1300 Ati با بالا حالا خودت ببین معادل جیفورسش چی میشه من تا حالا جیفورس نداشتم

من با این شبیه ساز بازی اویل رو امروز تموم کردم
سیستم من هم هست :
Core Due 2 1.86
2 گیگابایت رو DDR2 باس 800
گرافیک X1300Pro Ati

من با این سیستم بازی رو به طور میانگین در 45 فریم اجرا کردن

حالا خودت ببین با سیستم خودت میشه چند فریم !!
 
به جانم دعا کنید

با صحبت هایی که آقای ساکاموتو کردن و اطلاعاتی که در این زمینه داشتن باعث شد تا چند بندی بنویسم و تمام شبهه ها و ابهامات رو برطرف کنم.
حدود چهار ساله که دنبال مبحث امولاتور هستم و سال آگوست 2006 هم عضو سایت خارجی www.ngemu.com شدم و اوتار (Avatar) خودم هم هست: Nemesis_Stars.
به هر حال در قسمت فورام این سایت (http://forums.ngemu.com ) تقریبا تمام شبیه سازهای مختلفی که برای PC و همچنین برای Console ها ساخته شده به بحث و گفتگو می پردازه. در مورد کنسول ها بیشتر بهتره به سایت www.emulator-zone.com برید که علاوه بر کنسول های جدید هنوز هم شبیه سازهای کنسول های قدیمی مثل میکرو ((NES رو منتشر می کنه (منظورم نسخه های جدید شونه).
در مورد اون کسایی که می گفتن شبیه سازی روی کنسول صورت نمی پزیره و ای کاش می تونستن سخت افزاری رو نصب کنن رو کامپیوترشون که بتونه تمام کنسول ها رو اجرا کنه باید بگم که چرا بیخودی خودتونو عذاب می دین. کی گفته که نمی شه یا این کار رو نمی کنن. اگه اینجوریه که شما می گین چرا ما شبیه سازهای NES و SEGA، Gameboy Advance ، و خیلی دیگه از شبیه سازهایی که رو کنسول های PS2، Xbox، Gamecube و غیره در حال حاضر وجود دارند رو می بینیم. چرا ما فقط چشم باز کردیم ببینیم خارجی ها چی می دن بیرون. خب کاری نداره شما می تونید Source شبیه ساز PCSX2 رو از سایت خودش دانلود کنید و اونو به نرم افزاری به زبان مثلا Xbox تبدیل کنید.
و در مورد شبیه سازی کنسول بر روی کامپیوتر می تونین برین تو همین سایتی که گفتم عضو شین و ازشون بخواین که چطور یک کنسول رو شبیه سازی می کنن و اونا با کمال میل تا بتونن بهتون اطلاعات می دن. من که از زبان برنامه نویسی چیزی سرم نمی شه ولی اگه بخواین می تونم متن هاشو ترجمه کنم. لازم به ذکره که شما برای شبیه سازی کنسول ها اگه تو هر زبانی خبره باشین (نمی دونم C++ یا هر زبان دیگه ای) بازم نمی تونید به همین راحتی شبیه سازی کنید چون باید در ابتدا از کنسول های قدیمی مثل سگاه و میکرو و غیره تجربه کافی کسب کنید و اگر موفق به شبیه سازی یکی از این کنسول ها بشید اونا شما رو عضو تیم خودشون می کنند و شما می تونید از منابع مالی این سایت و خیلی چیزای دیگه بهره مند شید مثلا نسخه ای که هنوز اجازه ی انتشار نداره رو به شما ایمیل می کنند تا بتونید خودتون تست کنید ، باگ هاشو برطرف کنید و غیره.


در مورد امولاتو یا شبیه سازهای ps2 بذارین خیال تونو راحت کنم. مطمئن باشید که این افراد که متشکل از حدود 40 نفر و از کشورهای مختلف دنیا هستند دارن واقعا سعی می کنن که این کنسول رو تا ورژن 1 و حتی بالاتر از اون برسونن. پس ناراحت نباشید که این امولاتور تموم می شه یا نه. و اگر هم یه روزی این گروه اعلام کرد که دیگه نمی تونن روی این شبیه ساز کار کنند مطمئن باشید که اونقدر متقاضی هست که بخوان کارشونو ادامه بدن. ولی خدا اون روز رو نیاره. راستی هیچ می دونستین که قراره پلی استیشن 3 رو هم شبیه سازی کنن.
چی........ ؟ بهم می خندین. بله..... ؟ دیوونه ام ...... ؟ خب چرا فحش می دی. باور نداری برو به این سایت. www.pcsx3.net البته باید بهتون بگم که حالا قطعی قطعی هم نیست ولی اونا یعنی اعضای همین تیم این سایت رو رزرو کردن. اگه برین نکاه کنین اسم خودشونو می بینین.

به اون دوستی که گفتن اینا همش حرفه: MaSouD_FifaGameR
________________________________________
من 42 تومن دادم واسه یه DVD پلکستور که بتونم بازی های ps2 رو تو کامپیوترم اجرا کنم همین برنامه رو هم خریدم نه تنها تو این هیچ بازی رو حتی نصفه هم اجرا نکرد بلکه 10 تا برنامه دیگه هم خریدم ولی هیج بازی اجرا نشد
__________________

اولش هم شما که هیچ اطلاعی از این شبیه ساز نداری و نمی دونی که واقعا چه مشکلاتی رو پشت سر گذاشتن تا بتونن به اینجا برسن دیگه این حرفا رو نمی زدی. هیچ می دونستی زمانی که رهبر اصلی این شبیه ساز به نام Linuzappz وقتی این تیم رو به دلیل اینکه نسبت به این پروژه بی میل شده بود و وقت کافی برای کار بر روی این پروژه رو نداشت ، چقدر اعضای تیم ناراحت شدند و روحیه شونو باختن و دیگه کار به جایی رسیده بود که ادامه ی کار براشون غیر ممکن به نظر می رسید. به خاطر همین بود که نسخه ی 0.9 این شبیه ساز حدود یک سال طول کشید و خدا رو شکر نشون دادن که در تمام طول سالی که با این پروژه انس گرفته بودم بی خودی نبود. اینم گزارشش.

Sad News
[ Posted by CKemu 00:18 on 22 09 05 ]
Linuzappz the lead coder for the PCSX2 project has 'officially' quit. This is due to several reasons, from slowly loosing interest in the project, to simply not having enough time to work on it.

I won't pull punches here, this is a major blow to this project as he is responsible for so much code, plugins and has an extensive knowledge of the PlayStation 2. Whilst he will pop in 'rarely' to lend a hand, or some advice he won't be working on it further

All of the betatesting team, his fellow developers and the general people who lend help in #PCSX2 will greatly miss him. We send him all our best, wish him luck with his hectic life and lets hope he gets atleast one date with Carolina Ardoháin (Pampita)

PCSX2 is far from dead and both shadow, Saqib will maintain the project with the heap of coders we do have (Refraction, auMatt, GoldFinger etc..) Given this project has come so far just recently we won't be letting it go the way of the dodo.

حالا اگه به شما اون موقع ورژن 0.4 یا یکمی بیشتر رو می دادن چی کار می کردی؟ این ورژن حتی قادر نبود که بایوس رو لود کنه چه برسه به اینکه بره تو بازی. یادمه که تونستم با نسخه ی 0.6 بایوس بازی رو با سرعت لاکپشت ببینم و نسخه ی 0.7 که باهاش تونستم RE: Veronica رو تا قسمت عنوانش برم و همچنین در نسخه ی 0.8 وضعیت یخورده بهتر شد و بعد هم ماجرای نسخه ی 0.9 رو که براتون شرح دادم و سازگاری بازی هم خیلی بهتر شده بود. نمی دونم شاید حدود 500 بازی تا نسخه ی 0.9 قابل اجرا بود. بعد از نسخه ی 0.9 به این فکر افتادن که بابا یخورده به فکر سرعت این امولاتور بیافتیم. اومدن نسخه ی 0.9.1 رو دادن بیرون که واقعا هم دمشون گرم باد. سرعت اجرای بازی برای پنتیوم های تک هسته ای ناچیز بود ولی حالا خودتون برید تو سایت خارجی ببینید. لعنتی ها با سی پی یو ی دو هسته ای Core 2 Duo E6600 و کارت گرافیگ GeForce 7900GT (که الان خیلی ها هم 8800 دارن) نه تنها این امولاتو برف می کنه بلکه کولاک می کنه. من با این نسخه 0.9.1 اون موقع تونسم بازی Resident Evil 4 رو با سرعت افتضاح 8 fps تموم کنم با این سی پی یو ی تک هسته ای مسخره (نمی دونم چند روز طول کشید) . یه بار ازشون یه سوال مسخره رو پرسیدم. بهشون گفتم که فرض کنیم امولاتور پی اس 2 کامل شده باشه مثلا نسخه ی 1.9 یا 2.4 منتشر شده باشه، آیا با این حال می شه انتظار داشت که سی پی یو های تک هسته ای دوام بیارن. خیلی باحال بود. یکی شون گفت تا اون موقع دیگه سی پی یوی تک هسته ای رفته لالا. اگه دوست داشتین برین بخونین:

http://forums.ngemu.com/pcsx2-official-forum/78604-can-single-core-cpus-survive.html


بذارین یخورده جزییات بیشتری بهتون بدم:
اگه مایه دارین این امولاتور در حال حاضر نیاز به سی پی یوی دوهسته ای (هر چه قوی تر بهتر) داره و تازگی ها یکی از اعضای سایت به این نتیجه رسید که باباجون فقط سی پی یو نیست که مهمه کارت گرافیک هم مهمه. واقعا دمش گرم چون خود کسایی که این شبیه ساز رو خلق کرده بودن فکر می کردن که فقط با سی پی یو ی هر چه قوی تر می شه سرعت رو بالا برد اما این فرد با هزینه ای که صرف این کار کرد به این نتیجه رسید که کارت گرافیک هم نقش بسزایی تو این کار داره. چون بعضی ها ناله می کردن و می گفتن که بابا ما که سی پی یوی خیلی قوی تری از فلانی داریم چرا سرعت ما از فلانی که سی پی یوش از ما ضعیف تره هست. و این بابا در جواب یه همچین تستی رو از چند بازی گرفت و نشون داد که داشتن کارت گرافیک چقدر می تونه مهم باشه:

http://forums.ngemu.com/pcsx2-official-forum/80417-pcsx2-review-part2-gpu-power-also-matter.html


واقعا دمش گرم. بنده خدا عجب زحمتی کشید. حالا قراره که با GeForce 8800GT هم تست کنه اگه بودجش این اجازه رو بهش بده.
به هر حال نمی گم برید کارت گرافیک قول بخرید ولی اگه از 7000 به بالا استفاده کنید خیلی بهتره چون این پلاگین جدید ZeroGS Kosmos از Pixel Shader 2 به بالا رو ساپورت می کنه و اگه کارتتون ضعیف باشه مثل من GeForce 5500FX تو بازی افت سرعت خواهید داشت و مجبورید مثل من از پلاگین GSdx9 استفاده کنید چون اونجا می تونید Pixel Shader رو به میل خودتون کم کنید پس بهتره اگه کارتتون ضعیفه از این پلاگین و اونو روی 1.4 تنظیم کنید. آهان داشت یادم می رفت. سعی کنید که GeForce بخرین چون این پیاگین با کارت ATI یخورده مشکل داره.


یک نکته ی خیلی مهم اونم اینکه اگه direct x شما به روز نباشد شما قادر نخواهید بود که پلاگین ZeroGS Kosmos را در لیست انتخاب پلاگین خود ببینید.
یک نکته مهم دیگه اینکه شما زیاد به رم برای اجرای این برنامه نیاز ندارید یه رم 512 تا فوقش یک گیگ کافیه. و حتما اینو مد نظر داشته باشید که افزایش قدرت رم هیچ تاثیر بسزایی رو شبیه ساز نداره. اینو من نمی گم بلکه اعضای تیم می گن.

یک موضوع خیلی مهم و جالب دیگه اینکه یکی دیگر از اعضای سایت موفق شد که نظر تمام اعضا و تیم شبیه سازی رو به خودش جلب کنه و اون اینه که با راست کلیک بر روی آیکون PCSX2 و رفتن به گزینه ی Properties – Compatibility و کلیک کردن بر روی Run this program in compatibility mode و انتخاب گزینه ی ویندوز 98 و همچنین کلیک بر روی Run in 256 colors می توانید تا 30% سرعت بازی را افزایش دهید که مطمئنم به جانم دعا خواهید کرد.
توجه: این مورد برای سی پی یو های دو هسته (و شاید تک هسته ای AMD 64 بیت) قابل اجرا است. لازم به ذکره که این شخص اهل روسیه هست. من خودم با این سیستم قدیمی افزایش سرعتی رو احساس نکردم.
http://forums.ngemu.com/pcsx2-official-forum/85240-real-method-increase-fps-15-30-not-upgrade.html

اینقدر مطلب زیاده که نمی دونم کدومو بنویسم. به هر حال اگه یادم اومد بقیه شو می نویسم. راستی یکی از دوستام از من پیشی گرفت و رفت help انگلیسیشو فارسی کرد و تحویل تیم شبیه سازی داد. تا حالا این help به زبان های مختلفی ترجمه شده که می تونین تو قسمت Guide در سایت www.pcsx2.net رفته و بر روی پرچم ایران کلیک کنید. البته بعضی چیزا رو نتونسته مفهومشو اونطوری که بود درست برسونه مثلا چیزایی که نیاز بود به انگلیسی نوشته بشه رو همونو به فارسی نوشته. مثلا همین پلاگین گرافیکی ZeroGS Kosmos رو نوشته زیرو جی اس کوزموس. خب ابن باعث سردرگمی می شه. ای کاش خودم ترجمه ش کرده بودم.

راستی آقای ساکاموتو شما تو این سایت گفتین که یکی از دوستان این تیم هستین می شه بگین کدوم یکی شون و اگه ایرادی نداره می شه بگین چه نوع دوستی و چطوری این دوستی آغاز شد. و آیا تو این سایتی که گفتم شما هم عضو هستین. اگه آره می شه آی دی خودتونو بهم بدین. احتمالا اسم آی دی شما PersianBoy نیست. این تنها ایرانی بود که تو سایت دیدم. مرسی.

دوستان مطمئن باشید که روزی پلی استیشن 2 یی خواهیم داشت که روی کامپیوتر بی نظیر اجرا خواهد.
حالا می دونین چرا چهار ساله که دنبال شبیه سازم ؟ چون========= شما نمی دونید با استفاده از این شبیه سازها می شه چه معجزه ای کرد. با استفاده از امکانات گرافیکی و سی پی یوی PC ما می تونیم چنان کیفیتی روخلق کنیم که خود کنسول اصلی انگشت به دهان می مونه.
مثلا اگه می خواهید واقعا معنای کیفیت رو تجربه کنید بسیار ساده ست. یه کارت گرافیک تقریبا قول مثلا 7900 جی تی بخرین بعدش برین تو تنظیمات ZeroGS Kosmos و Anti-aliasing رو بذارین رو 4X و Bilinear Filtering رو فعال کنید.

راستی اگه می خواین که نسخه زودتر منتشر شه می تونین این کار رو بکنید:
1. تو انتهای همین سایت www.pcsx2.net گزینه ی Donate وجود داره که شما می تونید به حسابشون پول واریز کنید.
2. یا اینکه از هر کسی بخواین تا حداقل هفته ای دو سه بار وارد این سایت شه چون اونا خیلی حال می کنن ببینن که تعداد بازدید کننده هاشون زیاده. یه بار به خاطر همین bug های یه بازی رو گرفتن و زودی هم یه دمو دادن بیرون به خاطر تشکر. اینم خود گفته هاشون:

100,000 Visitors - Present for you!
[ Posted by CKemu 20:21 on 13 06 06 ]
With 100,000 unique visitors having visited this site in it's short time online (13 days), both myself and Falcon4ever are happy it's gone so smoothly.

So a video of Makai Kingdom in action has been recorded for you lot to download and enjoy, including audio (speech, music, sound effects).

So you are thinking woopiee a video, wow, thats shocking... , well hold that thought, what if I told you that the video only had to be sped up by about 10 FPS to get to 60 FPS, eg; what you see is practically what it's emulated at!

What?!! near full speed emulation?!! impossible I hear you cry, well I did tell you that zerofrog was re-writing the eeREC and vuREC There's alot to do, as in all honesty many games got broken with bugs during the transition from the old rec, to the new, but he's still not blinking, and he is avoiding sleep, so hopefully more news eventually!

Enough of that for now, enjoy the video, which you can grab on this page (click the 'DOWNLOAD' image to the right of the details ).




بچه ها تو رو خدا سوال های تکراری نپرسین. اگه می خواین بدونید که کدوم بازی قابل اجراست برید تو همین سایت قسمت Compatibility که دوستان هم گفتن. اصلا ربطی هم به زبان انگلیسی نداره و هر دفعه هم بازی هایی رو که قراره واسه نسخه بعد قابل اجرا بشن رو هم میذاره و در ثانی شما وقتی امولاتور Pcsx2 0.9.2 رو دانلود کردید رفتید تو پوشه هاش ببینید یه قسمتی هست به نام compat_list که اونجا تمام بازی هایی رو که برای اون ورژن ساخته شده رو می تونید نگاه کنید. دیگه نیازی هم نیست که برین تو سایت. حالا اگه خواستین از آپ دیت ورژن جدیدی که تو راهه مطلع شین یه سری به سایت بزنید بد نیست. خیلی خسته شدم.

راستی بچه ها می شه یه کمکی بهم بکنید. می شه برین تو این قسمت یه سوالی در مورد بازی های ایکس باکس دارم. مرسی بازم.

http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=3443

موفق باشید.
یدی.
 
چرا ما فقط چشم باز کردیم ببینیم خارجی ها چی می دن بیرون. خب کاری نداره شما می تونید Source شبیه ساز PCSX2 رو از سایت خودش دانلود کنید و اونو به نرم افزاری به زبان مثلا Xbox تبدیل کنید.
من که از زبان برنامه نویسی چیزی سرم نمی شه ولی اگه بخواین می تونم متن هاشو ترجمه کنم. لازم به ذکره که شما برای شبیه سازی کنسول ها اگه تو هر زبانی خبره باشین (نمی دونم C++ یا هر زبان دیگه ای) بازم نمی تونید به همین راحتی شبیه سازی کنید چون باید در ابتدا از کنسول های قدیمی مثل سگاه و میکرو و غیره تجربه کافی کسب کنید و اگر موفق به شبیه سازی یکی از این کنسول ها بشید اونا شما رو عضو تیم خودشون می کنند و شما می تونید از منابع مالی این سایت و خیلی چیزای دیگه بهره مند شید مثلا نسخه ای که هنوز اجازه ی انتشار نداره رو به شما ایمیل می کنند تا بتونید خودتون تست کنید ، باگ هاشو برطرف کنید و غیره.

فکر میکنید واقعا ساختن یه امولاتور کار ساده ایه؟
پس باید بهتون بگم که بسیاری از قفل های نرم افزاری میان و کدهاشون رو تحت Virtual machine ها اجرا میکنن تا کرک نشن
برای ساخت یه امولاتور خوب باید از زبان Assembly + یه زبان خوب و قوی مثل ++C استفاده بشه

واقعا تعجب میکنم از حرفهای شما
چطور میشه امولاتور PS2 رو تبدیل به XBOX کرد؟ :blink:
برای این کار باید یه هکر حرفه ای باشید
باید بتونید کد های Xbox رو Reverse کنید تا بتونید اونها رو تحت ویندوز یا هر سیستم عامل دیگه ای شبیه سازی کنید
برنامه های ویندوز که با دو کامپایلر متفاوت کامپایل شدن - مثل ++C و دلفی - از زمین تا آسمون با هم فرق دارن با اینکه برای یک پلتفورم کامپایل شدن
اونوقت چطور امکان داره بشه امولاتوری که برای PS2 نوشته شده رو برای امولیت کردن XBOX استفاده کرد
اگه اینطوری بود که سازنده های ePSXe امولاتورشون رو تبدیل به امولاتور PS2 و XBOX و ... میکردن

لطفا تا از موضوعی مطلع نیستید راجع بهش حرف نزنید چون ممکنه باعث گمراه کردن کاربران بشه
 
آخرین ویرایش:
فکر میکنید واقعا ساختن یه امولاتور کار ساده ایه؟
واقعا تعجب میکنم از حرفهای شما
چطور میشه امولاتور PS2 رو تبدیل به XBOX کرد؟ :blink:
برای این کار باید یه هکر حرفه ای باشید
باید بتونید کد های Xbox رو Reverse کنید تا بتونید اونها رو تحت ویندوز یا هر سیستم عامل دیگه ای شبیه سازی کنید
برنامه های ویندوز که با دو کامپایلر متفاوت کامپایل شدن - مثل ++C و دلفی - از زمین تا آسمون با هم فرق دارن با اینکه برای یک پلتفورم کامپایل شدن
اونوقت چطور امکان داره بشه امولاتوری که برای PS2 نوشته شده رو برای امولیت کردن XBOX استفاده کرد
اگه اینطوری بود که سازنده های ePSXe امولاتورشون رو تبدیل به امولاتور PS2 و XBOX و ... میکردن

لطفا تا از موضوعی مطلع نیستید راجع بهش حرف نزنید چون ممکنه باعث گمراه کردن کاربران بشه

دوست عزیز همچین غیر ممکن هم نیست
برای این کار هم نیاز به هکر بودن نیست بلکه باید در زمینه برنامه نویسی حرفه ای باشی
اینکار بسیار شبیه پورت کردن یک بازی از یک کنسول به کنسول دیگه هست
 
آخرین ویرایش:
دوست عزیز همچین غیر ممکن هم نیست
برای این کار هم نیاز به هکر بودن نیست بلکه باید در زمینه برنامه نویسی حرفه ای باشی
اینکار بسیار شبیه پورت کردن یک بازی از یک کنسول به کنسول دیگه هست
خوبه
پس بنویس
منتظرم

فکر میکنی من همینطوری میام و میگم نمیشه؟
شما اصلا چیزی تو این زمینه نمیدونید که من باهاتون بحث کنم
برین بگین بزرگترتون بیاد

ویرایش:
اینکه میبینید یه بازی به گفته شما پورت میشه این بخاطر ابزار های مختلفی هست(انواع SDK و ...) که شرکت های بزرگ دارن
وگرنه اگه هر کی از در میومد میخواست بازی پورت کنه که نمیشد
اگه به این راحتی بود که ملت صبر نمیکردن تا RE4 اول از گیم کیوب بیاد رو PS2 و یه سال هم صبر کنن تا بیاد برای پی سی
یا میلیون ها نفر برای GTA:SA
من حتی انجین هایی رو دیدم که مولتی پلتفرم هستن
یعنی با یک بار نوشتن بازی اون رو میتونن برای کنسول های مختلف کامپایل کنن
پس بعضی وقتها ما حسابی سر کاریم
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or