ایراد نداشت !؟ خدایی ایراد نداشت ؟! شما تو واقعیت نور و افقی میبینی ؟!!!!!!!!!! اونم مثل یه خط با رنگی تقریبا نارنجی ؟!!!!! اونم تو تمام طول روز و زندگیت !
ایراد نداشت !؟ خدایی ایراد نداشت ؟! شما تو واقعیت نور و افقی میبینی ؟!!!!!!!!!! اونم مثل یه خط با رنگی تقریبا نارنجی ؟!!!!! اونم تو تمام طول روز و زندگیت !
اصلا نورپردازی نبود ! کلا موتور بازی بنا به دلایلی ضعف های تکنیکی داشته . برای جبران این ضعف ها و کمبود بوجه و زمان برای عرضه بازی اومدن از تکنیک نورپرازی غیر واقعی که تو بازی دیدیم استفاده کردن . یه تمنارنجی هم به بازی دادن تابازیباز زیاد توجه اش به محیط های بازی مخصوصا تو روز روشن نباشه ! الان که با دقت بیشتری بازی رو بررسی میکنم میبینم ، ارتشهای فرازمینی ( بر رو بچ داخل ) با اونبودجه کمشون از نظر گرافیک و ... دست کمی از هیتمن با موتور اختصاصی و بازیسازهای با تجربه نداره .
اینکه این بازی واقعا یک Hitman نیست رو قبول دارم اصلا هیچ شباهتی به اون چیزی که دوست داشتم نیست ولی نقد شما منصفانه نیست بلکه کاملا یک طرفه نقد کردید تقریبا هیچ جمله ای از نقدتون رو قبول ندارم مخصوصا این بخش زیر که اصلا قابل قبول نیست و میشه گفت یک نقد واقعی هم نیست چون فقط بر ضد بازی نوشتید و یک نکته مثبت از بازی هم ذکر نکردید! که خیلی عجیب است برای من...
گیم پلی بازی بسیار محدودتر از عنواوین قبلی سری شده و راه هایی کمتری رابرای نابودی هدف در اختیار بازیباز میگذارد .
چون برای اجتناب از برخورد با گارد ها باید زمان بسیار زیادی ، منتظر تغییر مکان گارد ها و محافظین بمانند تا بتوانند به خروجی های مناسب برسند . این زمان روی درجات بالای سختی به بیش از 2 ساعت برای هر بخش کوچک هم میرسد !! .
اولا از این صحبتها تون کاملا مشخصه گیم پلی بازی رو متوجه نشدید! نمیدونم چند بار این بازی رو بازی کردید ولی اون چیزی که من تجربه کردم تقریبا هر تارگت تو این بازی رو میشه با بیش از دو روش از پیش رو برداشت مثلا مرحله ی دوم که بیش از 10 روش برای کشتن هدف در نظر گرفته شده ! واقعا این محدودتر شدن بازی هست!
در مورد اینکه چطور میشه گاردها رو جاگذاشت راههای خیلی زیادی است مثل دور زدن گاردها ولی میشه با یه بطری یا هر شی ء دیگه حواس دشمنان رو پرت کرد و ازشون رد شد البته هوش مصنوعی دشمنان بعضی وقتها شیش میزنه! ولی باز به نسبت نوع گیم پلی بازی که مخفیانست قابل تحمل هستش مخصوصا در درجات سختی بالاتر.
-------------------------------
هیتمنهای قبلی مثل یه پازل طراحی شده بودن یعنی برای انجام یک قتل حرفه ای بازی به حرفه ای ترین شکل ممکن قطعات رو کنار هم میزاشتیم و در آخر به نتیجه دلخوه میرسیدیم تقریبا برای هر هدف یک یا دو راه تو این پازل وجود داشت و برای اکثر هدفها فقط یک راه که به نظرم فوق العاده بود. تو این بازی حس پازلی بازی از بین رفته این یه ایراد خیلی بزرگه که منم دوستش ندارم ولی در کل بازی هیتمن جدید رو میشه چندین بار بازی کرد و هر بار یه چیز جدید تو گیم پلی و جریانش دید (بر خلاف اون حالت پازلی یک طرفه قبل) که اینم خیلی خوب هستش.
درکل بازی خوب بود نمرش حداقل 8 باید باشه البته این چیزهایی هم که شما نوشتید محترمه و نظرشخصیتونه ولی بازم به نظرم یه طرفه بوده.
گیم پلی بازی بسیار محدودتر از عنواوین قبلی سری شده و راه هایی کمتری رابرای نابودی هدف در اختیار بازیباز میگذارد .
چون برای اجتناب از برخورد با گارد ها باید زمان بسیار زیادی ، منتظر تغییر مکان گارد ها و محافظین بمانند تا بتوانند به خروجی های مناسب برسند . این زمان روی درجات بالای سختی به بیش از 2 ساعت برای هر بخش کوچک هم میرسد !! .
نقده جالبی نبود چون یکطرفه بود هیتمن انتظارات منو به عنوان فن هیتمن تقریبا به جز مواردی معدود براورده کرد نورپردازی خوب گیم پلی خوب صداگذاری و گرافیکه خوب شما شخصا با بازی حال نکردی میای بر پایه احساساتت نظر میدی یه منتقد واقعی نباید بزاره که احساساتش تو نقدش تاثیر گذار باشه من به عنوان فن هیتمن به این بازی شاد 9یا 9.5 بدم ولی از دید یه منتقد حداقل بهش 8 میدم
نداشت ؟ بدترین قسمتش همین نورپردازیش بود که .
به قول حسین که الانم بن شده بیچاره بازی کلا نورپردازی نداشت . به کله هیتمن توجه کردی عین لامپهای حبابی 200 نور رو منعکس میکرد ؟