این تاپیک مخصوص ارائه و بحث در مورد کلیه آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....) و نرم افزار های مرتبط به آنها میباشد
خودت داری حرف خودت رو نقض میکنی دیگه Halo 4 و GT 5 فروششون خیلی عالی بوده، Gears 4 هم دقیقا همین شرایط رو داره. اگه Gears 4 عنوان موفقی نباشه (خصوصا تو بخش مولتی پلیر)، اونوقت تو نسخه های بعدی شاهد افت فروش می شیم. به هر حال سری Gears حداقل توی آمریکا شدیدا پرفروشه و به نظر من تو بدترین حالت توی اول ماه بیشتر از U4 و Halo 5 میفروشه حالا متای 70 هم اغراق بود!نه اشتباه هست. ببین خصوصا وقتی نسل عوض میشه، همیشه بخش بزرگی از بازار مربوط به گیمرهایی هست که تازه کنسول خریدن و گیمر شدن. و این افراد به انضام خیلی ها دیگه در صورتی جذب یه بازی میشن که عملکرد موفقی داشته باشه. در مورد IP های بزرگ متا همیشه تاثیر محسوسی روی فروش داشته. میتونم دوتا مثال خوب بزنم، Halo 5 و GT6. هر جفتشون بازی های خفن پرفروشی بودن که وقتی شماره های آخرشون انطور که باید موفق ظاهر نشد افت فروش قابل تاملی داشتن. مخصوصا GT6.
GeoW یه IP خیلی بزرگه. قطعا خیلی ها تشنه بازی کردنش هستن. اگه عملکرد خوب و عالی داشته باشه (از نظر من یعنی متا +85) این آتش داغ تر میشه و اگه نه به قول تو متاش 70 بشه خیلی ها بیخیالش میشن یا موکولش میکنن به وقت دیگه و استقبال اونقدری که باید نمیشه. نظر من اینه.
خودت داری حرف خودت رو نقض میکنی دیگه Halo 4 و GT 5 فروششون خیلی عالی بوده، Gears 4 هم دقیقا همین شرایط رو داره. اگه Gears 4 عنوان موفقی نباشه (خصوصا تو بخش مولتی پلیر)، اونوقت تو نسخه های بعدی شاهد افت فروش می شیم. به هر حال سری Gears حداقل توی آمریکا شدیدا پرفروشه و به نظر من تو بدترین حالت توی اول ماه بیشتر از U4 و Halo 5 میفروشه حالا متای 70 هم اغراق بود!
احتمالا یاد هست که Geow 4 قراره رو PC هم منتشر بشه و انحصاری X1 نیستاین یعنی تاثیرش به مراتب کمتر از U4 تو فروش سخت افزاری X1 نسبت به PS4 هستاگه متاشم انتظارات رو برآورده نکنه اوضاع مقداری غمناکتر هم میشهخودت داری حرف خودت رو نقض میکنی دیگه Halo 4 و GT 5 فروششون خیلی عالی بوده، Gears 4 هم دقیقا همین شرایط رو داره. اگه Gears 4 عنوان موفقی نباشه (خصوصا تو بخش مولتی پلیر)، اونوقت تو نسخه های بعدی شاهد افت فروش می شیم. به هر حال سری Gears حداقل توی آمریکا شدیدا پرفروشه و به نظر من تو بدترین حالت توی اول ماه بیشتر از U4 و Halo 5 میفروشه حالا متای 70 هم اغراق بود!
من هر چی کامنت محمد رو میخونم فروش سخت افزاری توش نمی بینم!احتمالا یاد هست که Geow 4 قراره رو PC هم منتشر بشه و انحصاری X1 نیستاین یعنی تاثیرش به مراتب کمتر از U4 تو فروش سخت افزاری X1 نسبت به PS4 هستاگه متاشم انتظارات رو برآورده نکنه اوضاع مقداری غمناکتر هم میشه
خودم هم چیزی نمی بینم! من کلا در مورد فروش خود Gears صحبت کردم نه سخت افزار.من هر چی کامنت محمد رو میخونم فروش سخت افزاری توش نمی بینم!
این جمله اش رو باید طلا بگیرن بکبونن تو سر در تمامی استدیو های بازیسازی.Marcin Iwiński هم یک حرف جالبی زده اینکه : ما بدون قفل بازیمون رو منتشر کردیم و ده میلیون فروخته . ما نمیتونیم مردم رو مجبور به خرید بازیمون کنیم. باید بازی رو بسازیم که مردم متقاعد به خرید بکنیم.
“Generally I think with The Witcher 3, and it was the case with The Witcher 2 as well, we released our game without any copy protection. So on day-one you could download the game from GOG and give it to a friend – enemy as well – but give it to a friend, on a memory stick, it works. And still we sold near to 10 million copies across all three platforms.”
“Consoles began for real with PS2 from Sony, and then with X360. PS wasn’t available for everyone. It was an expensive toy with expensive games. I was already distributing games at that time and I remember what was the expenditure for video games. PS was available for more affluent people and PS2 was available for the masses and started to develop this market. However, the PC still holds strong. Most of The Witcher sales are for the PC, though consoles started selling very well. “