آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)

MS will no longer include Gaming Revenue or XBL Monthly Users in its earnings reports, instead will report "Xbox Content & Services Revenue Growth"

مایکروسافت یه سری تغییرات میده تو گزارشات مالی. تعداد یوزرای اکس باکس لایو و سود بخش گیمینگ منتشر نمیشه از این به بعد.

حداقل تیترش رو کامل ترجمه کن پرفسور :D

«...و به جاش، گزارش "محتوای Xbox و رشد سود سرویس ها" رو ارائه میده»

که تقریبا با تمام اتفاقاتی که داره میفته همخونی داره :D

تیتر خودش یه چیز واضحیه. با فونت بزرگ هم زدم تا کامل معلوم بشه. صرفا 2 تا تغییری که به نظرم قابل توجه بود رو گفتم. حالا شما انقدر علاقه به ترجمه و شفاف سازی داری میتونی گزارش مالی کامل رو ترجمه کنی تا همگی استفاده کنیم;)

حالا نمیخواد این قدر ناراحت شی :دی

ولی قطعا علاقه ای به مخفی کردن خبر و گفتن چیزایی که دلمون میخواد و نگفتن ندارم :دی

و این که نه، من حال ندارم گزارش مالی های مایکرو رو وا کنم... بقیه هستن بهتر از من و "قطعا" شما انجامش میدن :دی
 
آخرین ویرایش:
یه سر به داریوش و گیم نتای اطرافش بزن تا انقدر غریبی نکنی:D
نه بین دوست و آشناها بود اون احساس غربت، وگرنه میدونم مرکزش اونجاست:دی
ولی این دسته ی بدبخت رو که که بردم تعمیر تو همون داریوش بودم... و شرایطی که گفتم مربوط به همونجا بود:-"
 
حداقل تیترش رو کامل ترجمه کن پرفسور :D

«...و به جاش، گزارش "محتوای Xbox و رشد سود سرویس ها" رو ارائه میده»

که تقریبا با تمام اتفاقاتی که داره میفته همخونی داره :D
تیتر خودش یه چیز واضحیه. با فونت بزرگ هم زدم تا کامل معلوم بشه. صرفا 2 تا تغییری که به نظرم قابل توجه بود رو گفتم. حالا شما انقدر علاقه به ترجمه و شفاف سازی داری میتونی گزارش مالی کامل رو ترجمه کنی تا همگی استفاده کنیم;)
 
حداقل تیترش رو کامل ترجمه کن پرفسور :D

«...و به جاش، گزارش "محتوای Xbox و رشد سود سرویس ها" رو ارائه میده»

که تقریبا با تمام اتفاقاتی که داره میفته همخونی داره :D
خب چه فرقی میکنه بازم ؟!
آمار فروش کنسول رو که خیلی وقته دیگه نمیگن فروش بازی ها هم که هیچی , تعداد یوزرهای لایو هم که دیگه نمیگن و ... حالا اینا هیچی نکته مهم اینه که سود بخش گیم رو هم دیگه نمیخوان اعلام کنن (که یه چیز طبیعی و البته مهم در گزارش های مالی هست) و یه دلیلش میتونه ریخت و پاش ها و آفرهای گیم پس باشه که در دراز مدت و با بیشتر شدن یوزرهاش به سوددهی مورد نظر میرسه و همینطور که مثل همیشه مایکرو هر چی که خوب نباشه اعلام نمیکنه و چیزهایی که خوب جلوه بده رو اعلام میکنه پس فعلا سود کلی بخش گیم رو نمیگن (چون احتمالش هست که کاهش سود داشته باشن بخاطر آخر نسل بودن و کاهش فروش + گیم پس و هزینه هایی که فعلا برا جا افتادنش دارن میکنن + خریدهای اخیر و پروژه هایی که دارن هزینه میکنن) . از طرفی چیو میخوان بگن ؟ درآمد و رشد سرویس ها (دقت هم کنی نوشته رشد Revenue که بازم به معنی اعلام کردن سود سرویس نیست به معنی رشد درآمد هست) و چیزی هم که مشخصه همچین سرویس هایی هر چی میگذره طبیعتا باید رشد کنه و به طبع رشد درآمد (که با سود فرق داره) پس همینو اعلام میکنن
در کل اگر به سبک آمار دادن مایکرو باشه که همیشه همه چی خوبه و آمارهایی رو که دوست دارن میگن :D
 
خب چه فرقی میکنه بازم ؟!
آمار فروش کنسول رو که خیلی وقته دیگه نمیگن فروش بازی ها هم که هیچی , تعداد یوزرهای لایو هم که دیگه نمیگن و ... حالا اینا هیچی نکته مهم اینه که سود بخش گیم رو هم دیگه نمیخوان اعلام کنن (که یه چیز طبیعی و البته مهم در گزارش های مالی هست) و یه دلیلش میتونه ریخت و پاش ها و آفرهای گیم پس باشه که در دراز مدت و با بیشتر شدن یوزرهاش به سوددهی مورد نظر میرسه و همینطور که مثل همیشه مایکرو هر چی که خوب نباشه اعلام نمیکنه و چیزهایی که خوب جلوه بده رو اعلام میکنه پس فعلا سود کلی بخش گیم رو نمیگن (چون احتمالش هست که کاهش سود داشته باشن بخاطر آخر نسل بودن و کاهش فروش + گیم پس و هزینه هایی که فعلا برا جا افتادنش دارن میکنن + خریدهای اخیر و پروژه هایی که دارن هزینه میکنن) . از طرفی چیو میخوان بگن ؟ درآمد و رشد سرویس ها (دقت هم کنی نوشته رشد Revenue که بازم به معنی اعلام کردن سود سرویس نیست به معنی رشد درآمد هست) و چیزی هم که مشخصه همچین سرویس هایی هر چی میگذره طبیعتا باید رشد کنه و به طبع رشد درآمد (که با سود فرق داره) پس همینو اعلام میکنن
در کل اگر به سبک آمار دادن مایکرو باشه که همیشه همه چی خوبه و آمارهایی رو که دوست دارن میگن :D

حالا بازم نوشته درآمد بخش ایکس باکس رو میگه... و بقیه اش هم که من گفتم حالا تو هم داری میگی: با تغییرات فعلی طبیعیه :D
خب اگه این چیزیه که براشون مزایا داره، خب همونو گزارش میدن و باهاش سهامدارها رو راضی می کنن دیگه :دی کرم که ندارن وقتی بازی داره از طریق سرویس فروش میره، کنسول با سرویس فروش میره، کنار ویندوز سرویس فروش میره و... بیان مثلا آمار چیزی رو بدن که خودشون میدونن نحوه کاریشون تاثیر منفی میذاره روش
میان چیزی رو گزارش میدن که برا خودشون و سهامدارا مهمه... برای سهامدارا هم "دقیقا" رشد سود سرویس ها مهمه
 
اقا جدا چی میگی برا خودت ؟ کسی مگه فروش انچارتد ۴ رو زیر سوال برد؟ یه بازی ریمستر ، با درجه سنی M اومده بیشتر از ۱۱-۱۲ میلیون فروخته. اونم تو بار دوم عرضه. یعنی فقط ۴-۵ میلیون کمتر از انچارتد ۴. برای مقایسه بلک اپس ۳ نزدیک ۱۵ میلیون فروخت . بایوشاک کالکشن آخرین آمارش نزدیک ۱ میلیون پلیر بود اگه اشتباه نکنم. یا همین هیلو ۴ طرفای ۹-۱۰ میلیون فروخت. داریم میگیم همچین فروشی برا بازی تو این ژانر و مشخصات عجیبه بعد شما میای میگی انچارتد ؟ 8-|
وسط بحث، فروش هیلو 4 بیشتر از 15 میلیون نسخه بوده :D
خب چه فرقی میکنه بازم ؟!
آمار فروش کنسول رو که خیلی وقته دیگه نمیگن فروش بازی ها هم که هیچی , تعداد یوزرهای لایو هم که دیگه نمیگن و ... حالا اینا هیچی نکته مهم اینه که سود بخش گیم رو هم دیگه نمیخوان اعلام کنن (که یه چیز طبیعی و البته مهم در گزارش های مالی هست) و یه دلیلش میتونه ریخت و پاش ها و آفرهای گیم پس باشه که در دراز مدت و با بیشتر شدن یوزرهاش به سوددهی مورد نظر میرسه و همینطور که مثل همیشه مایکرو هر چی که خوب نباشه اعلام نمیکنه و چیزهایی که خوب جلوه بده رو اعلام میکنه پس فعلا سود کلی بخش گیم رو نمیگن (چون احتمالش هست که کاهش سود داشته باشن بخاطر آخر نسل بودن و کاهش فروش + گیم پس و هزینه هایی که فعلا برا جا افتادنش دارن میکنن + خریدهای اخیر و پروژه هایی که دارن هزینه میکنن) . از طرفی چیو میخوان بگن ؟ درآمد و رشد سرویس ها (دقت هم کنی نوشته رشد Revenue که بازم به معنی اعلام کردن سود سرویس نیست به معنی رشد درآمد هست) و چیزی هم که مشخصه همچین سرویس هایی هر چی میگذره طبیعتا باید رشد کنه و به طبع رشد درآمد (که با سود فرق داره) پس همینو اعلام میکنن
در کل اگر به سبک آمار دادن مایکرو باشه که همیشه همه چی خوبه و آمارهایی رو که دوست دارن میگن :D
بقیه بخش ها به کنار، به صورت منطقی و با آفرهای گیم پس، تعداد یوزرهای لایو باید یه رشد خیلی خوب داشته باشه، حالا اینکه چرا این یکی رو هم نمیگن لابد یه دلیلی داره :D
 
حالا بازم نوشته درآمد بخش ایکس باکس رو میگه... و بقیه اش هم که من گفتم حالا تو هم داری میگی: با تغییرات فعلی طبیعیه :D
خب اگه این چیزیه که براشون مزایا داره، خب همونو گزارش میدن و باهاش سهامدارها رو راضی می کنن دیگه :D کرم که ندارن وقتی بازی داره از طریق سرویس فروش میره، کنسول با سرویس فروش میره، کنار ویندوز سرویس فروش میره و... بیان مثلا آمار چیزی رو بدن که خودشون میدونن نحوه کاریشون تاثیر منفی میذاره روش
میان چیزی رو گزارش میدن که برا خودشون و سهامدارا مهمه... برای سهامدارا هم "دقیقا" رشد سود سرویس ها مهمه
خب منم همینو دارم میگم :D فقط آمار چیزی رو میدن که خوب جلوه بده
آمار پلیر میدن به جا فروش به خاطر گیم پس خب این قابل درک هست ولی نکته مهم که گفتم اعلام نکردن سود بخش گیم هست که عجیبه
و اینکه درآمد با سود خیلی فرق داره
پ ن : آمار فروش کنسول ندادن اگر اوکی بود شما دیگه مثلا نمیدونستی WII U فقط 13.5 میلیون فروخته میگفتن نمیگیم همه چی هم خوبه خودتون تخمین بزنید :D
 
خب منم همینو دارم میگم :D فقط آمار چیزی رو میدن که خوب جلوه بده
آمار پلیر میدن به جا فروش به خاطر گیم پس خب این قابل درک هست ولی نکته مهم که گفتم اعلام نکردن سود بخش گیم هست که عجیبه
و اینکه درآمد با سود خیلی فرق داره
پ ن : آمار فروش کنسول ندادن اگر اوکی بود شما دیگه مثلا نمیدونستی WII U فقط 13.5 میلیون فروخته میگفتن نمیگیم همه چی هم خوبه خودتون تخمین بزنید :D

این که چرا سود بخش گیم رو اعلام می کنن رو نمیدونم... حالا بذا آخر سه ماهه ببینیم واقعا چجوری گزارش میدن... شاید واقعا یجوری تمام این آمار رو دادن :D

مقایسه نینتندو تو آمار مالی دادن با مایکروسافت هیچی رو اثبات نمی کنه
بعلاوه که نینتندو سر Wii U خیلی ضربه دید و رسما راه چاره نداشت جز این که آمار فروش کنسول رو بده و پروسه ساخت سوییچ رو بیاره جلو و وسط نسل عرضه اش کنه (یا من حداقل این جوری حدس میزنم)
مایکروسافت خیلی جا برا درآمدزایی و جذب نظر مخاطب و سهامدار جماعت داره :D
 
وسط بحث، فروش هیلو 4 بیشتر از 15 میلیون نسخه بوده :D
جدی ؟ نمیدونستم . کجا دیدی اینو ؟

تا جایی که من میدونستم امار فروش halo ها تا قبل از عرضه halo 5 یعنی سال 2015 به این صورت بود

  • Halo: Combat Evolved – 6.43 million
  • Halo 2 – 8.49 million
  • Halo 3 – 11.87 million
  • Halo Wars – 2.34 million
  • Halo ODST – 6.22 million
  • Halo Reach – 9.52 million
  • Halo: Combat Evolved Anniversary – 2.21 million
  • Halo 4 – 8.94 million
 
  • Like
Reactions: Un_Tlou
حداقل تیترش رو کامل ترجمه کن پرفسور :D
ایشون عادتشه از این کارا کنه وقتی از حرف کسی خوشش نمیاد حتما باید یجوری بهش توهین کنه و وقتی از خبری خوشش نمیاد حتما باید یجوری بپیچونتش ادعای دانایی شدیدی هم داره کلا جدی نباید گرفتش
 
جدی ؟ نمیدونستم . کجا دیدی اینو ؟

تا جایی که من میدونستم امار فروش halo ها تا قبل از عرضه halo 5 یعنی سال 2015 به این صورت بود

  • Halo: Combat Evolved – 6.43 million
  • Halo 2 – 8.49 million
  • Halo 3 – 11.87 million
  • Halo Wars – 2.34 million
  • Halo ODST – 6.22 million
  • Halo Reach – 9.52 million
  • Halo: Combat Evolved Anniversary – 2.21 million
  • Halo 4 – 8.94 million
سوالی که مطرح هست این که شما آمارها رو از کجا آوردی؟ :دی فروش Halo 3 که قبل از عرضه نسخه چهارم، 14.5 میلیون نسخه بوده، تو سایت خود Xbox نوشته. حالا میگیم بعدش هم بازی هیچ فروشی نداشته و همین مقدار مونده، Halo 4 هم که پرفروش ترین نسخه سری بوده پس فروشش بالای 15 میلیون میشه :دی
 
وسط بحث، فروش هیلو 4 بیشتر از 15 میلیون نسخه بوده :D

بقیه بخش ها به کنار، به صورت منطقی و با آفرهای گیم پس، تعداد یوزرهای لایو باید یه رشد خیلی خوب داشته باشه، حالا اینکه چرا این یکی رو هم نمیگن لابد یه دلیلی داره :D
آمار من تا 2015 بود اگه اشتباه نکنم. ولی خب اینکه یه ریمستر فقط 2-3 میلیون کمتر از هیلو شماره دار فروخته پدیده عجیبیه:D
 
آمار من تا 2015 بود اگه اشتباه نکنم. ولی خب اینکه یه ریمستر فقط 2-3 میلیون کمتر از هیلو شماره دار فروخته پدیده عجیبیه:D
اول اینکه به نظر من خیلی هم عجیب نیست :دی بازی سال آخر PS3 اومد و از همه جهت ترکوند و سونی بازی رو تو یه زمان خیلی خوب برای PS4 عرضه کرد، با توجه به موفقیت PS4 و اینکه بازی رو خیلی از کنسول ها باندل شده بود، این فروش به نظرم طبیعی هست. این باندل شدن هم کسی جبهه نگیره لطفا، واسه همین Halo 4 که خودم مثال زدم هم باندل شدن شدید وجود داشته و اگه نبود اینقدر نمی فروخت :دی ضمن اینکه هیلو 4 بیشترین فروش رو تو سری Halo داره و 15 میلیون پایین ترین حد فروشی هست که میشه تخمین زد، ممکنه تهش همین 15 میلیون فروخته باشه، ممکنه خیلی بیشتر از این باشه.
 
بحث سهام و اینا شد :D

116966

https://japanesenintendo.com/2019/09/18/nintendo-stock-highest-since-before-e3-2018/

در راستای عرضه Nintendo Switch Lite (پسفردا) سهام نینتندو با افزایش 500 واحد (1.19%) امروز پرونده اش تو بازار سهام ژاپن بسته شد و الان کمپانی نینتندو با داشتن ارزش 42,390.00 JPY به ازای هر سهم تو بهترین وضعیت اش تو بازار سهام از زمان قبل E3 2018 ـه
 
آخرین ویرایش:
سوالی که مطرح هست این که شما آمارها رو از کجا آوردی؟ :D فروش Halo 3 که قبل از عرضه نسخه چهارم، 14.5 میلیون نسخه بوده، تو سایت خود Xbox نوشته. حالا میگیم بعدش هم بازی هیچ فروشی نداشته و همین مقدار مونده، Halo 4 هم که پرفروش ترین نسخه سری بوده پس فروشش بالای 15 میلیون میشه :D
والا من این امار رو اون زمان بصورت حدودی یادم بود که این ارقام نبودن ، الانم رفتم تحقیق بکنم به جایی برسم ، به این اعداد رسیدم . و علاوه بر اون گیم اسپات گزارش داده بود سری halo تا اون زمان سال 2015 میزان فروشش 65 میلیون نسخه بوده
Halo Series Reaches 65 Million Units Sold
که خود این لیست رو جمع کنیم چیزی نزدیک به 60 میلیون میشه .
حالا به این 60 میلیون احتمالا باید امار مسترچیف کالکشن و اسپارتان هارو هم اضافه کنیم ، که فک کنم منطقی باشه .

اما اگر امار شما امار مایکروسافت هستش که دقیقتر هستش . البته اگه مایکروسافت گفته بصورت کلی پرفروش ترین بوده . من اطلاع دقیقی ندارم و بیشتر پستم پرسشی بود :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or