آخرین آپدیت از مشخصات سخت افزاری Xbox One

A.R.A.$.H

کاربر سایت

36768727055291680510.jpg



کنسول Xbox One یک سخت افزار قوی به همراه 8GB RAM و پردازش گر 64-bit می باشد.اما به مرور زمان نیز سن این سخت افزار نیز بیشتر می شود.
رئیس بخش تولیدات این کنسول آقای Boyd Multerer گفته اند:
شما هنوز هم تعداد محدودی ترانزیسوتر در خانه و box خود دارید



89004467037595105020.jpg


Xbox One طراحی شده است تا با سرورهای cloud برای پردازش بیشتر در ارتباط باشد.
Boyd ادامه می دهد:
من می توانم (به عنوان سازنده کنسول) کارهایی نظیر تغییر برخی موارد latency insensitive در cloud انجام دهم.تعداد ترانزیستورهای شما در خانه محدود است اما در cloud چنین محدودیتی نداریم.
آخرین آپدیت سخت افزاری این کنسول در وبسایت IGN به شرح زیر است:


[TABLE="class: cms_table"]
[TR]
[TH]Feature [/TH]
[TH="align: center"] Xbox One [/TH]
[/TR]
[TR]
[TD] Optical Drive [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] Blu-Ray/DVD [1] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Game DVR [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] Yes [2] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] RAM [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] 8GB DDR3 [3] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] CPU [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] 8 Core AMD custom CPU [4]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Clock Speed [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] 853 MHz GPU [n] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Storage [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] 500 GB Hard Drive, External Hard Drive [n] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Second Screen [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] SmartGlass [5] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Cloud Storage [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] Yes, Free Unlimited [6] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Mandatory Game Installs [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] Yes [7] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Required Internet Connection [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] After Day One patch, No [8]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Used Game Fee [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] No [9] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Backwards Compatibility [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] None [10] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Cross Game Chat [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] Skype, Party Chat [n] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Motion Control [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] Kinect 2 [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Voice Commands [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] Yes [11] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Subscription Service [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] Xbox Live [12] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] USB [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] USB 3.0 [13] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Live Streaming [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] Yes, With Twitch.TV [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Reputation Preservation [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] Achievements will be ported [14] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Web Connection [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] Gigabit Ethernet, WiFi [15] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Wifi Direct [/TD]
[TD="bgcolor: #CCFFCC, align: center"] Yes [n] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]IGN[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
بابا خب واضحه که طرف PC مد نظرش نبوده.
جملش اشکال معنایی داشته؟! بله! ولی از خود طرف بپرسید بهتون می‎گه منظورم PC نبوده!
به نظر من بیشتر دنبال ایرادهای بنی‌اسرائیلی هستید.
دیگه هر عقل سلیمی می‌دونه یه PCـه قوی ببندید دو تا کنسول رو روی هم له می‌کنه.
حالا جدا از بحث قدرت pc که بگذریم یه بحث دیگه هم هست:
الان سیاستی که ubi وea و valve دارن بخرج میدن اینه که بازیها رو دارن برای کشوری مثل روسیه با واحد پول خودشون حساب میکنن .یعنی عملا یه اسپیلنترسل بلک لیست خریدش شده 58 هزار تومن!wtf?
یا اساسین4 گذاشتن 85 تومن یا واچ داگز88 تومن.
یعنی عملا پول بازیها برای pc بازهای ایرانی میتونه دلاری 1000 هزار تومن بی افته.
تنها فرق بازیم اینه که زبانش روسیه که برای انگلیسی کردنش هیچ مشکلی وجود نداره یا داخل خود منو بازی میشه انگلیسیش کرد یا داخل فایل ریجیستری.
فقط موقع وارد کردن سی دی کی باید با یه برنامه ایی مثل ای پی ماسک ای پی رو بکونی مال روسیه دیگه بعد از خرید هیچ نیازی نیست.
از تمام امکانات بازی اورجینال هم برخوردار میشی.
شما الان خودتون دارید میبینید کمپانیهای مثل کمپکام اولش بازیهاشون رو با تاخیر میدادن واسه pc ولی دیگه از این کارها نمیکنن.مثالش هم lp3 هست که نسخه اولش و دومش یادمه حداقل 6 ماه تاخیر خورد یا مثلا رزیدنت اویل ریولیشن همزمان اومد.
ubi هم به این نتیجه رسید سری اساسین همه با تاخیر میومدن واسه pc تا اینکه یواش یواش تاخیر کمتر شد تا رسید به اینجا که حتی بازی نسل بعدش مثل واچ داگز رو هم الان داره اماده میکنه واسه pc.

pc پلتفرم بازی نیست؟؟!!

کنسولها تنها شانسشون بازیهای انحصاریشون هست وگرنه تو مولتی چه از لحاظ قیمت بازی چه قدرت پردازش فعلا جا موندن از pc.
 
آخرین ویرایش:
خوبه. هرچند یه نسل طول کشید تا این موضوع رو قبول کنید:دی

چیو قبول کنیم ؟! اینکه دموهای 2005 فیک بود ؟! اینکه کنسول گرون بود زمان عرضه ؟!! اینکه PS3 کنسول پیچیده ای بود برای ساخت بازی ؟!! میشه بگی دقیقا کی اینا رو قبول نکرده بود ؟! اصلا کی میتونست قبول نکنه ؟!!! اینا مثل روز روشن بود ، من حداقل توی 3 - 4 سال اخیر یادم نمیاد کسی اینا رو انکار کرده باشه !
 
چیو قبول کنیم ؟! اینکه دموهای 2005 فیک بود ؟! اینکه کنسول گرون بود زمان عرضه ؟!! اینکه PS3 کنسول پیچیده ای بود برای ساخت بازی ؟!! میشه بگی دقیقا کی اینا رو قبول نکرده بود ؟! اصلا کی میتونست قبول نکنه ؟!!! اینا مثل روز روشن بود ، من حداقل توی 3 - 4 سال اخیر یادم نمیاد کسی اینا رو انکار کرده باشه !
تو رو نمیدونم، ولی خیلی ها قبول نمیکردن:دی میگفتن کنسول گرون بود چون ابرکامپیوتره. کنسول پیچیده نیست و سازنده ها تنبلن (اینو هنوزم میگن البته:دی). دموهای 2005 رو که یادمه با افتخار میگفتن KZ2 بهش رسیده و از این حرفا:دی
واسه همین من هنوز بعضی اوقات این مسائل رو مطرح میکنم. چون یه نسل هر چی میگفتیم یه سری کلشون رو کرده بودن زیر برف.
 
جناب کوجیما و کارمک که گفتن کنسولها بسیار به هم نزدیک هستن هنوز سیستم ابری رو تست نکردن و این حرفو زدن..
این سیستم ابری هم فکر کنم اختیاری باشه..
 
تو رو نمیدونم، ولی خیلی ها قبول نمیکردن:دی میگفتن کنسول گرون بود چون ابرکامپیوتره. کنسول پیچیده نیست و سازنده ها تنبلن (اینو هنوزم میگن البته:دی). دموهای 2005 رو که یادمه با افتخار میگفتن KZ2 بهش رسیده و از این حرفا:دی
واسه همین من هنوز بعضی اوقات این مسائل رو مطرح میکنم. چون یه نسل هر چی میگفتیم یه سری کلشون رو کرده بودن زیر برف.
آخر این سل بیدار شد یا نه ؟:d
یادش بخیر:دی
 
بچه ها این سیستم ابری دقیقا چیه ؟ یعنی از طریق اینترنت به سروری وصل می شیم که کارای پردازش بازی رو انجام میده؟
اگه اینطوره چه سرعتی نیاز داره ؟
 
موقعی گفته تعداد ترانزیستورهای شما در خانه محدود است یعنی به نت هم ربطی نداره و کلا واسه کاربر نیست این تکنولوژی
به عنوان مثال این تکنولوژی میتونه برای developer ها باشه برای رندر کردن
 
تو رو نمیدونم، ولی خیلی ها قبول نمیکردن
biggrin1.gif
میگفتن کنسول گرون بود چون ابرکامپیوتره. کنسول پیچیده نیست و سازنده ها تنبلن (اینو هنوزم میگن البته
biggrin1.gif
). دموهای 2005 رو که یادمه با افتخار میگفتن KZ2 بهش رسیده و از این حرفا
biggrin1.gif

واسه همین من هنوز بعضی اوقات این مسائل رو مطرح میکنم. چون یه نسل هر چی میگفتیم یه سری کلشون رو کرده بودن زیر برف.​




دقيقا

کسی motorstorm را يادش ميآد ؟

Sony E3 2005

MotorStorm PlayStation 3 Trailer - Offical E3 2005 Trailer - YouTube
 
بچه ها این سیستم ابری دقیقا چیه ؟ یعنی از طریق اینترنت به سروری وصل می شیم که کارای پردازش بازی رو انجام میده؟
اگه اینطوره چه سرعتی نیاز داره ؟

دقیقا . برای این کار هم طبق گفته های سخنگوی سونی تو مراسم 21 فبریه ، به سرعتی بین 5 تا 10 مگابیت ( بدون شرینگ ) برای بازیهای 1920x1080 و با سرعت 60 فریم بر ثانیه نیاز داریم . به همین دلیل سونی فعلا این پروژه رو تو خیلی از کشورها به حالت تعلیق در آورده و اصلا قرار نیست سونی برای ps4 به این روش بازی بسازه ! مایکروسافت هم که داره رو این سیستم مانور میده ، فقط مانورش تبلیغاتیه ! علی رغم استریمینگ بی نظیر شبکه لایو تو پخش انلاین ویدئو و بازی ، بازم سرعت و پهنای باند فعلی پاسخگوی نیازهای فعلی نیست .
 
بچه ها این سیستم ابری دقیقا چیه ؟ یعنی از طریق اینترنت به سروری وصل می شیم که کارای پردازش بازی رو انجام میده؟
اگه اینطوره چه سرعتی نیاز داره ؟

اگه دقیق بخوایم بگیم که دو سه روز طول می کشه ولی در کل یه چیزه خوفیه که می تونه یه همچین کاری با هر کنسولی بکنه


286d048da018ba991.jpg
 
عزیزم کور که نیستم نبینم!!من میخوام ببینم مایکرو در این مورد چی گفته!نه سونی!

پردازش ابری ، مایکرو و سونی نداره . یه سیستم جامعه که نیاز به یه سری بستر استاندارد داره . فرقی هم نمیکنه واسه مایکرو باشه یا گوگل یا بانک ملی ایران !!!!! اگر منظورت مایکرو بوده ، پس درست پست بده !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or