بحث و تبادل نظر در رابطه با فروشندگان اکانت های ظرفیتی و قانونی

به خاطر سوالات مكرر دوستان بابت فروشگاهاى معتبر خريد اكانت ظرفيتى و مشكلات پيش آمده براى گيمر هاى ايرانى از طرف فروشگاهاى مختلف اين پست آماده شده.

اين مطلب بر اساس نظرات كاربران در تاپيك و تجربيات شخصى نگارنده تنظيم شده و مسئولين سايت بازيسنتر هيچ مسئوليتى بابت صحت و اعتبار مطالب ندارند.

جهت سهولت كار فروشگاه ها براساس فاكتور هاى زير ارزيابى شده اند:


١-قيمت

٢-موجودى عناوين

٣-اختصاصى و اشتراكى بودن اكانت ها

٤-سرعت و در دسترس بودن پشتيبانى

٥-كيفيت عملكرد و پشتيبانى اكانت هاى خريدارى شده شامل رفع مشكلات احتمالى و همكارى در فروش مجدد.



Game city

سطح قيمت: معقول و كمى بالا

موجودى عناوين: تقريبا تكميل مگر در موارد خاص (عناوين قديمى،كم طرفدار،بعضى dlc ها)

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: عالى



Ouxin game


سطح قيمت: معقول

موجودى عناوين: تقريبا تكميل به خصوص در مورد عناوين جديد اما امكان اتمام موجودى وجود دارد

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: خوب (اخيرا اندكى كند شده)

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: خوب



Cd Stop

سطح قيمت: پايين (شايد پايين ترين در ليست)

موجودى عناوين: تكميل به خصوص از نظر DLC عناوين و همچنين عناوين قديمى.

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اشتراكى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: به طور كلى قابل قبول ولى موارد خاصى از عدم پشتيبانى اخيرا گزارش شده كه مورد آخر باعث شده فعلا اين فروشگاه از طرف كاربران بازيسنتر تحريم باشد.

همكارى در فروش مجدد: خوب اما فقط در ساعات ٨ صبح تا ١٤ ظهر و همچنين بعد از ساعت ١١ شب.

همچنين جهت انتقال اكانت پنجاه هزار تومان كارمزد دريافت ميشود.



Gama game


سطح قيمت: معقول

موجودى عناوين: تقريبا تكميل مگر در موارد خاص (عناوين قديمى،كم طرفدار،بعضى dlc ها)

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: عالى و حتى خود فروشگاه بازى هارو آگهى ميكنه.



NFG

سطح قيمت: معقول و امكان خريد اقساطى

موجودى عناوين: تقريبا تكميل مگر در موارد خاص (عناوين قديمى،كم طرفدار،بعضى dlc ها)

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: عالى


فروشگاه هاى با سابقه كلاهبردارى:

Game center
Gamaloop
Golden game
Consolefa

فروشگاه هايي كه به طور كلى توصيه نميشن:

Yung center

نخل ماركت (فقط براى اكانت ظرفيتى به علت پشتيبانى عجيب و فروش مجدد سخت)
 
آخرین ویرایش:
من فکر کنم این مشکل شون بیشتر سر هجوم‌ملت بعد این مدت برای تعویض اکانت باشه
من دیروز دو تا اکانت ازشون گرفتم که اول گفتن ۱۶ بعد دیگه جفت اش رو سمت ساعت هشت و جفت رو‌تحویل دادن، من زیاد سمت این نمیرم بازی های روز رو بگیرم دوتا بازی قدیمی طور گرفتم، شاید تهیه اکانت سخت شده براشون

فکر کنم یه جریانی هم با نت و سونی پیدا کردیم، من مطمئنم اکانت رو disable کردم و حتی عکس هم از disable شده اش داشتم ولی نخل گفت نشده، دوباره به نکبت dns پیدا کردم و وصل شدم و دیدم بله هنوز اکتیو هست، دوباره inactive کردم و اکانت هارو گرفتم


کلا امیدوارم نخل زیادی سنگین نکنه خودش رو که یه جوری به چخ بره و گرنه بیشترین ضرر اش رو ماها میکنیم چون پول رفته که هیچ، همچین سیستم خوبی برای وضع داغون ما از بین میره
 
  • Like
Reactions: DM.JAGUAR
به من لطف کردن و بالاخره بعد از دو روز اکانت DS2 رو دادن! :|
تصویری از قبل و بعد از دریافت بازی:

750d29_25cover8.jpg


برعکس دفعات قبلی، این بار واقعا تجربه عذاب‌آوری بود. من توی ۹ ماه و خرده‌ای که اشتراک داشتم ۱۹ تا بازی گرفته بودم، از قدیمی‌ترها تا چیزهایی مثل Silent Hill 2 و Astro Bot و AC Shadows در روزهای اول عرضه. خیلی هم راضی بودم و ۹۰٪ دفعات همه‌چیز درست و سریع پیش رفت و اگه مشکلی هم بود، خیلی زود برطرف می‌شد ولی این دفعه فرق داشت.
هم کلی طول می‌کشید که جواب بدن و می‌نوشت فلان تعداد آدم توی صف هستن، هم به شکل‌های مختلف می‌پیچوندن. هی می‌گفتن فلان ساعت می‌دیم و خبری نمی‌شد و دوباره یه ساعت دیگه و...
البته شرایط این روزها هم معمولی نبوده. صدها مشترک به مدت ۱۰،۱۱ روز نتونسته بودن بازی‌هاشون رو عوض کنن و یه دفعه همه با هم رفتن سراغ این کار و از طرف دیگه هم یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال دقیقا توی همین روزها اومد! :دی با اینکه DS2 سلیقه‌ای هست، ولی درصد زیادی از مشترک‌های نخل پلاس دوست دارن بازی‌های معروف رو تجربه کنن، چون قبلش پول دادن و دیگه نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست و پیش خودشون می‌گن حالا بازی رو می‌گیریم و اگه حال نکردیم هم ضرر نمی‌کنیم. :دی مثلا SH2 هم برای خودم این‌طوری بود و اگه این سرویس رو نداشتم شاید سراغش نمی‌رفتم.
ترکیب این دو مورد باعث شد اوضاع خیلی آشفته بشه و شاید بخشی از این اتفاقات به خاطر همین بوده. اگه شرایط دوباره خراب نشه، به نظرم زمان عرضه MGS Delta می‌شه تکلیف رو کامل روشن کرد و دید که اوضاع پشتیبانی چطوره.
ولی ناراحتی من بیشتر از تاخیر، نوع برخورد بود. یعنی اگه شفاف می‌گفتن اوضاع به خاطر اتفاقات اخیر خرابه و از همون اول می‌گفتن دو روز دیگه اکانت رو می‌دیم، کمتر بهم توهین می‌شد تا این ژانگولربازی‌ها که هی بگن فلان ساعت آماده هست و باز خبری نشه و فرداش باز ماجرا داشته باشیم و...
واقعا امیدوارم این قضیه موقت بوده باشه و دیگه تکرار نشه. چون توی این وضعیت داغون اقتصادی و از اون طرف هم مصیبت‌های خرید و فروش اکانت، این سرویس تا قبل از این خیلی چیز خوبی بوده و اگه این تجربه اخیر رو در نظر نگیرم، واقعا راضی بودم و حیفه که نابود بشه.
دقیقا تجربش کردم و حسابی هم عصبی شدم بخاطر همین پیچندناشون و طرز برخوردشون
و اخر هم زدم به سیم اخر تا اکانت ds2 رو دادن بعد از 3 روز
دیدم محترمانه رفتار کردن فایده نداره و بدتر ادم رو اسکل فرض میکنن
دوبار نزدیک به ساعت 10 شب به من پیام دادن که بازی امادست و بعدش هم تایم کاریشون تموم شده بود
این کار قشنگ اوج بی همه چیز بودن هست که بگن بازیتون اماده بوده ولی شما پیگیری نکردی
نمیدونستم که با نگه داشتن انگشت روی پیامها میشه تایم پیامها رو دید
بهشون هم گفتم ولی پر رو تر از این حرفا هستن
پشتیبانیشون از قبل از جنگ حداقل برای من مثل قبل نیست,این اوضاع هم که دیگه وضع رو بدتر کرده و همچنین زیاد شدن یوزرهاشون
دیروز بلک اپس 6 رو تحویل دادم که سونیک رو بگیرم طبق زمانبندی که گفتن ,بعدش که پیام دادم میگه اکانتهاش مشکل داره :)) ,گفتم خب عجله ای ندارم فردا پیگیری میکنم
امروز پیام دادم گفت 2 بیاین,2 پیام دادم گفت 4,4 پیام دادم میگه اکانتش موجود نیست و حسابی عصبی شدم و گفتم نخواستم همون اکانت بلک اپس 6 رو بده
منم امیدوارم پشتیبانیشون مثل قبل شه ولی بنظرم با این حجم یوزر و این تعداد پشتیبان حتی بعد از عادی تر شدن این شرایط که بنظرم بعید هست حالا حالاها ازش بیرون بیایم گمون نکنم مثل قبل بشن
 
آخرین ویرایش:
اين كانالاى دوزارى فروش اكانت تا ١٢ شب و حتى بعضياشون تا ٢ نصفه شب پشتيبانى دارن بعد اينا با اينهمه دبدبه و كبكبه و ادعا تا ١٠ اونم روزاى غير تعطيل پشتيبانى دارن.

يه گروه خريد و فروش بازى امروز بحثشون بود ديدم يه حرف جالبى زدن گفتن اكانتاى اشتراك اليت خاصه و زمان بيشترى لازم داريم =P~
انگار ملت از پشت كوه اومدن نميدونن ظرفيت ٢ با ظرفيت ٢ فرقى نداره.

اينا زيرش زاييدن! به نظرم اگه تازه خريد اشتراك كردين لغو اشتراك كنيد.
 
دوستان برای سلامت روان خودتون هم شده از این نخل پلاس دور بشید. به نظر من برید از کانال های تلگرامی اجاره کنید اعصابتون راحت تره.
یکی از دوستان تابستون سال پیش این اشتراک رو خرید و بعد دو بازی لغوش کرد دقیقا مشکلاتی رو داشت که شما الان بعد یک سال دارید اینجا تعریف میکنید، یک جای کار مشکل داره...
 
  • Like
Reactions: malek911
تو كانالشون الان زده فروشگاه حضورى هم فعلا تعطيله :D
یه جوری با اشتیاق منتظر کله پا شدن اینا هستی که آدم فکر میکنه رقیبت بودن 😐

حالا خوبه همین 2 روز پیش گفتی بازی خریدی 2 ساعته تحویل دادن....آقای شیخ شما دنبال چی؟


با این وضع قیمتها یه اشتراکی بود که میشد با قیمت پایین و معقول اکثر بازیهای جدید رو تجربه کرد و هنوزم فرار نکردن که اینطوری میکنید.حالا خوبه 99 درصد شکایتهای این تاپیک از همین فروشنده های تلگرامی هست.

جدای از شوخیهایی که میکردیم من یکی تا وقتی که فرار نکنن با فرض تحویل بازی حتی چند روز بعد از درخواست، بازم ازشون اشتراک میگیرم...بقیه هم خب خدا بهشون عقل داده و اگه میبینن مشکوکه خب نخرن.اسلحه که رو سر کسی نبوده که حالا شاکی شدن گول حرف ما رو خوردن 😐
 
یه جوری با اشتیاق منتظر کله پا شدن اینا هستی که آدم فکر میکنه رقیبت بودن 😐

حالا خوبه همین 2 روز پیش گفتی بازی خریدی 2 ساعته تحویل دادن....آقای شیخ شما دنبال چی؟


با این وضع قیمتها یه اشتراکی بود که میشد با قیمت پایین و معقول اکثر بازیهای جدید رو تجربه کرد و هنوزم فرار نکردن که اینطوری میکنید.حالا خوبه 99 درصد شکایتهای این تاپیک از همین فروشنده های تلگرامی هست.

جدای از شوخیهایی که میکردیم من یکی تا وقتی که فرار نکنن با فرض تحویل بازی حتی چند روز بعد از درخواست، بازم ازشون اشتراک میگیرم...بقیه هم خب خدا بهشون عقل داده و اگه میبینن مشکوکه خب نخرن.اسلحه که رو سر کسی نبوده که حالا شاکی شدن گول حرف ما رو خوردن 😐

اتفاقا كمتر از ٢ ساعتم طول كشيد ولى خب قشنگ خارج تايم پشتيبانى هم بود :D
هر لحظه منتظر قفل شدنش هستم حقيقتا :-"
تو چرا به خودت ميگيرى حالا؟ :D
 
اتفاقا كمتر از ٢ ساعتم طول كشيد ولى خب قشنگ خارج تايم پشتيبانى هم بود :D
هر لحظه منتظر قفل شدنش هستم حقيقتا :-"
تو چرا به خودت ميگيرى حالا؟ :D
برای اینکه 2-3 نفر اومدن گفتن گول حرفها و تبلیغات اینجا رو خوردیم و رفتیم ازشون خرید کردیم...من که کف دستم رو بو نکردم که اینا میخوان فرار کنن یا صرفا مشکلات اینترنت باعث این وضع شده.تا وقتی که خوب بود یه غلطی کردم اومدم گفتم آقا من راضیم ولی به تک تک افرادی که ازم مشاوره گرفتن گفتم اینجا ایرانه و هر چیزی ممکنه پس مسئولیتی قبول نمیکنم که بعد بگید رو حرف تو رفتیم خریدیم ولی جدای از اون من میگم راهی بهتر از این وجود داشت که بشه با این قیمت بازیهای جدید رو تجربه کرد که حالا اینطوری خوشحالی که اینا فرار کنن یا کله پا بشن؟


8 تومن دادم و تو این تقریبا 5 ماه اندازه 15-16 میلیون بازی ظ2 تونستم بگیریم و بازی کنم خب تا وقتی مشکلی نبوده بیام بگم ناراضی هستم؟؟؟
 
اینم پیام خصوصی یکی از دوستان(اگه خودش دوست داشت بیاد بگه)که وسط جنگ میخواست بره اشتراک بخره که گفتم الان نخر...اون دوستانی که میگن گول خوردیم خب تو سایتشون ندیدید که پیام زده فعلا مشکل داریم یا نمیدونم به اون بزرگی زده زمان بندی تحویل داریم؟وسط این هاگیر واگیر و قطعی اینترنت بدون توجه به همه این پیامها رفتید اشتراک یا بازی خریدید بعد میگید گول خوریدم؟؟؟


1751395503398.png
 
سلام
من دیروز مشترک شدم البته برای بار دوم. بار اول حدود ۱ سال و نیم پیش بود. حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر مشترک داشتند اون زمان که ۶ ماهه گرفته بودم. دیروز اما یکساله گرفتم. در هر حال بعد از فعال شدن اشتراکم تا وقتی بازی ها رو فعال کردند حدود ۲ ساعت زمان برد.
 
من خودم از همه تقربیا خرید کردم و بجز پشتیبانی cdstop که اونم چون اشتراکی میفروشه گزینه خوبی نیست از هیچکدوم راضی نبودم .
به نظر من اگر توان سر و کله زدن دارید ظرفیتی بگیرید بفروشید من یادمه 2 روز واسه فروش گذاشتم تقریبا 20 نفر بهم پیام دادن فروش نرفت و ولش کردم چون برای سلامت روانم خوب نیست حالا شاید کسی فروشنده بهتریه منطقی هست این گزینه
نخل با پشتیبانی بدتر از این هم همچنان بهترین گزینه من هست با اختلاف .

شما باورتون نمیشه وقتی بازی رو برای فروش میزارید چند نفر فقط میان با داستان های دلخراش بازی رو مجانی ازتون بگیرن من واقعا تعجب میکنم که راحته براتون فروش دوباره بازی اصلا با تجربه من کاملا متفاوته
البته حق هم بگم من فکر کنم 2 ماهی هست بعد از فورزا اصلا بازی جدید لازم نداشتم و خیلی وقته در ارتباط نبودم با پشتیبانی .

راجب صحبتای حمید هم دوستان من خودم با پیشنهاد حمید آشنا شدم بعد رفتم تحقیق کردم و الانم راضی هستم وقتی یه نفر بهتون چیزی رو پیشنهاد میکنه این باعث نمیشه شما کل قضیه رو بندازی گردنش وقتی نمیدونی 100 درصد طرف ذینفع بوده یا به نیت کلاه برداری به شما معرفی کرده پس خود شما تصمیم گیرنده هستید و به وضوح الان دارید صرفا عدم رضایت خودتون چه به درست و چه به غلط گردن کس دیگه میندازید که خودتون رو مبرا کنید .

نخل پلاس پلات زده ظ 2 و 3 این چجوریه هر کدوم خودش حال کنه میده یا انتخابیه چون اصلا ظرفیت 3 نمیخوام
من تا حالا نگفتم کدوم رو میخوام ولی اونا هم نپرسیدند کدوم رو میخوای پس فکر میکنم هرکدوم بخوان میدن که منطقیه بالاخره باید یجوری پر کنن ظرفیت 3 رو ولی شده من از 4 تا بازی که گرفتم یدونه که فورزا رو ظرفیت 2 دادن بهم .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or