نمایشگاه/رویداد Nintendo Direct | دایرکت نینتندو سوییچ 2 | 13 فروردین | 16:30

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
139379

Nintendo Direct Center | نینتندو دایرکت سنتر
تاپیک خبری پیرامون پوشش اخبار و معرّفی های برنامه نینتندو دایرکت

نینتندو دایرکت برنامه های ضبط شده نینتندو برای ارائه اطّلاعات پیرامون برنامه های شرکت در ماه های آتی و معرّفی و تبلیغ بازی های آینده دستگاه های این کمپانی است که در تاریخ های مشخّصی در شبکه های آنلاین استریم و پخش می شوند
این مجموعه برنامه از اکتبر سال 2011 میلادی به دست ساتورو ایواتا، مدیر کل وقت نینتندو در آن زمان، کلید خورد و تا به اکنون ادامه دارد.
برنامه های دایرکت نینتندو به 4 دسته تقسیم می شوند:
  • دایرکت های عادی: از 25 تا 50 دقیقه طول می کشند و عموماً تمرکز بر بازی ها، نرم افزار و سخت افزار و برنامه های آتی کمپانی نینتندو و شرکای ترد پارتی دارد. به طور طبیعی نینتندو هر ربع سال یک دایرکت عادی برگزار می کند
  • مینی دایرکت: از لحاظ محتوا، مشابه دایرکت های معمولی است، با این تفاوت که طول مدت آن به شدّت کوتاه تر است و از 5 تا 15 دقیقه متغیّر است.
  • دایرکت های مخصوص: این مدل دایرکت ها عموماً مختص به تنها یک بازی می شود و اطّلاعات جزئی و کلّی این بازی را به اشتراک قرار می دهد. Fire Emblem, Super Smash Bros, Pokemon از نمونه بازی هایی هستند که طی این سال ها، دایرکت مختص به خود را دریافت کرده اند.
  • نیندی دایرکت: دایرکت های مختص به عناوین مستقل که اسامی شان با توجه به سه ریجن پخش آن کمی متفاوت است. هدف این دایرکت ها، پوشش عناوین مستقل در انتظاری هستند که برای سیستم های نینتندو منتشر می شوند و در میان دایرکت های معمولی نمی توان قرارشان داد. طول این دایرکت ها عموماً 20 دقیقه است.
این تاپیک به قصد پوشش خبری موارد معرّفی شده در دایرکت ها، اعلام زمان پخش هر کدام، پوشش شایعات و بحث و صحبت پیرامون اخبار آن ایجاد شده.

Direct Template 02.jpg

قسمت جدید برای چهارشنبه 13 فروردین، ساعت 16:30 عصر تایید شده

برای مشاهده دایرکت های نینتندو در زمان پخش از لینک های زیر می توانید استفاده کنید

Twitch | YouTube
 
آخرین ویرایش:
دیجیتال فاندری نگفت که کنسول این قابلیت‌ها رو نداره، بلکه به این موضوع اشاره کرد که در بازی های نمایش داده شده در دیرکت، اثری از هیچکدوم از اون دو قابلیت دیده نشده. البته کلا سخته که نسخه کامل DLSS با بار پردازشی بالاش بخواد روی Swtich 2 اجرا بشه و احتمال داره که با نسخه سبک‌تری از این فناوری روبرو باشیم. در نمایش فورتنایت هم از Lumen استفاده نشده بود و با توجه به اینکه فورتنایت از معدود بازی های third-party هست که روی کنسول ها با Lumen و Nanite و با فریم ریت بالا اجرا میشه، باید منتظر موند تا دید که آیا استفاده از ری تریسینگ فقط به بازی‌های انحصاری خود نینتندو محدود میشه یا نه.

نه
بحث من اینه تریلرهای دایرکت هیچ وقت منبع خوبی برای تشخیص جزئیات گرافیکی نیستن

حالا تو میگی اینا همچین چیزی نگفتن
ولی تو ریست ارا دیروز یه تاپیک داشتن ۸ صفحه بحث می کردن که واقعا کنسول DLSS داره یا سرکاریم

طبیعتاً DLSS و هسته های اختصاصی اش انرژی میخوان و به هیچ وجه هم نمیتونن کمبود cpu کنسول رو برطرف کنن. ولی به نظرم هنوز زوده واسه بررسی دقیق این چیزا

این جور که cdpr گفته بیلدی که برای پیش نمایش نشون دادن (و خب انگار کسایی که رفتن راضی بودن ازش) بیلدیه که کلا ۷ هفته تو پروسه ساخت بوده و هنوز جای کار داره

به نظرم هی چی بگذره بیشتر این موارد گنگ برطرف میشن
 
🔳 بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition روی نینتندو سوئیچ 2 قیمت 70 دلار ولی بازی Mario Kart World قیمت 80 دلار.

منطقیه☺️

View attachment 373550
اینا دارن پورت Zelda BotW، بازی ۸ سال پیش رو ۸۰ دلار پیش فروش میکنن! خیلی دنبال منطق نباش! :D
 
آقا این نمایش گیم پلی دانکی کانگ رو لطفا برید نگاه کنید، بنظرم خیلی کمتر از چیزی که هست داره بهش توجه میشه:دی
اون چیزی که من دیدم رسما نسل بعد پلتفرمینگه! میتونی تمام سطوح رو با مشت زدن بترکونی و سوراخ کنی و مسیر پلتفرمینگ خودتو بسازی!! حالا چجوری بالانسش میکنن نمیدونم ولی کلا خیلی ایده بلند پروازانه ایه....
 
آقا این نمایش گیم پلی دانکی کانگ رو لطفا برید نگاه کنید، بنظرم خیلی کمتر از چیزی که هست داره بهش توجه میشه:دی
اون چیزی که من دیدم رسما نسل بعد پلتفرمینگه! میتونی تمام سطوح رو با مشت زدن بترکونی و سوراخ کنی و مسیر پلتفرمینگ خودتو بسازی!! حالا چجوری بالانسش میکنن نمیدونم ولی کلا خیلی ایده بلند پروازانه ایه....
من خودمم خیلی حال کردم، اما وقتی به بازی ۹۰ دلاری فکر میکنم کل هایپم میریزه.:|
 
آقا این نمایش گیم پلی دانکی کانگ رو لطفا برید نگاه کنید، بنظرم خیلی کمتر از چیزی که هست داره بهش توجه میشه:دی
اون چیزی که من دیدم رسما نسل بعد پلتفرمینگه! میتونی تمام سطوح رو با مشت زدن بترکونی و سوراخ کنی و مسیر پلتفرمینگ خودتو بسازی!! حالا چجوری بالانسش میکنن نمیدونم ولی کلا خیلی ایده بلند پروازانه ایه....
دقیقا منم امروز یکی دوتا ویدیو دیدم ازش اصن فوق العاده بود و راحت میتونه از ماریو ادیسی جلو بزنه برام. الان برای من بعد متروید این مورد انتظار ترین بازی سوییچ هست.
یه نکته دیگه هم اینکه ظاهراً تمام لوازم جانبی سوییچ یک به دو هم میخوره یعنی همین پرو کنترلر هم قابل استفاده رو سوییچ ۲ هست که خبر خوبیه.
کسی چیزی از سایز بازی ها نگفته؟ ببینیم ۲۵۶ کافیه یا باید اضافه کنیم
 
آیا از این احمقانه تر هم میشه بازی فروخت؟

دقیقا منم امروز یکی دوتا ویدیو دیدم ازش اصن فوق العاده بود و راحت میتونه از ماریو ادیسی جلو بزنه برام. الان برای من بعد متروید این مورد انتظار ترین بازی سوییچ هست.
یه نکته دیگه هم اینکه ظاهراً تمام لوازم جانبی سوییچ یک به دو هم میخوره یعنی همین پرو کنترلر هم قابل استفاده رو سوییچ ۲ هست که خبر خوبیه.
کسی چیزی از سایز بازی ها نگفته؟ ببینیم ۲۵۶ کافیه یا باید اضافه کنیم
اینا اگر هدفشون واقعا 4K باشه با یکی یا دو بازی کامل پر میشه. مخصوصا اگر COD بگیری.:دی
 
آقا این نمایش گیم پلی دانکی کانگ رو لطفا برید نگاه کنید، بنظرم خیلی کمتر از چیزی که هست داره بهش توجه میشه:دی
اون چیزی که من دیدم رسما نسل بعد پلتفرمینگه! میتونی تمام سطوح رو با مشت زدن بترکونی و سوراخ کنی و مسیر پلتفرمینگ خودتو بسازی!! حالا چجوری بالانسش میکنن نمیدونم ولی کلا خیلی ایده بلند پروازانه ایه....

من حقیقتش هیچوقت گیم‌پلی بازیای نینتندو رو نمیبینم چون نمیشه کنسولشو خرید :D دیگه خودمو عذاب نمیدم.
 
Switch 2 Zelda upgrades have achievements, weird GPS voice assistant
ریلیز مجدد زلداهای سوییچ قبلی انگار اچیومنت دارن به نحوی...
ولی آخر نینتندو کوتاه نیومد در کل...
خیلی سختش بود برای بعضی از بازیهای قدیمیش یعنی تا گیم کیوب رترو اچیومنت اچیومنت ساخته میتونس استفاده کنه:دی
 
1743706761962.png

گویا پیش نمایش های منتشر شده از کنسول تو روز اول بسیار مثبته
ملت از عملکرد کنسول راضی اند
نظرات در مورد موس کان، یکمی ضد و نقیضه :دی بعضی ها خیلی از عملکردش، مخصوصا تو متروید پرایم 4 تعریف کردن. بعضی ها هم چندان حال نکردن باهاش

در مورد بازی ها هم باید بیشتر ببینم
ولی کلا همه جوره تا جایی که خوندم خیلی همه حال کردن
گل سرسبد این پیش نمایش ها بدون شک دانکی کونگ بوده که واقعا کف شون بریده موقع بازی کردن.

==============

بگذریم...
حس می کنم یه سری سوءتفاهم هست در مورد کل کنسول
طبیعتا اخبار مزخرف پخش کردن و هیت ورزیدن خیلی کار سختی نیست وقتی طرفت یکی مثل نینتندو باشه
البته طبیعتا وقتی هم اتفاقی نمی افته و نینتندو موفق میاد بیرون، فحش دادن به فن هاش کار دو برابر راحت تریه. عادت داریم :D تا حدی خنده دار هم هست. (اون پست مقایسه رد دد 2 و ماریو کارت اوجش بود :دی)

اینم خیلی تفاوت نداره
به مرور هم همه چیز خیلی روشن تر میشه

ولی خب من مورد به مورد یه چیزایی رو رفع و رجوع می کنم ببینیم چی شده و چی نشده

قیمت کنسول چقدره؟ به صرفه است؟

قیمت کنسول تو آمریکا 450 دلاره

اگه بخوایم مقایسه کنیم، این کنسول 50 دلار از ارزون ترین ورژن استیم دک (256 گیگ) گرون تره.
طبیعتا با احتساب صفحه نمایش بزرگ تر، داشتن داک مجهز به فن و دم و دستگاه جویکان ها، این 50 دلار افزایش قیمت چندان غیر منطقی نیست. (اطلاعات دقیق از سخت افزار و مشخصات فنی سوییچ 2 در دسترس نیست که بخوایم اون رو مقایسه کنیم و قیمت رو بسنجیم)

البته دو مورد رو در مورد استیم دک لحاظ کنید.
اول این که این دستگاه اساسا بازی فیزیکی نمیخوره و تماما مبتنی به استیم ـه که منبع اصلی جذابیت شه
و دوم این که خط عرضه استیم دک خیلی محدودتره و بیشتر دست والو ـه تا شرکت های ثانی. این نوع عرضه مستقیم به طبع رو قیمت اثر داره.

تو ژاپن دارن برای زبان های متفاوت رو کنسول از مشتری پول میگیرن؟

نه :))

این خیلی جالبه
تو ژاپن بنا به دلایل عجیب اقتصادی، نینتندو انگار میتونه کنسول رو خیلی ارزون تر بده و در اقدامی عجیب و غریب جای این که بگن "نه" و تو ژاپن هم کنسول رو هم قیمت بقیه جاهای دنیا بدن، تصمیم گرفتن یه سیاست احاطه محور تر اتخاذ کنند و دو تا ورژن ریجن لاک و ریجن آل بدن بیرون

اون ورژن ریجن لاک فقط زبون ژاپنی رو ساپورت می کنه و خیلی ارزون تره

ورژن ریجن آل، مشخصا ورژنیه که همه زبون ها رو ساپورت می کنه.
در حقیقت حتی اگه زبون تون هم خوب باشه بعیده ورژن ژاپنی سوییچ 2 خارج از ژاپن به دردتون بخوره، چون احتمالا استور اش خارج از ین ژاپن هیچ ارزی رو قبول نکنه.

بازی های سوییچ 2 واقعا 90 دلارند!

خیر!
سوییچ 2 تو آمریکا بازی هاش به صورت نرمال 70 دلاره که استاندارد این نسله با توجه به تورم و...
نکته ای که هست اینه که این بحث پیش اومده که بازی های فیزیکی گرون تر از بازی های دیجیتالی اند.

این قضیه تو آمریکا صادق نیست و msrp جهانی بازی ها همون نرخ 70 دلاره و اون عکسی که دیدید پخش شده مربوط به اروپا است. تو ژاپن هم مدت هاست که بازی های فیزیکی از دیجیتالی گرون تر اند

مسئله اینه که چندتا بازی هستند که قیمت 80 دلار دارند
این بازی ها:
  • The Legend of Zelda Tears of the Kingdom NS2 Edition
  • Kirby and the Forgotten Land NS2 Edition
  • Mario Party Jamboree NS2 Edition
  • و Mario Kart World اند.
سه تا بازی اول رو جلوتر تو بخش ارتقای بازی ها توضیح میدم
ولی ماریو کارت ورلد عملا بازی ایه که نینتندو مشابه Zelda: TotK روی سوییچ روی یه کالیبر بالاتر در نظر گرفته و 10 دلار گرون تر از بازی های استاندارد داره عرضه می کنه (که حتی با در نظر گرفتن وسعت بازی بازم منطقی نیست)
مشخص نیست بازی بعدی ای که نینتندو تو این کالیبر در نظر بگیره چیه. ولی از اون جا که پلتفرمر سه بعدی مطرح بعدی نینتندو که Donkey Kong Bananza باشه همون 70 دلار استاندارده، نمیشه خیلی قاعده ای تعیین کرد.

+ Mario Kart World به صورت باندل با نینتندو سوییچ 2 به صورت محدود تو قیمت 500 دلار عرضه میشه که قیمت بازی رو 50 دلار می کنه.

چت آنلاین تو نینتندو پولیه!؟!؟

این یکی جای دفاع نداره و بله
چت آنلاین نینتندو که به دکمه C Button وصله یکی از قابلیت های منحصر به سرویس آنلاین نینتندوئه

سرویس آنلاین نینتندو با اشتراک 20 دلار در سال اجازه دسترسی به موارد زیر رو میده
  • Cloud Save
  • Online Play
  • Game Chat
  • NES Classics
  • SNES Classics
  • Gameboy Classics
  • Nintendo Music App
  • Tetris 99 & F-Zero 99
  • Game Vouchers

از اون جا که چت آنلاین اساسا قابلیتیه که برای بازی های آنلاین ساخته شده، محدود به سرویس بودنش غیر عقلانی نیست. طبیعتا خیلی استفاده نداره همچین قابلیتی خارج از بازی های انلاین
و اگه اشتباه نکنم بازی های F2P حتی رو خود سوییچ هم آنلاین چت خودشون رو داشتند و بعیده احتیاج به سرویس گیم چت خود نینتندو و قابلیت های دوربین اش داشته باشند. اورآل هم خود سرویس آنلاین نینتندو تو سطح اول تقریبا هیچ قیمتی نداره (مخصوصا اگه با پلن خانواده برید که میذاره 8 نفر با 35 دلار یه سال اشتراک داشته باشند که میشه نفری تقریبا 4.4 دلار تو سال) و امتیازاتی که میده هر چند خیلی شگفت انگیز نیستند قطعا به این قیمت می ارزند

مخصوصا سیستم Game Voucher که میذاره با خرید یه بلیط 100 دلاری، دو تا بازی منتشر شده توسط خود نینتندو رو به صورت دیجیتالی بخرید
من خودم چند بار این جوری 20 دلار 20 دلار سیو کردم :دی (سر Zelda TotK که تونستم 30 دلار سیو کنم!)
البته احتمالا با افزایش قیمت ها تو نسل جدید، این بلیط ها هم بشن 120 دلار که اون 20 دلار سیو شدنه ثابت بمونه

ولی خلاصه تو استور نینتندو، بازی های نینتندو شاید هیچ وقت تخفیف نخورن، ولی اگه این اشتراک رو داشته باشید، عملا همیشه 10 دلار زیر قیمت اند :D

تو کارتریج های فیزیکی 90 دلاری سوییچ 2 بازی نیست!!!!؟؟؟

اینم نه!

یه خبری پخش شده که کارتریج های فیزیکی نینتندو سوییچ 2 بدون بازی اند و فقط میتونی باهاشون بازی رو از استور دانلود کنی
که رک بگم احمقانه است. تو همون دایرکت گفتن که کارتریج های قرمز سوییچ 2 سرعت انتقال داده شون بیشتره. اگه قرار بود توشون بازی نباشه که چرا باید سرعت انتقال دیتاشون بیشتر باشه
این جاست که میگم نینتندو تو خبررسانی قهوه ای کرده رفته و اینا به مرور زمان سوءتفاهم هاش رفع میشه :دی

مشابه سوییچ 1، Xbox Series X|S و PS5 یه سری بازی های فیزیکی هستند که وقتی کیس رو باز می کنید توش بازی نیستند.
حالا یا دیسک و کارتریج کل بازی رو شامل نمیشه و باید برای اجرا، یه بخشی رو از استور بگیری
یا کلا دیسک و کارتریج خالیه و باید بازی رو از استور بگیری
یا فقط تو جعبه بازی یه کد برای دانلوده

نینتندو برگشته گفته این خیلی پیچیده است و هر کی نمیخواد کامل بازی رو تو پکیج کنه رو به گزینه دوم محدود کرده.

یعنی شما اگه میخوای بازی ات تو کیس و جعبه تو فروشگاه ها باشه، دیگه نمیتونی فقط کد خالی باشه. باید بازی کارتریج داشته باشه و اون کارتریج حکم لایسنس بازی رو اجرا کنه
این باعث میشه دیگه بازی های فیزیکی ای که می خرید یه کد یه بار مصرف نداشته باشه. حتی اگه شما با اون کارتریج باید بازی رو کامل دانلود کنید، بازم میتونید بازی رو بفروشید و معاوضه کنید و اون ماهیت فیزیکی بودنش رو داره، ولی خب دیگه دیتا روش نیست.

همون جور که گفتم این شامل همه بازی ها نمیشه.
این کاملا بسته به انتخاب ناشر داره.
احتمالا خیلی از ناشرهای ثردپارتی به خاطر گرون بودن هزینه ساخت کارتریج ها، نخوان دیتای بازی رو روی کارتریج ها بریزن، یا شایدم به خاطر حجم خیلی بالای بازی و محدودیت 64 گیگی کارتریج های سوییچ 2، صرفا به کارتریج خالی اکتفا کنن. ولی خب خیلی ناشرها هم مثل خود نینتندو و CDPR و... بازی های فیزیکی رو کما فی السابق روی کارتریج دارن

دوباره هم بگم، عین این مورد روی سوییچ 1 بود و واقعا چیز جدیدی نیست. نینتندو از اول به ناشرها این آپشن رو برای عرضه فیزیکی بازی ها می داده. الان اتفاقا سخت گیرتر و یکپارچه تره این قضیه

کنسول DLSS و Raytracing نداره تو سال 2025 عزیز؟

هم انویدیا هم نینتندو تایید کردن که کنسول از Ray Tracing و DLSS پتشیبانی می کنه و RT Core و Tensor Core های مربوطه تو سخت افزار سوییچ 2 لحاظ شده
منتها عمق فنی این کار رو هنوز چیزی ازش نگفتن و از نمایش های فعلی واقعا نمیشه چیز خیلی مستندی پیدا کرد.

ولی خب تاییدیه اش فعلا هست.

برای ارتقاء بازی های سوییچ 1 به سوییچ 2 باید دوباره پول بدی!؟

اوه اوه اوه
توضیح این سخته
لعنت بهت نینتندو :Wallbash: این چه طرز ارتقاء بازی بود که تو لحاظ کردی آخه!!

همون جور که تو دایرکت گفتن شما سه نوع بازی رو روی سوییچ 2 بازی می کنید
  • بازی های خود سوییچ 2 (که رو سوییچ 1 قابل اجرا نیستند)
  • بازی های سوییچ 1 (که بکوارد کامپتیبل رو سوییچ 2 قابل اجرا اند)
  • بازی های ورژن سوییچ 2 (که روی سوییچ 1 بدون قابلیت های این ورژن قابل اجران)
مسئله ما دسته سوم این بازی هاست که میخوایم ببینیم چطوریه قضیه شون

قبل از هر چیز. یه موردی این جا خیلی گنگه. 95 درصد بازی های سوییچ 1 که تو دسته سوم نیستند و بکوارد کامپتیبل روی سوییچ 2 اجرا میشن هنوز معلوم نیست بای دیفالت موقع اجرا شدن بهتر اجرا میشن، پچ میگیرن یا نه، این مخصوصا در مورد بازی های تردپارتی خیلی اهمیت داره. چون بیشتر این برنامه هایی که جلوتر میگیم مختص بازی های خود نینتندو و برنامه های خود همون شرکته و بقیه کمپانی های ثردپارتی و حرکت هایی که میتونن بزنن خیلی مبهم تره و همین خیلی رو مخه. خیلی از بازی های خود نینتندو هم فعلا تکلیف شون معلوم نیست که دقیقا چی به چیه. حداقل میدونیم رو سوییچ 2 درست اجرا میشن ولی از ارتقاء و اینا واقعا خبر نداریم

ارتقاء بازی ها از سوییچ 1 به سوییچ 2 در حقیقت در سه دسته قرار میگیرند (می فهمید وقتی میگم بیخودی پیچیده است یعنی چی؟ :دی همین الان از یه دسته دوباره سه تا دسته دیگه فورک خورد :دی)
  • دسته اول: بازی هایی که با یه آپدیت و پچ ساده به صورت مجانی روی سوییچ 2، رزولوشن و فریم ریت بهتر دریافت می کنن: نمونه های این دسته شامل Super Mario Odyssey و ARMS و ... میشه، نینتندو یه لیست 10 15 تایی از بازی های این شکلی رو داده بود بیرون الان به یاد ندارم دیگه چیا توش بود
  • دسته دوم: بازی هایی که علی رغم آپدیت رو نحوه اجرا و کیفیت بصری بازی، یه سری ویژگی های جدید مختص سوییچ 2 دریافت می کنند. مشابه قابلیت های Zelda Notes تو جفت زلداهای سوییچ، یا مودهای گرافیکی مختلف برای Metroid Prime 4 و حالت کنترل جدیدش با موس. این دسته از بازی ها رو باید 10 دلار بدید تا به نسخه نینتندو سوییچ 2 ارتقا بدید. این بازی ها با تمام ویژگی های جدید و ده دلار قیمت بیشتر به صورت فیزیکی دوباره برای خرید روی سوییچ 2 در دسترس هستند.
  • دسته سوم: اینا بازی هایی اند که علی رغم ارتقاء جلوه های بصری و رزولوشن و فریم ریت، جدا از قابلیت های جدید، محتواهای انحصاری جدید هم دارن و عملا یه DLC هم سوار بازی شده همراه با ارتقاشون به نسخه نینتندو سوییچ 2. نمونه های این دسته الان Mario Paty Jamboree و Kirby and the Forgotten Land اند. این بازی ها برای ارتقا احتیاج به یک بسته 20 دلاری دارند که هم خود ارتقاء و هم محتوای اضافه رو توجیه کنه.

حالا میدونید نکته وحشتناک این قضیه کجاست؟
این بازی هایی که گفتم طبیعتا هیچ وقت کاهش قیمت نخوردن. داریم در مورد نینتندو صحبت می کنیم :دی لذا با این آپگرید پک دوباره قیمت شون تصاعدی رفته بالا
برای همینه که سه تا از بازی هایی که الان 80 دلارند، همین بازی های ارتقا یافته اند. دو تاشون که از دسته سوم اند و به خاطر محتوای اضافه یهو 80 دلار شدند.
اون یکی هم Zelda TotK ـه که با این که آپگرید پک اش 10 دلاره ولی چون خود بازی از همون اول 70 دلار بوده یهو اینم شده 80 دلار.
از اون طرف خود بازی های سوییچ که تو دسته دوم اند الان دوباره 70 دلارند. که اصن مغز آدم سوت می کشه چطور همچین سیاست قیمت گذاری ای به ذهن نینتندو رسیده :Wallbash: و نخواستن از خر شیطون کوتاه بیان که ده دلار زیر قیمت همه بازی های انحصاری سوییچ بکشن که همه چیز با عقل جور دربیاد. ~X(

ولی خب کیا ایها حال وضعیت ارتقاء بازی های سوییچ 1 به سوییچ 2 یه همچین وضعیت قاراشمیش ـیه و به نظرم بزرگترین موردیه که نینتندو واقعا باید یه تجدید نظر کلی کنه رو سیاست هاش.

=====================

این همه نوشتم که بدونید وضعیت چجوریه

اورآل کنسول خیلی قابلیت خوب و خفن داره که یه پست دیگه احتیاج داره بهشون بپردازم. این صرفا یه FAQ در مورد سوءتفاهمات بود. :D
من که کلا دستم تنگه و عمرا بتونم موقع لانچ بخرم ولی خب از اون جا که لایبرری خیلی کت و کلفتی رو همین سوییچ 1 دارم، کوچ کردن به سوییچ 2 برام خیلی منطقیه و سر وقت میخرمش
 
من بعد از چند بار دیدن تریلرها نظرم اینه که خفن ترین بازی دایرکت دانکی کانگ بود بعدش ماریو کارت . فقط تنها نکته به شدت ناراحت کننده درباره DK اینه که متاسفانه David Wise افسانه ای آهنگ ساز بازی نیست و ضد حال بدتر از این نمیشد چون کلا یکی از دلایل خاطره انگیز بودن DK ها موزیک محشر David Wise ـه .
پ.ن : این وسط 007 جدید هم رفت تو حاشیه انگار
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or