نمایشگاه/رویداد Nintendo Direct | دایرکت نینتندو سوییچ 2 | 13 فروردین | 16:30

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
139379

Nintendo Direct Center | نینتندو دایرکت سنتر
تاپیک خبری پیرامون پوشش اخبار و معرّفی های برنامه نینتندو دایرکت

نینتندو دایرکت برنامه های ضبط شده نینتندو برای ارائه اطّلاعات پیرامون برنامه های شرکت در ماه های آتی و معرّفی و تبلیغ بازی های آینده دستگاه های این کمپانی است که در تاریخ های مشخّصی در شبکه های آنلاین استریم و پخش می شوند
این مجموعه برنامه از اکتبر سال 2011 میلادی به دست ساتورو ایواتا، مدیر کل وقت نینتندو در آن زمان، کلید خورد و تا به اکنون ادامه دارد.
برنامه های دایرکت نینتندو به 4 دسته تقسیم می شوند:
  • دایرکت های عادی: از 25 تا 50 دقیقه طول می کشند و عموماً تمرکز بر بازی ها، نرم افزار و سخت افزار و برنامه های آتی کمپانی نینتندو و شرکای ترد پارتی دارد. به طور طبیعی نینتندو هر ربع سال یک دایرکت عادی برگزار می کند
  • مینی دایرکت: از لحاظ محتوا، مشابه دایرکت های معمولی است، با این تفاوت که طول مدت آن به شدّت کوتاه تر است و از 5 تا 15 دقیقه متغیّر است.
  • دایرکت های مخصوص: این مدل دایرکت ها عموماً مختص به تنها یک بازی می شود و اطّلاعات جزئی و کلّی این بازی را به اشتراک قرار می دهد. Fire Emblem, Super Smash Bros, Pokemon از نمونه بازی هایی هستند که طی این سال ها، دایرکت مختص به خود را دریافت کرده اند.
  • نیندی دایرکت: دایرکت های مختص به عناوین مستقل که اسامی شان با توجه به سه ریجن پخش آن کمی متفاوت است. هدف این دایرکت ها، پوشش عناوین مستقل در انتظاری هستند که برای سیستم های نینتندو منتشر می شوند و در میان دایرکت های معمولی نمی توان قرارشان داد. طول این دایرکت ها عموماً 20 دقیقه است.
این تاپیک به قصد پوشش خبری موارد معرّفی شده در دایرکت ها، اعلام زمان پخش هر کدام، پوشش شایعات و بحث و صحبت پیرامون اخبار آن ایجاد شده.

Direct Template 02.jpg

قسمت جدید برای چهارشنبه 13 فروردین، ساعت 16:30 عصر تایید شده

برای مشاهده دایرکت های نینتندو در زمان پخش از لینک های زیر می توانید استفاده کنید

Twitch | YouTube
 
آخرین ویرایش:
مورتال کامبت رو چطور ساپورت کرد روی سوئیچ :D اینجا هم کم بیاره همونکارو می کنن! همچین میگی سوئیچ 2 نمی تونه که انگار S داره رزولوشن و فریم ثابت می ده در تمام عناوین! یادمون نرفته رکورد 540 رو همین S زد :D بعد به این مورد توجه کن که کنسول ایکس باکس سری X نمی تونه چه به لحاظ فروش و محبوبیت با سوئیچ رقابت کنه چه برسه به S، به همین خاطر هم توسعه دهنده ها با همه مشکلات پورت, ممکنه بیخیال توسعه بازی روی S بشن ولی بیخیال ریلیز عناوینشون روی NS2 نمی شن. Assassin's Creed Shadows هم از این قائده مستثنی نیست
من متخصص نرم افزار نیستم البته ولی فکر میکنم سویچ ۲ مثلا توی جزییات گرافیکی ممکنه کم بیاره ولی به واسطع DLSS احتمالا تصاویر شارپ تری در مقایسه با کنسولای دیگه ارائه بده و احتمالا توش کمتر رزولیشن داینامیک ببینیم
 
کسی که محصولات نینتندو رو میخره نه براش خروجی مهم هست نه گرافیک. فقط براش یه چیز مهم هست خود نینتندو. تجربه ای که نینتندو براش میسازه. زلدا و ماریو و کربی و دانکی کانگ براش مهم هست. کلا تو دنیای خودش نینتندو سیر میکنه. سوئیچ تکمیل وی یو هست که با وی ترکیب شده و نینتندو دیگه به اون محصول اصلی خودش رسیده دیگه هم لازم نیست کاری کنه مگه اینکه ۷ و ۸ سال دیگه یه سوئیچ دیگه با قدرت بیشتر بده. از الان ملت ریختن واسه خرید سوئیچ۲ و به قیمت بازی ها کاری ندارن چون این تجربه حتی سونی هم نمیتونه بهشون بده
 
آخرین ویرایش:
من متخصص نرم افزار نیستم البته ولی فکر میکنم سویچ ۲ مثلا توی جزییات گرافیکی ممکنه کم بیاره ولی به واسطع DLSS احتمالا تصاویر شارپ تری در مقایسه با کنسولای دیگه ارائه بده و احتمالا توش کمتر رزولیشن داینامیک ببینیم
همین الان در مقایسه با سری S این امر مشهوده و بهش در پست صفحه قبل اشاره کردم
من منتظرم هندهلد مایکروسافت که ایسوس براش زده! بیاد تا با پاپ کورن بیام توی تاپیک :D این مقایسه ها رو باید با هم خانواده خودش انجام داد
 
  • Like
Reactions: SMM9 and Ffmmdreza
همین الان در مقایسه با سری S این امر مشهوده و بهش در پست صفحه قبل اشاره کردم
من منتظرم هندهلد مایکروسافت که ایسوس براش زده! بیاد تا با پاپ کورن بیام توی تاپیک :D این مقایسه ها رو باید با هم خانواده خودش انجام داد
به نظر من اون هندهلد ثرد پارتی به یک Laughing Stock واقعی تبدیل میشه.
چون اولا اینا مجبورن برای سازگاری بازیا هم شده برن سراغ X86 اینجوری هم مصرف باطری کنسولشون فضایی میشه هم توی خنک کنندگی به دردسر میخورن هم افت پرفورمنس توی کارشون محتمل تره هم طراحی کنسولشون مثل‌ اکثر پیسی هندهلد ها بزرگ و زشت میشه.

همین سویچ با وجود Arm بودن بازم آپشن مشابه توربو رو برای دولوپر ها گذاشته که باعث میشه در عوض پرفورمنس بهتر باطری کنسول کم بشه دیگه اوضاع x86 ها قطعا خیلی بدتر خواهد بود.
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou
چیزی که سوییچ رو به موفقیت میرسونه سخت افزار نیست و قطعا بازیایی هست که به شدت سرگرم کننده و گیم پلی محورن.
نینتندو از زمان wii u فهمید که نمیخواد توی زمین مایکروسافت و سونی بازی کنه و کلا لیگش رو عوض کرد و به شدت هم موفق شد.

الان یه نفر سوییچ ۲ میخره و حداقل تا ۶ ۷ سال ساپورت نرم افزاری و بازی دریافت میکنه و خیالش از این بابت راحته.کنسولش رو میتونه همراهش همه جا ببره و هرجا هم لازم بود به نمایشگر وصل کنه و ...

راجع به pc handheld هم باید بگم که به هیچ عنوان حریف نینتندو نمیشه. اون صرفا یه بخش خیلی کوچیکی از بازار رو شامل میشه برای یه سری مخاطب خاص که میخوان لایبرری استیم رو همراه رو به صورت قابل حمل داشته باشن.
استفاده از ویندوز روی هندهلد واقعا زجرآوره و مایکروسافت با این همه پول نمیدونم چرا نمیتونه یه نسخه ویندوز مختص گیم بسازه...
Steamos مقداری بهتره توی این قضیه.
 
نینتندو از زمان wii u فهمید که نمیخواد توی زمین مایکروسافت و سونی بازی کنه
از زمان WiiU نبود خیلی قبل از با Nintendo 64 عزلت نشینی خو‌دشو شروع کرد و کلی بازی ثرد پارتی بخاطر محدودیت کارتریج هرگز روی این دستگاه عرضه نشدند
حتی Gamecube هم که سخت افزار خوبی داشت نسبت به PS2، دقیقا همون مشکل Nintendo 64 رو به صورت کمتر داشت: دیسک با فضای کمتر نسبت به رقبا.
سیاست نینتندو منطقی باشیم خرج و ریسک کم در ازای سود زیاد هست فقطم عرضه و فروش بازیهای فرست پارتی خودش براش مهمه.
WiiU که اصلا در برابر کنسولای نسل هشت قدرتی نداشت بخواد در زمینشون بازی کنه کنسول نسل هفت رو عرضه کرده بود جلوی PS4/Xbox One و طبیعی بود شکست بخوره البته همونم زلدا BotW رو زودتر عرضه میکرد شاید داستانش عوض میشد.
الانم سوییچ دلیل موفقیتش بیشتر همین قابل حمل بودنش هست برای کنسول قابل حمل سخت افزار خوبی داره.
 
IJustine که بیشتر به خاطر ویدیوهای مربوط به محصولات اپل شناخته میشه و BeatemUps که از یوتیوبرای معروف نینتندو هست هردوتا به اینکه صفحه سویچ ۲ واقعا خوبه اشاره کردن
روشنایی زیاد، تفکیک رنگ خوب، شارپ بودن تصویر توجه شونو بیشتر جلب کرده بود
این باز سراغ چیپ ترین صفحه نمایش ممکن نرفتن و واقعا توی همون‌ ips ها یه چیز حق پیدا کردن
 
تجربه چندین سالم از محصولات نینتندو و استفاده از همه کنسول های نینندو غیر از گیم کیوب
به طور قطع میگم گرافیک بازی ها روی سوئیچ 2 در حد ps4 حتی کمتر از ps4 هست و همیشه باید از نظر گرافیکی انتظاراتمون کم باشه
 
داش ۵ سال بعد از سری اس اومده!!!!
داداش این کنسول دستیه ها بر مبنای ارم که با باتری کار می کنه
بگذریم که نینتندو همیشه یکی دو نسلیم عقب بوده
با این اصلا امکان نداره به موقعیت سوییچ یک برسه این کنسول محال ممکنه هست مگر تغییر اساسی در سیستم هاش بده که بعیده
قبلا اینجا شکست ویتا با wiiu پیشبینی کرده بودم سوییچ 2 شکست نمی خوره اما با این فرمون دیگه خواب بالای 100 میلیون فروش ببینه البته شرایط هم دیگه مشابه سال 2017 براش مساعد نیست و حالا رقیب کم نداره تازه اگر سونی با ماکروسافت هم نیان وسط رقابت
 
  • Like
Reactions: Love Console
بنظرم بازی های خیلی بیشتری قراره 80تا 90 دلار باشند
1000002672.jpg
اصلا با ستون راست کار ندارم

حالا زلدا هارو می گیم پرفورمنس خیلس بهتر شده و حقشونه...(که نیست)


ولی عملا متروید رو یکی بخواد دی وان بخره عملا همون 80 دلار رو باید بده!

حالا اوایل نسل هست...از نیمه دوم عمر سوییچ قطعا ممکن باز فرست پارتی هاشم پرفورمنس خوبی نداشته باشن...ولی جدا از اینکه 80-90 دلار قیمت خواهد زد... برای کنسول نسل بعدش صرف اینکه فریم انلاک کنه...قیمت همینارو می کنه 90-100 دلار

تهش لطف‌ کنه یه چپتر به هر کدومش اضافه کنه می شه 100-110 دلار:دی
.
.
‌.
سیاست ریمستر یا ریمیک رو من مخالفتی باهاش ندارم خیلی هم خوب هست..‌. ولی وقتی بازی اولیه رو کنسولت پرفورمنس پرفکتی نداشته و به قیمت فول پرایس می فروشی... زشته برا اینکه یکی صرفا با وضوح بیشتر و انلاک کردن فریم یه پول دیگه بگیری...

اگرم ماریو اودیسی یا یک سری دیگه اپدیت رایگان داره...نباید به لطف نینتندو بزاریم...چون قطعا قرار نیست بازی اون ارتقا زلدا رو داشته باشه...(بیشتر مثل قابلیت بکوارد معمولی xbox می شه که صرفا یه بهبودی می داد...تازه اگه بهبود بدن...نینتندو کار مفت نمی کنه:دی)

در نهایت نوش جون نینتندو...
من از اول نسل 9 گفتم...هیچ شرکت دوستدار مخاطبی وجود نداره... مسیر بازار رو کسی مشخص می کنه که سهم بزرگ تری از بازار داره...
چه رفتار های سونی چه نینتندو از همین بخششون میاد...قطعا مایکی هم قدرت بگیره همین رفتار رو خواهد کرد!

حالا نگفتم نوش جونش چون بازار رو داره:دی
صرف اینکه خلاقیت و مفهوم ویدیو گیم بخشی از فلسفه این کمپانی هست...و اجازه می ده استدیو هاش تو سکوت با زمان بی نهایت بازی خوب رو تکمیل کنند... واقعا ارزشمند هست...

هیچ کمپانی مثل نینتندو دید ویدیو گیمی نداره...شما فکر کنید یه ناشری حدود ده سال برای یه بازی که سیستم سلر هم نیست به توسعه دهنده وقت بده...قطعا نمی دن...چون اون دید ویدیو گیمی رو ندارند...ولی نینتندو می دونه ویدیوگیم صنعت موسیقی یا سینما نیست که بشه برداشت سریع ازش داشت...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or