Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

گزینه های ساخت کرکتر دو برابر شده (قبلا 130 تا اپشن بود الان 260 تا اپشن) یـ رندومایزر خیلی جالب هم واسش تعبیه کردن که تا حالا مثلش رو من جاییی ندیدم . در این حد که میشه صورتمون رو شبیه Faction های مختلف داخل بازی کاستومایز کرد .

Photo Mode رو کاملا زدن از نو طراحی کردن و کلی اپشن جدید بهش اضافه کردن
سیستم کاستومایز کردن ماشین که تو اپدیت قبلی به صورت محدود معرفی کرده بودن رو گسترش دادن و الان میشه بیشتر ماشینا رو به صورت آنی کاستومایز ظاهری کرد . در ضمن یـ قابلیت جدید هم اضافه کردن که میشه Paint job هر ماشینی که تو خیابون میبینم رو واسه ماشین خودمون کپی کنیم . این قابلیت رو تعقیب و گریز پلیس هم تاثیر داره و باعث میشه ستاره های پلیس خاموش بشن
جانی سیلورهند بعضی موقع کنار دستمون تو ماشین ظاهر میشه و در مود رانندگیمون نظر میده

Cyberpunk-2077_2024_12-10-24_003-768x432.jpg

Cyberpunk-2077_2024_12-10-24_009-768x432.jpg Cyberpunk-2077_2024_12-10-24_008-768x432.jpg Cyberpunk-2077_2024_12-10-24_007-768x432.jpg Cyberpunk-2077_2024_12-10-24_006-768x432.jpg Cyberpunk-2077_2024_12-10-24_005-768x432.jpg Cyberpunk-2077_2024_12-10-24_004-768x432.jpg Cyberpunk-2077_2024_12-10-24_002-768x432.jpg Cyberpunk-2077_2024_12-10-24_001-1920x1080.jpg

Update 2.2 is live!
 
تنها مرحله فرعی بازی که خیلی تاثیر گذار بود مرحله جاشوا بود.پشمام ریخته بودمخصوصا اخرای مرحله که با دستای خودت به صلیب میزنیش...مو به تن ادم سیخ میشد با اون موسیقی محشر پس زمینش
 
  • Like
Reactions: prop
❇️ آپدیت Cyberpunk 2077 Update 2.20

🔒 Protection : Steam

💢 Size : 1.49GB

🔸جزئیات آپدیت
🔻ماموریت‌ ها و دنیای بازی:
▫️اون ماموریت‌ هایی که باید یه مدت صبر کنی، حالا نمیشه با جلو بردن زمان بازی، سریع ردشون کنی. باید بازی رو ادامه بدی تا مرحله‌ ی بعدی شروع بشه.
▫️تو ماموریت "Cyberpsycho Sighting"، مشکل پیدا نشدن قطعه رو تو جسد سایبر سایکو حل کردیم.
▫️تو ماموریت "Dream On"، ماشین تیم کمک حالا تو حالت مخفی بهتر پنهون میشه.
▫️تو ماموریت "Heroes"، حتی اگه ماموریت تموم شده باشه، دیگه تو دفترچه علامت "نا تمام" نمیخوره. اون بخش‌ های اختیاری صحبت با پدرو و والنتینوس هم درست شدن.

🔻بخش‌ های مخصوص Phantom Liberty:
▫️تو ماموریت "Balls to the Wall"، مشکل عبور نکردن از آسانسور و صحبت با یوری رو به خاطر یه دیوار نامرئی حل کردیم.
▫️تو ماموریت "Firestarter"، دیگه سفر سریع بعد از سیو کردن بازی قفل نمیشه.
▫️تو ماموریت" Waiting for Dodger"، حالا که بیل و چارلز آزاد شدن، بیشتر حواسشون به رانندگیشون هست. دیگه از روی دست‌ نشوند‌ه‌ های داجر رد نمیشن، که از درگیری‌ های بی‌ خود جلوگیری بشه.
▫️تو ماموریت "Hi Ho Silver Lining"، حالا میتونی بری بخش VIP کلوپ، حتی اگه کارت کلید نداشتی.
▫️تو ماموریت "I've Seen That Face Before"، در گاراژ که راه رو میبست، باز میشه.
▫️تو ماموریت "Run This Town"، آسانسور کلوپ درست شد و میتونی با آقای هندز ملاقات کنی.
▫️تو ماموریت "Somewhat Damaged"، گزینه قطع کردن سیم‌ ها از شبکه عصبی اضافه شده.
▫️تو ماموریت "The Killing Moon"، دیگه دیواری جلوی بردن سانگ‌ برد به شاتل رو نمیگیره.

🔻گیم پلی:
▫️انیمیشن پایان‌ دهنده کاتانا درست شد و خوب دشمن رو سر می‌ بره.
▫️هک‌ های سریع "Iconic Synapse Burnout" و "Iconic System Collapse" حالا با بافر کاهش هزینه RAM درست کار میکنن.
▫️آیکون‌ های صفحه روی چهره حالا موقع رانندگی دیده میشن.
▫️مشکل فعال موندن شتاب دهنده Synaptic حل شد.
▫️دیگه بوق ماشین موقع عوض کردن اسلحه با دسته بازی به صدا در نمیاد.
▫️مشکل از کار افتادن NCPD بعد از تیراندازی V بین Voodoo Boys و Trauma Team حل شد.

🔻بقیه مشکلات:
▫️صدای برنامه‌ های تلویزیونی درست شد.
▫️سCrystalCoat حالا بعد از سوار شدن به ماشین درست کار میکنه.
▫️به درخواست شما، امتیازهای بالای Trauma Drama رو پایین آوردیم.
▫️حرکت لب V تو صحنه‌ های مختلف، از جمله پایان‌ ها، درست شد.
▫️مشکل قطع شدن صداگذاری موقع اعلامیه ایستگاه درست شد.
▫️سایه‌ های V تو حالت عکس درست شد.

🔻فقط برای کامپیوتر:
▫️حالا میتونید W و S رو تو بخش وسیله نقلیه به دکمه های دیگه تغییر بدید.
▫️سیستم چند رشته ای رو بهینه کردیم تا عملکرد رو تو CPU های Intel Arrow Lake بهبود بده.
▫️اثر های بیشتر Razer Chroma رو برای بعضی قسمت‌ های Phantom Liberty و صحنه‌ های عاشقانه اضافه کردیم.

🔹ده تا از ماشینایی که بیشتر تو خیابونای نایت سیتی درخواستشون شده بود، حالا تو Autofixer موجودن و میتونید بخریدشون:
▫️Mizutani Shion MZ1
▫️Mizutani Shion Targa MZT
▫️Thorton Galena GA32t
▫️Thorton Colby CST40
▫️Archer Quartz EC-L r275
▫️Quadra Type-66 640 TS
▫️Quadra Type-66 680 TS
▫️Mahir Supron FS3-T
▫️Villefort Deleon V410-S Coupe (Phantom Liberty only)
▫️Mizutani Hozuki MH2 (Phantom Liberty only)

🔻 یه عالمه گزینه جدید واسه شخصی‌ سازی شخصیت اضافه کردیم:
▫️32 رنگ چشم
▫️18 مدل آرایش لب
▫️17 رنگ لاک ناخن
▫️10 مدل آرایش گونه
▫️16 مدل آرایش چشم
▫️4 مدل جای زخم صورت
▫️5 مدل ابرو
▫️4 مدل خالکوبی صورت
▫️2 مدل خالکوبی بدن
▫️8 مدل سایبرور آرایشی واسه صورت

📌 و همین طور کلی آپشن به حالت عکس اضافه شده
 
یه ماموریت مخفی اضافه شده به بازی به نام Balatro. برگرفته از یه بازی روگ لایک به همین نام که شبیه پوکر هست.
زیاد توضیح نمیدم که اسپویل نشه.
آقای Radek Grabowski از مدیران بخش جهانی سی دی پراجکت، در این مورد توضیحاتی داده و گفته:
"چند وقت پیش از تیم طراحی ماموریت ها پرسیدم که آیا کارت های سایبر پانک 2077 را در Balatro دوست داشتید؟ چطوره که ما هم کارت های Balatro را در سایبر پانک 2077 داشته باشیم. با تشکر از Maria Mazur، طراح با استعداد، الان ماموریت Balatro را در آپدیت 2.2 میبینیم. آفرین ماریا!"

Balatro.jpg
 
تریلر نسخه Ultimate بعد از آخرین پچ

View attachment 359633

نمیدونم چرا انگار یه ماه پیش هم این تریلر رو دیدم.. :-?

تریلر جالب و متفاوتی بود. و این قطعه موزیک زیبا هم واقعا حقش بود بالاخره رو یه تریلر حضور دلشته باشه باتوجه به اینکه به کرات از رادیوی بازی میشنویمش..
ایراد چشمگیر و غیرقابل بخشش تریلر اما, عدم حضور یگانه بانو Judy بود. x-(
 
دل کندن از نایت سیتی خیلی سخته.
من ثانیه به ثانیه از بازی لذت بردم. فانتوم لیبرتی یکی از بهترین تجربه‌هام بود و چقدر انتخاب دوربین اول شخص برای این بازی عاقلانه بود.

سایبرپانک واقعا هنوزم بازم جای کار داره که تکمیل بشه. گروه‌های خلافکار مختلف تو سطح شهر خیلی خوب طراحی شدن و داستان جالبی دارند ولی بازم احساس میککم تعامل باهاشون کم هست. کل شهر نایت سیتی طراحی بی نظیری داره که نمونه اش وجود نداره. قدم زدن تو سطح شهر و دیدن ساختمون ها واقعا حس عجیب غریبی میده. ایکاش یه کمی بیشتر محیط این شهر داینامیک بود و تعامل بیشتری میشد با npc ها داشت.
شنیدن صدای تبلیغات و تلویزیون تو سطح شهر حس خیلی جالبی داره و هنوزم صداش تو سرم هست که میگه "نیییکووووولای"
اگه به فرض پویایی نایت سیتی مثل rdr2 بود. طوری که npc ها صحبت میکردن مرتبا و این دیالوگ ها با وقایع داخل بازی پیش میرفت و حتی ایونت های رندوم هم تو سطح شهر اتفاق میوفتاد فوق العاده میشد.

سایبرپانک ۲ میتونه با روندی که فانتوم لیبرتی پیش گرفت واقعا یه تحول بزرگی رو ایجاد کنه. همین الانش تو سبک شوتر از لحاظ سیستم مبارزه درجه یک هست و دست پلیر اونقدر باز هست که میتونه با بیلدهای مختلفی پیش بره و نتیجه بگیره.

هنوزم صحنه های شوکه کننده سایبرپانک تو ذهنم مونده و جوری هستند که بهش فکر میکنید.

یکی از پایان های جدیدی که با فانتوم لیبرتی بهش اضافه شد واقعا حرف نداشت، شاید غم انگیز باشه ولی جوری که بهش پرداخته شد شما دقیقا میفهمید حس درونی V چی هست.

این بازی DLC دوم رو کم داره. از اینکه CDPR رفته سراغ ویچر ۴ خبر جالبی برای من نیست اصلا و امیدوارم که فقط پروژه ویچر ۴ زود تموم شه بره که بعید میدونم احتمالا ۲۰۲۶ به بعد تازه مشخص میشه ویچر ۴ کی میاد ☹️

سایبرپانک یه بازی غم‌انگیزی هست بنظرم. داستان تلخی داره، اتفاق های تلخ زیادی هم داخل داستان میوفته و همین داستان های تلخ اون چهره پلید و لایه تاریک نایت سیتی رو رونمایی میکنه.
اون حس تنهایی، اون حس انزوا تو اون شلوغی رو بازی به خوبی منتقل میکنه و از این نظر واقعا جایگاه سایبرپانک خیلی خاص هست که در اخر با اون اهنگ never fade away شکل نهایی رو بسته به پایانی که انتخاب میکنید میگیره.
 
هرچی بیشتر بازی می‌کنم، لذتش هم بیشتر می‌شه و بعید نیست در نهایت بره توی لیست بهترین بازی‌های این نسل من. :دی از مأموریت‌های جالب و شخصیت‌های جذاب تا گان‌پلی که خیلی بهتر از انتظاراتم هست.
چقدر هم صداپیشگی خانم V خوبه! در مورد آقاشون اطلاعی ندارم، ولی این یکی خیلی عالیه و آدم واقعاً کیف می‌کنه. با اینکه بازی به شدت با دوربین اول شخص همخونی داره و بعیده توی سوم شخص می‌تونست انقدر خوب عمل کنه، ولی بعضی وقت‌ها غصه می‌خورم که نمی‌تونم V جان رو بیشتر ببینم و فقط توی آینه و عکاسی و اینا سر و کله‌ش پیدا می‌شه. :دی

b77024_24Cyberpunk-2077-20241224144637.jpg


دو تا سوال:
۱. این بخش مربوط به Phantom Liberty به شکل واضحی وارد بازی می‌شه؟ یعنی من که دارم از اول بازی رو همراه DLC جلو می‌رم، حتماً یه جایی بهش می‌رسم یا ممکنه از دستش بدم و بعداً مجبور بشم دوباره از یه فایل ذخیره شروع کنم و دنبالش بگردم؟ کلاً نگرانی بابت از دست دادنش داشته باشم یا نه؟ :دی
۲. بعضی از مأموریت‌ها هستن که توی بخش پایانی یا جاهای مهم، حق انتخاب وجود داره و ممکنه یکی از گزینه‌ها نیاز به امتیاز بالا توی فلان بخش داشته باشه. این بخش‌ها ممکنه تفاوت خیلی عظیمی توی بازی ایجاد کنن یا زیاد سخت نگیرم؟ احتمالاً بعضی جاها مهم‌تر باشن و بعضی جاها نه، ولی به طور میانگین چقدر مهمه که اون گزینه خاص رو بزنیم؟
مثلاً مأموریت Delamain که آخرش می‌رسیدیم به اتاق نهایی، یه گزینه داشت که Intelligence باید ۱۵ بود. دفعه اول رسیدم اونجا و دیدم برای من ۱۰ هست و ولش کردم و از بخش قبلی لود کردم تا بعداً برم سراغش. از اونجایی که آلزایمر دارم، وقتی Intelligence به ۱۳ رسید فکر کردم می‌شه اون انتخاب رو انجام داد و دوباره کل اون بخش رو بازی کردم و رسیدم به آخرش و دیدم ۱۵ بوده! :| باز از قبلش لود کردم و چند ساعت بعد که امتیاز لازم رو داشتم رفتم و بالاخره تمومش کردم. :دی
می‌خوام ببینم این جور وقت‌ها ارزش داره که یه مأموریت رو موقتاً کنار بذارم و وقتی اون امتیاز به نقطه موردنظر رسید برگردم؟
 
هرچی بیشتر بازی می‌کنم، لذتش هم بیشتر می‌شه و بعید نیست در نهایت بره توی لیست بهترین بازی‌های این نسل من. :دی از مأموریت‌های جالب و شخصیت‌های جذاب تا گان‌پلی که خیلی بهتر از انتظاراتم هست.
چقدر هم صداپیشگی خانم V خوبه! در مورد آقاشون اطلاعی ندارم، ولی این یکی خیلی عالیه و آدم واقعاً کیف می‌کنه. با اینکه بازی به شدت با دوربین اول شخص همخونی داره و بعیده توی سوم شخص می‌تونست انقدر خوب عمل کنه، ولی بعضی وقت‌ها غصه می‌خورم که نمی‌تونم V جان رو بیشتر ببینم و فقط توی آینه و عکاسی و اینا سر و کله‌ش پیدا می‌شه. :دی

b77024_24Cyberpunk-2077-20241224144637.jpg


دو تا سوال:
۱. این بخش مربوط به Phantom Liberty به شکل واضحی وارد بازی می‌شه؟ یعنی من که دارم از اول بازی رو همراه DLC جلو می‌رم، حتماً یه جایی بهش می‌رسم یا ممکنه از دستش بدم و بعداً مجبور بشم دوباره از یه فایل ذخیره شروع کنم و دنبالش بگردم؟ کلاً نگرانی بابت از دست دادنش داشته باشم یا نه؟ :دی
۲. بعضی از مأموریت‌ها هستن که توی بخش پایانی یا جاهای مهم، حق انتخاب وجود داره و ممکنه یکی از گزینه‌ها نیاز به امتیاز بالا توی فلان بخش داشته باشه. این بخش‌ها ممکنه تفاوت خیلی عظیمی توی بازی ایجاد کنن یا زیاد سخت نگیرم؟ احتمالاً بعضی جاها مهم‌تر باشن و بعضی جاها نه، ولی به طور میانگین چقدر مهمه که اون گزینه خاص رو بزنیم؟
مثلاً مأموریت Delamain که آخرش می‌رسیدیم به اتاق نهایی، یه گزینه داشت که Intelligence باید ۱۵ بود. دفعه اول رسیدم اونجا و دیدم برای من ۱۰ هست و ولش کردم و از بخش قبلی لود کردم تا بعداً برم سراغش. از اونجایی که آلزایمر دارم، وقتی Intelligence به ۱۳ رسید فکر کردم می‌شه اون انتخاب رو انجام داد و دوباره کل اون بخش رو بازی کردم و رسیدم به آخرش و دیدم ۱۵ بوده! :| باز از قبلش لود کردم و چند ساعت بعد که امتیاز لازم رو داشتم رفتم و بالاخره تمومش کردم. :دی
می‌خوام ببینم این جور وقت‌ها ارزش داره که یه مأموریت رو موقتاً کنار بذارم و وقتی اون امتیاز به نقطه موردنظر رسید برگردم؟
یه نکته بگم که صداپیشگی مرد در بازی عالیه و هیچ کم و کسری ندازه :D
1- ببین در لیست مأموریت های اصلی داخل منو زیر اونایی که منتهی میشن به فنتوم لیبرتی لوگوش هست. کلا نمیشه از دستش داد مگر اینکه خودت بخوای اسکیپش کنی. که اصلا‌ پیشنهاد نمیدم. من موقع بازی کردنم یه ترتیب مراحل از ردیت پیدا کردم که به داستان بخوره و به نظرم مناسب بود. برات میذارم
2- جواب به این سوال واقعا سخته ولی معمولا گزینه ها حساس و تعیین کننده این امکان رو دارن که با هر سطح اسکیلی انتخاب کنی.
و به نظرم چون بعضی مراحل لول بالا میخواد تا همه انتخاب ها باز بشه، پراکنده مراحل فرعی رو برو و یک دفعه یه خط فرعی رو تا آخر نرو. مثلا تو مسیر چند تا Gig انجام بده.
 
یه نکته بگم که صداپیشگی مرد در بازی عالیه و هیچ کم و کسری ندازه :D
1- ببین در لیست مأموریت های اصلی داخل منو زیر اونایی که منتهی میشن به فنتوم لیبرتی لوگوش هست. کلا نمیشه از دستش داد مگر اینکه خودت بخوای اسکیپش کنی. که اصلا‌ پیشنهاد نمیدم. من موقع بازی کردنم یه ترتیب مراحل از ردیت پیدا کردم که به داستان بخوره و به نظرم مناسب بود. برات میذارم
2- جواب به این سوال واقعا سخته ولی معمولا گزینه ها حساس و تعیین کننده این امکان رو دارن که با هر سطح اسکیلی انتخاب کنی.
و به نظرم چون بعضی مراحل لول بالا میخواد تا همه انتخاب ها باز بشه، پراکنده مراحل فرعی رو برو و یک دفعه یه خط فرعی رو تا آخر نرو. مثلا تو مسیر چند تا Gig انجام بده.
دستت درد نکنه. :دی
اسکیپ کردن تو کار من نیست! کلاً توی این جور بازی‌ها سعی می‌کنم همه مأموریت‌های فرعی درپیت رو هم انجام بدم، چه برسه به چیزهای نسبتاً مهم. حتی بعضی وقت‌ها پیش میاد که مثلاً ۵۰ ساعت مأموریت فرعی انجام می‌دم و بعدش خسته می‌شم و بخش اصلی بازی رو ول می‌کنم! :-" ولی این Cyberpunk انقدر تا الآن بهم حال داده که بعید نیست یه ۲۰۰ ساعتی حرومش کنم!‌ :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Mick

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or