PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
یکسری گفت و گو ها رو اینجا خوندم من برد به خیلی سال پیش که تو همین فروم دوستان بحث می کردن درباره گناهکار یا بی گناه بودن جیمز یادشت بخیر چه دورانی بود:D
رسیدم امروز به این نوشته من یاد یک نظریه تو dlc بازی اون قدیم ها انداخت امیدوارم dlc بازی رو هم بدن که احتمالش زیاده
SILENT HILL 2_20241011184957.jpg
(born from a wish)
یادمه بعد اون dlc یه نظریه امد و بین گیمرا بحث ایجاد کرد که جیمز برای زنده کردن همسرش رفته پیش همون فرقه سایلنت هیل اگه یادتون باشه تو اون dlc یک روح مرد بود که یک جادویی می خواست اجرا کنه که دخترش زنده بشه فکر کنم همچین چیزی بود و خب می شد یک برداشت کرد که جیمز هم همینکار با مری کرده بود و مری در شکل ماریا به شهر فراخونده شده بود ولی خودش نمی دونست که مرده اصلا اسم dlc هم می شد به این نظریه ربط داد. یک جای بازی هم یک نوشته بود ( همین عکسی که بالا گذاشتم) که به جیمز می گفت که برای دیدن مری باید بمیره ولی ممکنه به جای رفتن پیش مری به جای دیگه بره. می شد برداشت کرد که این حرف همون فرقه سایلنت هیل به جیمز بوده که یادش نمی امد. اون روح مرد هم که می خواست دخترش زنده کنه تو روند مراسم یک جورایی مرده احتمالش هست بخشی از مراسم بوده و خب می شد گفت شاید جیمز هم همین مراسم اجرا کرده و درحقیقت این روح جیمز بود که بعد از مرگ به شهر امده بود.
کلا از این بازی می شه کلی نظریه تفسیر در اورد درود واقعا به تیم سایلنت. Screenshot (890).png Screenshot (892).png Screenshot (898).png Screenshot (899).png Screenshot (901).png
 
من تئوریم این هست که سایلنت هیل در واقع برزخ هست نه یک مکان واقعی، جایی که انسان ها با اعمالشون روبرو میشن. حالا چهره اعمالشون به اشکال مختلف ظاهر میشه. اون صدای آلارم و ناقوس احساس میکنم نفیر خداوندی هست که مانع میشه انسان ها توی برزخ به دست اعمالشون از بین برن چون ماهیت و ذات اون دنیا صرفا بیداری و خودآگاهی انسان ها هست جهت شکل کاری که مرتکب شدن
تفسیر قشنگی بود. ولی تجربه من اینه که اگه زیادی سعی کنی فلسفه سایلنت هیل رو درک کنی و ازش سر در بیاری ممکنه مغز رو بپوکونه...😅
 
اسپیکری تی وی که فقط بدرد گوش دادن اخبار میخوره😅. الان که تو این بازار آشفته با این قیمت ها نمیشه یه اسپیکر خوب گرفت، ولی واقعا انجام بازی های ترسناک روی یه سیستم 5.1 خوب یه تجربه به یاد موندنی میشه، میتونم بگم حتی از هدست هم ترسناک تر...
با هدست شکنجش بیشتره ، صدا تو یک سانتی متری پرده گوشه
 
با هدست شکنجش بیشتره ، صدا تو یک سانتی متری پرده گوشه
ولی به نظرم اینکه صدا تو یک سانتی متری گوشته باعث میشه مطمئن باشی هر صدایی که میشنوی از توی بازی هست، ولی وقتی داری با یه سیستم 5.1 خوب بازی میکنی خیلی مواقع پیش میاد که یهو بر میگردی پشتت رو نگاه میکنی که ببینی این صدایی که اومد از تو بازی بود یا واقعا از داخل اتاق😂.
 
ولی به نظرم اینکه صدا تو یک سانتی متری گوشته باعث میشه مطمئن باشی هر صدایی که میشنوی از توی بازی هست، ولی وقتی داری با یه سیستم 5.1 خوب بازی میکنی خیلی مواقع پیش میاد که یهو بر میگردی پشتت رو نگاه میکنی که ببینی این صدایی که اومد از تو بازی بود یا واقعا از داخل اتاق😂.
🤣
اینجوری بهش فکر نکرده بودم تا حالا 😄
 
ولی به نظرم اینکه صدا تو یک سانتی متری گوشته باعث میشه مطمئن باشی هر صدایی که میشنوی از توی بازی هست، ولی وقتی داری با یه سیستم 5.1 خوب بازی میکنی خیلی مواقع پیش میاد که یهو بر میگردی پشتت رو نگاه میکنی که ببینی این صدایی که اومد از تو بازی بود یا واقعا از داخل اتاق😂.
دقیقا من همش پشت سرم رو توی اتاق چک می کردم . حس غافلگیری و خفت شدن کاذب داشتم
 
  • Smile
Reactions: Mohsen GT
اصلا سری اویل حتی ۷ و ۸ هم نسبت به ترسی که سایلنت هیل داره مثل یه شوخی میمونه. اویل های کلاسیک بیشتر بخاطر کمبود مهمات و حتی کمبود امکان سیو دلهره و ترس داشتن ولی سایلنت هیل قشنگ ترس روانشناسی هست از اون سبک فیلم های ترسناک ژاپنی.
مثل کوایدان.
مثل این پوستر.
View attachment 353135
اصلا زاویه چهره، نوع نگاه و اون طلسم و دعاهایی که روی صورت نوشته شده خود کابوسه !
View attachment 353136
دشمنان و رنگ امیزی دیوار و محیط با روح و روان آدم بازی میکنه ولی در عین حال یه اصولی رو رعایت می‌کنه که با وجود اون شکنجه روحی بازی کردنش لذت بخشه.
بلاخره بلوبر کاری کرد که خیلی ها که سمت سری کلاسیک نرفته بودن متوجه بشن جادوی سایلنت هیل چی هست.
بی انصافیه . رزیدنت ۷ (مخصوصا نیمه اول بازی) و رزیدنت ۸ (مخصوصا خانه بنویتو و بسته الحاقی رز) فوق العاده ترسناک بودند

دوستان زبان گفتار بازی شما انگلیسیه؟
چرا ژاپنیه واسه من و عوض نمیشه؟
نسخه Rune دانلود کن و خودتو راحت کن . حجمی نداره . ۳۵ گیگه.

یادمه سر نصب اشتراکی بازی کالیستو پروتکل به مشکل برخوردم حدود ۷۰ گیگ ۳ بار دانلود کردم . ۳۵ گیگ که چیزی نیستش
 
نسخه Rune دانلود کن و خودتو راحت کن . حجمی نداره . ۳۵ گیگه.

یادمه سر نصب اشتراکی بازی کالیستو پروتکل به مشکل برخوردم حدود ۷۰ گیگ ۳ بار دانلود کردم . ۳۵ گیگ که چیزی نیستش

من نسخه Elamigos رو دارم. اصلا موقع نصب هم چیزی به اسم زبان نداشت.
اما زبان گفتارش ژاپنیه تو بازی
 
  • Poker Face
Reactions: Taha75
من نسخه Elamigos رو دارم. اصلا موقع نصب هم چیزی به اسم زبان نداشت.
اما زبان گفتارش ژاپنیه تو بازی
الامیگوس میاد برای هر بازی زبان های دیگه غیر از انگلیسی معمولا حذف می کنه تا حجم بازی کم بشه . این دفعه قاطی کرده اومده انگلیسی حدف کرده و فقط ژاپنی نگه داشته . پاکش کن و نسخه Rune بگیر . من با Rune بدون مشکل تا آخر بازی رفتم . فارسی ساز رایگان روش ریختم . اوکی بود
 
من تئوریم این هست که سایلنت هیل در واقع برزخ هست نه یک مکان واقعی، جایی که انسان ها با اعمالشون روبرو میشن. حالا چهره اعمالشون به اشکال مختلف ظاهر میشه. اون صدای آلارم و ناقوس احساس میکنم نفیر خداوندی هست که مانع میشه انسان ها توی برزخ به دست اعمالشون از بین برن چون ماهیت و ذات اون دنیا صرفا بیداری و خودآگاهی انسان ها هست جهت شکل کاری که مرتکب شدن
کلا این سری تئوری های مختلف داره مثلا خیلی ها نظرشون این هستش که شهر سایلنت هیل در سایلنت هیل 2 خیالی هست ولی از اونور در سایلنت هیل 1 این شهر واقعا بوده و درهمین قسمت دوم اشاراتی به تاریخچه شهر و فرقه شیطانی و تا قاتل سریالی معروف والتر سالیوان که در سایلنت هیل 4 ویلین اصلی هست میشه که این مورد تئوری دیگه ای بوجود میاره که شهر سایلنت هیل واقعی ولی کسانیکه به این شهر کشانده میشن که تا جزای اعمالشون ببیند یا با توجه به سایلنت هیل اوریجین درجهت ماموریتی از طرف آلیسا برگزیده شده باشند البته هردو این اشخاص وارد برزخ سایلنت هیل که توسط آلیسا بوجود آمد میشن نه خود شهر در دنیای واقعی. اگه همین ریمیک رو رفته باشید این چیزهایی که گفتم فقط دچار سردگمی شما میشه و بر شناخت این سری حداقل لازمه نسخه های 1 تا 4 تیم سایلنت + از بین سایلنت هیل های که توسط تیم های دیگه ساخته شد حداقل سایلنت هیل اوریجین رفته باشید
 
بله ادی و آنجلا آدم های واقعی بودن.اون هیولا پدر آنجلا روی تخت نماد تجاوز پدر به دخترش بود.
دقیقا کله هرمی ماریا برای عذاب جیمز و اینکه به یاد بیاره با مری چه کرده بودش بله ماریا که توی بازی می بینیم در اصل تصور ذهنی جیمز از مری آرمانی بود البته این تصور از روی بدن فاحشه ای که پوسترش توی بار که ماریا ما رو اونجا میبره و چهره مری به وجود آمده اگه توجه کرده باشی چهره اون پوستر قابل دید نبود.توی نسخه کارگردان بازی اصلی یک سناریو کوتاه در مورد ماریا بودش که از همون بار شروع می شد و وقایع قبل از ملاقات اول جیمز و ماریا نشون می داد احتمال داره این سناریو بعدا بصورت دی ال سی در ریمیک اضافه بشه.

سایلنت هیل هم میتونه خیالی باشه و هم واقعی .اگه مبنا رو سایلنت هیل 1 بزاریم واقعی بوده ولی هم ممکنه سایلنت هیلی توی 2 می بینیم ساخته ذهن جیمز باشه یکی از ایده های جالب در مورد بازی این هستش که جیمز بعد از ارتکاب به قتل مری وارد شهر شده و در اصل مری نه 3 سال بلکه 3 روز قبل مرده.

در مورد پایانی که دیدی هم اکثر عقیده دارن پایان خوب نیستش بازی نشون میده جیمز همراه لورا داره در قبرستان قدم میزنه ولی نشون نمیده که از شهر خارج میشه ضمن اینکه همراهی خود لورا خودش یک عذاب دیگه برای جیمز هست.لورا از جیمز متنفره و قراره تمام عمر به یاد جیمز بیاره که چکار کرده.ضمن اینکه احتمال زیاد لورا توی بازی هم ساخته ذهن جمیز هستش.در اصل از ایدهای بازی این هست که لورایی که دوست مری در بیمارستان بوده قبل از مری مرده و یکی از دلایل افسردگی مری هم مرگ بهترین دوستش بوده .جیمز قبلا لورا در بیمارستان کنار مری دیده و لورا که از جیمز خوشش نمیومده با جیمز بد صحبت کرده واین دلیل ساختن لورای خیالی توسط جیمز در بازی هست .شخصی که قراره همیشه اونو با حرفهاش عذاب بده .خیلی ها پایان in water بهتر میدونند
یه چند تا نکته من بگم که اولیش اینه که لورا کاملا یه شخصیت واقعی بوده دلیلش هم مشخصه چون علاوه بر جیمز ادی هم اونو می بینه یادمون نره که هر کدوم از شخصیت ها تو سایلنت هیل شهر رو به یه شکلی می بینن لورا هم مثل جیمز به شهر فراخونده شده ولی شهر رو عادی می بینه هیچ چیز عجیبی تو شهر مشاهده نمی کنه .
در ارتباط با شهر نیز سایلنت هیل یه شهر حقیقی بوده و به دلیل اتفاقاتی که توی شماره اول شاهدش بودیم و درد و رنجی که آلسا متحمل شده دارای همچین قدرتی شده و یه جورایی به یه برزخ تبدیل شده.
یکی از ترسناک ترین تئوری ها که راجع به سایلنت هیل به وجود اومد زمانی بود که توی سایلنت هیل 3 وینسنت به هدر میگه که واقعا اونارو هیولا می بینی ؟ این یعنی اینکه شاید تمامی دشمنایی که ما توی بازی می بینیم انسان عادی هستند و اونا هم مثل ما به این شهر فراخونده شدن و دلیل حمله اشون بهمون اینه که اونا هم مارو به شکل هیولا یا ترس هاشون می بینن.
 
بی انصافیه . رزیدنت ۷ (مخصوصا نیمه اول بازی) و رزیدنت ۸ (مخصوصا خانه بنویتو و بسته الحاقی رز) فوق العاده ترسناک بودند


نسخه Rune دانلود کن و خودتو راحت کن . حجمی نداره . ۳۵ گیگه.

یادمه سر نصب اشتراکی بازی کالیستو پروتکل به مشکل برخوردم حدود ۷۰ گیگ ۳ بار دانلود کردم . ۳۵ گیگ که چیزی نیستش
اره جفتشون مخصوصاً تو اوایل بازی ترسناک بودن ولی جنس ترس سایلنت هیل فرق داره! اونجا زامبی هست اینجا روح و جن و طلسم و بدبختی
 
  • Like
Reactions: Taha75
الامیگوس میاد برای هر بازی زبان های دیگه غیر از انگلیسی معمولا حذف می کنه تا حجم بازی کم بشه . این دفعه قاطی کرده اومده انگلیسی حدف کرده و فقط ژاپنی نگه داشته . پاکش کن و نسخه Rune بگیر . من با Rune بدون مشکل تا آخر بازی رفتم . فارسی ساز رایگان روش ریختم . اوکی بود
درود
نسخه‌ی Elamigos رو گرفتم زبان بازی انگلیسیه 🤔
 
در مورد داستان کلی بازی
داستان کلی بازی که معلوم هست جیمز زنش رو 3 روز پیش کشته و بعدش یادش نمیاد و میاد دنبالش توی شهر سایلنت هیل جایی که بیماری زنش 3 سال پیش شروع میشه. حالا اینکه چرا یادش نمیاد و نامه زنش اول بازی از کجا میاد ساخته ذهن مسموم شده خودش هست بعد از کاری که کرده. بیشتر هم نفرتی که از ماری داشت باعث شد که اونو بکشه چون یه زندگی معمولی میخواست.
نسخه ریمیک اما به یه نکته خیلی جالب توجه کردن و واقعا نشون میده سازنده ها ریز به ریز بازی رو سعی کردن درست کنن. اول بازی توی ماشین خیلی خوب معلوم نیست اما ملت با استفاده از ماد تونستن داخل ماشین رو ببینن که صندلی عقب جسد زنش هست. یعنی اون پایان water که جیمز به عقب نگاه میکنه و ملت حدس میزدن جسد از اول همونجا بوده درست بوده.
View attachment they-actually-did-it-the-backseat-of-james-car-in-the-v0-ct4x610t0atd1.webp
حالا این تئوری کجا تایید شد؟ توسط یکی از سازندگان نسخه رسمی بازی 12 سال پیش:
32423424.PNG

در مورد شهر سایلنت هیل:
شهر سایلنت هیل توی 3 تا دنیا جریان داره. یکی دنیای عادی که جیمز و زنش 3 سال پیش هم به اونجا رفتن و همه چی عادی و اوکی هست. یکی دنیای مه آلود و یکی هم دنیای مردگان که ما توی بازی داریم. کلا کسایی که دچار عذاب و آسیب روحی هستن به یک نحوی به این شهر فراخونده میشن همونطور که ما آنجلا و ادی رو داریم توی بازی و اونا توی این 2 تا دنیا هستن.
لورا هم توی همون دنیای عادی هست که چیزایی که ما میبینیم رو نمیبینه. این دنیای مه آلود و مردگان هم توسط همون فرقه ای که توی موزه باهاش آشنا میشیم فعال شده. توی پایان rebirth هم به این داستان اشاره میشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or