PlayStation Astro Bot

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Team Asobi
ناشر
Sony
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5

2024-05-31_021909.jpg

Developer: Team Asobi
Relese Date: September 6, 2024
Platform: PS5

- سفر به 6 کهکشان با 80 مرحله مختلف
- 15 قابلیت جدید برای استرو
- بیش از 70 دشمن جدید و باس
- پشتیبانی کامل از دوال سنس و قابلیت‌های پیشرفته
- حضور شخصیت‌های بیشتر از دنیای پلی‌استیشن با نقشی پررنگ‌تر در بازی

53758812254_e04a25d578_b.jpg53758812219_86b792c7cf_b.jpg53758476866_aca0637690_b.jpg
53757572417_2114de7c1f_b.jpg53758812209_08437ae784_b.jpg53758681598_0dd26d3007_b.jpg
2024-06-01_181147.jpg2024-06-01_181227.jpg2024-06-01_181403.jpg
 
آخرین ویرایش:
خوبه که بچه ها بیان یه لیست سه تایی بدن از قابلیت هایی که آسترو میگیره و بگن با کدوم حال کردن

خود من:


1-موش میشه خیلییی خفنه، کاش بیشتر بود.


2-زمان رو که استاپ میکنی فوق العاده است، چه از لحاظ ویژوال چه از لحاظ گیم پلی

3-اون قابلیت هم که اسفنج میشه خیلی عجیب حال داد
ممکنه قابلیتی باشه که ندیده باشم چون هنوز تموم نکردم و تو دنیای آخرم! هر روز دو سه تا مرحله میرم و عجله‌ای ندارم :D
ولی تا اینجا این قابلیت ها عالی بودن:

1 - عاشق این جت پک مرغیه شدم :D قابلیت عجیب و خیلی نوآورانه‌ای هم نیست ولی یه جوری ساختن که خیلی کیف میده مخصوصا وقتی میری زیر دشمنا و منفجرشون میکنی :D هم سرعت بالایی داره (برخلاف اون قابلیتی که استرو باد میکنه و یکمی کنده) هم از دوال‌سنس خیلی خوب استفاده کردن تو این مورد.

2 - دومی اون قابلیت خرطوم فیل که از زمین متریال جمع میکنی و باهاش پلتفرم میسازی. این قابلیته توی اون مرحله درخت خیلی کیف داد...کلا اون مرحله یکی از بهترین مرحله‌هایی هست که تا حالا تو یه پلتفرمر دیدم. یه دشمن شیشه‌ای هم توی اون مرحله هست که یکی از بهترین دشمنای بازیه از نظر طراحی و انیمیشن‌هاش و کلا نحوه از بین بردنش.

3- واسه سومی بین اون قابلیت کنترل زمان و یکی دیگه شک دارم، ولی چون اونو خودت گفتی این یکی رو میگم! اون قابلیت که یه لباس سامورایی‌طور سنگین میپوشه و میتونی باهاش قل بخوری! هم جابه‌جایی باهاش خیلی خفن بود، هم حالت دفاعی که در مقابل ضربه‌های دشمنا داشت. اینم مثل قابلیت اولی خیلی از نظر کنترل و دوال‌سنس حس خوبی داشت و قشنگ سنگین بودش حس میشد.

قابلیت‌های دستکش قورباغه (!)، موش و اسفنج هم خیلی دوست داشتم. کلا همه‌اش عالیه! فقط از اونی که باد میکنی و کنترلش هم یکمی کند و سخته زیاد خوشم نمیاد!

 
سلام ( تجربه دو ساعته ی بازی)
کلا بازی های پلتفرمی خیلی خوب زیاد هست،
کارهایی که تو استرو بات انجام میدهیم شاید تو خیلی بازی ها انجام داده باشیم، ولی اینجا یه *خَر کِیف کُن* دیگه گه ای بهش بستن که واقعا عالیه
 
خدایی داخل دورترین رویاهاشون همچین موفقیتی نمیدیدن
اتفاقا خلاقیت و زیبایی و گیم پلی نابی که در ASTRO’s PLAYROOM دیده شد، زمینه رو مهیا کرد برای عنوان بعدی و به نظر من موفقیتش قابل پیش بینی بود.
 
35 ساعت به معنی واقعی کلمه و بدون کوچکترین اغراقی روحمو جلا داد و توی تک تک لحظاتش آرامش وصف ناپذیری را تجربه کردم و خاطره انگیزترین پلاتم بود.تجربه این الماس به هر گیمری با هر سلیقه به ویژه فن بیس پیرمرد سونی از اوجب واجبات هست.گذر عمر گیمریتونو در تمام لحظات میاره جلوی چشمتون و در باس فایت پایانیش به عرش اعلا میرسونه.از تیم سازنده و سونی بینهایت ممنون

IMG_5297.jpeg
IMG_5298.jpeg
 
بعد از ۲۱ ساعت بازی پلات شد و واقعاً کیف داد.
بعضی از مراحل بازی هم واقعاً چالش برانگیز بودن و مخصوصاً مرحله نهایی که ساعتها دوتایی با پسرم سر و کله میزدیم و آخر به این نتیجه رسیدیم که یه بخشیش رو من برم و بعد استپ بزنم باقیش رو پسرم بره.
1000087988.jpg
 
خوبه که بچه ها بیان یه لیست سه تایی بدن از قابلیت هایی که آسترو میگیره و بگن با کدوم حال کردن

خود من:


1-موش میشه خیلییی خفنه، کاش بیشتر بود.


2-زمان رو که استاپ میکنی فوق العاده است، چه از لحاظ ویژوال چه از لحاظ گیم پلی

3-اون قابلیت هم که اسفنج میشه خیلی عجیب حال داد
اون مرحله که اسفنج میشه اصلا یه چیزه عجیبیه، اوج طراحی و فیزیک رو میشه دید، یعنی در سراسر اون مرحله من کلا دهنم باز مونده بود و حالت عاااااااا چه خفنننننه داشتم.
 
بازی تموم کردم و میتونم بگم معرکه بود.همه چی عالی و پر از خلاقیت.چقدر فیزیک بازی و اون توپ ها و لگو هایی که هر کدوم فیزیک خاص خودشونو داشتن بازی جالب کرده بود.پخش و پلا کردنشون لذت خوبی میداد😂فقط حیف من خیلی اون مرحله که اسفنج شده بود دوست داشتم همون یکی بود فقط😩.پایانشم جالب بود تیتراژ خیلی خلاقانه کار شده بود.همه چیز بازی بنظرم خوب بود.موسیقی بازی هم که بی نظیر بود.
اقا پلتفرمر دیگه ای رو ps5 نداریم که تو همین مایه ها باشه؟
 
بازی تموم کردم و میتونم بگم معرکه بود.همه چی عالی و پر از خلاقیت.چقدر فیزیک بازی و اون توپ ها و لگو هایی که هر کدوم فیزیک خاص خودشونو داشتن بازی جالب کرده بود.پخش و پلا کردنشون لذت خوبی میداد😂فقط حیف من خیلی اون مرحله که اسفنج شده بود دوست داشتم همون یکی بود فقط😩.پایانشم جالب بود تیتراژ خیلی خلاقانه کار شده بود.همه چیز بازی بنظرم خوب بود.موسیقی بازی هم که بی نظیر بود.
اقا پلتفرمر دیگه ای رو ps5 نداریم که تو همین مایه ها باشه؟
Sackboy 2 یه بار یه آف خوبی خورده بود خریدمش ، اونم پلتفرمر خوبیه،
یه مورد دیگه اینکه it takes two هم خیلی مراحل پلتفرمر خفنی داره واقعا اونام سنگ تموم گذاشتن❤
 
منم ديشب تمومش كردم.
واقعا لذت بخش و به ياد موندنى بود.
چلنج هاى خوبيم داشت.
پايانش هم خيلى كيوت و در عين حال حماسى بود :D
اگه حوصلم بكشه امروز بشينم پلاتش كنم.
ولى معمولا نميكشه :D

يه چند وقتى كنسول ميره تو استراحت (شايدم اسپيدران سكيرو براى بار هزارم) تا ببينيم سايلنت هيل ٢ چه ميكنه :D
نمیدونم دقت کردید یا نه، اما غیر بازی های سونی، کلی هم ریفر به داستان های کلسیک داشت. از علادین بگیر، تا جک و لوبیای سحر آمیز.

انقد به همه چيز ريفر داشت من يكم نگرانم كه نسخه بعدى اصلا چيزى مونده كه اينا تو بازى وارد نكرده باشن؟ :D
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
عجب آهنگ‌هایی داره این بازی! :((
آهنگ بخش اصلی که ربات‌ها توش هستن، فوق‌العاده‌ست! هرچقدر می‌شنوم سیر نمی‌شم و ترکیبش با لحظاتی که ۱۰۰ تا ربات برای کمک می‌دوئن سمت‌مون هم عالیه! لامصب یه جوریه که هر دست که بازی می‌کنم، این آهنگ تا پنج ساعت توی مغزم در حال پخشه! :دی
اون آهنگ خاورمیانه‌ای‌طور هم حرف نداره و به شدت ازش لذت می‌برم. همین‌طور یه آهنگی که بیشتر توی مراحل زیرزمینی پخش می‌شه و یه حالت آرامش‌بخشی داره. یا مثلاً آهنگی که توی مرحله زیر آب پخش می‌شه، دیوانه‌کننده هست! من کلاً از این جور مراحل توی بازی‌ها خوشم نمیاد و اینجا هم با اینکه مرحله بدی نبود، ولی برام در حد بقیه مراحل نبود، ولی به قدری آهنگش زیبا بود که سطح خود مرحله رو هم بالا برد و هی توش می‌چرخیدم که آهنگ رو بشنوم.
واقعاً فکر نمی‌کردم یه روزی برسه که بگم Astro Bot بین نامزدهای بهترین موسیقی ۲۰۲۴ می‌تونه رقیب جدی FFVII Rebirth (خدای آهنگ‌های محشر) باشه! :دی
در مورد آهنگ‌ها گفتم و جا داره به اون مراحل مثلث و مربع و... هم اشاره کنم که اون‌ها هم آهنگ‌های جذابی با ریتم تند و مهیج دارن. و خوشبختانه درجه سختی خوبی دارن که این قضیه برای من توی بازی‌های پلتفرمر خیلی اهمیت داره. یعنی دوست دارم بازی‌های پلتفرمر در کنار بخش‌های مهربون و کلاسیک، یه سری مراحل حرفه‌ای هم داشته باشن و این مراحل Astro Bot تا حدی این‌طوری هستن. نه خیلی سخت، ولی یه ذره بالاتر از سطح استاندارد که باعث می‌شه آدم بتونه از کیفیت گیم‌پلی بازی لذت زیادی ببره و مهارتش توی بازی سنجیده بشه. کاش در آینده مراحل این مدلی بیشتری هم اضافه بشن، چون واقعاً کیف می‌دن.
------------
به نظرم سونی باید بزنه تو کار تولید استروها با طراحی کاراکترهای پلی استیشن! :دی یه چیزی مثل Funko یا Amiiboهای نینتندو.
طرفدارهای بازی که هیچی، فکر کنم خیلی‌ها هم باشن که حتی اگه اهل بازی Astro Bot نباشن، برای استروی کریتوس، نیتن، جول، الی و... پول بدن. :دی
 
نه خیلی سخت، ولی یه ذره بالاتر از سطح استاندارد که باعث می‌شه آدم بتونه از کیفیت گیم‌پلی بازی لذت زیادی ببره و مهارتش توی بازی سنجیده بشه. کاش در آینده مراحل این مدلی بیشتری هم اضافه بشن، چون واقعاً کیف می‌دن.

نه خيلى سخت؟ من دليل پلى تايم ٢٥ ساعتم تو بازو همين مراحل نه خيلى سخت بودن :D
 
  • Like
Reactions: Dinosaur

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or