Multi Platform Black Myth: Wukong

سازنده
Game Science
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Game Science Interactive Technology
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
Ef12XT_U4AEVxgc.jpg
بازی Black Myth: Wu Kong معرفی شد. عنوانی بر اساس دنیای معروف میمون شاه و Journey To The West که توسط استودیوی چینی Game Science در دست ساخت هست. ژانر بازی Action RPG بوده و به صورت تک نفره دنبال میشود. این عنوان توسط موتور گرافیکی UE4 در حال ساخت بوده و برای کنسول ها و PC عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه ای برای این عنوان در نظر گرفته نشده است.

آخرین اطلاعات از بازی:

◾ بازی در سبک سولزلایک و ساختاری نیمه‌ اوپن‌ورلد دارد
◾ سلاح اصلی بازی Golden Cudgel Staff است
◾ بازی سه حالت کمبت دارد:
Smash/Pillar/Thrust
◾ امکان ترکیب حرکات Light و Heavy Attack برای Combo زدن وجود دارد
◾ بازی دارای جادو و Spell است
◾ امکان تبدیل شدن به حیوان‌هایی همچون گرگ و ... وجود دارد
◾ ماموریت‌های فرعی شما را به سوی موجودات جدید و باس های مخفی میرساند
◾ ممکن است عنوان Black Myth Wukong دارای خریدهای درون‌ برنامه‌ای باشد!
◾ این عنوان در تابستان 2024 برای کنسول های نسل نهم و PC منتشر خواهد شد


🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
صفحه استیم بازی فعال شد
LINK

تصاویر گرفته شده از دمو
IMG_20230820_153840_760.jpg IMG_20230820_153839_924.jpg
IMG_20230820_153840_022.jpg IMG_20230820_153840_443.jpg
 
آخرین ویرایش:
علی رغم توضیحات و مشخصاتی که داره ظاهرا در حال حاضر فقط برای PC و PS اومده..باید منتظر بمونم تا برای ایکس باکس هم بیاد تا بتونم تجربش کنم..چون تجربه DMC رو دارم و خوب یک سری بازیهای از این دسته احساس میکنم میتونم باهاش ارتباط خوبی بگیرم...
 
قبل از انتشار بازی هم گفته بودم و بازهمم میگم، من اهل بازی ی نیستم که هی باس جلوت سبز بشه و هی بری سراغ بعدی! :D

ولی این میمون گوگولی:D داستانش فرق داره!

عجیب دوسش دارم این بازی رو! عجیب دلم میخواد هی باس بیاد جلو و کتلتش کنم و برم سراغ بعدی!:x:D
 
چپتر یک رو تموم کردم! عالی بود همه چیز 🥰
مبارزاتمون با باس فایت هارو خیلی دوست دارم ، چندبار میمیریم ، ولی وقتی رفتار باس رو کاملا یاد میگیریم اونجاست که لذت اصلی بازی خودشو نشون میده.
قابلیت ضد آتیش رو داشتم میس میکردم اتفاقی باس مخفی رو پیدا کردم و چقدرم فایت و داستان پشت زمینه ش حال داد 😍
...
گلیچ استامینا و مانا نا محدود پیدا کردم :دی
ولی خب نزنید مسخره ميشه!
 
چپتر 3 رو تمام کردم بلاخره ( یک بخشی هم جا مونده هنوز باید برگردم)
فقط می تونم بگم پشمام! :دی آرتیست های این استودیو شاگردای میکل آنژ هستن :دی باس آرنا آخرش بی نظیره. چطور توی 4 سال چنین دنیای خلق کردن! :دی
چپتر سوم به تنهایی اندازه یک بازی کامل AAA محتوا داره :دی
 
سلام دوستان من تو چپتر دو سر باس تایگر بدجوری گیر کردم کسی کمکی می‌تونه بکنه ؟؟

مانا و مجیک هاتو بزار وقتی خونش نصفه میشه
اونجاس که دیوانه میشه و سخته ، تغییر شکل بده به گرگ و با فریز و ویند بزنش دیگه فقط باید الگو حرکاتش رو حفظ کنی داج بدی
 
  • Like
Reactions: Moh rahimi
دوستان من تو چپتر وان باس گرگ رو زدم رسیدم جلوتر چندتا باس و مینی باس دیگه رو زدم. ولی چرا تبدیل به گرگ نمیشم؟ تو تریلرها میتونستی به گرگ تبدیل بشی اشتباه نکنم.الان فقط من میتونم به همون red tail تبدیل بشم. کار خاصی باید بکنم یا جلوتر این قابلیت باز میشه برام؟
 
دوستان من تو چپتر وان باس گرگ رو زدم رسیدم جلوتر چندتا باس و مینی باس دیگه رو زدم. ولی چرا تبدیل به گرگ نمیشم؟ تو تریلرها میتونستی به گرگ تبدیل بشی اشتباه نکنم.الان فقط من میتونم به همون red tail تبدیل بشم. کار خاصی باید بکنم یا جلوتر این قابلیت باز میشه برام؟
همون اول اول بازی یه راه به سمت چپ جنگل هست که اونو بری میرسی به یه باس فایت گرگ (یه گرگ خیلی کوچیک) اونو باید بزنی
 
نمیدونم کسی اینجا قبلا گفته یا نه ولی متوجه شدم مثل اینکه شخصیت Goku از دراگون بال برگرفته از شخصیت sun wukong هست. تو خود بازی هم اگه دقت کنید wukong هم چوب دستی داره ، با یه تیکه ابر پرواز میکنه و یک میمون مبارزه! خود گوکو هم جدا از این تشابهات پسزمینه ای از میمون ها داره. میگن اکیرا توریاما خالق دراگون بال از داستان journey to the west خیلی الهام گرفته و یک جا دیگه خوندم که که تلفظ sun wokung در زبان ژاپنی میشه son goku. حالا اونهایی که دراگون بال رو دنبال کردن و دارن بازی میکنن احتمالا بهتر متوجه این تشابهات بشن.
 
یه نکته بگم احتمالا انگشتاتون دعام کنن :D
به جای نگه‌داشتن R1 واسه دوئیدن، L3‌ رو یه بار بزنید :D

استاپ موشن های بین هر چپتر از این اثر می‌ارزه به بسیاری از عناوین چند سال اخیر. این بازی یادتون میندازه اگر عاشق کارتون باشید کیفیت خروجیش چقدر قشنگ میشه. این بازی همچنین یادتون میندازه سال به سال چقدر سطح انتظارات ما گیمرها رو پایین آوردن از لحاظ بسنده کردن به محتوای کپی پیست، تکراری، ملال آور و فاقد روح. یکی دو تا بونفایر از چپتر ۳ رو رفتم. این حجم ظرافت و زیبایی کم نظیره.

منظره های بکر، موسیقی متنی که در بهترین زمان ممکن تزریق میشه تو بازی، تنوع دشمنان و گیم پلی، باس فایت های منحصر بفرد، روح داشتن کارکترهای اصلی و فرعی بازی. پخته شدن بازی در هر چپتر بصورت تدریجی.

بازی فرمول و اصالت خودش رو داره. خیلی راحت از زیر سایه ی سولز بورن، lords of the fallen و lies of p و امثالهم خارج شده. زور زیادی نمیزنه واسه اینکه بگه یک اثر اورجینال و قابل احترامم. اجازه میده گیمر خودش رفته رفته پی ببره باید به این اثر احترام گذاشت.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or