Multi Platform Black Myth: Wukong

سازنده
Game Science
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Game Science Interactive Technology
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
Ef12XT_U4AEVxgc.jpg
بازی Black Myth: Wu Kong معرفی شد. عنوانی بر اساس دنیای معروف میمون شاه و Journey To The West که توسط استودیوی چینی Game Science در دست ساخت هست. ژانر بازی Action RPG بوده و به صورت تک نفره دنبال میشود. این عنوان توسط موتور گرافیکی UE4 در حال ساخت بوده و برای کنسول ها و PC عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه ای برای این عنوان در نظر گرفته نشده است.

آخرین اطلاعات از بازی:

◾ بازی در سبک سولزلایک و ساختاری نیمه‌ اوپن‌ورلد دارد
◾ سلاح اصلی بازی Golden Cudgel Staff است
◾ بازی سه حالت کمبت دارد:
Smash/Pillar/Thrust
◾ امکان ترکیب حرکات Light و Heavy Attack برای Combo زدن وجود دارد
◾ بازی دارای جادو و Spell است
◾ امکان تبدیل شدن به حیوان‌هایی همچون گرگ و ... وجود دارد
◾ ماموریت‌های فرعی شما را به سوی موجودات جدید و باس های مخفی میرساند
◾ ممکن است عنوان Black Myth Wukong دارای خریدهای درون‌ برنامه‌ای باشد!
◾ این عنوان در تابستان 2024 برای کنسول های نسل نهم و PC منتشر خواهد شد


🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
صفحه استیم بازی فعال شد
LINK

تصاویر گرفته شده از دمو
IMG_20230820_153840_760.jpg IMG_20230820_153839_924.jpg
IMG_20230820_153840_022.jpg IMG_20230820_153840_443.jpg
 
آخرین ویرایش:
سوشال مدیا و این بررسی ها باعث شده کمالگرایی رشد کنه و فریم به فریم یه بازی برای گیمرها ارزشمند بشه
بابا قدیم مگه بازی نمیکردیم؟!
نه رزولیشنی مهم بود نه فریمی فقط بازی میکردیم و عشق میکردیم
نمیگم این موضوعات مهم نیست بلکه مهمه چون تکنولوژی پیشرفت کرده و ماهم هزینه کردیم اما نزارید به تجربه تون صدمه بزنه
 
خب یک چپتر و نیم پیش رفتم. بازی به این صورته که یک مسیر A تا B داریم که ما بین شون میانبر و فرعی هایی میخوره که یا توشون مینی باس پیدا میشن یا آیتم و npc و بعد منطقه جدید و مسیر جدید. لول دیزاین بازی در حد بضاعت استودیو قابل قبوله. از زیبایی محیط نگم براتون. ازون بازیاس که کارکتر رو ممکنه ببری یه گوشه وایسی فقط از سکوت و محیط لذت ببری. بخوام ملموس تر مثال بزنم، میتونم بگم مثلا فیلم های مشرق زمین رو تابحال دیدید؟ یا مثلا مستندی که فرهنگ مشرق زمین رو نشون بده. حتما جنگل های سر سبز و مجسمه های زیبا و معبدهای کوچیک و بزرگی که تو بطن طبیعت ساخته شدن نظرتون رو جلب کردن و پیش خودتون گفتید کاش میشد رفت اون جاها رو از نزدیک دید. حسی که بازی در طراحی محیط منتقل میکنه مثل همین مواقع هست.

رزولوشن بازی باید روش کار بشه. از لحاظ بصری خیلی بین پرفورمنس و کوالیتی تفاوت هست. امیدوارم یه فکری براش بکنن. یه جاهایی ترکیب افکت های بصری و مولفه های محیط چشم رو میزنن ولی همونطور که دوستان گفتن، اصلا این ایرادات جوری نیستن که جلوی تجربه لذت بخش تون رو بگیرن. کمبوهای بسیار متنوعی داره و خب تا به داج زدن و ترکیب کمبوها عادت کنیم طول میکشه. تنوع باس فایت ها بسیار خوب کار شده.

از لحاظ دشواری هم بخوام بگم که شما تو سولز بورن اگر ۱۰ بار سر یک باس میمردید، اینجا ۵ بار میمیرید. زور دشمنا توی باس فایت ها جمع میشه بیشترش. دشوار نیست ولی چالش برانگیزه قطعا.

تابحال یک نقطه ضعف اساسی دیدم. یک اینکه transition و گذار از چپتر یک به چپتر ۲ بسیار مبهم رخ داد. اتفاقی که بعد از اینتروی بازی و شروع اصلیش هم مشاهده میشه. سر یک secret boss هم این اتفاق افتاد و گیمر از لحاظ input به قدر کافی اقناع نمیشه که سر از lore و علل برخی دیالوگ ها و اتفاقاتی که میبینه در بیاره.

تا در ادامه چه پیش بیاد. تا اینجا بخوام نمره بدم ۸.۵ از ۱۰
 
بازی بهتون نمیگه ولی جامپ اتک بشدت اوپیه! ترکیب جامپ و لایت اتک رو حتما تست کنید ، جالبیش اینه برمیگردید سر جای قبلی تون!
ویرایش: با هوی اتک هم جوابه!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Destro
حدود 20 ساعت تا الان بازی کردم.
گرافیک شدیدا چشم نوازه و جز بازی هایی هستش که یه عنوان نسل نهمی واقعیه و از تمامی ویژگی های انریل انجین 5 استفاده کردن. بازی شدیدا شدیدا لذت بخشه. اینترو بسیار خفنی داره و از همون اولش شمارو جذب میکنه. رفته رفته محو طراحی محیطا ، دشمنا و باسا میشید جوری که حتی باورتون نمیشه این بازی توسط یه استدیویی ساخته شده که اولین تجربه ساخت AAA رو داره. محیطا تم شرقی و چینی رو به بهترین نحو به رخ کشیدن از معابد و مجسه ها تا معماری و ادیان. موسیقی بازی تم چینی داره اما شدیدا هایپتون میکنه خصوصا سر مبارزه و باسا یه جاهایی وسط فایت موسیقی جوری اوج میگیره که قشنگ فاز میگیرید. باس ارناها خیلی خوبن و طراحی زیبایی دارن. باس ها رو هم نمیتونیو با اسپم کردن بکشید و چالشین و قطعا سرشون به تعداد مختلفی میمیرید و وقتی با مکانیک گیم‌پلی اشنا شدین لذت فایت تازه شروع میشه.
دیدم نوشته بودن بازی خطیه به هیچ وجه اسم این بازی رو خطی نمیشه گذاشت چپتر اول به دلیل اینکه پلیر رو کمی با مکانیک ها عادت بده از قصد خطی ساخته شده اما با چپتر دوم خودتون میبینید که این بازی اصلا خطی نیست و پر از کوئست های مختلف و باسای مخفیه و عین یه درخت شاخ و برگ های زیادی داره. باسای مخفیش انقد مکانیکا و طراحی های جالبی دارن که از دیدنشون لذت میبرید.
گشتن محیط و فایت با انواع باس ها ریواردینگه و به هیچ وجه یه عنوان باس راش نیست. باس هایی که تا الان دیدم همشون خاص و با انیمیشن و مکانیک های عالی بودن و اصلا شبیه هم نیستن. تنوع محیط و انمی های کوچک و بزرگ عالیه. سازنده ها اعلام کرده بودن کل بازی 20 ساعته اما شما وقتی چپتر دوم + مخلفاتش رو تموم میکنید تازه میبینید 20 ساعت بازی کردین !
گیم پلی شمارو مجذوب خودش میکنه. رفته رفته مکانیک های جدیدی میبینید که برای انواع مختلف پلیر ساخته شدن. گیم پلی در حد عنوانی مثل GOW نیست اما واقعا عالی و یه چیز جدیده.
تنها مشکل این بازی تا الان فقط مود کوالیتی کنسولشه که افت فریم داره. من اول روی مود پرفورمنس بودم و بعد روی بالانسینگ دارم بازی میکنم این دوتا مود مشکل خاصی ندارن که اونم یه پچ بدن درست میشه.
 
آخرین ویرایش:
منم ۲۳ ساعت تا الان بازی کردم و رسیدم اوایل چپتر چهارم .لامصب هر چی جلوتر میریم بهتر میشه بازی چپتر ۳ واقعا طولانی و حماسی بود حالا چپتر چهارم خفنتر هم هست.
واقعا برام باور کردنی نیست چینی ها انقدر پیشرفت کردن کات سین ها و صحنه هایی تو بازی می بینیم که فقط از عهده تاپ های صنعت بر میاد.بازی هر گوشه اش پر از رمز و راز هست و جالبه هنوز یکسری از رازهای بازی کشف نشده من همزمان که دارم بازی میکنم راهنمای پلات بازی را می بینم اونجا هم مثلا نویسنده میگه هنوز برای فلان ایتم مورد استفاده ای پیدا نکردیم واقعا خفنه بازی:x
 
زبان قاصره از لول دیزاین! جزئیات دیوانه کننده اس! باس فایت ها و نحوه روبرو شدن باهاشون خیلی هوشمندانه طراحی شدن که جلوی تکراری شدن بگیره بازی هر لحظه واست سوپرایز داره
اواسط چپتر ۳ فقط دلم میخواد واستم معماری رو نگاه کنم
نبودن مپ شاید اولش جالب به نظر نیاد ولی الان کاملا بهشون حق میدم که مپ نذاشتن محیط های وسیع و پر از جزئیات و ریزه کاری ی خروجی اشتباه رد میکی میگی عهههههه این کجا بود دیگه!
این لول دیزاینی بود که از گاد انتظار داشتم حیف...
این استودیو گیم سایسنس همین مسیرو بره با بازی دومش راحت کنار بزرگان صنعت قرار میگیره!
دمشون گرم
 
دوستان منی که با elden ring اصلا حال نکردم ولی با god of war زندگی کردم با این بازی میتونم ارتباط بگیرم؟ شدیدا گرافیک برام مهمه
این بازی نسل 9 ایی ترین بازی هست که می تونی تجربه کنی اولین بازی فول ری تریس
منم به عنوان کسی که گاد بخصوص 2018 بهترین تجربه گیمینگم در یک دهه اخیر هست کاملا از این بازی لذت میبرم
دوستان بازی چقدر سخته؟ سولز لایک طوره یا آدمی زادیه؟
نه به سختی سولزلایک نیست، اما آسون هم نیست و باید پترن حمله هارو یاد بگیری
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or