بخاطر علاقه زیادی که به سوشیما داشتم با شک و تردید رفتم سراغش و اوایل بازی سخت بود واقعاً باهاش ارتباط بگیری مخصوصاً فایت هاش ولی عناصر RPG بازی، مپ زیبا وشلوغ نبودنش کمک کرد و قلق بازی دستم اومد حال داد....اما تا یه جایی؛ بازی از چپتر 3 به بعد تصاعدی سوهان روح بود و هر کاری میکردی تموم نمی شد، یعنی میدیدم باز چند تا Mission جدید اومده می خواستم مشت بکوبم به دیوار
داستان بازی روایتش قشنگ و پر از کاراکتر بود و موسیقی های خوبش هم برخی سکانس هاش رو زیبا می کرد ولی خوده داستان غیر منطقی بود یعنی هی میزدی ناموس طرف میاوردی جلو چشمش بعد با هم داداشی می شدین و این لوپ هی تکرار می شد یا یک سری Mission ها چیزی برای ارائه نداشت؛ مثلاً با یارو حرف میزدی آخرش طرف می گفت خب حوصلمون سر رفت یا خیلی وقته فایت نداشتم بیا یه فایت بدیم
در مورد گرافیک به نظر من یه نسل حداقل عقب بود اما در کل بد نبود و فیزیک لباس ها هم خوب بود و از نظر پرفرمنس هم مشکلی ندیدم اما انیمیشن هاش در حد PES 2006 بود چه بدن چه صورت!
در مورد گیم پلی در صورت که اهل لوت کردن باشی و سلاح و آرمور های خوب پیدا کنی فایت ها آسون میشه ولی به نظرم Skill Tree خوبی نداره و خیلی هاش به درد نخورن و از طرف دیگه Traversal اش چه با اسب چه با گلایدر لذت بخشه. در کل بازی ای بود که فقط برای گذران وقت بود و واقعاً ارزش دیگه ای نداشت