سرخط خبرها

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,260
نام
امیر حسین

ظاهراً شرکت سونی میخواهد در آینده نه چندان دور با همکاری شرکت Implicit Conversions بازی‌های کلاسیک کنسول‌ PS2 را بر روی کنسول‌های مدرن خودش بیاورد.
این اطلاعات از سایت همین شرکت منتشر شده است که ادعا میکند با همکاری SIE دارد روی یکپارچه سازی بازی‌ها بروی سیستم عامل کنسول‌های جدید سونی کار میکند. این شرکت قبلاً نیز بازی‌های مختلفی از پلتفرم‌های PS1 و PSP را از طریق مجموعه PlayStation Plus به کنسول‌های مدرن سونی آورده بود. با این حال، اظهاراتی که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد که PS2 اکنون در رادار این شرکت قرار دارد، که احتمالاً خبر خوبی برای کسانی است که موفق به بازی کردن بازی‌های کلاسیک‌ نسل ششم نشده‌اند. شایان ذکر است هنوز معلوم نیست آیا درایور PS5 قابلیت خواندن بازی‌های PS2 را دارد یا خیر ولی به طور قطع میتوان گفت این عناوین به صورت دیجیتالی عرضه خواهند شد.

PS5 might be getting a PS2 emulator, but don't get too excited just yet
ده بار تو این چند نسل از این خبرا اومده که آره سونی میخواد بخش کلاسیکو بیاره رو کنسول هاش و PSN و ...
میان اول کار 10تا بازی میدن... باز ول میشه میره یا خیلی با سرعت و تعداد کم پیش میرن
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,362
نام
مــاکــان
ده بار تو این چند نسل از این خبرا اومده که آره سونی میخواد بخش کلاسیکو بیاره رو کنسول هاش و PSN و ...
میان اول کار 10تا بازی میدن... باز ول میشه میره یا خیلی با سرعت و تعداد کم پیش میرن
فرقش فکر کنم این باشه که این‌بار یکی دیگه رو آورده که این کارها رو براش انجام بده.
خودش که اون چندتایی که آورد زیرش داشت میزایید بس که کیفیت بدی داشتن.

خبر خیلی خوبیه.
مهمتر اینکه دارن چندتا از دولوپرهای سابق PCSX2 هم دارن باهاش کار میکنن.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
1710251160443.png


به تازگی برخی از اعضای سابق Naughty Dog, id Software, Activision و ... یک استدیو AAA به نام Emptyvessel تاسیس کردن . اولین بازیشون قرار ـه یک شوتر علمی تخیلی باشه که توسط موتور UE5 در حال ساخت ـه .


Mick Gordon اهنگ ساز معروف سری بازی های Doom,Wolfenstein,Killer Instinct هم حضور خودش رو در پروژه اعلام کرد :



View attachment 6ls_gv4UmlvhkvGR.mp4
 
آخرین ویرایش:

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,826
نام
مهراد
View attachment 331055


به تازگی برخی از اعضای سابق Naughty Dog, id Software, Activision و ... یک استدیو AAA به نام Emptyvessel تاسیس کردن . اولین بازیشون قرار ـه یک شوتر علمی تخیلی باشه که توسط موتور UE5 در حال ساخت ـه .


Mick Gordon اهنگ ساز معروف سری بازی های Doom,Wolfenstein,Killer Instinct هم حضور خودش رو در پروژه اعلام کرد :



View attachment 331056
دیگه هر وقت جمله "اعضای سابق فلان + فلان" میشنوم، به دو نتیجه میرسم:

یا بازی کنسل میشه
یا چیزی ازش در نمیاد

همینقدر ناامید...
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,101
نام
محمد علی
ده بار تو این چند نسل از این خبرا اومده که آره سونی میخواد بخش کلاسیکو بیاره رو کنسول هاش و PSN و ...
میان اول کار 10تا بازی میدن... باز ول میشه میره یا خیلی با سرعت و تعداد کم پیش میرن
وجود کاتالوگ و لایبرری به قدمت چند نسل چیزیه که کاربرها رو توی اکوسیستم ماندگار می‌کنه و به نظر میاد سونی هم به این اعتقاد پیدا کرده. بکوارد کامپتیبیلیتی که نسل قبل پیف بود و بو میداد و الان خیلی طبیعی باهاش برخورد میشه
نشونه این تغییره. بنابراین احتمالا این بار با جدیدت کار پیگیری میشه و به نتیجه میرسه.
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,804
نام
شیخ صدرا
وجود کاتالوگ و لایبرری به قدمت چند نسل چیزیه که کاربرها رو توی اکوسیستم ماندگار می‌کنه و به نظر میاد سونی هم به این اعتقاد پیدا کرده. بکوارد کامپتیبیلیتی که نسل قبل پیف بود و بو میداد و الان خیلی طبیعی باهاش برخورد میشه
نشونه این تغییره. بنابراین احتمالا این بار با جدیدت کار پیگیری میشه و به نتیجه میرسه.

بازیای ps3 گیر فنی دارن واسه اجرا روی نسل جدید به خاطر اینکه براساس cell (چه سمی بود این) ساخته شدن و باید یه چیزی مثل امولاتور براش بسازن.
حالاps2 نمیدونم چجوریه داستانش.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,260
نام
امیر حسین
وجود کاتالوگ و لایبرری به قدمت چند نسل چیزیه که کاربرها رو توی اکوسیستم ماندگار می‌کنه و به نظر میاد سونی هم به این اعتقاد پیدا کرده. بکوارد کامپتیبیلیتی که نسل قبل پیف بود و بو میداد و الان خیلی طبیعی باهاش برخورد میشه
نشونه این تغییره. بنابراین احتمالا این بار با جدیدت کار پیگیری میشه و به نتیجه میرسه.
این مورد هست، ولی حقیقتا فکر نمیکنم الان دیگه بازی های کلاسیک اونقدرا اهمیت داشته باشن و باعث ماندگاری توی اکوسیستم بشن

این برای وقتی خوبه که از اون نسل، وارد نسل جدید میشن....
نه بعد از سه نسل، تازه بخوان بازی کلاسیک بیارن! یعنی حقیقتا فکر نمیکنم تعداد زیادی(حتی همون کم) باشن که به خاطر بازی زمان PS2 ، الان بخوان تصمیم بگیرن توی کدوم اکوسیستم برن یا بمونند!
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,101
نام
محمد علی
بازیای ps3 گیر فنی دارن واسه اجرا روی نسل جدید به خاطر اینکه براساس cell (چه سمی بود این) ساخته شدن و باید یه چیزی مثل امولاتور براش بسازن.
حالاps2 نمیدونم چجوریه داستانش.
روی جعبه مجهول هم همین داستان بود و عملا شبیه سازی شد. همین الان هم شبیه ساز پس۳ روی کامپیوتر توسط یه عده آدم علاقه‌مند با مهندسی معکوس و (احتمال زیاد) بدون دسترسی به اسناد فنی سونی
برنامه نویسی شده و عملکرد خوبی داره. سیستم مورد نیازش هم چندان قوی‌تر از پس۵ نیست. به احتمال زیاد خود سونی همین کار رو با عملکرد خیلی بالاتر می‌تونه انجام بده.
موضوع فقط پوله. باید بسنجن همین‌ها رو اگر به عنوان کلاسیک و فلان روی پلاس بدن می‌تونه ارزش افزوده ایجاد کنه یا نه. برای اکس باکس که قرار بود به جای بازی مجزا، کاتالوگ بفروشه، توجیه مالی داشت.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,362
نام
مــاکــان
نه بعد از سه نسل، تازه بخوان بازی کلاسیک بیارن! یعنی حقیقتا فکر نمیکنم تعداد زیادی(حتی همون کم) باشن که به خاطر بازی زمان PS2 ، الان بخوان تصمیم بگیرن توی کدوم اکوسیستم برن یا بمونند!
کاملا درست میگی ولی در تکمیل حرفت این بکوارد یک پاداش و سرویس به پلیرهای وفادار به پلتفرمه.
حتما نباید توجیهش جذب پلیرهای جدید باشه که توسعش منطقی به نظر برسه.

اینکه دوستان شما پلیرهای وفادار ما از زمان PS2 هستین ، خب بفرمایید کاتالوگ بازیهای نوستالژی خودتون رو در همین کنسول خودتون تجربه کنین.
به دنبال امولاتور روی PC و جای دیگه نگردید.
آره اگه هزینه خیلی زیادی پاش بشه شاید منطقی نباشه ولی اگه سونی راهی پیدا کرده باشه که هزینه‌ای که میکنه برگشت پذیر باشه و وقت استودیوهای خودش رو هم این وسط تلف نکنه چطور؟
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,260
نام
امیر حسین
کاملا درست میگی ولی در تکمیل حرفت این بکوارد یک پاداش و سرویس به پلیرهای وفادار به پلتفرمه.
حتما نباید توجیهش جذب پلیرهای جدید باشه که توسعش منطقی به نظر برسه.

اینکه دوستان شما پلیرهای وفادار ما از زمان PS2 هستین ، خب بفرمایید کاتالوگ بازیهای نوستالژی خودتون رو در همین کنسول خودتون تجربه کنین.
به دنبال امولاتور روی PC و جای دیگه نگردید.
آره اگه هزینه خیلی زیادی پاش بشه شاید منطقی نباشه ولی اگه سونی راهی پیدا کرده باشه که هزینه‌ای که میکنه برگشت پذیر باشه و وقت استودیوهای خودش رو هم این وسط تلف نکنه چطور؟
آره، اگر راهی پیدا کرده باسه و راحت و آسوده باشه منطقیه

ولی خوب تا حالا چندبار از این خبرها و اتفاقات افتاده، و حقیقتا با رفتاری که شده و خیلی زود سونی ول کرده، حس نمیکنم بازم اهمیت چندانی بده

همین الانم که رو پلاس داره بازی PS1 میده مثلا، فکر نکنم همچنان از بازی های PS1ی که برای PS3 میدادن بیشتر باشه:D
کلا خیلیییی سر دل استراحتی میرن جلو این قضیه رو:D
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
شایعه: گفته میشه ریمیک بازی فاینال‌فانتزی ۹ از نظر وسعت و بودجه بسیار متفاوت با ریمیک فف ۷ می‌باشد. گفت شده که این بازسازی تا حد امکان به نسخه اصلی وفادار خواهد بود ولی از نظر بودجه نسبت به بازسازی Final Fantasy VII کمتر است.

Final Fantasy IX Remake Will Be a Faithful Remake With a More Modest Budget Than FFVII - Rumor
 

'USG Ishimura'

CEC Engineer Isaac Clarke
Gold User
Mar 12, 2011
932
نام
کیوان
View attachment 331055


به تازگی برخی از اعضای سابق Naughty Dog, id Software, Activision و ... یک استدیو AAA به نام Emptyvessel تاسیس کردن . اولین بازیشون قرار ـه یک شوتر علمی تخیلی باشه که توسط موتور UE5 در حال ساخت ـه .


Mick Gordon اهنگ ساز معروف سری بازی های Doom,Wolfenstein,Killer Instinct هم حضور خودش رو در پروژه اعلام کرد :



View attachment 331056
پیرو این خبر استیگ آسموسن کارگردان استار وارز جدای هم یه استودیوی AAA به اسم Giant Skull زده و قراره یه اکشن ادونچر تکنفره بسازن.
Respawn veteran Stig Asmussen forms Giant Skull to build AAA single player games
 

Attachments

  • giant-skull-logo.jpg
    giant-skull-logo.jpg
    103.4 KB · مشاهده: 13

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
به گفته تحلیلگر برجسته مت پیسکاتلا از موسسه Circana ، عنوان GTA 6 آنقدر مهم خواهد بود که چهره صنعت گیم را تغییر خواهد داد. به گفته او با اینکه ۲۰۲۴ سال سختی برای صنعت گیم و سازندگان بوده و خواهد بود اما عنوان GTA 6 دوباره باعث رونق و بهره وری چرخه صنعت بازیسازی خواهد شد.
به گفته این تحلیلگر احتمالاً هرگز چیز مهم‌تری بجز GTA 6 برای عرضه در صنعت گیم وجود نداشته است .

GTA 6 Will Be 'The Most Important Thing to Ever Release', Analyst Says - Insider Gaming
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر