Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
کرش تیم ریسینگ > ماریو کارت
سه گانه کرش بندیکوت > ماریو های سه بعدی

:D
خط اول که 100% !!!!! :D فکت میباشد شدییییید:D

خط دوم...والله ماریو سه بعدی که نزدم، ولی حداقل از نظر طراحی کاراکترها شدیدا موافقم:-" و به طور کلی من طراحی کاراکتر همیشه جزو موارد مهمه برام تو بازیا:-"
 

DFSHINNOK7

کاربر سایت
Dec 20, 2018
1,629
زباله ای به اسم Metahuman داره هنر طراحی شخصیت رو از بین میبره :-".
این پیشگویی هست. هنوز یک بازی هم با شخصیت های MetaHuman منتشر نشده. دموی ماتریکس هم که گفتن از طریق سیستم متاهیومن تونستن اسکن های کرکترهای واقعی رو به بازی اضافه کنن. (علاوه بر ساخته های خود متاهیومن)
به نظر من دیگه مثل قدیم نیست یه ابزار جدید بیاد و به خاطر محدودیت های سخت افزاری نتایج شبیه به هم و تکراری تحویل بده.
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,651

27. این استاد استاد گفتن به بازیسازا خیلی کرینجوردیه، مگر اینکه طرف خودش بازیساز باشه و از بازیساز مذکور توی زمینه بازیسازی چیزی یاد گرفته باشه.
یه سر به تاپیک elden ring بزن...والا من کلا ۲ نسل اخیر رو با سری سولز گزروندم ولی این استاد گفتنا بدجور تو مخه :| لامصب ۷۰ درصد تو فروم استفاده میکنن وگرنه قضیه رو بازتر میکردم :D
 

XsmokeX

کاربر سایت
Sep 24, 2012
2,970
نام
احمد
?How you want to die
.Just tell us
ترجیحا در یک دوئل سامورایی وار با کاتانا :-" :D

------------------------

یک نظر آنپاپیولار دیگه بدم . MMORPG می شه گفت underappreciated سبک بازی هست و البته همزمان بیشعور ترین سازنده ها هم تو این سبک بازی می سازن :|
 

TeTration

TeT
کاربر سایت
Jan 17, 2013
3,663
نام
Moein
اینی که میخوام الان بنویسم خیلی ANپاپیولاره.
بازیهای کمپین محور و سینگل پلیر عمرشون تموم شده :D آدم بخواد فقط سینگل پلیر بازی کنه نهایتا توی سال باید ۱۰۰ ساعت بشینه بازی کنه کلا، حالا اگه خیلی سوبر باشین اون گیم رو هی از اول استارت میزنین تا جای سطل آشغال مخفی هایی که استاد X توی بازی جاسازی کرده رو هم پیدا کنین :D
بعد یه مدت هم خسته میشید میرید ایندی پلی میدین که اونم طبق نظر ANپاپیولار قبلیم همش تکرار یه سری المان تکراری توی یه تم و دنیای دیگه اس :D
خب حالا چاره چیه؟معلومه! بشینید ۱۰۰ هزار ساعت یه بازی مولتی پلیر بزنید تهشم یه بچه ۱۲ ساله بیاد تی بگتون کنه و کلا بیخیال گیم شید برید پی زندگیتون
IMG_20211214_011115_694.jpg
و اینکه شوخیه ناراحت نشید :D من خودم از همه‌ سوبرتر و فشاری تر و نوب تر و تی بگ بشو ترم
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
اینی که میخوام الان بنویسم خیلی ANپاپیولاره.
بازیهای کمپین محور و سینگل پلیر عمرشون تموم شده :D آدم بخواد فقط سینگل پلیر بازی کنه نهایتا توی سال باید ۱۰۰ ساعت بشینه بازی کنه کلا، حالا اگه خیلی سوبر باشین اون گیم رو هی از اول استارت میزنین تا جای سطل آشغال مخفی هایی که استاد X توی بازی جاسازی کرده رو هم پیدا کنین :D
بعد یه مدت هم خسته میشید میرید ایندی پلی میدین که اونم طبق نظر ANپاپیولار قبلیم همش تکرار یه سری المان تکراری توی یه تم و دنیای دیگه اس :D
خب حالا چاره چیه؟معلومه! بشینید ۱۰۰ هزار ساعت یه بازی مولتی پلیر بزنید تهشم یه بچه ۱۲ ساله بیاد تی بگتون کنه و کلا بیخیال گیم شید برید پی زندگیتون
View attachment 238322
و اینکه شوخیه ناراحت نشید :D من خودم از همه‌ سوبرتر و فشاری تر و نوب تر و تی بگ بشو ترم
و من فعلا 150ساعته دارم DQ میزنم و تموم نمیشه:-"
جدا از یه لیست بلند بالای سینگل پلیر که نمیدونم کی وقت میکنم برم سراغشون:-"
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
اینی که میخوام الان بنویسم خیلی ANپاپیولاره.
بازیهای کمپین محور و سینگل پلیر عمرشون تموم شده :D آدم بخواد فقط سینگل پلیر بازی کنه نهایتا توی سال باید ۱۰۰ ساعت بشینه بازی کنه کلا، حالا اگه خیلی سوبر باشین اون گیم رو هی از اول استارت میزنین تا جای سطل آشغال مخفی هایی که استاد X توی بازی جاسازی کرده رو هم پیدا کنین :D
بعد یه مدت هم خسته میشید میرید ایندی پلی میدین که اونم طبق نظر ANپاپیولار قبلیم همش تکرار یه سری المان تکراری توی یه تم و دنیای دیگه اس :D
خب حالا چاره چیه؟معلومه! بشینید ۱۰۰ هزار ساعت یه بازی مولتی پلیر بزنید تهشم یه بچه ۱۲ ساله بیاد تی بگتون کنه و کلا بیخیال گیم شید برید پی زندگیتون
View attachment 238322
و اینکه شوخیه ناراحت نشید :D من خودم از همه‌ سوبرتر و فشاری تر و نوب تر و تی بگ بشو ترم
والا هر دو تا نظرت رو بیشتر می‌شه «اشتباه» دونست تا «نامحبوب». :D
در مورد بازی‌های تک‌نفره، اصلاً نمی‌شه گفت عمرشون تموم شده. اتفاقاً توی یه دوران طلایی و خفنی هم به سر می‌برن و همین امسال بین بهترین بازی‌ها، اینا تک‌نفره بودن:
Resident Evil Village
Metroid Dread
Ratchet and Clank: Rift Apart
Psychonauts 2
Returnal
و چیزهای دیگه مثل Deathloop که حالت چندنفره هم دارن، ولی خیلی‌ها تکی بازی می‌کنن.
یا Forza Horizon 5 و Halo Infinite که بخش تک‌نفره هم دارن و آدم می‌تونه همون بخش رو بازی کنه و کلی هم لذت ببره.
پارسال هم این بازی‌های تک‌نفره کلی جایزه گرفتن:
The Last of Us 2
Ghost of Tsushima
Hades
Final Fantasy VII Remake
Half-Life: Alyx
Doom Eternal (بخش چندنفره هم داره، ولی اصل معروفیتش به خاطر بخش داستانی هست)
سال دیگه هم احتمال داره حتی وضعیت بهتر بشه و بازی‌های تک‌نفره بیشتری رو ببینیم که می‌ترکونن.
اگه بحث محبوبیت و فروش باشه هم اکثر بازی‌هایی که نوشتم، فروش خوب تا فوق‌العاده‌ای داشتن و کلی مشتری پیدا کردن. یعنی کلاً مفهومی به نام مرگ بازی‌های تک‌نفره نداریم! :D
در مورد اون ۱۰۰ ساعت هم... من تقریباً هیچ بازی چندنفره‌ای انجام نمی‌دم (این روزها فقط Forza Horizon 5 هست که بعضی وقت‌ها چندنفره بازی می‌کنم)، ولی باز انقدر بازی تک‌نفره باکیفیت زیاد داریم که نمی‌رسم همه رو انجام بدم. یعنی اگه آدم پلتفرم‌های مختلف رو داشته باشه در کنار بازی‌های متنوع، وقت کم هم میاره برای تموم کردن کل بازی‌های تک‌نفره باکیفیت.
----------------
در مورد بازی‌های مستقل هم اشتباه می‌کنی و مفهوم ثابتی نداریم که بشه گفت بازی مستقل فقط باید فلان طور باشه و توی همه‌شون باید از یه پلتفرم بپریم روی اون یکی و... Kena بازی مستقل هست، Hades هم بازی مستقله و Unpacking هم همین‌طور. چقدر اینا شباهت دارن به همدیگه؟ The Artful Escape، The Forgotten City و Inscryption و Art of Rally همگی بازی مستقل هستن، ولی کوچیک‌ترین ارتباطی به همدیگه ندارن و هرکدوم یه مدل گیم‌پلی و طراحی و... رو ارائه می‌دن. اینا فقط بازی‌های همین یکی دو سال اخیر هستن و اگه سال‌های بیشتری رو در نظر بگیریم که تنوع خیلی بالاتر می‌ره و مثلاً صحبتی که کرده بودی، اصلاً در مورد Superhot صدق نمی‌کنه، در حالی که بازی مستقل هست.
کلاً تنوع بازی‌های مستقل دستکمی از بازی‌های غیرمستقل نداره و اتفاقاً خیلی وقت‌ها نوآوری‌ها و خلاقیت‌های بیشتری هم توشون دیده می‌شه و به خاطر همینه که انقدر طرفدار دارن. اگه آدم فقط سراغ یه گروه خاصی از این بازی‌ها بره (مثلاً سبک روگ‌لایک/روگ‌لایت)، بعد از یه مدت المان‌های مشابهی توی اینا می‌بینه ولی بازی‌های مستقل انقدر سبک‌های متنوعی دارن که اصلاً نمی‌شه گفت تکراری و خسته‌کننده و اینا هستن. :D
----------------
در مجموع بین نظر اشتباه و نامحبوب تفاوت هست و بعضی موارد هستن که با دلیل و مدرک می‌شه اشتباه بودن‌شون رو مشخص کرد. مثلاً اگه من بگم «بایرن مونیخ توی این سال‌ها هیچ افتخاری به دست نیاورده»، یه صحبت اشتباهه ولی اگه بگم «سبک بازی بایرن مونیخ حالم رو بهم می‌زنه»، این میشه یه نظر سلیقه‌ای که ممکنه یه عده باهاش موافق باشن و یه عده مخالف. :D
 
آخرین ویرایش:

TeTration

TeT
کاربر سایت
Jan 17, 2013
3,663
نام
Moein
والا هر دو تا نظرت رو بیشتر می‌شه «اشتباه» دونست تا «نامحبوب». :D
در مورد بازی‌های تک‌نفره، اصلاً نمی‌شه گفت عمرشون تموم شده. اتفاقاً توی یه دوران طلایی و خفنی هم به سر می‌برن و همین امسال بین بهترین بازی‌ها، اینا تک‌نفره بودن:
Resident Evil Village
Metroid Dread
Ratchet and Clank: Rift Apart
Psychonauts 2
Returnal
و چیزهای دیگه مثل Deathloop که حالت چندنفره هم دارن، ولی خیلی‌ها تکی بازی می‌کنن.
یا Forza Horizon 5 و Halo Infinite که بخش تک‌نفره هم دارن و آدم می‌تونه همون بخش رو بازی کنه و کلی هم لذت ببره.
پارسال هم این بازی‌های تک‌نفره کلی جایزه گرفتن:
The Last of Us 2
Ghost of Tsushima
Hades
Final Fantasy VII Remake
Half-Life: Alyx
Doom Eternal (بخش چندنفره هم داره، ولی اصل معروفیتش به خاطر بخش داستانی هست)
سال دیگه هم احتمال داره حتی وضعیت بهتر بشه و بازی‌های تک‌نفره بیشتری رو ببینیم که می‌ترکونن.
اگه بحث محبوبیت و فروش باشه هم اکثر بازی‌هایی که نوشتم، فروش خوب تا فوق‌العاده‌ای داشتن و کلی مشتری پیدا کردن. یعنی کلاً مفهومی به نام مرگ بازی‌های تک‌نفره نداریم! :D
در مورد اون ۱۰۰ ساعت هم... من تقریباً هیچ بازی چندنفره‌ای انجام نمی‌دم (این روزها فقط Forza Horizon 5 هست که بعضی وقت‌ها چندنفره بازی می‌کنم)، ولی باز انقدر بازی تک‌نفره باکیفیت زیاد داریم که نمی‌رسم همه رو انجام بدم. یعنی اگه آدم پلتفرم‌های مختلف رو داشته باشه در کنار بازی‌های متنوع، وقت کم هم میاره برای تموم کردن کل بازی‌های تک‌نفره باکیفیت.
----------------
در مورد بازی‌های مستقل هم اشتباه می‌کنی و مفهوم ثابتی نداریم که بشه گفت بازی مستقل فقط باید فلان طور باشه و توی همه‌شون باید از یه پلتفرم بپریم روی اون یکی و... Kena بازی مستقل هست، Hades هم بازی مستقله و Unpacking هم همین‌طور. چقدر اینا شباهت دارن به همدیگه؟ The Artful Escape، The Forgotten City و Inscryption و Art of Rally همگی بازی مستقل هستن، ولی کوچیک‌ترین ارتباطی به همدیگه ندارن و هرکدوم یه مدل گیم‌پلی و طراحی و... رو ارائه می‌دن. اینا فقط بازی‌های همین یکی دو سال اخیر هستن و اگه سال‌های بیشتری رو در نظر بگیریم که تنوع خیلی بالاتر می‌ره و مثلاً صحبتی که کرده بودی، اصلاً در مورد Superhot صدق نمی‌کنه، در حالی که بازی مستقل هست.
کلاً تنوع بازی‌های مستقل دستکمی از بازی‌های غیرمستقل نداره و اتفاقاً خیلی وقت‌ها نوآوری‌ها و خلاقیت‌های بیشتری هم توشون دیده می‌شه و به خاطر همینه که انقدر طرفدار دارن. اگه آدم فقط سراغ یه گروه خاصی از این بازی‌ها بره (مثلاً سبک روگ‌لایک/روگ‌لایت)، بعد از یه مدت المان‌های مشابهی توی اینا می‌بینه ولی بازی‌های مستقل انقدر سبک‌های متنوعی دارن که اصلاً نمی‌شه گفت تکراری و خسته‌کننده و اینا هستن. :D
----------------
در مجموع بین نظر اشتباه و نامحبوب تفاوت هست و بعضی موارد هستن که با دلیل و مدرک می‌شه اشتباه بودن‌شون رو مشخص کرد. مثلاً اگه من بگم «بایرن مونیخ توی این سال‌ها هیچ افتخاری به دست نیاورده»، یه صحبت اشتباهه ولی اگه بگم «سبک بازی بایرن مونیخ حالم رو بهم می‌زنه»، این میشه یه نظر سلیقه‌ای که ممکنه یه عده باهاش موافق باشن و یه عده مخالف. :D
من بیشتر منظورم از صحبتام نبودن یه خلاقیت توی گیمپلیِ که باعث میشه تکراری بشن اکثرشون، الان همین re8 دقیقا فرقش با re7 چی بود؟:D به جز ستینگ و داستانش(اوکی اپن ورد هم شده بود، دیگه؟ :D). یا tlou 2 چه مکانیک جدیدی توی گیمپلیش استفاده شده که مثلا یکی که هر روز داره بازی میکنه بگه ایول فلان چیز رو ندیده بودم تا حالا توی گیمی(اره میدونم داستانش و نوع روایتش ساختارشکن بود ولی من منظورم گیمپلیه). مثلا HF:alyx کاملا میتونه نمونه ی داشتن "خلاقیت" توی گیمپلی باشه چون بعید میدونم چیز مشابه ای داشته باشیم ازش (به جزpavlov :-") یا سوپرهات که به خاطر اضافه کردن اسلوموشن باعث شد یه جورایی ابدی شه اسمش توی گیمینگ. ولی چرا اسم bright memory نیاوردین به جای سوپرهات؟ چون همون فرمول ثابت بازیهای fps رو دقیقا داره و هیچ "خلاقیت" جدیدی اضافه نکرده به صنعت گیم، حالا اینو میشه بست بدیم به 80% گیمای مارکت
بخوایم بریم سمت هک ان اسلش، الان فاینال فنتزی از نظر گیمپلی چه فرقی با nier داره؟ حالا اونطرف یه drone داره LB میگیری میزنه انمی ها رو سرویس میکنه اینطرف یه AI داری که اونم LB میگیری کامند میدی چیکار کن چیکار نکن :D
شما الان کمپین هیلو اینفینت رو تموم کنی دوباره از اول شروعش میکنی؟ اگر آره چی باعث میشه دوباره اینکارو کنی؟ غیر از اینه که 15 ساعت باید توش AI کشت و توی محیط سندباکسش چرخید تا داستان پیش بره؟ یا دووم یا ولفنشتاین یا 1000 تا گیم دیگه
وقتی صبح تا شب اینا رو بازی کنی میبینی همشون دارن یه چرخه ی تکراری رو ری اسکین میکنن و با یه داستان جدید توی یه یونیورس جدید به خورد مخاطب میدن. مشکل من دقیقا این بخشه :D
بهترین بازیهایی که پارسال بازی کردم death door بود و medium(بخاطر کنترل 2 تا دنیا به صورت ریل تایم) که خب همین باعث شده بود بازی برام با چمیدونم until dawn یا آنتولوژی dark picture متفاوت باشه تجربش
مولتی پلیر هم همینه ها، نمیگم اونطرف چیز عجیبی میبینه آدم ولی همینکه میدونی قرار نیس طرف همیشه از یه مسیر تکراری یه کار تکراری رو انجام بده و شرایط مختلف باعث تغییر توی پلی استایل خودت و حریفت میشه یکم از اون تکراری بودنِ رو جلوگیری میکنه
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر