Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
رفیق، موضوع بحث من و شما معادله ریاضی نیست که نیاز به فهمیدن داشته باشه! این موضوع نیاز به "درک" کردن طرف مقابل داره که امیدوارم از این بعد در تمام مراحل زندگی ازش استفاده کنید! تو بازار طرف یکساله از یکی چِک داره، اینجوری در موردش قضاوت نمی کنه! :))
در کامنت قبلی هم خدمت شما عرض کردم: "بشینید و مقداری فکر کنید روش"
هیچکس برای چیزهای بی ارزش عمدا اعتبار خودش رو زیر سوال نمی بره، مگر اینکه یک "احمق" باشه. اون تیم ترجمه هم صد در صد دلیل منطقی برای این کارشون دارن.
والا، دو هفته کسی رو از پا در نمیاره.
تمام مشکل من با شما این جمله بود که بنظرم آخرت نامردی و قدرناشناسی ـه.


امیدوارم تو جامعه و زندگی واقعی کمی رحم داشته باشید و به مردم فرصت بدید.
موفق باشید 🌹
چند هزار سال تمدن داریم ولی دریغ از چند صد سال فرهنگ .
 

mehdi_vsgh

کاربر سایت
Nov 24, 2009
335
این دو هفته دسترسی زودتر باید اواسط شهریور برای اونها شروع میشد نه الان که بخان با این دلیل مسخره ۲ هفته کار رو عقب بندازن.
جوابی که ادمین به تاریخ انتشار محصولشون دادن رو نگاه کنید تا ببینید چرا میگم خودشونو مسخره کردن:
دوست عزیز یه نکته ایه م حواست باشه اپدیت جدیدی که برای بازی اومده همه چیز رو خراب کرده. جای دیالوگای تغییر کرده خیلیییی تغییر کرده شاید به این خاطر هست که تاخیر خورده.
البته من دفاعی نمی کنم. چون نه پیش خرید کردم و نه قصد خریدش رو دارم از اون یکی سایته خریدم زیرنویسشو!
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
خب من تقریبا بیشتر از 1 ماهه که بازیو شروع کردم و دیشب بعد بیش از 50 ساعت بازی داستان تموم شد. هنوز مقدار زیادی side quest مونده که نرفتم. شاید بشه گفت هنوز بعضی از کاراکترای مهم بازیو ندیدم. ولی فعلا 2 تا اندینگ رو خودم رفتم (و قطعا بقیه پایان هاشم سعی میکنم خودم دوباره تجربش کنم)

نظر زیر هم طبق تجربه بازی با اپدیت 1.31 هست. چیزی حدود 9 ماه بعد لانچ. به همین خاطر اگر با نظر دوستانی که موقع لانچ تجربش کردن متفاوت بود، اینو در نظر بگیرید... یک موردی هم بگم از نظر فنی من هیچ مشکلی نداشتم. باگ های خیلی ساده مثل رد شدن NPC ها از اشیاء قطعا هستن داخل بازی. همونطور که تو تمام بازی های بزرگ مقیاس مثل اسکایریم و Witcher 3 بودن و هستن. ولی باگ game breaking اصلا برخورد نکردم. فقط یک بار بد رانندگی کردم و موتورم رفت تو دیوار و گیر کرد. مجبور شدم 1 دقیقه قبل لود کنم (که سیستم اتو سیو بازی خداروشکر خیلی کمک کرده) ولی بجز این مورد تو این 50 ساعت یک دونه باگ مشکل دار بهش بر نخوردم و واقعا روون بود.

متن زیر هم هیچ اسپویلی نداره و تنها برای طولانی نشدن صفحه داخل تگ اسپویلر قرار میدم. و البته ناراحت نشدن دوستانی که منتظر آشغال خطاب شدن بازی هستن (که میتونن باز نکنن اسپویلر رو)

خب اول اول بگم... CyberPunk 2077 یک جواهر مطلقه... یک محصول نایاب در صنعت که لانچ ضعیف و مشکلات تکنیکی عرضه و نسخه های نسل 8ـش، باعث پنهان شدن این قلب پر ارزشش شده...

نمیدونم از کجا شروع کنم، تک تک ثانیه های بازی منو عاشق این دنیا کرد. این محیط، این کاراکتر ها که تو هیچ بازی اینجوری منو درگیر خودشون نکرده بودن، این داستان ها، این آزادی عمل، این موسیقی و ...

از شخصیت ها شروع کنم. داستان و شخصیت پردازی بازی تو هیچ بازی مثلش پیدا نمیشه. نمیدونم واقعا هیچوقت این احساسو به هیچ بازی نداشتم ولی تک تک کاراکتر های بازی واقعا یک انسانن. واقعا قلب دارن، شخصیت دارن و کامل بهشون پرداخته شده. هر کدوم داستان خودشونو دارن که واقعا یونیک و مهمه. Johnny Silverhand با بازی فوق العاده کیانو ریوز که گل سرسبد بازیه. واقعا چند لایه و مهمه این شخصیت. از اون طرف Panam هست که هیچوقت نشده بود به یک کاراکتر داخل بازی از نظر عاطفی وابسته بشم :| Panam و رابطه ای که کاراکترم باهاش ایجاد کرد یکی از واقعی ترین و محکم ترین روابطی بود که تو دنیای واقعی حتی مثلشو زیاد ندیدم. Judy فوق العادست. River به نوبه خودش از بزرگترین وزنه های بازیه. تاکامورا به طرز عجیبی کاراکتر خاصیه. Rouge، جکی، ویکتور، میستی و ... همشون واقعا بینظیرن. حتی کاراکتر هایی که 10 دقیقه هم سر جمع تو بازی نیستن مثل ALT هم بشدت عالی پرداخته میشن و موندگارن.
جدای این موارد من بشخصه با دیالوگ ها و پردازش شخصیت خود V هم شدیدا حال کردم. V واقعا کاراکتری بود که من ساختمش و من کنترلش میکردم. من میخواستم یک Corpo b!tch یی باشه که در پی رستگاریه. در کل بازی با دیالوگ هایی که انتخاب کردم حس کردم کاراکتر واقعا کاراکتریه که من میخواستم و داستان، داستانیه که من دارم رقمش میزنم. شاید تا اواخر داستان خط داستانی تقریبا مشابه باشه برای تمام افراد ولی اقلا احساس شخصی به ادم میده که V تویی. من این حسو تو خیلی از بازیای RPGهم حتی ندارم و خیلیا صرفا یک داستان چند شاخه دارن که طبق انتخاب هات یکیشون رقم میخوره ولی اینجا ایمرژن بازی اینقدر بالاست که حس میکنی واقعا داستان خودته.

بحث ایمرژن شد، قطعا یکی از دلایلی که بازی اینقدر تاثیر روم گذاشت همین ایمرژن بازیه. دید اول شخص بازی فوق العادست و یکی از بهترین دیزاین چویس های cdpr بوده بنظرم. جدای این آزادی عمل بازی در هر مرحله و لول دیزاین عالی باعث شده واقعا تو خیلی از مراحل بازی یک immersive sim لایت باشه و شما میتونین ده ها مدل مختلف پیش ببرین. Verticality و طراحی محیط فوق العاده هم تو این زمینه شدیدا کمک کرده.

به طراحی محیط بپردازم... به طور قطع میشه گفت که Night City (و اطرافش) یکی از بهترین طراحی های محیط در صنعت بازیو داره (تازه اگر نگیم بهترین!). واقعا به یاد نمیارم وقتی که اینجوری میخکوب یک شهر و خیابون ها شده باشم. بازی به طرز وحشتناکی زیباست و میخکوبتون میکنه. من خودم اصلا ادم عکاسی نیستم تو بازیا ولی سر این بازی هر 2-3 ثانیه دستم رو دکمه share بود :| قطعا بالغ بر 300 تا تصویر کپچر کردم از این بازی. Verticality بازی به طرز باورنکردنی بالاست. یک موردی که خیلی برام جذاب بود نسبت 1 به 1 با دنیای واقعیه. یعنی واقعا از نظر مسافت و فاصله ای، حس میکنین مسافتی که در یک مسیر طی میکنین، اندازه فاصله ای هست که در دنیای واقعی طی میکنین. طراحی یک شهر با این جزئیات و این بزرگی و مقیاس شدیدا جای تحسین داره...

کامبت بازی شدیدا سوپرایزم کرد. نه که بخوایم با Doom مقایسش کنیم، ولی برای یک بازی اول شخص شوتینگ بازی معرکست. از اون طرف melee کامبت بازی حرف نداره. هر سلاح واقعا حس متفاوت خودشو داره. جدای این موارد برخی ایمپلنت ها مثل mantis blade و یا monowire قشنگ پلی استایل رو عوض میکنن. تازه این فقط کامبت بود. stealth بازی اصلا سرسری و مسخره نیست. المان های هک هم بشدت عالی پیاده سازی شدن و واقعا لذت بخشه. در کل encounter های بازی به حد بی نهایتی جذابه و کشش زیادی داره.

موسیقی بازی... من اصلا فکر نکردم موسیقی بازی رو دوست داشته باشم چون خیلی ادم الکتریک باز و یا متال-هدی نیستم ولی موسیقی بازی بقدری عالیه که یک مسافت ساده با موسیقی باعث میشه رو لبه مبل باشی و یا حین مبارزات قلبت تند بزنه... حجم عظیمی از موسیقی های اریجینالی که برای این بازی ساخته شد بسیار کمیابه بنظرم تو صنعت...

بحث رانندگی و درایوینگ شد، من از فیزیک بازی حین رانندگی اصلا بدم نیومد و بنظرم اوکیه. خود رانندگی با ماشین لذت بخش هست ولی یکم طول میکشه تا قلقش دستمون بیاد. از اون طرف رانندگی با موتور واقعا بینهایت جذابه. فکرم نمیکردم اینو بگم ولی واقعا بعد از 10 ساعت حتی رانندگی هارو هم اول شخص میرفتم و واقعا لذت بخشه. واقعا تمام شور و هیجان و هیاهوی رانندگی توی شهرو حس میکنین :D در کل رانندگی با موتور از قسمت های خیلی خاص بازی بود برای من. یک مورد دیگه اینکه حس رانندگی برای هر موتور/ماشین واقعا متفاوته و CDPR واقعا تو این جزئیات خوب عمل کرده.

من نمیدونم از نظر AI در ابتدا چجوری بوده ولی الان من هیچ مشکلی باهاش نداشم و هیچوقت احساس ضعیف بودنشو نکردم. مشکلات تکنیکی مثل دیر لود شدن تکسچر ها و ابجکت ها هم به حد اقل خودشون رسیده و بنظرم اصلا اذیت نمیکنه. افت فریم هم من اصلا و ابدا نداشتم.

در آخر بهترین قسمت بازیو بگیم... نویسندگی و کوئست دیزاین بازی... اول بگم مراحل اصلی بعضا یک حالت نیمچه خطی دارن که تو القا حس هیجان و اپیک و سینمایی بودن واقعا معرکه عمل میکنن. از اون طرف مراحل فرعی... ویچر 3 تو این مورد شاید بیراه نباشه بگیم یک انقلابی تو صنعت گیم بود. حالا CP2077 رسما چند برابر ویچر تو این مورد بهتر عمل میکنه :D شاید خود داستان اصلی بازی برای یک بازی RPG کوتاه باشه ولی مسئله اینجاست داستان های فرعی شدیدا با داستان اصلی درهم تنیده هستن و اصلا حس اضافه بودن ندارن. بعضا حتی رایتینگ و داستان های بهتری هم دارن. من شخصا این انتخاب CDPR رو تحسین میکنم که یک خط داستانی تماما متمرکز روی داستان اصلی گذاشته و داستان شخصیت ها که 100 درصد مهم هستن رو هم داخل مراحل فرعی. (که روی پایان و مراحل اصلی هم تاثیر میزارن کامل.) این مراحل هم یک گیمپلی لوپ تکراری و ساده ندارن. 90 درصدشون واقعا یونیک و خاصن. همشون تمرکز به خصوصی روشون بوده و درگیرت میکنن و هیچکدوم الکی نیستن. بعضی مراحل در حد فیلم های جنایی درگیرت میکنن. بعضی ها از نظر احساسی درگیرت میکنن بدون هیچ encounter یی. در کل همشون متفاوتن و تنها چیزی که در اشتراک دارن، نویسندگی و کیفیت بالا هر کدومه.


در کل بگم. Cyberpunk 2077 یکی از بهترین بازی های عمرم بود. دقیقا چیزی که از CDPR، سازندگان ویچر 3، انتظار داشتم و چه بسا بیشتر از انتظارم ظاهر شد.
ابدا قرار نیست واژگانی مثل Game 2.0 یا این حرفارو بگم ولی بازی تو اکثر موارد در جایگاه بهترین هاست. و تو ژانر RPG بازی با این جزئیات گرافیکی، با این گیمپلی و شوتینگ، با این طراحی شهر و مرحله و آزادی عمل واقعا نایابه. و حس هم میکنم در آینده از این بازی توسط طرفداران زیاد بشنویم و همینطور مثل ویچر استاندارد های مهمی در صنعت بزاره...

برای دوستانی که میخوان تجربش کنن، نسخه PC و کنسول های نسل بعدی وضع مناسبی دارن الان. هرچند به عزیزانی که قصد تجربه روی ps5 دارن توصیه میکنم تا پچ نسل بعدی صبر کنن.
 
آخرین ویرایش:

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
خب من تقریبا بیشتر از 1 ماهه که بازیو شروع کردم و دیشب بعد بیش از 50 ساعت بازی داستان تموم شد. هنوز مقدار زیادی side quest مونده که نرفتم. شاید بشه گفت هنوز بعضی از کاراکترای مهم بازیو ندیدم. ولی فعلا 2 تا اندینگ رو خودم رفتم (و قطعا بقیه پایان هاشم سعی میکنم خودم دوباره تجربش کنم)

نظر زیر هم طبق تجربه بازی با اپدیت 1.31 هست. چیزی حدود 9 ماه بعد لانچ. به همین خاطر اگر با نظر دوستانی که موقع لانچ تجربش کردن متفاوت بود، اینو در نظر بگیرید... یک موردی هم بگم از نظر فنی من هیچ مشکلی نداشتم. باگ های خیلی ساده مثل رد شدن NPC ها از اشیاء قطعا هستن داخل بازی. همونطور که تو تمام بازی های بزرگ مقیاس مثل اسکایریم و Witcher 3 بودن و هستن. ولی باگ game breaking اصلا برخورد نکردم. فقط یک بار بد رانندگی کردم و موتورم رفت تو دیوار و گیر کرد. مجبور شدم 1 دقیقه قبل لود کنم (که سیستم اتو سیو بازی خداروشکر خیلی کمک کرده) ولی بجز این مورد تو این 50 ساعت یک دونه باگ مشکل دار بهش بر نخوردم و واقعا روون بود.

متن زیر هم هیچ اسپویلی نداره و تنها برای طولانی نشدن صفحه داخل تگ اسپویلر قرار میدم. و البته ناراحت نشدن دوستانی که منتظر آشغال خطاب شدن بازی هستن (که میتونن باز نکنن اسپویلر رو)

خب اول اول بگم... CyberPunk 2077 یک جواهر مطلقه... یک محصول نایاب در صنعت که لانچ ضعیف و مشکلات تکنیکی عرضه و نسخه های نسل 8ـش، باعث پنهان شدن این قلب پر ارزشش شده...

نمیدونم از کجا شروع کنم، تک تک ثانیه های بازی منو عاشق این دنیا کرد. این محیط، این کاراکتر ها که تو هیچ بازی اینجوری منو درگیر خودشون نکرده بودن، این داستان ها، این آزادی عمل، این موسیقی و ...

از شخصیت ها شروع کنم. داستان و شخصیت پردازی بازی تو هیچ بازی مثلش پیدا نمیشه. نمیدونم واقعا هیچوقت این احساسو به هیچ بازی نداشتم ولی تک تک کاراکتر های بازی واقعا یک انسانن. واقعا قلب دارن، شخصیت دارن و کامل بهشون پرداخته شده. هر کدوم داستان خودشونو دارن که واقعا یونیک و مهمه. Johnny Silverhand با بازی فوق العاده کیانو ریوز که گل سرسبد بازیه. واقعا چند لایه و مهمه این شخصیت. از اون طرف Panam هست که هیچوقت نشده بود به یک کاراکتر داخل بازی از نظر عاطفی وابسته بشم :| Panam و رابطه ای که کاراکترم باهاش ایجاد کرد یکی از واقعی ترین و محکم ترین روابطی بود که تو دنیای واقعی حتی مثلشو زیاد ندیدم. Judy فوق العادست. River به نوبه خودش از بزرگترین وزنه های بازیه. تاکامورا به طرز عجیبی کاراکتر خاصیه. Rouge، جکی، ویکتور، میستی و ... همشون واقعا بینظیرن. حتی کاراکتر هایی که 10 دقیقه هم سر جمع تو بازی نیستن مثل ALT هم بشدت عالی پرداخته میشن و موندگارن.
جدای این موارد من بشخصه با دیالوگ ها و پردازش شخصیت خود V هم شدیدا حال کردم. V واقعا کاراکتری بود که من ساختمش و من کنترلش میکردم. من میخواستم یک Corpo b!tch یی باشه که در پی رستگاریه. در کل بازی با دیالوگ هایی که انتخاب کردم حس کردم کاراکتر واقعا کاراکتریه که من میخواستم و داستان، داستانیه که من دارم رقمش میزنم. شاید تا اواخر داستان خط داستانی تقریبا مشابه باشه برای تمام افراد ولی اقلا احساس شخصی به ادم میده که V تویی. من این حسو تو خیلی از بازیای RPGهم حتی ندارم و خیلیا صرفا یک داستان چند شاخه دارن که طبق انتخاب هات یکیشون رقم میخوره ولی اینجا ایمرژن بازی اینقدر بالاست که حس میکنی واقعا داستان خودته.

بحث ایمرژن شد، قطعا یکی از دلایلی که بازی اینقدر تاثیر روم گذاشت همین ایمرژن بازیه. دید اول شخص بازی فوق العادست و یکی از بهترین دیزاین چویس های cdpr بوده بنظرم. جدای این آزادی عمل بازی در هر مرحله و لول دیزاین عالی باعث شده واقعا تو خیلی از مراحل بازی یک immersive sim لایت باشه و شما میتونین ده ها مدل مختلف پیش ببرین. Verticality و طراحی محیط فوق العاده هم تو این زمینه شدیدا کمک کرده.

به طراحی محیط بپردازم... به طور قطع میشه گفت که Night City (و اطرافش) یکی از بهترین طراحی های محیط در صنعت بازیو داره (تازه اگر نگیم بهترین!). واقعا به یاد نمیارم وقتی که اینجوری میخکوب یک شهر و خیابون ها شده باشم. بازی به طرز وحشتناکی زیباست و میخکوبتون میکنه. من خودم اصلا ادم عکاسی نیستم تو بازیا ولی سر این بازی هر 2-3 ثانیه دستم رو دکمه share بود :| قطعا بالغ بر 300 تا تصویر کپچر کردم از این بازی. Verticality بازی به طرز باورنکردنی بالاست. یک موردی که خیلی برام جذاب بود نسبت 1 به 1 با دنیای واقعیه. یعنی واقعا از نظر مسافت و فاصله ای، حس میکنین مسافتی که در یک مسیر طی میکنین، اندازه فاصله ای هست که در دنیای واقعی طی میکنین. طراحی یک شهر با این جزئیات و این بزرگی و مقیاس شدیدا جای تحسین داره...

کامبت بازی شدیدا سوپرایزم کرد. نه که بخوایم با Doom مقایسش کنیم، ولی برای یک بازی اول شخص شوتینگ بازی معرکست. از اون طرف melee کامبت بازی حرف نداره. هر سلاح واقعا حس متفاوت خودشو داره. جدای این موارد برخی ایمپلنت ها مثل mantis blade و یا monowire قشنگ پلی استایل رو عوض میکنن. تازه این فقط کامبت بود. stealth بازی اصلا سرسری و مسخره نیست. المان های هک هم بشدت عالی پیاده سازی شدن و واقعا لذت بخشه. در کل encounter های بازی به حد بی نهایتی جذابه و کشش زیادی داره.

موسیقی بازی... من اصلا فکر نکردم موسیقی بازی رو دوست داشته باشم چون خیلی ادم الکتریک باز و یا متال-هدی نیستم ولی موسیقی بازی بقدری عالیه که یک مسافت ساده با موسیقی باعث میشه رو لبه مبل باشی و یا حین مبارزات قلبت تند بزنه... حجم عظیمی از موسیقی های اریجینالی که برای این بازی ساخته شد بسیار کمیابه بنظرم تو صنعت...

بحث رانندگی و درایوینگ شد، من از فیزیک بازی حین رانندگی اصلا بدم نیومد و بنظرم اوکیه. خود رانندگی با ماشین لذت بخش هست ولی یکم طول میکشه تا قلقش دستمون بیاد. از اون طرف رانندگی با موتور واقعا بینهایت جذابه. فکرم نمیکردم اینو بگم ولی واقعا بعد از 10 ساعت حتی رانندگی هارو هم اول شخص میرفتم و واقعا لذت بخشه. واقعا تمام شور و هیجان و هیاهوی رانندگی توی شهرو حس میکنین :D در کل رانندگی با موتور از قسمت های خیلی خاص بازی بود برای من. یک مورد دیگه اینکه حس رانندگی برای هر موتور/ماشین واقعا متفاوته و CDPR واقعا تو این جزئیات خوب عمل کرده.

من نمیدونم از نظر AI در ابتدا چجوری بوده ولی الان من هیچ مشکلی باهاش نداشم و هیچوقت احساس ضعیف بودنشو نکردم. مشکلات تکنیکی مثل دیر لود شدن تکسچر ها و ابجکت ها هم به حد اقل خودشون رسیده و بنظرم اصلا اذیت نمیکنه. افت فریم هم من اصلا و ابدا نداشتم.

در آخر بهترین قسمت بازیو بگیم... یکی نویسندگی و کوئست دیزاین بازی... اول بگم مراحل اصلی بعضا یک حالت نیمچه خطی دارن که تو القا حس هیجان و اپیک و سینمایی بودن واقعا معرکه عمل میکنن. از اون طرف مراحل فرعی... ویچر 3 تو این مورد شاید بیراه نباشه بگیم یک انقلابی تو صنعت گیم بود. حالا CP2077 رسما چند برابر ویچر تو این مورد بهتر عمل میکنه :D شاید خود داستان اصلی بازی برای یک بازی RPG کوتاه باشه ولی مسئله اینجاست داستان های فرعی شدیدا با داستان اصلی درهم تنیده هستن و اصلا حس اضافه بودن ندارن. بعضا حتی رایتینگ و داستان های بهتری هم دارن. من شخصا این انتخاب CDPR رو تحسین میکنم که یک خط داستانی تماما متمرکز روی داستان اصلی گذاشته و داستان شخصیت ها که 100 درصد مهم هستن رو هم داخل مراحل فرعی. (که روی پایان و مراحل اصلی هم تاثیر میزارن کامل.) این مراحل هم یک گیمپلی لوپ تکراری و ساده ندارن. 90 درصدشون واقعا یونیک و خاصن. همشون تمرکز به خصوصی روشون بوده و درگیرت میکنن و هیچکدوم الکی نیستن. بعضی مراحل در حد فیلم های جنایی درگیرت میکنن. بعضی ها از نظر احساسی درگیرت میکنن بدون هیچ encounter یی. در کل همشون متفاوتن و تنها چیزی که در اشتراک دارن، نویسندگی و کیفیت بالا هر کدومه.


در کل بگم. Cyberpunk 2077 یکی از بهترین بازی های عمرم بود. دقیقا چیزی که از CDPR، سازندگان ویچر 3، انتظار داشتم و چه بسا بیشتر از انتظارم ظاهر شد.
ابدا قرار نیست واژگانی مثل Game 2.0 یا این حرفارو بگم ولی بازی تو اکثر موارد در جایگاه بهترین هاست. و تو ژانر RPG بازی با این جزئیات گرافیکی، با این گیمپلی و شوتینگ، با این طراحی شهر و مرحله و آزادی عمل واقعا نایابه. و حس هم میکنم در آینده از این بازی توسط طرفداران زیاد بشنویم و همینطور مثل ویچر استاندارد های مهمی در صنعت بزاره...

برای دوستانی که میخوان تجربش کنن، نسخه PC و کنسول های نسل بعدی وضع مناسبی دارن الان. هرچند به عزیزانی که قصد تجربه روی ps5 دارن توصیه میکنم تا پچ نسل بعدی صبر کنن.
فکر میکردم تنها کسی ام که خیلی با سایبرپانک حال کرده، خوبه همچین حسی نسبت به بازی داری :D
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
فکر میکردم تنها کسی ام که خیلی با سایبرپانک حال کرده، خوبه همچین حسی نسبت به بازی داری :D
فک کنم خیلیا میترسن در مورد خوبیای بازی حرف بزنن سر حواشیی که واسش پیش اومد :D
مهم نیست چند صفحه در مورد نکات مثبتش بنویسی و تجربه ای که تو 60-70 ساعت بازی داشتی رو شیر کنی از آخر یکی که یک دهم تو وقت پاش نزاشته میاد در مورد کثافت کاریای CDPR مطلب میزاره و تهش نتیجه میگیره که این بازی + کل استدیو باید با خاک یکسان بشن بخاطر لانچ و باگاش :D
با اینکه اینو با لانچ No mans sky مقایسه میکنن وضعش یک دهم اون خراب نیس، نقداش رو استیم اکثرا مثبته و پلیرای آنلاینش با اینکه در حد ویچر نیست اما 5-6 ماهه تقریبا ثابته، بنظرم کاملا میتونن زندش کنن اگه یک نسخه نسل جدید درست و حسابی ریلیز کنن چون به نسل قبلیا که امیدی نیست بتونه اینو درست اجرا کنه.
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
فک کنم خیلیا میترسن در مورد خوبیای بازی حرف بزنن سر حواشیی که واسش پیش اومد :D
مهم نیست چند صفحه در مورد نکات مثبتش بنویسی و تجربه ای که تو 60-70 ساعت بازی داشتی رو شیر کنی از آخر یکی که یک دهم تو وقت پاش نزاشته میاد در مورد کثافت کاریای CDPR مطلب میزاره و تهش نتیجه میگیره که این بازی + کل استدیو باید با خاک یکسان بشن بخاطر لانچ و باگاش :D
با اینکه اینو با No mans sky مقایسه میکنن وضعش یک دهم اون خراب نیس، نقداش رو استیم اکثرا مثبته و پلیرای آنلاینش با اینکه در حد ویچر نیست اما 5-6 ماهه تقریبا ثابته، بنظرم کاملا میتونن زندش کنن اگه یک نسخه نسل بعدی درست و حسابی ریلیز کنن چون به نسل قبلیا که امیدی نیست بتونه اینو درست اجرا کنه.

دقیقا مجید
هرچقدر از مدیریت بد و مشکلات تکنیکی روز عرضه و حواشی دورش حرف بزنیم، نمیشه انکار کرد چقدر در برخی موارد بازی میدرخشه... طبق رفتار های CDPR حس میکنم میخوان یکجور Re-release بکنن با اپدیت نسل بعدی.

با رلیز اکسپنشن هاشم قشنگ میتونن دوباره اسمشونو بیارن بالا (دیشب با یکی از دوستام حرف میزدم و حدس میزد یکی از اکسپنشن ها درمورد مورگان بلک هند باشه. اگر باشه که \m/)
 

GGK

کاربر سایت
Sep 21, 2020
467
نام
وحید
فک کنم خیلیا میترسن در مورد خوبیای بازی حرف بزنن سر حواشیی که واسش پیش اومد :D
مهم نیست چند صفحه در مورد نکات مثبتش بنویسی و تجربه ای که تو 60-70 ساعت بازی داشتی رو شیر کنی از آخر یکی که یک دهم تو وقت پاش نزاشته میاد در مورد کثافت کاریای CDPR مطلب میزاره و تهش نتیجه میگیره که این بازی + کل استدیو باید با خاک یکسان بشن بخاطر لانچ و باگاش :D
با اینکه اینو با لانچ No mans sky مقایسه میکنن وضعش یک دهم اون خراب نیس، نقداش رو استیم اکثرا مثبته و پلیرای آنلاینش با اینکه در حد ویچر نیست اما 5-6 ماهه تقریبا ثابته، بنظرم کاملا میتونن زندش کنن اگه یک نسخه نسل جدید درست و حسابی ریلیز کنن چون به نسل قبلیا که امیدی نیست بتونه اینو درست اجرا کنه.
ملت رو سر کار بزاری ۸ سال و همچین باگی رو عرضه کنی لایق با خاک یکسان شدن هستن همینکه منحل نشدن خیلیه
 
  • Angry
Reactions: Dante _Sparda

Dante _Sparda

کاربر سایت
Jul 18, 2009
575
دوست عزیز یه نکته ایه م حواست باشه اپدیت جدیدی که برای بازی اومده همه چیز رو خراب کرده. جای دیالوگای تغییر کرده خیلیییی تغییر کرده شاید به این خاطر هست که تاخیر خورده.
البته من دفاعی نمی کنم. چون نه پیش خرید کردم و نه قصد خریدش رو دارم از اون یکی سایته خریدم زیرنویسشو!
من دیروز زیرنویسشون گرفتم بازی هم از اول تا جاییکه جانی تازه وارد داستان میشه رفتم البته یکسری مراحل فرعی رو هم رفتم کلا به نظر زیرنویس مشکل زیاد داره یکسری دیالوگها ترجمه نداره هنگام صحبت کردن هم گاهی هیچ زیرنویسی نمیاد انتظار دارم با آپدیت بعدی درستش کنند ولی با قسمتهای که سایت رقیبشون ترجمه کرده مقایسه بخوام بکنم فعلا اینبار به نظرم سایت رقیب بهتر عمل کرده وقیمتش هم پایینتره یک مورد دیگه هم اینکه اکثر مودها مثل مود سوم شخص بعد از نصب زیرنویس باعث کرش کردن بازی میشه ظاهرا به دلیل تغییری هست که زیرنویس در فایل اجرایی میده(فکر کنم به خاطر سریالی هست براب نصب زیرنویس باید بزنی چون خواستم فایلهای زیر نویس پاک کنم بعد ماد امتحان کنم ولی دیدم بعد پاک کردن اون فایلها بازی کرش میکنه و ارور پاک شدن فایلها رو میده) احتمالا برای آپدیت بازی هم بعدا به مشکل بخوریم البته برای من نسخه گوگ هستش شاید نسخه استیم مشکلی نداشته باشه یادمه بخاطر یکی از مودهایی نصب کر ده بودم زمان آپدیت 1.2 به مشکل خوردم چون ظاهرا در یکی از فایلهای بازی تغییر ایجاد شده بود مجبور شدم دوباره بازی پاک کنم و از اول نصبش کنم درکل انتظارم از زینویسشون بیشتر بود مخصوصا با سابقشون در ترجمه ویچر 3 وهمینطور رزیدنت ایول 8 خیلی مواقع بود که هنگام صحبت کردن هیچ زیرنویسی نمیومد یا هنگام انتخاب دیالوگ ها . دیالوگ ترجمه نشده وجود داشت اونم در همون اوایل بازی شاید بدلیل پچ 1.31 باشه هرچند گفته بودن تا 15 مهر با نسخه 1.31 هم هماهنگه امیدوارم با آپدیت درستش کنند
 
آخرین ویرایش:

Unofficial

کاربر سایت
Sep 3, 2014
138
من دیروز زیرنویسشون گرفتم بازی هم از اول تا جاییکه جانی تازه وارد داستان میشه رفتم البته یکسری مراحل فرعی رو هم رفتم کلا به نظر زیرنویس مشکل زیاد داره یکسری دیالوگها ترجمه نداره هنگام صحبت کردن هم گاهی هیچ زیرنویسی نمیاد انتظار دارم با آپدیت بعدی درستش کنند ولی با قسمتهای که سایت رقیبشون ترجمه کرده مقایسه بخوام بکنم فعلا اینبار به نظرم سایت رقیب بهتر عمل کرده وقیمتش هم پایینتره یک مورد دیگه هم اینکه اکثر مودها مثل مود سوم شخص بعد از نصب زیرنویس باعث کرش کردن بازی میشه ظاهرا به دلیل تغییری هست که زیرنویس در فایل اجرایی میده(فکر کنم به خاطر سریالی هست براب نصب زیرنویس باید بزنی چون خواستم فایلهای زیر نویس پاک کنم بعد ماد امتحان کنم ولی دیدم بعد پاک کردن اون فایلها بازی کرش میکنه و ارور پاک شدن فایلها رو میده) احتمالا برای آپدیت بازی هم بعدا به مشکل بخوریم البته برای من نسخه گوگ هستش شاید نسخه استیم مشکلی نداشته باشه یادمه بخاطر یکی از مودهایی نصب کر ده بودم زمان آپدیت 1.2 به مشکل خوردم چون ظاهرا در یکی از فایلهای بازی تغییر ایجاد شده بود مجبور شدم دوباره بازی پاک کنم و از اول نصبش کنم درکل انتظارم از زینویسشون بیشتر بود مخصوصا با سابقشون در ترجمه ویچر 3 وهمینطور رزیدنت ایول 8 خیلی مواقع بود که هنگام صحبت کردن هیچ زیرنویسی نمیومد یا هنگام انتخاب دیالوگ ها . دیالوگ ترجمه نشده وجود داشت اونم در همون اوایل بازی شاید بدلیل پچ 1.31 باشه هرچند گفته بودن تا 15 مهر با نسخه 1.31 هم هماهنگه امیدوارم با آپدیت درستش کنند
برای پاک کردن کامل این فارسی ساز علاوه بر اون فایلها یک فایل مخفی (hidden) در مسیر archive\pc\mod هم قرار داره که باید پاک کنیدش.
من وقتی دیدم نمیشه از Cyber Engine Tweaks استفاده کرد بیخیال فارسی ساز شدم. احتمالا هم بخاطر یکی از اون dll های فارسی ساز باشه.
 
آخرین ویرایش:

saeedx

کاربر سایت
Dec 29, 2007
205
نام
سعید
من آپدیت آخر 1.31 رو نصب کردم ولی یه مشکل عجیبی برام پیش اومده و اونهم اینه که فریم بازی روی 30 قفل هست و حتی بعضأ به 20-18 فریم هم سقوط میکنه و این در حالی هست که تغییر تنظیمات گرافیک هم هیچ تأثیری در نرخ فریم ریت نداره !
کارت گرافیکم 3080 هست و سی پی یو 5900X دوازده هسته ای دارم و مانیتور هم g-sync با ریفرش ریت 120 هرتز هست و تغییر رزولوشن بازی هم تاثیری در افزایش فریم نداره !
جالبه که با ورژن های قبلی بازی مشکلی نداشتم ولی با ورژن 1.31 به این مشکل برخورد کردم
تنظیمات مربوط به کنترل پنل انویدیا رو هم دستکاری کردم و تغییر V sync هم چاره ساز نیست !
از دوستان کسی نظری نداره که این مشکل از چی ناشی میشه ؟؟؟
 
  • Sad
Reactions: kamyy

Dante _Sparda

کاربر سایت
Jul 18, 2009
575
برای پاک کردن کامل این فارسی ساز علاوه بر اون فایلها یک فایل مخفی (hidden) در مسیر archive\pc\mod هم قرار داره که باید پاک کنیدش.
من وقتی دیدم نمیشه از Cyber Engine Tweaks استفاده کرد بیخیال فارسی ساز شدم. احتمالا هم بخاطر یکی از اون dll های فارسی ساز باشه.
ممنون دقیقا منم فکر کنم بهتره پاکش کنم Cyber Engine Tweaks تقریبا پیش نیاز اکثر مادهای بازی هست مثل ماد سوم شخص (الان دیدم برای فارسی سازآپدیت آمده ظاهرا مشکل ترجمه نشدن بعضی دیالوگ ها و نبودن زیر نویس در بعضی قسمت ها درست شده برم ببینم این قضیه ماد هم درست کردن یا نه)
خوب با آپدیت جدید امتحان کردم مشکل ماد هم حل شده اول با فایلی که گذاشتن ورژن قبلی فارسی ساز پاک کنید البته این فایل کل مادهای دیگه هم پاک میکنه بعدش اول برید ماد Cyber Engine Tweaks نصب کنید وارد بازی بشید و تنظیمات مربوط به ماد انجام بدید بعد هم بهتره بقیه مادهایی که پیش نیازشون همین ماد سایبر انجین هست مثل ماد دوربین سوم شخص بریزید و در آخر فایلهای ورژن جدید فارسی ساز بریزید و فارسی ساز نصب کنید و وارد بازی بشید نکته مهم اینه که اول ماد سایبر انجین نصب بشه و تنضیماتش در بازی اعمال بشه بعد برید سراغ نصب فارسی ساز
 
آخرین ویرایش:

Unofficial

کاربر سایت
Sep 3, 2014
138
ممنون دقیقا منم فکر کنم بهتره پاکش کنم Cyber Engine Tweaks تقریبا پیش نیاز اکثر مادهای بازی هست مثل ماد سوم شخص (الان دیدم برای فارسی سازآپدیت آمده ظاهرا مشکل ترجمه نشدن بعضی دیالوگ ها و نبودن زیر نویس در بعضی قسمت ها درست شده برم ببینم این قضیه ماد هم درست کردن یا نه)
خوب با آپدیت جدید امتحان کردم مشکل ماد هم حل شده اول با فایلی که گذاشتن ورژن قبلی فارسی ساز پاک کنید البته این فایل کل مادهای دیگه هم پاک میکنه بعدش اول برید ماد Cyber Engine Tweaks نصب کنید وارد بازی بشید و تنظیمات مربوط به ماد انجام بدید بعد هم بهتره بقیه مادهایی که پیش نیازشون همین ماد سایبر انجین هست مثل ماد دوربین سوم شخص بریزید و در آخر فایلهای ورژن جدید فارسی ساز بریزید و فارسی ساز نصب کنید و وارد بازی بشید نکته مهم اینه که اول ماد سایبر انجین نصب بشه و تنضیماتش در بازی اعمال بشه بعد برید سراغ نصب فارسی ساز
بله با آپدیت فارسی ساز مشکل ماد هم حل شده.
البته برای من بعد نصب فارسی ساز هم میشه به تنظیمات Cyber Engine Tweaks دسترسی داشت و تغییرات اعمال کرد.
من از نسخه استیم استفاده میکنم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر