PlayStation The Last Guardian

اخطار: هرگونه صحبت در مورد داستان و مراحل بازی [خارج از اسپویلر] که به نوعی بتواند چیزی را برای کاربران لو بدهد ممنوع است

0f58_the_last_guardian.png


توسعه دهنده: gen DESIGN / Japan Studio
ناشر: Sony Interactive Entertainment
طراح، نویسنده و کارگردان: Fumito Ueda
تهیه کننده: Yasutaka Asakura
آهنگساز: Takeshi Furukawa
پلتفرم: PS4
ژانر: Action Adventure
تاریخ انتشار:
ژاپن / آمریکای شمالی / استرالیا: December 6, 2016
اروپا: December 7, 2016
باکس آرت:
3nv7_tlg_box.png


5hmx_information.png

The Last Guardian سومین ساخته Team Ico که حال با نام "gen DESIGN" فعالیت می کند، از میانه های سال 2008 پس از کلید خوردن پروسه های تحقیقاتی اولیه آن با اسم رمز Project Trico وارد مراحل توسعه شده تا یک سال بعد به صورت رسمی در طی مراسم E3 معرفی شود. بعد از آن پروژه با نمایش کوتاهی در TGS نیز همراه شد ولی از آن نقطه به بعد The Last Guardian با عدم انتشار خود در تاریخ مقرر که تابستان 2010 بود کم کم پا به برزخ توسعه خودش گذاشت و به دنبال آن، شایعاتی از به بن بست رسیدن پروژه بالا گرفت که با جدا شدن Fumito Ueda طراح و کارگردان آن در همان سال آن شایعات به خودش رنگ صحت گرفت.

در میانه های سال 2012 پس از مشخص شدن سخت افزار کنسول نسل بعدی سونی، تیم کوچکی به کُندی مشغول به انتقال و بهینه سازی پروژه برای PS4 شدند. بعد از آن در تابستان 2014، Ueda با تأسیس استدیوی تازه ای و کوچاندن اعضای تیم سابقش به آن جا کار بر روی The Last Guardian که حال مراحل Re-Engineering را تماماً پشت سر گذاشته بود، با جدیت از سر گرفت تا به دنبال آن پروژه 7 ساله تیم که البته در واقع بیشتر از 3 سال تحت ساخت نبوده، سرانجام در E3 ـه 2015 دوباره رونمایی شده و برای عرضه در سال بعد در نظر گرفته شود.

The Last Guardian روایت گر قصه پسربچه ای بی نام است که پس از تبعید و حبس در دژی بزرگ با پیدا کردن موجودی افسانه ای که او را Trico صدا می کند قصد رویارویی با نگهبانان شبح مانند آن قصر و فرار به بیرون از دیوارهای بلندش را می کند. این که داستان این دو چطور تمام می شود را نمی دانیم که البته Ueda خودش می گوید که این قصه تنها بهانه و بستری برای نشان دادن ارتباط میان این دو است که هر چند با رفتاری سرد و توأم با نافرمانی و بی اعتمادی از هر دو طرف شروع می شود ولی قرار است که گره میانشان با پیشروی در قصه محکم و محکم تر شود.

6wnq_news.png

  • Fumito Ueda مصاحبه های مفصلی با رسانه های ژاپنی انجام می دهد و اطلاعات تازه ای از روند توسعه بازی به اشتراک می گذارد (متن مصاحبه)
  • در تاریخ 2 نوامبر آقای Yoshida طی گفت و گویی با وبسایت Gamespot اعلام می کند که در رابطه با نمایشهای جدید The Last Guardian محتاطانه عمل خواهد شد (منبع)
  • سونی در مراسم GDC 2016 بار دیگر انتشار The Last Guardian در سال جاری را تایید کرد (منبع)
  • آقای Phillipe Cardon معاون بخش اروپایی Sony نیز در مصاحبه ای با وبسایت فرانسوی Challenges، انتشار The Last Guardian در سال جاری را تایید کرد (منبع)
  • در تاریخ 12 سپتامبر، Shuhei Yoshida در قالب پستی در PS Blog اعلام کرد که تیم سازنده برای ارائه بی نقص ترین و پالیش شده ترین تجربه ممکن به مقداری زمان بیشتر احتیاج دارد و تاریخ عرضه بازی رسما به 6 دسامبر موکول شد (منبع)
  • در تاریخ 22 اکتبر، آقای Shuhei Yoshida در حساب توییتر خود خبر گلد شدن بازی را به صورت رسمی اعلام کرد (منبع)
w4uf_reviews.png


" تعظیم کن "

Washington Post - 10/10 - A Gaming Masterpiece
Telegraph - 5/5
PlayStation LifeStyle - 10/10
Guardian - 5/5
Time - 5/5
Hardcore Gamer - 5/5
Easy Allies - 5/5
Digitally Downloaded - 5/5
New York Daily News - 5/5
The Daily Dot - 5/5
Playstation Official Magazine UK - 10/10
Gameblog.fr - 10/10
Gamespot - 9/10
EDGE - 9/10 - Game of the Year
...

sivp_characters.png


0c44_characters_the_boy.jpg

پسربچه بی هویت قصه که بازیکن کنترل او را دست می گیرد با داشتن تتوهایی گرفته شده از قبایل "سمون" و "مائوری" بر روی بدن خودش این نظریه که شاید شبیه به پسربچه Ico بخاطر نشان هایی که در بین اهالی او شیطانی قلمداد می شوند – دو شاخ بر روی سر – حال در این قلعه حبس شده را تقویت می کند. پسربچه برای رو به رو شدن با نگهبان های قصر به Trico متکی است و Trico هم برای رهایی از غل و زنجیر فیزیکی خودش و ترس های روانی اش از محیط قصر به پسربچه.

ujd7_characters_trico.jpg

Trico موجود اسرارآمیزی که پسربچه او را پیدا و آزاد می کند، ترکیبی از حیوانات مختلف از جمله عقاب، گربه و سگ است. Trico حیوان ماده قصه، دو بال دارد که شاید با بزرگ شدن جثه اش بتواند با آنها پرواز کند و یا شاید هم صرفاً عملکردی شبیه به پره های ماهی در زیر آب را برایش داشته باشند. او همینطور دو شاخ شکسته شده نورانی و چشمانی با امکان تغییر رنگ بسته به احساساتش دارد. اینکه چرا Trico در قصر غل و زنجیر شده و چرا از نماد تک چشم می ترسد و اینکه آیا موجودات دیگری شبیه به او هم در این دژ وجود دارند همگی از همان جنس سوالات بی جواب کارهای Ueda هستند و هنوز زود است که بدانیم ماجرا از چه قرار است.

gjmi_characters_unknown_enemies.jpg

نگهبانان قصر که از سر تا پا در زره پوشیده شده هستند از یک جهت می توانند به دشمنان کرکتر اصلی در Ico و SotC ارتباط مفهومی داشته باشند و آن هم این نکته که بنظر می رسد جسمی ندارند و روح سیاهی که درون آنهاست ماهیت وجودشان باشد. با این تفاوت که بجای آنکه شبیه به Ico پسربچه با خود این ارواح درگیر شود، در این جا شبیه به SotC در کالبدی زره ای فرو رفته اند و ظاهراً با خارج شدن روح از این کالبد است که از بین می روند. اینکه چه چیزی این نگهبانان ناشناخته قصر را به نگه داشتن پسربچه و Trico در قصر وادار می کند و در پشت سر چه اتفاقی در حال رخ دادن است تاکنون به صورت راز باقی مانده است.

ayz2_screenshots.png


...

nlzo_artworks.png


...

...

ipeo_videos.png


ndze_e32015trailer.jpg

The Last Guardian - E3 2015 Trailer | PS4
480p - 720p - 1080p - GAMERSYDE - YouTube - آپارات
+
5ibn_ignvideopreview.jpg

The Last Guardian: Bringing Trico to Life - IGN First
480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
+
grac_epicsoundtrack.jpg

Crafting The Last Guardian's Epic Soundtrack - IGN First
480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
+
gdy2_e32016trailer.jpg

The Last Guardian - E3 2016 Trailer | PS4
480p - 720p - 1080p - GAMERSYDE - YouTube - آپارات
+
79l5_retrospectivevideo.jpg

The Last Guardian - ICO & Shadow of the Colossus Retrospective Video | PS4
360p - 720p - YouTube - آپارات
+
s2rg_actiongameplaytrailer.jpg

The Last Guardian – Action Gameplay Trailer | PS4
480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
+
dact_cinematictrailer.jpg

The Last Guardian – CG Cinematic Trailer | PS4
480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
+
38ta_introductionvideo.jpg

The Last Guardian - Introduction Video
1080p - YouTube - آپارات

f6l3_creators.png

Ico، اولین ساخته این تیم از یک جهت با The Last Guardian شباهت زیادی دارد، از آنجایی که Ico نیز در ابتدا برای PS1 در نظر گرفته شده با یک تأخیر یک ساله به PS2 منتقل شد تا ساخت آن نزدیک به 4 سال وقت بگیرد. بعد از آن Shadow of the Colossus با وجود آنکه ساخت آن عملاً قبل از انتشار Ico کلید خورده بود نیز از قائده پروسه طولانی ساخت در کارهای Ueda استثنا نشد و 4 سال دیگر از تیم وقت گرفت و از همین بُعد Yohsida آنها را ملقب به Team Olympic می کرد.

البته پروسه طولانی ساخت کارهای Team Ico با در نظر گرفتن اینکه Team Ico در هنگام ساخت هر دو کار در بهترین حالت ممکن 20-25 نفر عضو ثابت داشت تعجب برانگیز نیست، قائده ای که برای gen DESIGN فعلی و The Last Guardian نیز صادق است و همین مسئله تیم را وادار می کند تا بخشی از کارشان را به عهده اعضای Japan Studio بگذارند.

امّا با این همه چرایی اینکه The Last Guardian در طی همه این 7 سال در معرض توجه بوده را قاعدتاً باید در دو اثر قبلی Fumito Ueda طراح، نویسنده و کارگردان آن جستجو کرد، Ico و Shadow of the Colossus. اطلاعات بیشتر ...

 
آخرین ویرایش:

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,570
تو بخش نقد کاربران در سایت metacritic پر شده از فن های ایکس وان که الکی دارن صفر میدن به بازی. هیچ منطقی درستی هم ندارن. یکی میگه بازی چرتیه یکی میگه اصلا ارزش نداره ولی بهترینش کسی بود که گفته بود این سگ احمق به حرف من گوش نمیکنه. بدبخت تریکو شد سگ.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
تو بخش نقد کاربران در سایت metacritic پر شده از فن های ایکس وان که الکی دارن صفر میدن به بازی. هیچ منطقی درستی هم ندارن. یکی میگه بازی چرتیه یکی میگه اصلا ارزش نداره ولی بهترینش کسی بود که گفته بود این سگ احمق به حرف من گوش نمیکنه. بدبخت تریکو شد سگ.
جذابیش هم گوش ندادنشه باید خودتو بکشی تا بفهمه چی می خوایی ازش مثلا میری بالا سرش میگی برو اینجا که با دستم بهش نشون میدی نمیفهمه بعد مایی پایین میگی بیا اینجا بیا اینجا میادش=P~
البته این به این معنی نشه که هوش مصنوعیش ضعیفه این در صورتیه که چندین راه وجود داره و اون گیج میشه اما تو بعضی جاها که راهی نداره میفهمه چیکار کنه خلاصه توضیحش سخته بهت بگم تونستی بازی رو بگیر بهش پی میبری:-bd
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
خب دوستان الان رسیدم به همون قسمتی که تو تریلر ای تری 2015 نشون دادن لامصب چقدر هیجان داشت ولی اومدم بگم تا به این مرحله برسین و به تریکو یاد بدید چطوری بپره یا کارا دیگه به چیز میرید دقیقنااا خیلی شیک ولی خب دیگه دختر حرف گوش کنی شده دیگه مثل مراحل اول نیست:D... دیگه هم بازی رو نمیرم میترسم بازی تموم شه 10 سال صبر کردم یک روزه تمومش کنم؟ نه اقا یک هفته طولش میدم:D
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,361
نام
مــاکــان
جدای از اینکه این نمرات بالا و پائین و درهم برهم در خور بازی هست و یا بازی در خور این نمرات، من میترسم روزی برسه که یودا دلسرد بشه و همین حضور کمرنگش تو این صنعت بی انصاف و بیمار رو بیخیال بشه و خداحافظی کنه.
که اگه اون روز بیادکه از دید من گیمر واقعا یک فاجعست.
اما اگه بخوام خودم رو جای یک هنرمند بزارم (من نه) و دورتر رو ببینم، به نظرم فعالیت تو بخشهای دیگه غیر از گیمینگ (مثل انیمه) 100ها بلکه هزاران بار آثارش بیشتر ارزش و اعتبار پیدا میکنن و همینطور بیشتر دیده میشن(چیزی که یک هنرمند بیشتز از هرچیزی به دنبالش هست.)
هر کس دیگه ای بود با 1 چندم نبوغ یودا تو حیطه های دیگه مثل فیلم، انیمه و... فعالیت میکرد الان تاج پادشاهی رو سرش میکردن.
خدائیش هر روز بیشتر که امثال این یوداها دارن تو این صنعت فعالیت میکنن، بزرگترین منت رو دارن سر گیمرهای کوته بین و کیلیشه پسندی مثل من نوعی میزارن.
اینکه ببینیم بازی باید چیزی غیر از 4تا شوتینگ و کاور و فلان تکنیک رندرینگ باشه.
اینکه بعد از پایان بازی احساس کنیم چیزی بهمون اضافه شده امروزه تو کدوم بازی دیده میشه؟

این بازیسازهای مولف که دارن با نحوه اعتباردهی به آثارشون از یک طرف و از طرف دیگه محدود کردن خودشون به دنیای گیمرهائی که امروزه اکثرا فاقد آگاهی و شایستگی کافی برای مخاطب هدف بودن این آثار هستن، باز هم رو به جلو حرکت میکنن و تو این صنعت میمونن واقعا جای تعجب داره.

مثلا باید بین عنوانی مثل Cod اگه مشکل تو پرفورمنس و دوربین داره با عنوانی مثل TLG اگه که مشکلات مشابهی داره تفاوت قائل شد.
یعنی نمیشه که این بازیها رو با یک چوب سنجید و یک شیوه امتیاز دهی رو رعایت کرد.
اینکه برای هر دو عنوان Tlg و COD به یک انداره (100 نمره ) بگداریم کنار و شروع کنیم به کم کردن نمره برای من قابل هضم نیست.
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
خوب بازی رو شروع کردم منم. حدود یه ساعتی بازی کردم. توی این یک ساعت اولین چیزی که شدیدا نظرم رو جلب کرد طبیعی بودن تریکو بود! لامصب شدیدا طبیعی میزنه. هوش مصنوعیش به نوعیه که واقعا بعضی وقت ها فراموش میکنید که با یه بازی و یه هوش مصنوعی طرف هستید. احساس میکنید واقعا با یه حیوان تا حدودی باهوش مثل سگ طرف هستید!

رفتار تریکو بسته به موقعیت و مکان و زمان و از همه مهمتر نوع نگاه هاش به قدری طبیعی و عجیبه که همون ساعت اول بازی اتمسفر این موجود شما رو میگیره. لحظه ای که یه غذا تو دستتون دارید و تریکو میبینه و چشماش روشن میشه و صدای ناله به نشانه درخواست غذا از خودش در میاره یه لحظه وصف نشدنیه. تا وقتی هم غذا رو بهش ندین طلسم میشه روی غذا و به حرفتون گوش نمیکنه :))

لحظه ای که برای بالا رفتن از دیوار صداش کردم و گردنشو گرفت سمت دیوار که من راحت تر برم بالا از هوش رفتم =)) انیمیشن های تریکو واقعا طبیعی و نرم و عجیبه و این انیمیشن ها با محیط کاملا اخت میشن.

گرافیک بازی کاملا قابل قبوله و بعضی وقت ها حتی بیش از حد انتظارم بود. سایه زنی ها و نور پردازی بازی واقعا عالیه. اصلا هم حس قدیمی بودن به من نمیده و از خیلی از بازی های نسل 8 سرتره! اینو به جرئت میگم.

حالا برای نتیجه نهایی خیلی زوده اما توی این یه ساعت فکر کنم فهمیدم با چی طرف هستم. یه ماجراجویی طولانی با تریکو و euda در پیش رو دارم :x
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,155
نام
حامد
خوب بازی رو شروع کردم منم. حدود یه ساعتی بازی کردم. توی این یک ساعت اولین چیزی که شدیدا نظرم رو جلب کرد طبیعی بودن تریکو بود! لامصب شدیدا طبیعی میزنه. هوش مصنوعیش به نوعیه که واقعا بعضی وقت ها فراموش میکنید که با یه بازی و یه هوش مصنوعی طرف هستید. احساس میکنید واقعا با یه حیوان تا حدودی باهوش مثل سگ طرف هستید!

رفتار تریکو بسته به موقعیت و مکان و زمان و از همه مهمتر نوع نگاه هاش به قدری طبیعی و عجیبه که همون ساعت اول بازی اتمسفر این موجود شما رو میگیره. لحظه ای که یه غذا تو دستتون دارید و تریکو میبینه و چشماش روشن میشه و صدای ناله به نشانه درخواست غذا از خودش در میاره یه لحظه وصف نشدنیه. تا وقتی هم غذا رو بهش ندین طلسم میشه روی غذا و به حرفتون گوش نمیکنه :))

لحظه ای که برای بالا رفتن از دیوار صداش کردم و گردنشو گرفت سمت دیوار که من راحت تر برم بالا از هوش رفتم =)) انیمیشن های تریکو واقعا طبیعی و نرم و عجیبه و این انیمیشن ها با محیط کاملا اخت میشن.

گرافیک بازی کاملا قابل قبوله و بعضی وقت ها حتی بیش از حد انتظارم بود. سایه زنی ها و نور پردازی بازی واقعا عالیه. اصلا هم حس قدیمی بودن به من نمیده و از خیلی از بازی های نسل 8 سرتره! اینو به جرئت میگم.

حالا برای نتیجه نهایی خیلی زوده اما توی این یه ساعت فکر کنم فهمیدم با چی طرف هستم. یه ماجراجویی طولانی با تریکو و euda در پیش رو دارم :x
برادر دقیقا دنبال همین نکته تو بازی بودم که لپ مطلبو گفتی
عاشقتم فومیتو یعنی 10 سال که سهله 50 سالم منتظر این لحظه ای که فردین تعریف کرد میموندم.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
خوب بازی رو شروع کردم منم. حدود یه ساعتی بازی کردم. توی این یک ساعت اولین چیزی که شدیدا نظرم رو جلب کرد طبیعی بودن تریکو بود! لامصب شدیدا طبیعی میزنه. هوش مصنوعیش به نوعیه که واقعا بعضی وقت ها فراموش میکنید که با یه بازی و یه هوش مصنوعی طرف هستید. احساس میکنید واقعا با یه حیوان تا حدودی باهوش مثل سگ طرف هستید!

رفتار تریکو بسته به موقعیت و مکان و زمان و از همه مهمتر نوع نگاه هاش به قدری طبیعی و عجیبه که همون ساعت اول بازی اتمسفر این موجود شما رو میگیره. لحظه ای که یه غذا تو دستتون دارید و تریکو میبینه و چشماش روشن میشه و صدای ناله به نشانه درخواست غذا از خودش در میاره یه لحظه وصف نشدنیه. تا وقتی هم غذا رو بهش ندین طلسم میشه روی غذا و به حرفتون گوش نمیکنه :))

لحظه ای که برای بالا رفتن از دیوار صداش کردم و گردنشو گرفت سمت دیوار که من راحت تر برم بالا از هوش رفتم =)) انیمیشن های تریکو واقعا طبیعی و نرم و عجیبه و این انیمیشن ها با محیط کاملا اخت میشن.

گرافیک بازی کاملا قابل قبوله و بعضی وقت ها حتی بیش از حد انتظارم بود. سایه زنی ها و نور پردازی بازی واقعا عالیه. اصلا هم حس قدیمی بودن به من نمیده و از خیلی از بازی های نسل 8 سرتره! اینو به جرئت میگم.

حالا برای نتیجه نهایی خیلی زوده اما توی این یه ساعت فکر کنم فهمیدم با چی طرف هستم. یه ماجراجویی طولانی با تریکو و euda در پیش رو دارم :x
فردین تو الان یک ساعت ازش رو رفتی بیایی جلوتر مخت سوت میکشه من الان بعد از رد کردن یکی از پازل های بازی دیگه دس به بازی نزدم چون هنوز هنگم تو اون پازله:D
این جزیان غذا دادن بهش هم که تو دیگه اسپویل کردی رفت ولی خب دیگه باید همه میفهمیدن:D
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
فردین تو الان یک ساعت ازش رو رفتی بیایی جلوتر مخت سوت میکشه من الان بعد از رد کردن یکی از پازل های بازی دیگه دس به بازی نزدم چون هنوز هنگم تو اون پازله:D
این جزیان غذا دادن بهش هم که تو دیگه اسپویل کردی رفت ولی خب دیگه باید همه میفهمیدن:D
جان بچتون بکشید بیرون. یعنی چی غذا دادن رو اسپویل کردی؟ :blink: یه تیکه چیز برمیداری میدی بهش اسپویل شد؟ کلا اسپویل رو برای شما خیلی بد معنی کردن. :D دیگه شورش رو در میارید :|
 
آخرین ویرایش:

sam2fisher

کاربر سایت
Sep 13, 2008
707
جدای از اینکه این نمرات بالا و پائین و درهم برهم در خور بازی هست و یا بازی در خور این نمرات، من میترسم روزی برسه که یودا دلسرد بشه و همین حضور کمرنگش تو این صنعت بی انصاف و بیمار رو بیخیال بشه و خداحافظی کنه.
که اگه اون روز بیادکه از دید من گیمر واقعا یک فاجعست.
اما اگه بخوام خودم رو جای یک هنرمند بزارم (من نه) و دورتر رو ببینم، به نظرم فعالیت تو بخشهای دیگه غیر از گیمینگ (مثل انیمه) 100ها بلکه هزاران بار آثارش بیشتر ارزش و اعتبار پیدا میکنن و همینطور بیشتر دیده میشن(چیزی که یک هنرمند بیشتز از هرچیزی به دنبالش هست.)
هر کس دیگه ای بود با 1 چندم نبوغ یودا تو حیطه های دیگه مثل فیلم، انیمه و... فعالیت میکرد الان تاج پادشاهی رو سرش میکردن.
خدائیش هر روز بیشتر که امثال این یوداها دارن تو این صنعت فعالیت میکنن، بزرگترین منت رو دارن سر گیمرهای کوته بین و کیلیشه پسندی مثل من نوعی میزارن.
اینکه ببینیم بازی باید چیزی غیر از 4تا شوتینگ و کاور و فلان تکنیک رندرینگ باشه.
اینکه بعد از پایان بازی احساس کنیم چیزی بهمون اضافه شده امروزه تو کدوم بازی دیده میشه؟

این بازیسازهای مولف که دارن با نحوه اعتباردهی به آثارشون از یک طرف و از طرف دیگه محدود کردن خودشون به دنیای گیمرهائی که امروزه اکثرا فاقد آگاهی و شایستگی کافی برای مخاطب هدف بودن این آثار هستن، باز هم رو به جلو حرکت میکنن و تو این صنعت میمونن واقعا جای تعجب داره.

مثلا باید بین عنوانی مثل Cod اگه مشکل تو پرفورمنس و دوربین داره با عنوانی مثل TLG اگه که مشکلات مشابهی داره تفاوت قائل شد.
یعنی نمیشه که این بازیها رو با یک چوب سنجید و یک شیوه امتیاز دهی رو رعایت کرد.
اینکه برای هر دو عنوان Tlg و COD به یک انداره (100 نمره ) بگداریم کنار و شروع کنیم به کم کردن نمره برای من قابل هضم نیست.
بهترین کامنت و پست ده سال اخیر بازیسنتر واقعا ادم خوشحال میشه هنوز هستن ادمایی که طرز فکرشون اینه و خیلی خوشحالم که بازی کردن رو صرفا یه تفریح و وقت گذروندن نمیبینیم و این هنر بازیسازی که داره تو سبک و سیاق زندگیمون تاثیر میزاره مرسی داداش عالی عالی عالی
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,155
نام
حامد
جان بچتون بکشید بیرون. یعنی چی غذا دادن رو اسپویل کردی؟ :blink: یه تیکه چیز برمیداری میدی بهش اسپویل شد؟ کلا اسپویل رو برای شما خیلی بد معنی کردن. دیگه شورش رو در میارید :|
حالا چرا عصبانی میشی :D
برو بازیتو بکن اصلا اینجا چه کار میکنی؟
عجبا :D
 
  • Like
Reactions: FaRd!N

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
منم صحبت فردین رو کاملا تایید میکنم در مورد طبیعی بودن رفتار تریکو
من به جرات میگم رفتار این موجود باورنکردنیه ، تاجایی که بنظرم کاملا Simulation شده و تاحالا من تو هیچ بازی موجدی با این Re Actionهای طبیعی ندیدم >:D<، کاش میشد بیشتر بازش کنم
یعنی این انتظاره 10 ساله نوشه جونم چون بازی منو ساخت اساسی:-bd
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
جان بچتون بکشید بیرون. یعنی چی غذا دادن رو اسپویل کردی؟ :blink: یه تیکه چیز برمیداری میدی بهش اسپویل شد؟ کلا اسپویل رو برای شما خیلی بد معنی کردن. :D دیگه شورش رو در میارید :|
فردین بازی بعد 10 سال منتشر شده حتی صحبت کردن درموردش هم اسپویل محسوب میشه میفهمی؟:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر