Multi Platform FC 24

سازنده
EA Vancouver
تاریخ انتشار
جمعه - ۷ مهر - ۱۴۰۲
ناشر
Electronic Arts
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
Screenshot 2023-07-10 184433.png

شروع یک دوره جدید برای یک بازی بین المللی

شما می توانید انواع ویژگی های جدید که نوآوری و اصالت را پدید می آورد، در واقعی ترین تجربه فوتبالی جستجو کنید.​


اولین تریلر بازی FC 24


View attachment EA_SPORTS_FC_24_Official_Announce_Trailer_-vL01jbgENE_136.mp4

عکس های رسمی بازی

HyperMotionV


در فناوری HyperMotionV با استفاده از ضبط داده های حجمی ( volumetric data ) که در بیش از 180 مسابقه حرفه ای فوتبال مردان و زنان برای تأثیرگذاری بر حرکات بازیکن، بازی را همانطور که واقعا انجام می شود، ثبت می کند. این حرکت تمام سبک بازی تیمی و همچنین باعث شده که «1200 سبک دویدن» کپچر شود تا طرفداران بتوانند سبک و سیاق منحصر به فرد حرکت بازیکنان برتر را در دنیای واقعی را در یک بازی ویدیویی تجربه کنند.

Screenshot 2023-07-14 040317.png

سبک بازی ( PlayStyles ) بهینه شده توسط OPTA


PlayStyles بازیکنان درون زمین را ابعاد جدیدی میبخشد و این فناوری از قدرت هایی که با نمره به بازیکنان تعمیم داده می شود عمیق تر است تا باعث شود توانایی‌ها و مهارت های شخصی درون زمین بازیکنان را که منحصر به فرد می کند، در زمین به صورت زنده و پویا به شما نشان دهد. PlayStyles از داده‌های بازیکنان در دنیای واقعی از Opta و منابع دیگر به دست می‌آید که مستقیما بر گیم‌پلی تثیر می‌گذارد و به بازیکنان قابلیت‌های منحصربه‌فردی می‌دهد که باعث می‌شود شیوه بازی آنها معتبرتر به نظر برسد. PlayStyles+ این توانایی‌های هک شده را به استانداردهای جهانی ارتقا می‌دهد. به طور مثال شوت های قدرتی هالند که منحصر به خود این بازیکن است و این باعث می شود که بازتاب توانایی‌های بازیکنان سوپر استار در بازی در سطحی اجرا می شوند که کمتر بازیکنی می‌تواند به آن برسد.


PlayStyles که با داده‌های Opta در دنیای واقعی بهینه شده است، به ورزشکاران بُعد می‌دهد. فراتر از رتبه بندی های کلی برای زنده کردن توانایی های درون زمینی که بازیکنان را خاص می کند. هر PlayStyle به بازیکنان قابلیت‌های منحصر به‌ فردی را می‌دهد که می‌بینید و احساس می‌کنید که روش بازی آنها را معتبرتر می‌کند. PlayStyles+ به توانایی‌های DNA مانندی شباهت دارد که استانداردهای بازیکنان را در کلاس جهانی ارتقا را می‌دهد و به بازیکنان نخبه توانایی بازی در سطحی را می‌دهد که کمتر کسی می‌تواند به آن برسد.
  • PlayStyles: هر فوتبالیستی در جهان یک روش متمایز برای بازی دارد؛ PlayStyles این بُعد را با توانایی‌های امضا شده ای به بازی جهانی سوق می دهد که بازی بازیکنان را فراتر از امتیازات کلی می‌برد و به آنها کمک می‌کند در زمین برجسته شوند. هر یک از 34 سبک بازی که بر هر مرحله از بازی از گل زنی تا دفاع تثیر می گذارد، این ویژگی در در تمام مُد های بازی بازی به جز VOLTA FOOTBALL موجود است.​
  • PlayStyles+: فقط بهترین بازیکنان جهان دارای PlayStyles+ هستند که توانایی آن را از «ویژه و خاص» به «تماشایی و جذاب» افزایش می‌دهد. با Playstyles+ که به بازیکنان برتر کمک می کند تا در زمین بدرخشند، می توانید تفاوت را ببینید و احساس کنید.​

Screenshot 2023-07-14 040454.png

FROSTBITE یک موتور گرافیکی پیشرفته


Frostbite یک موتور گرافیکی پیشرفته است که جزئیات یک دنیای واقعی را در یک بازی ارائه می‌کند و سطح جدیدی از غوطه‌ور شدن را برای هر مسابقه به ارمغان می‌آورد. فناوری کاملا جدیداسکلت بندی به نام SAPIEN ظاهر و حرکت بازیکنان را با مدل‌های بدنی واقعی بازطراحی کرده که آناتومیک بدنی یک انسان را تا 10 برابر دقیق‌تر و حرکات را تا کوچک ترین جزئیات اندازه گیری می کند و همین طور فیزیک پارچه را که GPU CLOTH نام دارد شبیه ساز فیزیک پارچه بازیکنان را به بهترین شکل ممکن شبیه ساز می کند پارچ هایی که بیشتر تکان میخورند، موج می‌زنند تا رفتار بدنی بازیکنان بهتر به نمایش بگذارد و این فناوری در زمان های جشن های بعد از گل و نماهای نزدیک به زیبای خود نمایی می کند و بسیار به دنیای واقعی فوتبال نزیک است.

Screenshot 2023-07-14 192721.png

Screenshot 2023-07-14 193041.png

Screenshot 2023-07-14 151436.png

توضیحاتی درباره «HyperMotionV» و «Frames Captured»

Gameplay Deep Dive HyperMotionV

Gameplay Deep Dive Attacking

Gameplay Deep Dive Defending

Career Deep Dive Total Management System PART1

Advanced Defending Information


Screenshot 2023-07-19 130512.png

Gameplay Deep Dive PlayStyles PART1 and PART2

PlayStyles Instructions Part 1

SLIDER In EA FC 24​


این پست به طور دائم به روز رسانی خواهد شد.​



 
آخرین ویرایش:

hossein6990

کاربر سایت
Dec 30, 2018
183
خیلی زیاده ! یکی توی توییتر نوشته بود کلا 10 12 تا بازیکن گلد معمولی بالا 90 داریم حالا چه جوری میشه این رو پر کرد آخه. نامرد حتی گزینه ی قرضی هم براش نذاشته 5 بازی برداریم عشق کنیم :D

آقا یه چیزی . بهم یه دونه از این اسلات های اولوشون داد تو ابجکتیو . چه جوری میشه استفادش کرد و روی چه بازیکن هایی؟؟
من ژینولا 89 دارم اوکافور رو بازی میدم
با اون اوولوشن میتونی هر بازیکنی رو رنگ کارتشو قرمز کنی قدرت بازیکن تغییر نمیکنه
 
  • Like
Reactions: S@eEd

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
3,732
خوب sbc ژینولا هم اومد . چیزایی که میخواد :

سند خانه حداقل 200 متر در شمال تهران
چک صیاد 3 برگ
ضامن دولتی 2 نفر

بگو EA خجالت نمیکشی این چیه دادی آخه کی اینو پر میکنه تو 2 ماه :D
برای همینه که میگم بهتره آدم ریسک کنه و sbc های پلیر پیک رو انجام بده.چون با این وضعی کهea درست کرده برای ماها تنها راه همین امتحان شانسمون هست.

حالا این که هیرو با ریت 90 هست،احتمالا کرویف 93 بیاد باید کلیه و کبد فروخت :D
کلا هر سال بازی داره به سمتی میره که بیشتر و بیشتر تبدیل میشه به pay to win [-(
فقط رنگ کارت رو تغییر میده؟؟ همین؟؟!
به جز اینکه رنگ کارتش قرمز میشه،اگه تریدبل باشه تبدیل به آنتریدبل میشه و دیگه نمیتونی هم بفروشیش ;))
 
  • Smile
Reactions: S@eEd and omiid72

hadi_gamer

کاربر سایت
Oct 2, 2005
1,199
نام
هادی
من خودم زیاد اهل فیفا و بازی فوتبال نیستم.البته فوتبال گهگداری میبینم ولی بازیش رو نیستم.ولی لین تاپیک رو دنبال میکنم چون باحاله.شماها مطمئنید دارید راجع به بازی فوتبال صحبت میکنید؟این پستایی که من تو این تاپیک میخونم به هر بازی میخوره جز فوتبال.🤣😂
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,694
نام
علی
آقا ما نوب تشریف داریم
یکی به ما بگه این بیرون پا چطور میزننن عین موز دروازبان میخوره
L2 رو نگه دار شوت بزن
--------------------------------------------
اقا من دارم ورنر رو میبندم هرکی داشت باهاش مارو جر داد یه اپگرید هم گرفته به نظر خوب باشه
 

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
3,732
دوستان سلام
به جز فی ل ش کن راهی برای وصل شدن به سرورای EA App تو ویندوز هست؟
آره dns رادار رو وارد کن
اگه هم فقط میخوای وارد بازی بشی و آنلاین هم بازی کنی ولی اگه پیام دادن به دوستات یا سایر پلیرها برات مهم نیست،میتونی ea app رو باز کنی و وقتی داره زور میزنه که وصل بشه از منو سمت چپ بالا بذاریش رو حالت آفلاین.بعد رو آیکون بازی(چه از رو خود دسکتاپ یا اگه از استیم خریدی از داخل استیم)بزن و وارد بازی میشه.موقعی هم که آنتی چیت اومد میتونید مجددا ea رو بذاری رو حالت آنلاین.اینطوری داخل بازی هم آنلاین میشه و میتونی آنلاین بازی کنی.فقط نمیتونی به کسی پیام بدی چون برنامه لود نشده.

در کل داخل بازی که بشی احتیاج به هیچ فیل خشک کن یا دی ان اسی نداری.البته رو شاتل و آسیاتک و همراه اول که تست کردم(بقیه رو نمیدونم)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر