رای‌گیری مورد انتظارترین بازی سال 2024 از نگاه کاربران بازیسنتر

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
2024.jpg

درود.
طبق سنت هر ساله‌ی انجمن بازیسنتر دوباره با رای‌گیری موردانتظارترین بازیهای سال آینده خدمتتون هستیم.
بریم سر اصل مطلب و مهمترین نکته که هر سال تکرار میکنم: این رای‌گیری رو به عنوان یه مسابقه و رقابت بین بازیهای شرکت محبوبتون و بقیه نبینید و واقعا عنوانی که بهش علاقه دارید رو انتخاب کنید.


قوانین و راهنمای شرکت در رای‌گیری:
1. می‌توانید تا حداکثر 10 بازی را انتخاب کنید.
2. لیست را به گونه‌ای بنویسید که ترتیب آن مشخص باشد.
3. هر بازی فقط می‌تواند یکبار در لیست ذکر شود.
4. همه‌ی بازیهای لیست باید برای عرضه در سال 2024 تایید شده باشند.
5. اگر عنوان جدیدی تا پایان رای‌گیری معرفی شود و یا تاریخ عرضه‌ی عنوانی برای 2024 مشخص شود، می‌توانید از آن در لیست خود استفاده کنید.
6. رای‌گیری در روز آخر دسامبر به پایان می‌رسد و قبل از آن می‌توانید لیست خود را ویرایش کنید.
7. توصیه می‌شود کمی درباره‌ی انتخاب‌های خود توضیح دهید و حتی تعدادی عنوان را خارج از لیست معرفی کنید.
8. رای کاربرانی که کمتر از یک ماه سابقه فعالیت در انجمن را دارند، به دلیل جلوگیری از سواستفاده شمارش نمیشود.
9. خیلی راحت می‌توانید در مورد انتخاب دیگران به بحث و تبادل نظر بپردازید لطفا سعی کنید از ترول و بحث‌های کلیشه‌ای خودداری کنید تا یک رای‌گیری سالم و به دور از درگیری لفظی رو شاهد باشیم.

نحوه‌ی تقسیم امتیازها:
بازی اول: 4 امتیاز
بازی دوم: 3 امتیاز
بازی سوم: 3 امتیاز
بازی چهارم: 2 امتیاز
بازی پنجم: 2 امتیاز
بازی ششم: 2 امتیاز
بازی هفتم: 1 امتیاز
بازی هشتم: 1 امتیاز
بازی نهم: 1 امتیاز
بازی دهم: 1 امتیاز

بازیهای غیرقابل‌قبول:
1. دموها
2. DLCها
3. عناوینی که برای 2024 تایید نشده‌اند مثل: Wolverine، Fable و غیره.
4. عناوینی که بصورت رسمی معرفی نشده‌اند مثل Call of Duty جدید و FIFA جدید و هر بازی سالانه دیگه که هنوز معرفی نشدن.
توجه »» اگه یه بازی غیرقابل قبول رو توی لیست خودتون بیارید، از لیستتون خط می‌خوره و امتیازش به گزینه‌ی بعدی میرسه.
منبع بازیهای سال 2024:
(لطفا حتما قبل از رای‌گیری این لیست رو مشاهده کنید چون ممکنه در مورد بعضی از بازیها حضور ذهن نداشته باشید)

2024 in video games - Wikipedia

(ویکیپدیا هم حتی ممکنه چندتا بازی رو به اشتباه تو لیست نذاشته باشه! پس منابع دیگه هم چک کنید!)
تاپیک و برندگان سالهای گذشته‌ در بازیسنتر: (به تاپیک سالهای گذشته سر بزنید ببنید واسه چه بازیهایی هیجان‌زده بودید و چه بازیهایی توی لیست امسالتون هم دوباره حضور دارن :D)

رای گیری مورد انتظارترین بازی 2016 از نگاه کاربران بازیسنتر
رای‌ گیری مورد انتظارترین بازی 2017 از نگاه کاربران بازیسنتر
رای گیری مورد انتظارترین بازی 2018 از نگاه کاربران بازیسنتر
رای‌گیری مورد انتظارترین بازی 2019 از نگاه کاربران بازیسنتر
رای‌گیری مورد انتظارترین بازی 2020 از نگاه کاربران بازیسنتر
رای‌گیری مورد انتظارترین بازی 2021 از نگاه کاربران بازیسنتر
رای‌گیری مورد انتظارترین بازی 2022 از نگاه کاربران بازیسنتر

اگه سوال یا ابهامی در مورد نحوه‌ی برگزاری و انجام رای‌گیری دارید حتما بپرسید.
رای‌گیری از همین‌ الان شروع میشه تا آخرین روز دسامبر ادامه داره...شمارش رای‌ها هم بلافاصله پس از پایان رای‌گیری شروع میشه و نتایج هم در روزهای ابتدایی سال 2024 اعلام میشه.

نتایج:
10 - Frostpunk 2
27

9 - Black Myth: Wukong
32

8 - Warhammer 40,000: Space Marine 2
35

7 - Prince of Persia: The Lost Crown
41

6 - Rise of the Ronin
49

5 - Avowed
52

4 - Final Fantasy VII Rebirth
62

3 - Star Wars Outlaws
67

2 - Senua's Saga: Hellblade II
78

1 - Dragon’s Dogma II
85
 
آخرین ویرایش:

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,804
نام
شیخ صدرا
یه زمانی چقدر فراری بودی از بازی ها فرام سافت ور صدرا، یادته؟!! :D


لیست من بدون ترتیب:

Hollow knight :silk song
Star wars outlaws
Rise of the ronin
Black myth wu long

مشكلم با الدن رينگ بود فقط خيلى گنگ شروع ميشد :D
ولى تا امروز بالاى ٣٠٠ ساعت تا الان الدن رينگ بازى كردم :D
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
من واقعا تعجب میکنم بعضیا میگن ۲۰۲۴ کویره و هیچی نداریم و باید گیم رو بذاریم کنار تا ۲۰۲۵ و ازین چیزا :D همین لیست‌هایی که بچه‌ها میذارن رو نگاه بندازید میبینید که خیلی هم خبریه. البته شاید بیشتر دنبال اسمای دهن پر کن باشید تا بازی ولی قطعا ۲۰۲۴ با هیچ متر و معیاری نمیتونه کویری لقب بگیره!

۱. Rise of the Ronin رو واقعا دوس دارم بدونم چه کردن به عنوان اولین تجربه‌ی جهان‌بازشون. بالاخره قراره ازون لول دیزاین نی‌اوه خلاص شیم و وارد دنیایی کاملا جدید و ناشناخته بشیم.
۲. Like A Dragon: Infinite Wealth رو میگه میشه منتظرش نبود؟ اونم به عنوان یاکوزا فن. نسخه‌ی ۷ عالی بود از هر نظر ولی پتانسیل زیادی داشت برای پیشرفت و بهتر شدن که امیدوارم ازش به خوبی استفاده کرده باشن.
۳. Star Wars Outlaws برای کسی که از یوبی متنفر نیست و همیشه با بازیاش سرگرم شده، نمایش شدیدا جذابی داشت و با توجه به اون نمایش میشه انتظار داشت که مخاطبین زیادی رو جذب خودش کنه.
۴. Dragon's Dogma 2 حتی برای من که خیلی فن دو آتیشه‌ی رول نیستم جذابه. نسخه اول واقعا خوب و دوس داشتنی بود و شدیدا منتظر نسخه دوم هستم خصوصا با تمام پیشرفت‌هایی خفنی که صورت گرفته.
۵. Warhammer 40K Space Marine II نمایش‌های به شدت خووبی داشته. واقعا خوشحالم که تاخیر زدن تا بتونن حسابی روش کار کنن. این بازی واقعا حیفه که لانچ بدی داشته باشه ک زحماتشون به باد بره. امیدوارم موفق بشن و بازی خفنی تحویل بدن.
۶. Black Myth Wukong ازون بازیایی بود که تو نمایش اولش گفتم ازوناس که هیچوقت نمیاد! نمایش دوم گفتم فقط گرافیکه و چیز دیگه‌ای نداره اما هر چی جلوتر اومدیم همه چیز بهتر شد تا رسیدیم به نمایش TGA و تاریخ انتشار که واقعا پشم‌ریزون بود. خیلی کنجکاوم ببینم چه میکنه.
۷. Granblue Fantasy Relink نمایشای شدیدا جذابی داشته. اونایی که بازی کردن به شکل عجیبی راضین. گرن‌بلو یکی از فایتینگای خوب و با کیفیته و از روزی که متوجه شدم یه بازی تو سبک JRPG قراره واسش بسازن شدیدا منتظرم.
۸. Stellar Blade وقتی معرفی شد تمرکز زیادی رو نقاط جذاب و چشم‌نواز دختر خانم داشت و یکم نگاه‌ها بهش محدود بود اما بعد نمایش بیشتر از گیم‌پلی دیدیم که ظاهرا با یه HnS خیلی خوب طرفیم!
۹. Prince of Persia The Lost Crown با عنوان اولین بازی خارجی که دوبله و زیرنویس فارسی داره، مگه میشه منتظرش نبود؟ جدای ازین، گیم‌پلی خیلی سریع و خوبی داره و میشه انتظار داشت که با کیفیت و موفق ظاهر بشه.
۱۰. The First Descendant هم به عنوان لوترشوتر هور شدیدا منتظرشم. بتای بازی خیلی خوب بود و شدیدا چسبید. امیدوارم تا زمان لانچ تمام مشکلات فنی رو برطرف کنن و بازی لانچ قوی و کاملی داشته باشه و البته P2W هم نباشه!

در کل من سال ۲۰۲۴ رو خیلی خوب میبینم. تازه خیلی از بازیای ایندی و AA هم بدون اطلاع قبلی منتشر میشن و میترکونن. اکثر بازیای کوچیک رو کسی پیگیری نمیکنه تا وقتی منتشر میشن. هر سال مقدار خیلی زیادی سورپرایز این شکلی داریم ولی با توجه به همین تاپیک هم میتونم بگم سال خوبی پیش روی گیمراس.
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,495
نام
عرفان
1.Dragon's dogma 2
2. Final fanasty VII Rebirth
3.Hellblade 2
4.Avowed
5.Elden ring :Shadow of the erdtree

Rise of the ronin با تریلر اخرش کلا هایپم رو خوابوند امیدوارم بازی خوبی بشه :-" stalker 2 هم هرچند عاشق این سری و سبک و سیاق هستم ولی بعید میدونم چیز خوبی از آب در بیاد:(
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
1- Frostpunk 2 که 1 اش شاهکار بود. اینم شاهکار میشه. نمیتونم صبر کنم براش.
2- Dragon Dogma 2 که نزدم 1 اش رو ولی نمایش های این فوق العاده بوده.
3- Avowed که راحت میتونست اول باشه با توجه به اینکه ابسیدین تو تاپ3 استودیو هامه ولی نمایش اخر به شدت ناامیدکننده بود. اگه اسم ابسیدین نبود کلا اهمیتی برام نداشت ولی خب شاید باز جادو کنن. نمیدونم.
4- Assassin's creed Red آره والهالا شاهکار بود برخلاف اودیسه و فک کنم این یکی کمال سیستم اسسینز های آخر باشه.
5- Rise of Ronin فوق العاده جذاب به نظر میاد برام. بیشتر از همه بازی های انحصاری سونی
6- Persona 3 reload
7- Hades 2 نیازی به توضیح نیست. اولی عالی بود. اینم عالیه ایشالا
8- Hellblade 2 فک کنم رویکرد نینجا تئوری تو این بازی 180 درجه مخالف سلیقه من باشه. سینمایی اسکریپت شده و لول دیزاین بسته و بورینگ ولی خب نرتیو و ستینگ و اتمسفر بازی فک کنم خیلی جذاب باشه برام. شاید یهو گیم پلی و لول دیزاین هم سورپرایزم کرد گرچه بعید میدونم.


چیز خاص دیگه ای نیست. ریمیک سایلنت هیل 2 که محبوب ترین بازی ترسناک عمرمه، میتونست باشه تو لیست ولی خب تقریبا مطمئنم یه اشغال دیگه از بلوبر تحویل میگیریم. گرچه درباره اینم امیدوارم اشتباه کنم.
استاکر هم بدترین و خراب ترین دو سایکل تاریخ رو داشت. چیز بدی میشه نتیجه احتمالا.
سیلک سانگ هم نمیاد امسال وگرنه تو لیست میبود.


ینی میشه از غیب یهو کینگدام کام 2، سیکوال اندرریت ترین بازی تاریخ، برا امسال تاریخ بخوره و بره رتبه اول لیست؟
نه امکان نداره پس منم رویاپردازی نمیکنم.
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
1. Star Wars Outlaws
نمایش این بازی واقعاً فوق‌العاده بود و همون‌طور که توی تاپیکش هم گفتم، انگار دقیقاً چیزی رو که حدود ۲۰ سال پیش (توی جَو اپیزود سوم) از یه بازی جنگ ستارگان می‌خواستم، توی این بازی تدارک دیدن! اگه نسخه نهایی بتونه همچین کیفیتی رو توی بخش‌های مختلف داشته باشه، تبدیل می‌شه به یه اثر رویایی برای طرفدارهای Star Wars. از اتمسفر و حال و هوای بازی تا شخصیت اصلی که یه حسی شبیه کاراکترهای زن دهه‌های ۶۰،۷۰ میلادی برام داره، باعث شدن یکی از بهترین نمایش‌های این سال‌ها باشه و امیدوارم چیز خفنی از آب دربیاد.

2. Black Myth: Wukong
بازی تا امروز توی تریلرهاش غوغا کرده و از هر جهت محشر به نظر می‌رسه، ولی مشکل اصلی به استودیوی سازنده برمی‌گرده که سابقه خاصی نداره و همین قضیه باعث می‌شه هر احتمالی وجود داشته باشه. از یه شاهکار تا یه زباله غیرقابل بازیافت! :D به خاطر همین قضیه باید بازی رو توی رتبه‌های پایین‌تر می‌ذاشتم، ولی Lies of P باعث شد به این یکی هم امیدوار بشم. :D چون اون هم یه جوری بود که از قبل مطمئن نبودیم به کجا می‌رسه، ولی ترکوند و امیدوارم Black Myth هم ناامیدمون نکنه.

3. Final Fantasy VII Rebirth
اولین (و همچنان آخرین) نسخه از FF که بیشتر از ‌دو ساعت بازی کردم، FFVIIR بوده و به شدت عاشقش شدم. یه بازی جذاب با لحظات به یاد موندنی که این دفعه قراره به جاهای خفن‌تری هم برسه و از جهات مختلف تکامل پیدا کنه و آقامون وینسنت هم که توش هست. شخصیتی که فقط چند دقیقه توی Advent Children دیدمش، ولی خیلی باهاش حال می‌کنم و بالاخره قراره یه ملاقات اساسی با ایشون داشته باشیم. :D

4. World of Goo 2
World of Goo یکی از بهترین و فراموش‌نشدنی‌ترین تجربه‌های عمرم بود و فکر کنم یه ۴،۵ باری تمومش کردم. خیلی باهاش خاطره دارم و بالاخره بعد از سال‌ها قراره بریم سراغ نسخه دوم و اون گیم‌پلی خلاقانه رو با ویژگی‌های جدید تجربه کنیم. تریلرش که خیلی خوب بود و امیدوارم بازی نهایی هم مثل نسخه اول عالی باشه.

5. Rise of the Ronin
بازی‌های این سال‌های Team Ninja خیلی خوب بودن و از سری Nioh تا Wo Long، با گیم‌پلی جذاب و اعتیادآوری که داشتن کلی وقت صرف‌شون کردم. Rise of the Ronin هم به نظر می‌رسه شبیه اون‌ها باشه، ولی با دنیای عظیم‌تر و یکپارچه‌تر که حالا باید دید این ویژگی چقدر جواب می‌ده و امیدوارم به نفع بازی بشه. چون هرچقدر هم گیم‌پلی و سیستم مبارزات عالی باشه، پیاده‌سازی اون توی یه بازی اپن‌ورلد نیاز به ظرافت‌های خاصی داره.

6. Senua's Saga: Hellblade 2
نسخه اول بازی رو دوست داشتم و با اینکه بی‌ایراد نبود، ولی چیز جالب و متفاوتی بود که این دفعه با تجربه بیشتر Ninja Theory، می‌تونه خیلی بهتر هم بشه. جَو به شدت سنگین و اتمسفر ویرانگر و حس و حال سینمایی بازی رو خیلی دوست دارم و از نظر گرافیکی هم چیز بنیان‌فکنی هست و جزو معدود بازی‌هایی که به راحتی می‌شه بهشون گفت نسل نهمی.

7. Like a Dragon: Infinite Wealth
بنده تا همین دو سال پیش کلاً کاری با سری Yakuza نداشتم، ولی به لطف پلاس و گیم پس نشستم یه سری از نسخه‌های این مجموعه رو بازی کردم، از Judgment تا Yakuza 0,6,7 و الآن هم مشغول Lost Judgment هستم و بعدش هم Ishin و Gaiden. یعنی یه دفعه از یه مجموعه غیرجذاب که هیچ چیز خاصی توش نمی‌دیدم، برام تبدیل شد به یه چیز باحال که دیگه دوست دارم هر نسخه‌ای که ازش میاد رو امتحان کنم. :D با توجه به داستان و شخصیت‌های جالب نسخه هفتم و گیم‌پلی خوبی که داشت (با اینکه اهل بازی‌های نوبتی نیستم)، خیلی منتظرم ببینم این دفعه ماجراها به کجا می‌رسه و چه اتفاقات تلخ و شیرینی می‌افته و چه مینی‌گیم‌ها و مأموریت‌های فرعی عجیب و مسخره‌ای (از نوع خوبش) رو شاهد هستیم.

8. Avowed
من تقریباً هیچ بازی‌ای از Obsidian رو اون طور که باید و شاید تجربه نکردم و The Outer Worlds رو هم بعد از یکی دو ساعت گذاشتم کنار، ولی Avowed یه جورایی حس و حال The Elder Scrolls رو در مقیاس کوچیک‌تر داره و توی دورانی که خبری از TES نیست، می‌تونه جای خالی اون رو تا حدی پُر کنه. برای همین حس می‌کنم ازش خوشم بیاد و ایشالا که همین‌طور باشه.

9. The Wolf Among Us 2
فصل اول این بازی واقعاً محشر بود و یکی از بهترین بازی‌های ماجرایی عمرم. ولی بعدش دیگه Telltale به فنا رفت و... حالا بعد از گذشت یک دهه، کم‌کم داره نوبت به فصل دوم می‌رسه و با اینکه خیلی منتظرش هستم، زیاد هم سطح توقعم رو بالا نمی‌برم که اگه مشکلی داشت توی ذوقم نخوره.

10. Hollow Knight: Silksong
این بازی دیگه از نظر تاریخ انتشار یه حالت کمدی سیاهی پیدا کرده و نمی‌دونم باید بخندم یا گریه کنم! :| از سال ۲۰۱۹ که لیست بازی‌های ۲۰۲۰ رو نوشته بودم، بهش اشاره کردم تا سال‌های بعدی و امسال هم دوباره باید اسمش رو بنویسم. در حالت کلی، باید جزو بالاترین رتبه‌ها بود ولی دیگه هر سال داره بهم توهین می‌شه و منم برای انتقام گذاشتمش رتبه دهم! :| ایشالا سال دیگه هم توی لیست بازی‌های ۲۰۲۵ می‌ذارمش!

دو تا بازی دیگه هم بودن که در صورت انتشار آدمیزادی توی ۲۰۲۴، حتماً توی لیست می‌ذاشتم‌شون. ولی Early Access هستن و من زیاد اهل این قضیه نیستم و ترجیح می‌دم صبر کنم برای نسخه نهایی.
Hades 2 که نیازی به توضیح نداره و نسخه اولش غوغا کرد. اولین دنباله‌ای هم هست که Supergiant می‌سازه و مطمئناً خیلی ایده‌های خفنی براش دارن که رسم همیشگی خودشون رو کنار گذاشتن و دنباله‌سازی کردن.
No Rest for the Wicked از سازنده‌های Ori هم جزو موردانتظارترین بازی‌های من هست و به عنوان یه ذوب‌شده در Ori، خیلی دوست دارم ببینم با این IP جدید چه می‌کنن. با اینکه سبک Ori بیشتر به سلیقه‌م می‌خوره، ولی تریلر این بازی خیلی خوب بود و از گرافیک هنری محشر تا موسیقی فوق‌العاده و... باعث می‌شه براش صبر و تحمل نداشته باشم.
از لیست دو سال قبل من، بازی Replaced هنوز منتشر نشده و نمی‌دونم اوضاعش چطوره. بعید نیست این یکی هم مثل The Last Night مفقودالاثر بشه. :(
به امید یه سال عالی برای جامعه مظلوم گیمرهای ایرانی! :D
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
1 - Unicorn Overlord

من بعد از Muramasa عاشق کارای Vanillaware شدم. رسما خوشمزه‌ترین بازیا رو میسازن! هم از نظر ظاهری و هم از نظر تجربه گیم پلی! UO به نظر میرسه بزرگترین بازیشون تا به حال باشه و از همه نظر برام جذاب بنظر میرسه. اگه بخوام فقط یه بازی انتخاب کنم که مطمئنم قراره باهاش حال کنم، همینه.


2 - Dragon's Dogma II
یادمه نسخه اول با مشکلات زیادی عرضه شد و متای خوبی هم نگرفت ولی به طور عجیبی کلی طرفدار دوآتیشه پیدا کرد...دیگه این نسخه که از الان انقدر خوب به نظر میرسه، قطعا یکی از خفنترین بازیهای سال میشه.
چند روز پیش تو ردیت این 6 ثانیه رو از بازی دیدم و دیگه چیز دیگه‌ای لازم نیست ببینم :D :


3 - Helldivers II

قدر اینو فقط اونایی که با نسخه اول خاطره دارن میدونن...اگه مثل نسخه اولش باشه، یکی از فان‌ترین تجربه‌های سال میشه. یه موردی هم خیلیا نمیدونن که بازیو تک نفره هم میشه بازی کرد...من بیشتر نسخه اول رو Solo بازی کردم! حتی الانم فعاله و بعضی وقتا بهش یه سری میزنم. قیمت 40 دلاریش هم که تو این گرونی خیلی خبر خوبی بود و راحت چند ماه قراره سرگرمم کنه.

4 - Metal Slug Tactics

5 - Pacific Drive

فقط کافیه یه چرخه اعتیارآور داشته باشه وگرنه از بقیه لحاظ مثل اتمسفر، ایده و گیم پلی، برای یه بازی روگ لایک خیلی عالی به نظر میرسه و بشدت با سلیقه من جوره.

6 - Metaphor: ReFantazio

7 - Skate Story

اینو فقط باید تریلرش رو ببینید...چون غیرقابل وصفه! وقتی دیدنش انقدر حس خوبی داره، مطمئنم تجربه‌اش هم خیلی خاص میشه.



8 - Rise of the Ronin

دقیقا تو یه روز با Dragon's Dogma عرضه میشه! کویر؟!

9 - Spirit Hunter: Death Mark II

دنباله یکی از بهترین و ترسناکترین VNهایی که تا حالا بازی کردم.

10 - Black Myth: Wukong
 

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
خوب اینجانب هم لیست خودم رو اعلام میدارم ;;)
لیست به ترتیب می باشد !
Hades II با اختلاف فراوان ، در جایگاه اول ^:)^
Dragon's Dogma II با اختلاف کمی نسبت به بازی قبلی ، در جایگاه دوم
Frostpunk 2 میاد سوم ، هر چند خیلی موندم بین اینکه دراگون و فراست ، کدوم رو بذارم دوم و سومی ، ولی خوب اختلافشون زیاد نیست :D
Avowed در جایگاه چهارم ، چون هم ارادت خاصی به FO:NV دارم هم به TOW ، کلا با امضاشون حال می کنم.
در جایگاه پنجم که آخرین هم میشه ، Black Myth Wukong قرار میگیره ، اونم باسه اینکه از 3-4 سال پیش تبلیغاتش داره میاد و خیلی کنجکاوم که بدونم چی کار کردن ، هر چند خیلی امیدی هم بهش ندارم و صرفا فقط اینکه ببینم چیه.
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
1- Hades 2
2- Tekken 8
3- The Wolf Among Us 2
4- HellBlade 2
5- Avowed
6- Rise Of Ronin
7- Black Myth
8- Dragons Dogma 2
9- Space Marine 2
10- Stellar Blade

پ.ن: SW Outlaws رو اگه سازنده «نبرد در خلیج عدن» هم معرفیش کرده بود الان تو لیست میذاشتم ولی MidSoft؟ نه ممنون.
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
1- Frostpunk 2 که 1 اش شاهکار بود. اینم شاهکار میشه. نمیتونم صبر کنم براش.
2- Dragon Dogma 2 که نزدم 1 اش رو ولی نمایش های این فوق العاده بوده.
3- Avowed که راحت میتونست اول باشه با توجه به اینکه ابسیدین تو تاپ3 استودیو هامه ولی نمایش اخر به شدت ناامیدکننده بود. اگه اسم ابسیدین نبود کلا اهمیتی برام نداشت ولی خب شاید باز جادو کنن. نمیدونم.
4- Assassin's creed Red آره والهالا شاهکار بود برخلاف اودیسه و فک کنم این یکی کمال سیستم اسسینز های آخر باشه.
5- Rise of Ronin فوق العاده جذاب به نظر میاد برام. بیشتر از همه بازی های انحصاری سونی
6- Persona 3 reload
7- Hades 2 نیازی به توضیح نیست. اولی عالی بود. اینم عالیه ایشالا
8- Hellblade 2 فک کنم رویکرد نینجا تئوری تو این بازی 180 درجه مخالف سلیقه من باشه. سینمایی اسکریپت شده و لول دیزاین بسته و بورینگ ولی خب نرتیو و ستینگ و اتمسفر بازی فک کنم خیلی جذاب باشه برام. شاید یهو گیم پلی و لول دیزاین هم سورپرایزم کرد گرچه بعید میدونم.


چیز خاص دیگه ای نیست. ریمیک سایلنت هیل 2 که محبوب ترین بازی ترسناک عمرمه، میتونست باشه تو لیست ولی خب تقریبا مطمئنم یه اشغال دیگه از بلوبر تحویل میگیریم. گرچه درباره اینم امیدوارم اشتباه کنم.
استاکر هم بدترین و خراب ترین دو سایکل تاریخ رو داشت. چیز بدی میشه نتیجه احتمالا.
سیلک سانگ هم نمیاد امسال وگرنه تو لیست میبود.


ینی میشه از غیب یهو کینگدام کام 2، سیکوال اندرریت ترین بازی تاریخ، برا امسال تاریخ بخوره و بره رتبه اول لیست؟
نه امکان نداره پس منم رویاپردازی نمیکنم.
خب Fallout London رسما تاریخ گرفت برا ۲۴ همین الان.
پس میره اول. بقیه یه لول میان پایین همه. :D
 

jj191

کاربر سایت
Aug 22, 2021
450
اینا رو اگه بیان و بشه روی پی سی بازی کرد حتما وقت میزارم. لیست رو از لیست دوستان برداشتم اگه بازی های دیگه خوب بودن به علت ناآشنایی بنده با بازی هست که نیاوردم و چیزی از ارزش اون بازی ها کم نمیکنه.
Hellblade 2 رو انتظار زیاد دارم حتی بهتر از یک بشه اگه اون پتانسیلی که داره بتونن بازی رو در بیارن حتی به نظرم میتونه بهترین بازی 2024 هم بشه
Little Nightmares III
CoD: Gulf War
No Rest for the Wicked از سازنده‌های Ori
Assassin's creed Red
The Last of Us Part II
 

DedSec88

کاربر سایت
Aug 27, 2014
1,588
نام
Alireza
1. Hades 2
2. Hollow Knight: Silksong (ناموسا عرضه شو امسال :| )
3. Dragon's Dogma 2
4. Like a Dragon: Infinite Wealth
5. Metaphor: ReFantazio
6. Unicorn Overload (حقیقتا هیچی از بازی جز چندتا عکس ندیدم، ولی اینقدر با بازی قبلی این شرکت حال کردم که این بیاد تو لیست)
7. Black Myth: Wukong (تا عرضه نشه باور نمیکنم واقعیه. :D )

Bonus:
Elden Ring: Shadow of The Erdtree
این مورد انتظار ترین عرضه ساله برای من، ولی چون DLC حساب نیست گذاشتمش این پایین.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر