رای‌گیری مورد انتظارترین بازی 2018 از نگاه کاربران بازیسنتر

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
fc_keyart-home-slider_ncsaggff.jpg

درود <:-P
طبق رسم هر ساله، با رسیدن به آخرین ماه سال میلادی قراره یه نگاهی به سال آینده داشته باشیم و با هم موردانتظارترین بازی‌های سال رو از دید کاربران بازیسنتر انتخاب کنیم. حالا که همه‌ی کنفرانس‌ها و مراسم‌های مهم سال برگزار شدن، از بیشتر عناوینی که سال آینده منتشر میشن، اطلاع داریم و موقعیت خوبی هستش که قبلا از ورود به سال 2018 به بازی‌هایی که بیشتر از همه برای عرضه شدنشون هیجان‌زده هستیم، بپردازیم و یه جورایی آینده‌ی روشن صنعت گیم رو مورد بررسی و تحلیل قرار بدیم.
هدف از این رای‌گیری آشنا شدن با میزان محبوبیت بازی‌ها و همینطور آشنا شدن با بازیهای سال آینده هستش. در رای‌گیری دو سال گذشته خیلی ‌از ما با بازیهایی آشنا شدیم که حتی اسمشون هم نشنیده بودیم اما افراد دیگه‌ای به صورت جدی اون بازی رو دنبال می‌کردن. سعی کنید در مورد بازیهای دیگه‌ اطلاعات کسب کنید و با سلیقه‌ی افراد دیگه و سبک‌های مختلف آشنا بشید. همینطور سعی کنید این رای‌گیری رو به عنوان یه مسابقه و رقابت بین بازیهای شرکت محبوبتون و بقیه نبینید و واقعا چیزی که بهش علاقه دارید رو انتخاب کنید.

راهنمای شرکت در رای‌گیری:
1. می‌توانید تا حداکثر 10 بازی را انتخاب کنید.
2. لیست را به گونه‌ای بنویسید که ترتیب آن مشخص باشد.
3. هر بازی فقط می‌تواند یکبار در لیست ذکر شود.
4. همه‌ی بازیهای لیست باید برای عرضه در سال 2018 تایید شده باشند.
5. اگر عنوان جدیدی تا پایان رای‌گیری معرفی شود و یا تاریخ عرضه‌ی عنوانی برای 2018 مشخص شود، می‌توانید از آن در لیست خود استفاده کنید.
6. رای‌گیری در روز آخر دسامبر به پایان می‌رسد و قبل از آن می‌توانید لیست خود را ویرایش کنید.
7. توصیه می‌شود کمی درباره‌ی انتخاب‌های خود توضیح دهید و حتی تعدادی عنوان را خارج از لیست معرفی کنید.
8. خیلی راحت می‌توانید در مورد انتخاب دیگران به بحث و تبادل نظر بپردازید لطفا سعی کنید از ترول و بحث‌های کلیشه‌ای خودداری کنید تا یک رای‌گیری سالم و به دور از درگیری لفظی رو شاهد باشیم.

نحوه‌ی تقسیم امتیازها:
بازی اول: 4 امتیاز
بازی دوم: 3 امتیاز
بازی سوم: 3 امتیاز
بازی چهارم: 2 امتیاز
بازی پنجم: 2 امتیاز
بازی ششم: 2 امتیاز
بازی هفتم: 1 امتیاز
بازی هشتم: 1 امتیاز
بازی نهم: 1 امتیاز
بازی دهم: 1 امتیاز

بازیهای غیرقابل‌قبول:
1. دموها
2. DLCها
3. عناوینی که برای 2018 تایید نشده‌اند مثل: The Last of Us Part II - Death Stranding - Cyberpunk 2077 - Metroid Prime 4 و ...
4. عناوینی که بصورت رسمی معرفی نشده‌اند مثل Call of Duty جدید و FIFA جدید و هر بازی سالانه دیگه که هنوز معرفی نشدن
توجه »» اگه یه بازی غیرقابل قبول رو توی لیست خودتون بیارید، از لیستتون خط می‌خوره و امتیازش به گزینه‌ی بعدی میرسه.
منبع بازیهای سال 2018: (لطفا حتما قبل از رای‌گیری این لیست رو مشاهده کنید چون ممکنه در مورد بعضی از بازیها حضور ذهن نداشته باشید)
2018 in video gaming - Wikipedia
====================
توی تصویر اول تاپیک سعی کردم همه‌ی بازیهای مهم سال 2018 رو اضافه کنم ولی اگه بنظرتون چیزی جا افتاده و دوست دارید اضافه بشه، اطلاع بدید <:-P
====================
تاپیک و برندگان سالهای گذشته‌ در بازیسنتر: (انتخاب‌های سال گذشته خودتون رو پیدا کنید و ببینید چه بازی‌هایی هنوز تو لیست امسال‌تون هم حضور دارن :D)
رای گیری مورد انتظارترین بازی 2016 از نگاه کاربران بازیسنتر
رای‌گیری مورد انتظارترین بازی 2017 از نگاه کاربران بازیسنتر
اگه سوال یا ابهامی در مورد نحوه‌ی برگزاری و انجام رای‌گیری دارید حتما بپرسید.
رای‌گیری از همین‌ الان شروع میشه تا آخرین روز دسامبر ادامه داره...شمارش رای‌ها هم بلافاصله پس از پایان رای‌گیری شروع میشه و نتایج هم در روزهای ابتدایی سال 2018 اعلام میشه (البته بستگی به تعداد رای‌ها داره :D)
LET THE VOTING BEGIN ! :D
 
آخرین ویرایش:

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
خب, شروع می کنیم :D

14.Code Vein
13.Anthem
12. BioMutant
11.Shadow of the Clossus
________________
10. DarkSiders3
9.Dreams
8.Bloodstained :Ritual of the Night
7.Detroit :Become Human
6.Spider-Man
5.Metro: Exodus
4.Monster Hunter World
3.Kingdom Hearts 3
2.Dissidia Final Fantasy NT
1.God of War

پ.ن: اون Sinner بالای اسم MG survive چی میگه؟ :D
 
آخرین ویرایش:

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
خیلی هم عالی .

لیست 10 بازی مورد انتظار من در سال 2018 :

1- GOD OF WAR
2- RED DEAD REDEMPTION 2
3- SPIDER-MAN

4- CODE VIEN
5- GHOST OF TSUSHIMA
6-DAYS GONE

7-ANTHEM
8-DETROIT BECOMEHUMAN
9-SHADOW OF CLOSOSSUS
10- METRO EXODUS


با سپاس ویژه از FAR CRY 5 که عملا از نظرمن برای 2017 بود :D واسه همین نزاشتمش
 
آخرین ویرایش:

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,087
1. Yakuza 6: The Song Of Life
2. Bayonetta 2
3. Code vein
4. Ni No Kuni 2
5. Shadow of colossus
6. Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age
7. kingdom heart 3
8. Monster Hunter: World
9. Dynasty Warriors 9

یاکوزا و بایونتا که خب مشخصه فوق العادن نیازی به توضیح ندارن
code vein هم بنظر بازی جالبی میاد دارک سولز به سبک انیمه ای :D به شخصه بهش امید زیادی دارم
shadow of colossus هم خاطرات زیادیو زنده میکنه یادمه دیسکی که زمان ps2 داشتم مشکل داشت نتونستم بیشتر از دو باس اول پیش برم نسل قبلم نتونستم تجربش کنم ولی خیلی حیف شد آخر نسل تازه ریمیکش قراره منتشر بشه زمان ps2 با پدرم بازی کردم برای همین از خبر ریمیکش خیلی خوشحال شدم ولی متاسفانه پارسال پدرم فوت کرد کاش سال پیش منتشر میشد : (
دوتای آخرم امیدوارم خوب از آب دربیان:D

اديت: براي كسايي كه ممكنه با بعصي از بازياي ليست اشنايي نداشته باشن و شايد بخوان بدونن چرا تو ليست هستن و ممكنه بهشون علاقه مند بشن:
سري ياكوزا گيم پلي و داستان فوق العاده اي در كنار كاراكتر هاي به ياد موندني داره (خصوصا اين نسخه كه توسط انجين دراگون ساخته شده و با اينكه سه سال بعد از عرضه نسخه شرقيش داره توي غرب منتشر ميشه ولي اين انجين به قدري فوق العادس كه حس يه بازي ٢٠١٨ رو ميده اگه با سري آشنا نيستيد حتما ياكوزا زيرو و بعد هم كيوامي رو تجربه كنيد اولي مربوط به داستان قبل از نسخه اول هست و دومي هم ريميك نسخه اول بنابراين بهترين گزينه براي شروع سري هستن
بايونتا از نظر من برترين H&S تاريخ هست درحال حاضر تنها شركتي كه ميتونه يه بازي در حد و اندازه بايونتا بسازه فقط خود پلاتينيوم گيمز هست (وجودش توي رتبه دوم صرفا بخاطر اينه كه پورت هست وگرنه اگه نسخه سوم بود صد در صد توي صدر قرارش ميدادم) نسخه اولش با اينكه بيشتر از يك دهه پيش منتشر شده ولي هنوزم شديدا ارزش تجربه داره (اينو از كسي ميشنويد كه ريمستر يه بازي تحسين شده اواخر نسل ٧ رو تا آخر نرفتم چون حس بازي تاريخ مصرف گذشترو داشت)
درمورد بقيه چيز خيلي خاصي نيست كه توضيح بدم خودتون بريد تحقيق كنيد ببينيد چرا خوبن :D

====================
توی تصویر اول تاپیک سعی کردم همه‌ی بازیهای مهم سال 2018 رو اضافه کنم ولی اگه بنظرتون چیزی جا افتاده و دوست دارید اضافه بشه، اطلاع بدید <:-P
====================
خداییش metal gear survive بازی مهمیه؟ :D
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
1. God of War
توضیح زیادی نمیخواد! :D یکی از محبوب ترین سری بازی ها نزد بنده که قراره با تغییرات اساسی همراه باشه و امیدوارم تغییراتش به نفعش باشه نه به ضررش.

2. Red Dead Redemption 2
چی بگیم والا! :D نسخه اول RDR محشر بود و بعدش هم GTA V اومد که برای من تبدیل شد به یکی از بهترین بازی های عمرم، به عنوان کسی که در اون حد از GTAهای بعد از III لذت نبرده بودم. پس چاره ای نمی مونه جز قرار دادن RDR2 در بالاترین رتبه های لیست.

3. Spider-Man
Insomniac بارها و بارها امتحانش رو پس داده و وقتی یکی از معروف ترین قهرمان های کمیک رو دادن دست این استودیو، آدم میتونه خیالش راحت باشه که یه بازی جالب در انتظارشه. ایشالا یاد و خاطره Spider-Man PS1 زنده بشه!

4. Dreams
زیاد اهل ساخت و ساز توی بازی ها نیستم و سری LBP رو هم خیلی کم بازی کردم، ولی Dreams واقعاً مثل اسمش شبیه یه رویاست و به شدت عظیم و خفنه! از اون بازی هایی که احتمالاً ساعت ها درگیرش میشم و شاید کلی کاراکتر و چیزهای مختلف طراحی کنم فقط برای دل خودم، بدون اینکه آخرش یه مرحله درست حسابی از توش دربیاد! :D

5. Shadow of the Colossus
ضمن ابراز شرمساری باید بگم که این بازی رو توی PS2 تا آخرش نرفتم و یادم نیست چی شد که ولش کردم! برای PS3 هم اشتباه کردم نخریدمش و بعدها حسرت خوردم. ولی این دفعه دیگه بدون شک میرم سراغش و مطمئنم ازش کلی لذت خواهم برد.

6. Super Meat Boy Forever
بازی ای که قرار بود مدت ها پیش بیاد و هنوز خبری ازش نشده! SMB یکی از اعتیادآورترین بازی های عمرم بوده و بعدش هم که The Binding of Isaac اومد و بیچاره ـمون کرد! چند وقت پیش هم نشستم پشت The End is Nigh که مثل همیشه یه بازی جذاب، اعتیادآور و به شدت سخت هست و به همه پیشنهادش میکنم. بریم ببینیم SMB Forever چه میکنه!

7. Chuchel
بازی های Amanita معرکه هستن! از Machinarium و Botanicula تا سری Samorost. جدیدترین بازی ـشون هم با اسم عجیب Chuchel در راهه و حتماً تریلرش رو ببینین و حالش رو ببرین! :D
watch?v=OMGWsjjCTpE

8. Detroit: Become Human
نمایش های جالبی داشته و سناریوی روبات های متحول شده و شاکی هم با اینکه تکراری هست، ولی پتانسیل بالایی برای همچین بازی ای داره.

9. Kingdom Hearts III
نسخه های قبلی KH رو بازی نکردم، ولی نمایش های این بازی تا الآن خیلی جالب بوده (مخصوصاً بخش Toy Story) و به نظر میاد چیز سرگرم کننده و باحالی باشه.

10. DarkSiders III
با قلبی مالامال از درد و رنج میذارمش توی لیست! :( از یه طرف عاشق دو نسخه اول DarkSiders بودم و خیلی حال کردم باهاشون، ولی از طرف دیگه این نسخه سوم اصلاً جذبم نکرده و ویدئوی گیم پلی هم به نظرم زیاد جالب نبود. ولی میذاریمش توی لیست تا شاید فرجی حاصل بشه و چیز خوبی از آب دربیاد.

به جز بالایی ها، اینا رو هم بدم نمیاد امتحان کنم:

Far Cry 5: همیشه FCها رو با کلی ذوق و شوق شروع میکنم و به نظرم بازی های خیلی خوبی هستن، ولی مشکل اینه که بعد از چند ساعت تکراری میشن و هیچ وقت بخش اصلی رو حتی تا نصفه هم نمیرم و ول میکنم! این دفعه ببینیم چی میشه.

Onrush: بازی که معرفی شد خیلی خوشحال شدم ولی بعدش که دوباره تریلر رو دیدم، به نظرم یه جوری هست و باید چیزهای بیشتری ازش ببینم تا بفهمم جریان چیه.

Anthem: نمایش بازی خیره کننده بود، ولی بعدش اوضاع EA جوری شد که دلسرد شدم و بین 10تای اول قرار نمیگیره و اینجا میذارمش.

N++ Ultimate Edition: بازی ++N معنی اعتیاد رو در صنعت بازی تغییر داد و کلاً پدیده ای هست که اگه کسی به بازی های پلتفورمر علاقه مند باشه، باید حتماً تجربه ـش کنه. بازی تعداد به شدت زیادی مرحله داره و کلی چیزهای مخفی هم توش هست، ولی با این حال یه DLC هم به نام Ultimate Edition براش اومده (روی PC و X1) که تعداد مراحل زیادش رو دو برابر میکنه و به دلایل ناشناخته ای هنوز برای PS4 نیومده این DLC. امیدوارم تا آخر امسال بیاد، ولی اگه نیاد میره جزو بازی های مورد انتظار 2018 بنده.
میدونم قراره DLCها رو اینجا نذاریم، ولی حیف دیدم که از این فرصت برای تبلیغ ++N استفاده نکنم! :D بابا برین بخرین دیگه! :|
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,504
نام
محمد
10. Detroit: Become Human
9. The Walking Dead: The Final Season
8. Kingdom Hearts III
7. A Way Out
6. The Wolf Among Us: Season 2
5. God Of War
4. Far Cry 5
3. Anthem
2. Red Dead Redemption 2
1. Sea of Thieves

رتبه اول لیست هم در اصل مال Ori and the Will of the Wisps ـه که چون قطعا تایید نشده سال 2018 میاد تو لیست نزاشتمش :D البته اگر The Last of Us Part II هم تایید میشد اونوقت ممکن بود اینم بره رتبه اول :D حتی اگر Forza Horizon 4 هم معرفی شده بود اینم شانس داشت :D :D

پ.ن: انصافا دریای واقعی اینقدر خفن نیست! :D

ioc1_143042-games-news-sea-of-thieves-screens-image2-inon4xrfvg.jpg
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
با اینکه مطمئنم One Piece World Seeker سال دیگه میاد، ولی تا جامپ فستا صبر میکنم و بعد لیست میدم:-"
 
  • Like
Reactions: FUTURE

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
مررسی علیرضا، تاپیک فانی هست:D:-bd.
من راستش بعد دیدن death stranding بقیه بازی ها جلوی چشمانم رنگ باخته ولی خب تاریخ انتشار نداره لعنتی.
اون witchfire هم همینطور. اگه اینا بودن خیلی بهتر میشد. TLOU P2 هم که نیاز به گفتن نیست ولی خب اونم متاسفانه بعیده به سال دیگه برسه.
برای من مورد انتظار ترین God of war هست بعد هم farcry 5 . حالا که بخوام لیست بدم ایناس:
1- God of war
2- farcry 5
3- metro exodus
4- spiderman
5- red dead redemption 2
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر