اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
واقعیتش بعد از اونهمه شایعه هایی که برای xbox پیش اومد من فکر میکردم اینها قشنگ شل بگیرن xbox رو! ولی چیزی که من استنباط کردم اینه که فعلا تاکید میکنم فعلا :D اینها پایبند کنسول گیمینگ و انحصاری های کنسول سلر هستن و هنوز سیاست گیم پس و اکوسیستم اینا پابرجاست. حالا اینکه اروم اروم بخوان اینها رو کنسل کنن و برن سمت ترد پارتی شدن یا نه بنظرم فقط گذر زمان و شرایط صنعته که مشخص میکنه.
موضوع دیگه ای هم که خیلی ناراحت کنندست مسیریه که داره صنعت گیم میره و اون اینکه بازی ها بشدت هزینه بر شدن و مخاطب ها ثابت موندن. قطعا این اتفاق بیشتر از مولتی پلتفرم شدن یا نابودی xbox مهمه و داره روی تمام صنعت تاثیر میذاره. از اخراج ها بگیر تا طولانی شدن پروسه ساخت بازی ها ، تا عدم ریسک پذیری و کمتر شدن ip های جدید و خیلی چیزهای دیگه که همش نتیجه ی همین موضوع هست.
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,773
مدیریت اکسباکس خیلی واضح اعلام کرده دیگه هدف سخت افزاری نداره. حتی اگر کنسول دیگری هم بسازن که تا الان تایید کردند میسازند اون هم برای اهداف نرم افزاری و سرویس بیرون میاد.
به طور سنتی مایکروسافت همیشه همین رویکرد رو داشته و چیزی عوض نشده.
زمانی که ایکس باکس لایو معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت، تازه سونی فهمید میتونه از این راه هم پول در بیاره
حتی خرید نوکیا هم با همین رویکرد بود. تو اون دوره هیچ کمپانی قبول نکرد روی گوشی هاش از ویندوز فون استفاده کنه برای همین هم نوکیا رو خریدن تا در اصل بتونن ویندوز فون رو پروموت کنن.
ولی به نظر من خروج مایکروسافت از بازار گوشی به یک دلیل عمده رخ داد.
گوگل (اندروید) و اپل (ios) رقبای خیلی سختی برای مایکروسافت بودن. هم اینکه برعکس ویندوز فون اینستالد بیس داشتن، و هم اینکه از نظر قدرت مالی انقدر قوی بودن که فضای رقابت رو برای مایکروسافت بسیار سخت کنن.
(مشابه همین اتفاق برای گوگل در صنعت ویدیوگیم افتاد)
ولی تو صنعت ویدیوگیم برخلاف سیستم عامل های گوشی، مایکروسافت تمام بسترهای رقابت رو داره و از طرفی هیچکدوم از رقباش در سطح گوگل و اپل نیستند که نتونه از پسشون بربیاد.
خلاصه کنم. تا زمانی که کلاود گیمینگ تبدیل به بستر اصلی صنعت نشده، مایکروسافت به ساخت کنسول به عنوان بستری برای عرضه سرویسهاش ادامه میده.
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
از این تفاسیر شما قبلا زیاد دیدیم و همشون هم بلا استثنا رفته تو دیوار:D
مثلا همین دو سال پیش یه حرفایی میزدی که واقعا موند به یادگار:

View attachment 328727

ولی الان اصلا به روی خودت نمیاری و سیاست سونی راجع به PC رو خیلی طبیعی جلوه میدی. نتیجتا بقیه حرفات هم میذاریم یه گوشه تا برن به یادگار...:D

الانم پیشنهاد میکنم تو همون تاپیک که ۸۰ صفحه هنرهای نمایشی (:D) داشتید با دوستانتون ادامه بدید. ایشالا به صفحه ۸۰۰ که رسیدید، اسپنسر یه بازی بزرگ میده دستتون:D
نه من اتفاقا همینجا حرفم رو میزنم برای چی برم تو اون تاپیک که بلاک کردی نمیای نگاش کنی :D
آیا سیاست سونی تغییری کرده به نسبت تاریخ اون پستم؟ عادی سازی چیه من از همون روز اول گفتم قصد سونی از عرضه بازیهاش رو استیم سرمایه گذاری برای بازیهای لایو سرویس هست. شما که استاد سرچ زدن هستی اون پست من که اینو گفتم هم پیدا کن.
نظرم تغییری نکرده، اگر بازیهای لایو سرویس سونی رو PC بگیره که اتفاقا با هل دایورز شروع خوبی داشته سیاست عرضه بازیهای داستان محور کندتر از اینی که الان هست میشه.
هنوزم دهها بازی دیگه هست که خبری از پورت اونا PC نیست.
میدونی چرا؟ علتش اینه:

IMG_20240216_171748_613.jpg

فکت اینکه بازیهای داستان محور اصلا فروش خوبی رو استیم نمیره.
ولی این اولین بازی لایو سرویس پلی استیشن تو این نسل ،بسیار بالاتر از عناوینی مثل کالاف دیوتی و بتلفیلد و حتی عناوین فری تو پلی که بقول کارگردان بازی بیش از ۶۰ درصد همین مقدار پلیر همزمان رو پلی استیشن داره

IMG_20240216_171753_613.jpg

من با آمار حرف میزنم مثل شما نیستم که بیش از پنجاه تا پست فقط در مورد انحصاری ماندن بازیهای اکسباکس، بتزدا و اکتی دادی‌ که یک شبه همه اون ادعاها فرو ریخت‌ ;)
 
آخرین ویرایش:

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,411
نام
aliakbar
یکی از کاربرای آبی چند وقت پیش در واکنش به موفقیت تجاری استارفیلد رو استیم فرمودند که میدونستی pc 1.8 میلیارد کاربر داره که فقط یه مقدار ناچیزی از اونها استارفیلد رو بازی کردن.

اینم بزارید کنار یادگاریاتون
 

Alien87

Gold User
Dec 11, 2007
2,042
نام
علی
فکت اینکه بازیهای داستان محور اصلا فروش خوبی رو استیم نمیره.
درود
عزیز دارید کل کل میکنید دیگه فکت صادر نکنید خواهشاً! بازی که دو سه سال پیش رو ps اومده با اونی که دی وان میاد هم لابد هیچ تاثیری نداره!
اینکه کلی بازی داستان محور موجوده که حتی رو پیسی بیشتر از ps فروش داشته، بماند!
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
این آیه شان نزول داره و باید با توجه به آیات قبل و بعدش تفسیر شه‌.
اصلا مگه تو ژاپنی بلدی که از آیات ژاپنی ترجمه شده ایراد میگیری؟
ترجمه همزمان انگلیسی گذاشته بودن روش
"In the past, as you all know," Totoki explained, "we wanted to popularise [our] console, and the first-party title's main purpose was to make the console popular."
It is true," he continued, "but there is a synergy to it. So if you have strong first-party content, not only with our console but also other platforms like computers, a first party can be grown with multiplatform - and that can help operating profit to improve. So that is another one we want to proactively work on."
توتوکی حرفشو واضح زد که ما قبلا به دنبال محبوب سازی کنسول بودیم ولی در کنارش میشه هم افزایی کرد و میگه فرست پارتی بتونه با مولتی پلتفر شدن بزرگ بشه.
و میتونه باعث افزایش سود بشه که این یکی از چیزایی هست که ما به دنبالشیم.
___________
درود
عزیز دارید کل کل میکنید دیگه فکت صادر نکنید خواهشاً! بازی که دو سه سال پیش رو ps اومده با اونی که دی وان میاد هم لابد هیچ تاثیری نداره!
اینکه کلی بازی داستان محور موجوده که حتی رو پیسی بیشتر از ps فروش داشته، بماند!
هوس کردی یه فتوشاپ دیگه برا این فکت بگیری

2024-02-16_18-14-45.jpg

اذیت بکنی تو فکت بعدی لستم فتوشاپ میشه.
نکنید فکتم قبول کنید. سونی هم فکتو قبول کرده برا همینم until dawn رو 2024 داره میده و یه نکته جالبم تو بحث تغییر رویه سونی هست
خود گسم سونی تغییر داد روششو، چون gt که یه گسه رو نداد ولی از الان داد و این، ای مفهومو میرسونه که یا گس دی وانه یا نمیاد به احتمال زیاد.
این تاریخ انقضای یه گسو نشون میده.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
به نظر من هرکس با توجه به خواسته ها و نیازهای شخصی گیمینگش باید تصمیم بگیره ببینه خرید یک پلتفرم یا ادامه عضویت در اون براش سودی داره یا نه. بازی انحصاری هم ارزش محسوب میشه برای یک پلتفرم، ولی رفته رفته داره رنگش کم رنگ تر میشه. وقتی یک بازی روی PC در دسترس هست که حداقل یک 200 میلیونی بهش دسترسی دارن یعنی خیلی هم دیگه انحصاری به اون مفهوم سابق حساب نمیشه. تازه کلاد را هم اگه اضافه کنیم دیگه به اون صورت مثل نسل 6-7 مفهوم انحصاری نمونده.

برای من به شخصه الان ارزش اصلی GamePass هست. خیلی برام مهم نیست بازی های انحصاری روی PS عرضه بشن یا نه. تا زمانی که گیم پس خوب ساپورت بشه و بتونم محتوای خوب را با یک قیمت معقول روش دسترسی داشته باشم عضویتم را روش ادامه خواهم داد. برای ماکروسافت هم الان مهم همینه. برا من کاربر هم وقتی خودت شرکت این را میخاد باید منافع شخصیم مهم باشه.

روی PS هم از Plus استفاده میکنم و اونجا هم به نسبت راضی هستم. انحصاری های PS را بازی میکنم و دوست دارم ولی دلیل اصلی یا حداقل تنها دلیل داشتن اون پلتفرم نیست برام. اکثرا هم میذارم انحصاری ها را یک مدت بعد که روی سرویس اومدن بازی میکنم.

نظرم را قبلا گفتم ولی در پنج سال آتی نقطه ای را میبینم که بازی های ماکرو تماما مولتی شدن و ارزش XBOX به همون گیم پس و دسترسی آسون و ارزون به محتوا خواهد بود و سونی را هم حس میکنم حداقل دی وان PS/PC را ببینیم. حالا ببینید میتونید با این قضیه کنار بیاید بمونین روی XBOX. هزینه ساخت بازی ها شدید رفته بالا و داد همه در اومده دیگه. هر روز یا خبر کنسلی میاد یا اخراج یا توقف پشتیبانی.تغییر سیاست اجتناب ناپذیره عملا. همه بازی ها هم فروش خوبی ندارن . حالا شاید یکی بگه نمیدونم درآمد ماکرو و سونی خوبه و ال و بل ولی خب تصمیم گیرنده در نهایت سهام دارهای اون شرکت ها هستند. وقتی بازی فروش خوبی تجربه نمیکنه اون استدیو و در ادامه صاحب پلتفرم میره زیر فشار. از یک طرف هم پشتیبانی سرویس هایی مثل GamePass هزینه بردار هست. حالا یا من باید بیخیال سرویسی مثل GamePass بشم یا اوکی بشم با این قضیه مولتی.
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,804
نام
شیخ صدرا
فضاى اينجا منو ياد اين گروهاى تلگرامى ميندازه كه اعضاش معتقدن ايران قدرت اول منطقه س :D
همونقد اعتقاد ب شخص خاص،همونقد تفسير به راى مسائل،همونقد تحريف اخبار و تاكيد روى تيتراى زرد :D

مایکروسافت تو ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ از لحاظ بازی شرایط خیلی خوبی داره که خیلیاشون هم میتونن سیستم سلر باشن
ایدیانا جونز، فیبل، FH6 ، Gears 6 ، بازی جدید id ، عرضه cod روی گیم پس و…

اگر تو این دو سال تونستن وضعیت فروش کنسول رو بهتر کنن روند انتشار بازی هاشون رو پلتفرم های دیگه با همین سرعت کند و با همین بازی های کوچیک برای یه مدت ادامه پیدا میکنه

اگر وضعیت به همین منوال باقی موند مولتی پلتفرم شدن بازیا با سرعت بیشتر و احتمالا بازی های بزرگتر ادامه پیدا میکنه

ولی بالا برید پایین بیاید با این اعداد و ارقامی که این روزا از صنعت گیم اعلام میشه ته تهش هم مایکروسافت و هم سونی فرست پارتی ها رو واسه کنسول هم دیگه منتشر میکنن.
حالا سونی با توجه به اینکه دست بالاتر رو داره و بیزنس پلن کلی ای که تو این سالها تو صنعت گیم داشته احتمالا دیرتر از مایکروسافت تن به این کار بده ولی رخ دادنش اجتناب ناپذیره

مگه اینکه یه معجزه ای تو صنعت بازی و بازار کنسول ها رخ بده که این اتفاق نیوفته

همچنان سوال اصلى اينه براى درامد بيشتر چرا بايد روى پلتفرم شكست خورده با مخاطب كم كه دست بر قضا عادت به خريد بازى هم ندارن هزينه پورت داد؟ همين الان مايكروسافت ميخواد اول ببينه فضا و استقبال مخاطبين چجوريه بعد واردش بشه با اينكه رو پلتفرماى با كاربر زياد هم داره وارد ميشه.
حالا اگه پلتفرم مقصد مال نينتندو بود باز يه توجيه اقتصادى داشت.
 
آخرین ویرایش:

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,495
نام
عرفان
فضاى اينجا منو ياد اين گروهاى تلگرامى ميندازه كه اعضاش معتقدن ايران قدرت اول منطقه س :D
همونقد اعتقاد ب شخص خاص،همونقد تفسير به راى مسائل،همونقد تحريف اخبار و تاكيد روى تيتراى زرد :D
تشبیه کردن این موضوع به وضعیت ایران چیزی جز توهین به شخص نیست، اگر بحثی غیر شایعات داری بفرما ما سراپا گوشیم، میشه تو باد شایعات رو هوا مثل عوض شدن اسم xbox، ناشر کامل شدن، عرضه تمام انحصاری ها در فاصله یکی دو سال اینده برای PS خوابید و اوضاع رو افتضاح نشون داد
یا میشه دید یک کاربر ایکس باکس چی در انتظارشه
فکر نکنم کسی باشه اینجا که امسال از ایکس باکس راضی نره بیرون،. از عرضه بازی های اکتیویژن رو گیم پس بگیر تا این 3تا بازی بالا که هممون قراره امسال تجربه کنیم و لذت ببریم، چرا باید بیام برای یکسری شایعه بی اساس اشک بریزم، که دیدم چقدرش، هم الکی بود.




 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
تشبیه کردن این موضوع به وضعیت ایران چیزی جز توهین به شخص نیست، اگر بحثی غیر شایعات داری بفرما ما سراپا گوشیم، میشه تو باد شایعات رو هوا مثل عوض شدن اسم xbox، ناشر کامل شدن، عرضه تمام انحصاری ها در فاصله یکی دو سال اینده برای PS خوابید و اوضاع رو افتضاح نشون داد
یا میشه دید یک کاربر ایکس باکس چی در انتظارشه
فکر نکنم کسی باشه اینجا که امسال از ایکس باکس راضی نره بیرون،. از عرضه بازی های اکتیویژن رو گیم پس بگیر تا این 3تا بازی بالا که هممون قراره امسال تجربه کنیم و لذت ببریم، چرا باید بیام برای یکسری شایعه بی اساس اشک بریزم، که دیدم چقدرش، هم الکی بود.




20240217_005402.jpg
 

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,411
نام
aliakbar
آقا ما مو میبینیم،بی تی اس آرمی پیچش مو.

.تو همین تاپیک گفتن بازیهای دی وان گیم پس جمع میشه،همینطور شد.
.گفتن اکس باکس دیگه کنسول نمیسازه،دیگه نساخت.
گفتن بازیهای اکتی رو گیمپس نمیاد،دیگه نیومد.
وقتشه جمع کنید این کانال تلگرامی فیک نیوز رو و همه به آرمی بپیوندیم.
 

Rezahajizadegan

کاربر سایت
Oct 1, 2005
2,592
گزارش‌هایی در اینترنت منتشر می‌شوند و حاکی از آن هستند که شرکت سونی (Sony) نگران کنسول نسل بعدی مایکروسافت (Microsoft) و ایکس باکس (Xbox) است.

طبق گزارش رسانه Areajugones و به نقل از منابع داخلی سونی، در فضای داخلی این کمپانی نگرانی گسترده‌ای در رابطه با نسل بعدی کنسول‌ها وجود دارد. به گفته این رسانه و منابع موجود، دلیل اصلی نگرانی‌ها این است که سونی اعتقاد دارد کنسول نسل بعدی ایکس باکس بسیار قدرتمندتر از کنسول‌های فعلی طراحی خواهد شد. منابع مورد بحث به طور واضح این جملات را بیان کرده‌اند:
"هیچ راهی برای رقابت وجود نخواهد داشت."
رسانه مذکور همچنین شایعاتی دریافت کرده که بر مبنای آن‌ها، سونی انتظار دارد پلی استیشن ۶ تا حدودی قدرت کمتری نسبت به کنسول بعدی ایکس باکس داشته باشد؛ اما موضوع اصلی، مربوط به نسل بعد از آن است؛ یعنی نسل یازدهم کنسول‌ها. به عبارت دیگر، سونی ظاهراً فکر می‌کند که نمی‌تواند با مایکروسافت در نسل یازدهم رقابت کند؛ زیرا احتمال می‌دهد که مایکروسافت در آن مقطع، کنسولی شبیه به کنسول‌های کنونی عرضه نخواهد کرد.
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
گزارش‌هایی در اینترنت منتشر می‌شوند و حاکی از آن هستند که شرکت سونی (Sony) نگران کنسول نسل بعدی مایکروسافت (Microsoft) و ایکس باکس (Xbox) است.

طبق گزارش رسانه Areajugones و به نقل از منابع داخلی سونی، در فضای داخلی این کمپانی نگرانی گسترده‌ای در رابطه با نسل بعدی کنسول‌ها وجود دارد. به گفته این رسانه و منابع موجود، دلیل اصلی نگرانی‌ها این است که سونی اعتقاد دارد کنسول نسل بعدی ایکس باکس بسیار قدرتمندتر از کنسول‌های فعلی طراحی خواهد شد. منابع مورد بحث به طور واضح این جملات را بیان کرده‌اند:
"هیچ راهی برای رقابت وجود نخواهد داشت."
رسانه مذکور همچنین شایعاتی دریافت کرده که بر مبنای آن‌ها، سونی انتظار دارد پلی استیشن ۶ تا حدودی قدرت کمتری نسبت به کنسول بعدی ایکس باکس داشته باشد؛ اما موضوع اصلی، مربوط به نسل بعد از آن است؛ یعنی نسل یازدهم کنسول‌ها. به عبارت دیگر، سونی ظاهراً فکر می‌کند که نمی‌تواند با مایکروسافت در نسل یازدهم رقابت کند؛ زیرا احتمال می‌دهد که مایکروسافت در آن مقطع، کنسولی شبیه به کنسول‌های کنونی عرضه نخواهد کرد.
خزعبلات سایتهای کلیک بیت.
هنوز کسی Spec PS5 PRO را نمیدونه بعد الان برای کنسولهای ۴ سال و نیم دیگه مطلب کار کرده.
"منابع داخلی سونی" ؟ این جمله را هرجا دیدید فرار کنید:))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر