اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,826
نام
مهراد
آخرین ویرایش:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
دقیقا مشکل همین سردرگمی هست چون همون طور که گفتی شرایط تا چند هفته قبل بر مبنای انحصاری بودن بازی ها بود. البته خرید اکتیویژن هم تو همین ۳ ماه صرفا تایید شده و از مدت ها قبل در جریان بوده و ممکنه در همین حین به این نتیجه رسیدن که بازی ها برن سمت مولتی پلتفرم شدن. البته باز این قضیه با تاکید روی انحصاری بودن عناوین Bethesda توی دادگاه نمی خونه خصوصا اینکه این موضوع در عمل به ضرر مایکروسافت بود ولی باز بهش تاکید کردن. اون قضیه عرضه سه ساله CoD روی پلی استیشن هم که هدف اولیه مایکروسافت بود، چطور میگی همچین چیزی نبوده :D
https://www.thegamer.com/microsoft-call-of-duty-playstation-three-years-beyond-current-agreement/

اگر هدف عرضه دائمی داشتن اصلا چرا گفتن ۳ سال تا سونی هم مخالفت کنه و قضیه اینقدر کش پیدا کنه؟
توجه نکردی، هفته دیگه بنظر دایرکت بعدی نینتندو هست و تو اونجا به احتمال زیاد معرفی hi-fi rush
اگه این معرفی اونجا باشه و تاریخ ریلیز نزدیک باشه، با توجه به زمان پورت عنوان که تازه باید بهش نا آشنایی با پلتفرم مقصد+ ضعیف بودن و کار بیشتر برای اپتیمایز+ مدت زمان تصمیم گیری و تایید بورد رو اضاف کنی، این پروسه از یه پورت طبیعی 6-8 ماهه زمان بیشتری میطلبه و این نشون میده اگه ریلیز نزدیک باشه، قبل از خرید و حتی قبل از دادگاه فرال استارت خورده
__________
در مورد مبحث دوم، ماکرو اولا قبل از فوریه 2022 و برای بستن قرارداد، بهش برای مذاکرات و شرکت در جلسات بورد، بهش دسترسی دادن، مگه میشه ندونه. همین برگه قراردادو ببین

1.jpg

تک تک موارد تو این قرارداد که بازم به طور مختصر اومده درج شده برا قرارداد که چ میزان cash دارن و چه میزان ماله سرقفلیه، چه میزان سر مالیاتهای معوقه و بدهیها کسر شده
یه نکته فقط دارایی های نامشهود یا intangible عمدتا به داراییهایی میگن که قابل جداسازی و واگذاری هستن، مثلا موتور یا یکسری اختراعات که میتونید بدید شرکت دیگه هم مجوزشو و اونا ازش استفاده کنند یا حتی بفروشین.
_________________
در بحث 3 ساله،ماکرو ده سالشم داد و بار اول رد شد،عجیب نیست، تو همین جریانات یه ایمیل یادم نیست از کی بود گفت بیایم یه بودجه بزاریم تردپارتی انحصار کنیم.
این قرارداد تو فقط بحث عرضه نیست، عرضه برابره و ممکنه فقط میخواستن محتوا انحصار کنن، مثل کاری که سونی میکرد، میگم اینو برداشت میکنی، اینم میشه برداشت کرد.
_____________________
در مورد یاهو و نوکیا حداقل یه اطلاعاتی ازشون بدست بیارن که چرا سوختن، پروژه های ناموفق همه داشتن و دلیل شکست یاهو و نوکیا همون موندن رو فرمت قبلیشون بود
خود یاهو رو برید بخونید تو دو مرتبه داشت گوگل و فیسبوک رو میخرید و تهش نخرید. اگه خریده بود هنوز همون جای سابق بود.
این تاپیک جای ماکروست و گر نه تو گذشته عقبه یکسری از سایتای میلیارد دلاری رو گرفتیم که همین ماکرو رو میتونستن بخرن و نخریدن و ماکرو تو n فاز فعالیت میکنه و حتی شکست مطلق گیمش نمیتونه کمپانی رو نابود کنه. پس هیچ شباهتی با هم ندارن
 

Rezahajizadegan

کاربر سایت
Oct 1, 2005
2,592
دوستان من یک نظر شخصی دارم البته میدونم از دو طرف موشک بارون میشم و برای همین یکی دو روزه ابراز نکردم ولی گفتم بگم شاید هم نظر داشته باشم.
اتفاقا به نظر من طرفداران دو آتیشه PS هم تو بلند مدت متضرر میشن .
دوتا اتفاق بد می افته خب دوران PS3 و XBOX360 رو به یاد آورید.اوج جنگ سونی و ماکروسافت بود و دائما انحصاری با کیفیت بیرون میدادن برای موفقیت بیشتر.
دوران PS4 و XBOXONE اومد و یه جورایی برای سود بیشتر بعد از عقب افتادن از PS ماکروسافت وا داد و انحصاری ها علاوه بر اکس باکس روی ویندوز هم می اومد اما هنوز روی قاب بازی های PS4 میشد عبارت only on playstation رو مشاهده کرد از اواخر نسل سونی هم کم کم شل کرد و یکی دوتا انحصاری مثل helldivers رو روی ویندوز منتشر کرد و معلوم بود داره راه ماکروسافت رو میره.و از اول نسل جدید کلا عبارت only on playstation رو حذف کرد و اکثر بازیهاشو روی ویندوز هم میده که دقیقا جا پای نسل پیش ماکروسافت گذاشته.
حالا غیر از هزینه های بازی سازی که اضافه شده ولی کلا این نسل شده ریمستر و ریمیک و با کمرنگتر شدن رقابت تولید انحصاری هم نداریم و این وسط هواداران ضرر کردند که دیگه مثل اون نسل طلایی PS3 و XBOX360 انحصاری نمیاد.
از طرف دیگه هم از اونجایی که سونی راه ماکروسافت پیش میگیره اگر ماکروسافت انحصاری هاشو روی کنسول سونی عرضه بکنه در آینده نه چندان دور سونی هم انحصاری هاشو روی کنسول ماکروسافت ارائه میکنه.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,764
نام
مراد حلیمی
پیشفرض من این نیست که مایکروسافت اشتباه نکرده. پیشفرض من اینه که مایکروسافت اگر تا الان اشتباه بزرگی مرتکب میشد، جایگاهی که الان داره رو نداشت. به نظر خودم که خیلی منطقی میاد.:D
اینطوری بگم که قطعن مایکروسافت با توجه به اسکیلش یکی از کم اشتباه ترین کمپانی ها بوده و هست. و همین امر هم منجر شده که به ارزشمندترین برند جهان تبدیل بشه.
اتفاقا مایکروسافت تا حالا کلی اشتباه میلیارد دلاری و استراتژیک کرده همونطور که سونی هم همچین اشتباههایی کرده - ولی طبیعیه شرکتی در ابعاد مایکروسافت با کلی منابع مختلف درامدی از اشتباههای بزرگ راحت تر جون سالم به درد ببره.
همین مدیریت xb در طی این سالها به جای مایکرو تو سونی یا نینتندو مستقر شده بود تا حالا 10 بار ورشکست شده بودن.
بازم میگم که مسایل رو پیچیده و با پیشفرض میبینید که چون خرید 75 میلیارد دلاریه پس حتما خرید بی نقصیه و تا n سال بعد فکر همه جاشو کردن - در مورد هیچ مساله ای نباید با پیش فرض رفت جلو چون پیش فرض جهت میده به تفکر فرد.

قوانین نبرد رو هم معلوم نیس عوض بکنه یا نه - چون لزوما هر تغییر و حرکتی در حدی نیس که قواعد جدید تعیین کنه.

باید منتظر موند و دید چی میشه

.
 
آخرین ویرایش:

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
دوستان من یک نظر شخصی دارم البته میدونم از دو طرف موشک بارون میشم و برای همین یکی دو روزه ابراز نکردم ولی گفتم بگم شاید هم نظر داشته باشم.
اتفاقا به نظر من طرفداران دو آتیشه PS هم تو بلند مدت متضرر میشن .
دوتا اتفاق بد می افته خب دوران PS3 و XBOX360 رو به یاد آورید.اوج جنگ سونی و ماکروسافت بود و دائما انحصاری با کیفیت بیرون میدادن برای موفقیت بیشتر.
دوران PS4 و XBOXONE اومد و یه جورایی برای سود بیشتر بعد از عقب افتادن از PS ماکروسافت وا داد و انحصاری ها علاوه بر اکس باکس روی ویندوز هم می اومد اما هنوز روی قاب بازی های PS4 میشد عبارت only on playstation رو مشاهده کرد از اواخر نسل سونی هم کم کم شل کرد و یکی دوتا انحصاری مثل helldivers رو روی ویندوز منتشر کرد و معلوم بود داره راه ماکروسافت رو میره.و از اول نسل جدید کلا عبارت only on playstation رو حذف کرد و اکثر بازیهاشو روی ویندوز هم میده که دقیقا جا پای نسل پیش ماکروسافت گذاشته.
حالا غیر از هزینه های بازی سازی که اضافه شده ولی کلا این نسل شده ریمستر و ریمیک و با کمرنگتر شدن رقابت تولید انحصاری هم نداریم و این وسط هواداران ضرر کردند که دیگه مثل اون نسل طلایی PS3 و XBOX360 انحصاری نمیاد.
از طرف دیگه هم از اونجایی که سونی راه ماکروسافت پیش میگیره اگر ماکروسافت انحصاری هاشو روی کنسول سونی عرضه بکنه در آینده نه چندان دور سونی هم انحصاری هاشو روی کنسول ماکروسافت ارائه میکنه.
به نظر من زمانی پلی استیشن هم بازیاشو میده روی اکسباکس که سونی هم مثل مایکروسافت بره با دوتا ناشر گنده مثلا یوبی سافت و تیک تو ادغام بشه. الان برای بازی ماراتون بانجی همین کارو کرد دیگه.
بزرگتر شدن مساوی با دست برداشتن از سیاست های انحصاری و هرچه بیشتر به سمت مولتی پلتفرم رفتن‌.
ولی فعلا سونی تا وقتی مثل نینتندو فعلا تکیه بر استودیوهای داخلی خودش داره فکر نکنم این اتفاق بیفته.
بازار PC هم براحتی مشخصه اینها اول تا میتونن فروش کنسولی میکنن بعد که فروش کنسولی بازی تخلیه شد بازیو میارن رو پلاس که پلاس افت نکنه بعدش هم پورت می‌کنن رو PC یه مقدار دیگه هم اونجا میفروشن و کلا از یه بازی تا میشه میلک میکنند دقیقا مثل سیاست راکستار که بازیو اول میده برای کنسول ها بعد یکی دوسال رو پی سی هم که میده اول انحصار کلاینت خودش میکنه بعدش تازه میده رو استیم . تا میشه میلک میکنند محصولاتشون رو ملت هم خب میخرن.
ولی چیزی که فعلا داریم می‌بینیم هدف اصلی سونی کماکان حفظ و بزرگ کردن اینستال بیس هست. ولی ۱۰ سال دیگه چی میشه ،معلوم نیست.
 
آخرین ویرایش:

emaad.mir

کاربر سایت
May 26, 2020
618
من با اینکه یه جورایی طرفدار ماکروسافت هستم و کلا از محصولاتش خوشم میاد ولی اگه همین هفته آینده بیان بگن دیگه اکس باکس تولید نمیشه تعجب نمیکنم. چون تجربه مشابهش رو سر ویندوزفون و گوشی لومیا تجربه کردم (هنوزم که هنوزه عاشق ویندوزفون هستم :( به نظرم خیلی خوب بود) و باز هم از ماکروسافت خوشم خواهد آمد چون کلا باهاش حال میکنم :D
هیتر سونی هم نیستم چون واقعا به نظرم بازی های اختصاص خوبی داره و حتی سعی کردم بعضی هاشو رو لپ تاپ تجربه کنم و لذت ببرم.
در خصوص این اخبار هم به نظرم اتفاق عجیب غریبی قرار نیست رخ بده. من حدس میزنم که همون بازی های بتسدا و اکتیویژن مولتی پلتفرم بشن (خب قبلا هم بودن) بازی های اکسباکس هم برای خودش بمونن فقط احتمالا بازی های مولتی پلتفرم روی گیم پس هم بیان.
به نظر من این سناریو منطقی ترین سناریو میتونه باشه.
و در نهایت باید یه نظر سنجی بشه که با فرض سناریو بالا آیا بازم مایل به خرید اکس باکس هستن یا نه؟ (من خودم به شخصه اگه بشه بازی ها رو روی گیم پس داشته باشم اکس باکس رو ترجیح میدم:D)
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
یه موضوعی که وجود داره اینه که هر شرکت پلتفرم محوری باید محتوای انحصاری داشته باشه که چهارتا مخاطب جمع کنه درنتیجه قطعا اینجوری نیست که از هفته ی دیگه بیان بگن از این به بعد هرچی بازی میسازیم روی پلتفرم های دیگه هم منتشر میشه. اما حالا اینکه این محتوای انحصاری چجوری قراره برای مخاطب های xbox وجود داشته باشه چیزیه که عمو فیل گوش داده و شنیده و هفته اینده قراره برامون شرح بده!
پ.ن: خیلی دوست دارم ببینم با چه تیشرتی میاد جلو دوربین یا بکگروندش چی میتونه باشه
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,826
نام
مهراد
دوستان ایکس باکس فن اصلا و ابدا ابعاد این اتفاق رو درک نمیکنن و فکر میکنن (هنوز امید دارن) که هفته دیگه فیل اسپنسر میاد و میگه که منظور ما بازی های اکتیویژن و بتسدا بوده و نه بازی های XGS! خب عزیز من اینو که ده بار گفتن ما کیس بای کیس بررسی میکنیم هر کدوم عشقمون کشید برای PS پورت میکنیم نکشید هم آی پی مال ماست و مالک ما هستیم و خبری نیست حالا میخواد استارفیلد باشه، های فای راش باشه یا TES بعدی!

این قضیه نیازی به این همه اخبار ناراحت کننده و لفت دادن فن های گنده ایکس باکس از صحنه و Outcry دسته جمعی فن های ایکس باکس رو نداره که! برای کی مهمه که استارفیلد انحصاری باشه یا مولتی باشه؟ DOOM بعدی مولتی باشه یا انحصاری؟ COD بعدی و ... این عناوین انحصاری شدنشون مساوی با سر تو زمین خوردن اون ناشر و بی کاری کلی بازیسازه.

این همه داد و بی داد برای عناوین XGS هست در اصل! برای اون کالکشن گیرز و هیلو و هلبلید 2 و فلایت سیمولیتر و ... اوناس که فن های ایکس باکس رو فشاری کرده و التماس میکنن (خارجی ها) همچین اتفاقی نیوفته و از شانس بدشون یا شایدم خوبشون از دید کمپانی، هفته دیگه میان شرایط عرضه رو در اوج ناچاری توضیح بدن. یه کم واقع بینانه نگاه کنید به این قضیه میبینید که چاره ای نداره مایکروسافت.
 
آخرین ویرایش:

poorya_1

کاربر سایت
Jul 9, 2017
412
دوستان من یک نظر شخصی دارم البته میدونم از دو طرف موشک بارون میشم و برای همین یکی دو روزه ابراز نکردم ولی گفتم بگم شاید هم نظر داشته باشم.
اتفاقا به نظر من طرفداران دو آتیشه PS هم تو بلند مدت متضرر میشن .
دوتا اتفاق بد می افته خب دوران PS3 و XBOX360 رو به یاد آورید.اوج جنگ سونی و ماکروسافت بود و دائما انحصاری با کیفیت بیرون میدادن برای موفقیت بیشتر.
دوران PS4 و XBOXONE اومد و یه جورایی برای سود بیشتر بعد از عقب افتادن از PS ماکروسافت وا داد و انحصاری ها علاوه بر اکس باکس روی ویندوز هم می اومد اما هنوز روی قاب بازی های PS4 میشد عبارت only on playstation رو مشاهده کرد از اواخر نسل سونی هم کم کم شل کرد و یکی دوتا انحصاری مثل helldivers رو روی ویندوز منتشر کرد و معلوم بود داره راه ماکروسافت رو میره.و از اول نسل جدید کلا عبارت only on playstation رو حذف کرد و اکثر بازیهاشو روی ویندوز هم میده که دقیقا جا پای نسل پیش ماکروسافت گذاشته.
حالا غیر از هزینه های بازی سازی که اضافه شده ولی کلا این نسل شده ریمستر و ریمیک و با کمرنگتر شدن رقابت تولید انحصاری هم نداریم و این وسط هواداران ضرر کردند که دیگه مثل اون نسل طلایی PS3 و XBOX360 انحصاری نمیاد.
از طرف دیگه هم از اونجایی که سونی راه ماکروسافت پیش میگیره اگر ماکروسافت انحصاری هاشو روی کنسول سونی عرضه بکنه در آینده نه چندان دور سونی هم انحصاری هاشو روی کنسول ماکروسافت ارائه میکنه.
ای کاش همین‌طور بشه، حداقل کنسول‌های ایکس‌باکس تو بازار باقی بمونن ولی من فکر میکنم اگه مایکروسافت از انحصاری‌هاش دست بکشه، زودتر از چیزی که فکر می‌کنیم کنسول‌هاش حذف می‌شن. مثل ویندوز فون
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,764
نام
مراد حلیمی
یه موضوعی که وجود داره اینه که هر شرکت پلتفرم محوری باید محتوای انحصاری داشته باشه که چهارتا مخاطب جمع کنه درنتیجه قطعا اینجوری نیست که از هفته ی دیگه بیان بگن از این به بعد هرچی بازی میسازیم روی پلتفرم های دیگه هم منتشر میشه. اما حالا اینکه این محتوای انحصاری چجوری قراره برای مخاطب های xbox وجود داشته باشه چیزیه که عمو فیل گوش داده و شنیده و هفته اینده قراره برامون شرح بده!
پ.ن: خیلی دوست دارم ببینم با چه تیشرتی میاد جلو دوربین یا بکگروندش چی میتونه باشه
نادلا داره کاری رو که قبلا با وینفون انجام داده بود با xb میکنه:
وقتی دید که نمیتونه با اندروید و ios رقابت کنه حضور همیشگی اونا رو پذیرفت و سعی کرد به جای رقابت مستقیم، نرم افزارهای مایکروسافت رو داخل ios و اندورید بیاره و از اونجا سود ببره.
مایکرو چون کلا یه شرکت نرم افزاریه تو رقابت نرم افزاری خیلی بیشتر میتونه موفق بشه تا رقابت سخت افزاری. برای همین هم به جای رقابت تو خیلی از حوزه های سخت افزاری الان دیگه تقریبا تو همه پلتفرما بصورت نرم افزاری حضور پیدا کرده
تو بحث بازی هم نادلا همین مسیر رو خواهد رفت بدون شک (چون سود بالا و بی دغدغه ای توشه)

فقط این وسط به احتمال زیاد سخت افزار ایکس باکس(چه به حالت کنونی و چه کلاودی و ....) کمرنگ و یا حتی از بین خواهد رفت که صرفا برای فن های xb ناراحت کنندس و برای مایکرو خیلی هم مسرت بخش و باعث خوشحالیه

.
 

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
نادلا داره کاری رو که قبلا با وینفون انجام داده بود با xb میکنه:
وقتی دید که نمیتونه با اندروید و ios رقابت کنه حضور همیشگی اونا رو پذیرفت و سعی کرد به جای رقابت مستقیم، نرم افزارهای مایکروسافت رو داخل ios و اندورید بیاره و از اونجا سود ببره.
مایکرو چون کلا یه شرکت نرم افزاریه تو رقابت نرم افزاری خیلی بیشتر میتونه موفق بشه تا رقابت سخت افزاری. برای همین هم به جای رقابت تو خیلی از حوزه های سخت افزاری الان دیگه تقریبا تو همه پلتفرما بصورت نرم افزاری حضور پیدا کرده
تو بحث بازی هم نادلا همین مسیر رو خواهد رفت بدون شک (چون سود بالا و بی دغدغه ای توشه)

فقط این وسط به احتمال زیاد سخت افزار ایکس باکس(چه به حالت کنونی و چه کلاودی و ....) کمرنگ و یا حتی از بین خواهد رفت که صرفا برای فن های xb ناراحت کنندس و برای مایکرو خیلی هم مسرت بخش و باعث خوشحالیه

.
حالا کی گفته بیزینس فیزیکی رو دارن بیخیال میشن؟ خیلیم از خداتونه مایکروسافت حتمی بیخیال بشه تا تبدیل به دوئوپولی سونی و نینتندو بشه نه؟ زهی خیال باطل.
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
نادلا داره کاری رو که قبلا با وینفون انجام داده بود با xb میکنه:
وقتی دید که نمیتونه با اندروید و ios رقابت کنه حضور همیشگی اونا رو پذیرفت و سعی کرد به جای رقابت مستقیم، نرم افزارهای مایکروسافت رو داخل ios و اندورید بیاره و از اونجا سود ببره.
مایکرو چون کلا یه شرکت نرم افزاریه تو رقابت نرم افزاری خیلی بیشتر میتونه موفق بشه تا رقابت سخت افزاری. برای همین هم به جای رقابت تو خیلی از حوزه های سخت افزاری الان دیگه تقریبا تو همه پلتفرما بصورت نرم افزاری حضور پیدا کرده
تو بحث بازی هم نادلا همین مسیر رو خواهد رفت بدون شک (چون سود بالا و بی دغدغه ای توشه)

فقط این وسط به احتمال زیاد سخت افزار ایکس باکس(چه به حالت کنونی و چه کلاودی و ....) کمرنگ و یا حتی از بین خواهد رفت که صرفا برای فن های xb ناراحت کنندس و برای مایکرو خیلی هم مسرت بخش و باعث خوشحالیه

.
من امار و ارقام مخاطب های ویندوز فون رو در مقیاس بقیه رقابش نمیدونم چطوری بوده که در نهایت به اون تصمیم ختم شده ولی گمون نکنم بشه به راحتی برای xbox هم همین سیاست رو پیش گرفت چون طی چهار نسل فعالیت و اینهمه مخاطب خیلی عجیبه که ناگهانی دکمه خاموش کردنش رو بزنن و بگن رفقا دیگه از این به بعد محتوای انحصاری ندارین! کلا خیلی تصمیم عجیبی میشه حالا جدا از اعتبارشون که کاملا از بین میره، ازونجا که تصمیمی نیست که یک روزه گرفته باشن تمام این فعالیت های اخیرشون عملا جوری میشه که انگار الکی بوده!
 

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,483
نام
Nightwing
حالا کی گفته بیزینس فیزیکی رو دارن بیخیال میشن؟ خیلیم از خداتونه مایکروسافت حتمی بیخیال بشه تا تبدیل به دوئوپولی سونی و نینتندو بشه نه؟ زهی خیال باطل.
نمیدونم چرا یاد اون ویدیو : برو بلند شو بلند شو......خجالت بکش...... افتادم :))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر