اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

Anakin

کاربر سایت
Feb 17, 2013
2,518
به نظر من همون وان اس بگیر یا سریز اس که با هم هم قیمتن الان با توجه به چیزی که گفتید بهترین جوابه برای شما یه عالمه بازی داره و گیم پس هم هست و با سریز اس بازیای one رو هم میتونی بازی کنی تنها بدیش اینه که درایو نداره از اون طرف وان ایکس گرون تره خرابیاش شنیدم یه خورده زیاده و با اومدن نسل جدید مهره سوخته محسوب میشه نسل بعدم الان براشون بازی نیومده و نقص های نرم افزاری مختلف دارن و مدل فت هستن که خرابیشون بالاست تحقیق کن ببین اگر one s برات کافیه اونو بگیر اگر نه تهش series s بگیر مدلای دیگه الان زیاد به درد نمیخورن البته اینا نظر منن
من دوستم میتونه برام بفرسته از خارج ایران PS5 یا X رو اما خب همه پولم خرج میشه.
SERIES S رو من نقدشو توی همین یوتیوب بازیسنتر دیدم خیلی تعریف نداشت مثل اینکه :D ONE Sشاید گزینه بهتری باشه
 

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,381
من دوستم میتونه برام بفرسته از خارج ایران PS5 یا X رو اما خب همه پولم خرج میشه.
SERIES S رو من نقدشو توی همین یوتیوب بازیسنتر دیدم خیلی تعریف نداشت مثل اینکه :D ONE Sشاید گزینه بهتری باشه
اخه ببین ps5 و series x مطمینا سرترن و مثل نسل هشت سخت افزارای متوسط ندارن از نظر قدرت و واقعا کنسولای نسل بعدین ولی مدل فتن سخت افزارا پر از اشکال از نظر نرم افزاری پر از اشکال قیمتا نجومی و بازی هم ندارن به اون صورت الان به جز دو سه تا بازی نسل بعدی بازی دیگه نمیشه باهاشون کرد مگر این که بری بازی های نسل هشت رو با فریم و رزولوشن بهتر باهاشون بازی کنی که رزولوشن هم خودت میگی تلویزیون lcd داری و منتفیه یه فریم بهتر میمونه بنابراین الان عاقلانه نیست خریدنشون اگر میتونی صبر کنی ولی series s فرقی با one s نداره به اون صورت قیمتا مثل هم 299 دلار که البته یه سال باید صبر کنی تا قیمت series s با ثبات بشه چون جدیده و نایاب قیمتش الان از وان اس بیشتره ولی قیمت جهانیشون هر دو یکیه فقط series s درایو نداره ولی در عوض قدرت گرافیکیش از وان اس بالاتره و دستشم اپگرید شده و حافظه ssd داره پس فردا هم بخوای بفروشیش خوش فروش تره دیگه خودت باید تصمیم بگیری کدوم من خودم وان اس رو ترجیح میدم چون دیسک خوره و برام مهمه که دیسک خور باشه کنسول نسخه فیزیکی رو خیلی ترجیح میدم به دیجیتالی میرم دست دوم میخرم بازیاش رو به صورت دیسکی و تو فکر خریدشم به معنای واقعی کلمه یه روزم پول دستم بیاد میرم series x میگیرم انتخاب بین وان اس و سریز اس به خودت برمیگرده باید ببینی کدوم بیشتر مناسب نیازات هست اون سزیز اس هم میگی تعریف نداشت تو بازیسنتر اولا خیلی جاها ازش تعریف کردن بازیسنتر از سریز ایکس هم تعریف نکرد و زد ترکوندش نسبت به ps5 دوما بازیسنتر سریز اس رو در مقایسه با سریز ایکس و ps5 نقد کرده نه در مقایسه با وان اس به خودت برمیگرده انتخاب بین این دو تا ببین قابلیتا و قیافه کدوم یکی بیشتر باهاش حال میکنی برای من مطمینا وان اس بهتره ولی سلیقه ها و نیاز ها با هم متفاوتن
 
آخرین ویرایش:
  • Love
Reactions: Anakin

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
من دوستم میتونه برام بفرسته از خارج ایران PS5 یا X رو اما خب همه پولم خرج میشه.
SERIES S رو من نقدشو توی همین یوتیوب بازیسنتر دیدم خیلی تعریف نداشت مثل اینکه :D ONE Sشاید گزینه بهتری باشه
بدون تردید این نسل هم میان نسلی داره. خرید xss و بعد میان نسلی معقولتره تا خرید
xones و xsx .
____________
اگه بخوای xsx بخری از اول قضیه فرق داره ولی اگه بخوای ones بگیری قطعا اشتباهه این نوع خرید.
 

Anakin

کاربر سایت
Feb 17, 2013
2,518
بدون تردید این نسل هم میان نسلی داره. خرید xss و بعد میان نسلی معقولتره تا خرید
xones و xsx .
____________
اگه بخوای xsx بخری از اول قضیه فرق داره ولی اگه بخوای ones بگیری قطعا اشتباهه این نوع خرید.
خب من بخوام سری اس بگیرم همون ps5 یا xsx میگیرم :D به هرحال دلو میزنم به دریا یا ps5 all digital میگیرم یا xsx. هرچه بادا باد.
 

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
1,421
نام
مهیار


یه تیزر از سری ایکس که تمرکزش رو چیپش (amd) هست ??
توی پری شو فیل بازم یه حرفایی در مورد ماشین لرنینگ و سوپر سمپلینگ زد . بنظر خیلی موضوع مهمی میاد براشون
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین


یه تیزر از سری ایکس که تمرکزش رو چیپش (amd) هست ??
amd نمیدونه یه سر باید بازیسنتر تا بفهمه xsx پردازنده و گرافیکش rdna 2 نیست تا تو تیزر تبلیغیش،تجدید نظر کنه.
خب من بخوام سری اس بگیرم همون ps5 یا xsx میگیرم :D به هرحال دلو میزنم به دریا یا ps5 all digital میگیرم یا xsx. هرچه بادا باد.

یه دو تا نظر دیگه داده بشه. میری سمت سوییچ و pc.:D:D:D:D
گفتی آخه one s . اونو بخوای بخری بهتره xss بگیری که قیمتش نزدیکه و حداقل نسل بعدیه و هم بازیای آینده رو ساپورت میکنه و هم قویتره و تفاوت زیاده. ولی اگه بخوای کنسولای قویتر رو بگیری که بحث فرق داره.
_____________
Halo Infinite - Inside Infinite – December 2020
چهارشنبه صبح این اومد.الان نشستم خوندمش.این تغییرات،تغییرات 6 ماهه نبودن. ماکرو باید بیشتر رسیدگی و نظارت کنه
خود بتسدا سر فال اوت 76 کدهای fallout 4 رو کپی پیست کرد.این سری احتمالا فکر این ترولو نمیکرد ولی الان که فهمیده طرفداراش چی میخوان باید تغییر رویه بده
Speaking of improvements on the art/content side, one big outcome from our demo was the emergence of the now world-renowned “Craig.” While we and the internet have come to love dear Craig, we know he wasn’t his “best self” back in July. Can you give us any updates on Craig as he stands today?
NH:
Firstly, I can confirm that the facial animation on NPCs was not fully implemented in that build, which resulted in Craig’s incredibly deadpan/lifeless look. All characters are modelled in a neutral pose, prior to blendshapes & animation being applied. So, poor old Craig was never intended to be seen in that condition which is not something that was evident during the gameplay. It was only later, in the close-up freeze frame of his one bad moment, where it came to light and the legend of Craig was born.
There’s been further work done on the material fidelity and more variety added for Brute faces, we’re also working to add some hairdos and beards which was something we hadn’t gotten to in July. So, whilst we have come to love our dear old Craig, he’s certainly undergoing a significant makeover.
Craig isn’t the only model to see improvements though, there have been significant changes to other characters & 3D models as we continue to evolve and polish our content, some of which can be seen in the Spartan and weapon renders being shared today.
کل صحبتش اینه که رو نمایش جولای تمام انیمیشنای صورت قرار داده نشده بود و اجرا نشده بود که باعث صورت بی روح کریگ شده بود. این چهره ها در حالت خنثی مدلسازی شده و بعدا بهش انیمیشن اضافه شده و قرار نیست کریگ قبل دیده بشه.
تمام مدلها تغییرات اساسی کردن و ریش و مدل موهای جدیدی اضافه شده .
AS: On the graphics technology front we have made improvements along with fixing bugs that were inherent to some of the techniques, as well as iterating and polishing the features that were still in development.
Some of the key areas of progress include better quality of global illumination, ambient occlusion, shadows, volumetric lighting, sky, and atmosphere. We have also addressed issues with our GPU-driven rendering and texture streaming solution that should mitigate the LOD popping and texture quality issues that were prevalent in the July demo.
There is more to be done, of course, and we are actively partnering with Neill’s and Sparth’s teams to drive the visual quality forward from both an engineering as well as an artistic front.
NH: In addition to the graphics tech changes, we have made a lot of improvements on the Art/Content side across all disciplines such as Environment, Lighting, Weapons, FX and more. There is too much to cover here but I’ll just talk through some of the more impactful changes in my mind….
Firstly, there’s been a lot of work done re-tuning our dynamic lighting values to add more punch and contrast to the image. These included adjustments to our sun intensity, fog/atmosphere, and the addition of color grading which did not make it into the July gameplay demo.
We’ve improved some of our materials to get more specular response, more wear-and-tear on weapons/vehicles, more fidelity in our characters, and more macro breakup on large surfaces like rocks, terrain, and the hex walls. We’re now also getting more of our textural detail coming through to the final frame thanks to a sharpening process that our graphics team have added. This helps offset some of the natural blurring of temporal anti-aliasing and it certainly helps our assets shine.
We're eager to show the progress the team has made in Campaign as soon we can, but we want to make sure we have all the right pieces coming together and this can be tricky with a lot of moving parts and an expansive world of this scope. We know everyone is keen to see more and we look forward to sharing more in future updates in the months ahead.
اگه اینهمه ایراد خودشون دیدن،چرا گیم پلی دادن از بازی. ao که رسما نسخه گیم پلی جولای نداشت ولی e3 داشت و میگه بهبود تو نورپردازی دادن و سایه ها و .....
در مورد مشکلات بافت ها و سطح جزییات گفته که به دنبال برطرف کردنش رفتن. در مورد مواردی مثل صخره ها و دیوارها گفتن که بافتها کم جزییات و بی کیفیت بودن اینو رفع کردن
AS: July was indeed a very much work-in-progress slice of the technology, and a reasonable set of key features from global illumination and dynamic time of day, to GPU-driven rendering and variable rate shading were all in active development. Much of the graphics team’s capacity, along with that of some key technical artists, was focused on achieving high resolution and performance leading up to the demo, which meant several of these features didn’t quite get the level of polish and bug fixing that was warranted.
اینکه تو جولای تو بخش نورپردازی بودن نشون میده احتمالا تو همین حد معقولشون بوده و کار تکسچرها تقریبا از دیدشون تموم بوده و میخواستن یکم بهینه کنن برسونن لانچ .البته بازی بهتر میشده انیمیشنا رو کامل پیاده سازی میکردن ولی به موارد مثل تکسچرها فعلا کاری نداشتن.
و خودشون میگن هدفشون رو فریم و رزولوشن بوده تو نمایش جولای. و به پولیش بازی توجهی نکرده بودن. اگه به اون نمایش یکم بیشتر میرسیدن شاید کیفیت بافتها کمتر تو ذوق میزد.
___________________________
مواردی دیگه ای مثل نداشتن لوت باکس و اینا هم مطرح شد. و بازی سند باکسه و .....
باید منتظر موند و دید کی نمایش بعدیشونو نشون میدن و چقدر تغییر دادن. فعلا که میگن تو بعد بصری تغییرات قابل توجه هست و بافتهای بی کیفیت صخره وها و درختا و مدلها و بافت و محیط و پوشش گیاهی تصحیح شدند
و مشکلات نورپردازی رفع شدند و افکتهای جدید به بازی اضافه و شارپ تر شده.
 

Zlatan_ibra

کاربر سایت
Sep 9, 2013
244
دوستان من کنسول نسل قبل رو نداشتم. تی وی هم یدونه lcd معمولی 32 دارم. ( مال 7-8 سال پیشه :D ) بهتر نیست one s بگیرم بازیهای این نسل رو تجربه کنم بعد یکی دو سال که تونستم tv خوب بگیرم و قیمت های کنسول تثبیت شد نسل جدید رو بخرم؟ الانم میتونم نسل جدید رو بگیرم ولی توی یه تیوی معمولی فکر نکنم چنگی به دل بزنه
سری اس بخر علاوه بر اینکه بازیهای نسل 8رو با گرافیک و فریمی بهتر دریافت میکنی بازیهای نسل بعد هم میتونی داشته باشی
 
  • Like
Reactions: Anakin

Jebaited

کاربر سایت
Feb 5, 2018
739
اونایی که ایمیل مایکروسافت دارن برن نگاه کنن اگه امروز ایمیل از طرف استور امده واسشون شاید 5 دلار بهشون داده باشه من خودم 2 تا اکانت دارم 1 دونش داده 1 دونش نه:D
 
  • Like
Reactions: omid0 and Bax

GGK

کاربر سایت
Sep 21, 2020
467
نام
وحید
خب مراسم The Game Awards 2020 تموم شد و اتفاقاتی که برای Xbox افتاد رو ببینیم.


Microsoft Flight Simulator برای Xbox Series X|S معرفی شد و تابستان 2021 عرضه میشه. تریلر بازی بصورت in-game و کپچر شده از Xbox Series X:

View attachment 185791








View attachment 185799View attachment 185800View attachment 185801View attachment 185802


پروژه استودیو The Initiative معرفی شد و همونطور که شایعاتش بود Perfect Dark هست. تریلر معرفی:

View attachment 185792








View attachment 185803
View attachment 185806


شماره دوم بازی Ark معرفی و تایید شد که انحصاری Xbox Series X|S و PC هستش. کاراکتر اصلی بازی، بازیگر Fast and Furious یعنی ون دیزل هستش. تریلر سینماتیک بازی (حجمش زیاده آپلود نشد اینجا):


View attachment 185794View attachment 185795View attachment 185796View attachment 185798


ماشین سایبرپانک 2077 برای Forza Horizon 4 معرفی شد:

View attachment 185804View attachment 185805


و درنهایت مسترچیف در بازی Fortnite :D

View attachment 185807View attachment 185808View attachment 185809

به علاوه، سگا اعلام کرد تمام نسخه های سری یاکوزا بصورت ریمستر شده به گیم پس میاد. Bethesda هم Elder Scrolls V: Skyrim رو برای گیم پس تایید کرد و پنج روز دیگه تو لیست قرار میگیره و میتونید دانلود کنید.

ویرایش: گیم پلی Warhammer Darktide رو یادم رفت بزارم. اینم انحصاری Xbox Series و PCـه:

View attachment 185829
یاکوزا like a dragon چی اونم میاد تو گیم پس ؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر