Red Dead: Redemption | Xbox 360 [پست اول تاپیک خوانده شود]

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
دوست عزیز برای اینکار نیاز به Rehash/Resign هست که save بازی به نام کنسول و پروفایل شما تغییر کنه.
برنامه های مختلفی برای Rehash/Resign وجود داره که یکی از مطرح ترین اونها Modio هست که توی صفحه ی اصلی سایت قرار دادم (بخش دانلود)

ولی خودم به شخصه برنامه Hb-Released Resigner v3 رو بیشتر می پسندم

در مورد روش Rehash/Resign، قرار بود که توی همونی لینکی که قرار دادید، توضیح بدم ولی متاسفانه هیچ وقت فرصت اون نشد! و مطلب به همون حالت Beta باقی ماند

P.S
البته اگر از Save Editor برای Save خودتون استفاده کنید مزش خیلی بیشتره تا از Save دیگران استفاده کنید!
خلیل جان میتونی طرز استفاده رو بگی چون من نمیدنم ! خیلی ممنون میشم ، هم من هم دوستان !

پ.ن : این Save Editor چیه ؟ :biggrin1:
 

alimami

کاربر سایت
Feb 13, 2008
3,028
نام
علی
آقا این لباس آواتار من رو چجوری بگیرم؟ :confused:
من سه تاش رو میدونم:
شلیک کنی به سر یکی کلاهش بیافته (طرف نمیره)کلاه آواتار رو آزاد میکنه.
یه صندوقچه تو Riley's Charge هست اونو باز کنی یه لباس قرمز آزاد میشه با آرم بازی.
یه صندوقچه تو خونه ی John Marston هست اونو باز کنی یه لباس با آرم راک استار باز میشه.
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
من سه تاش رو میدونم:
شلیک کنی به سر یکی کلاهش بیافته (طرف نمیره)کلاه آواتار رو آزاد میکنه.
یه صندوقچه تو Riley's Charge هست اونو باز کنی یه لباس قرمز آزاد میشه با آرم بازی.
یه صندوقچه تو خونه ی John Marston هست اونو باز کنی یه لباس با آرم راک استار باز میشه.
نه بابا منظورم لباسیه که رو عکس آواتارم هست (تو همین سایت) نه آواتار XBOX
 

ahmadreza.abta

کاربر سایت
Feb 18, 2010
364
دوستاناین فایل رو دانلود بکنید ، بعد یک فلش به کنسولتون وصل کنید و سیو بازی RDR رو توش کپی بکنید ، بعد با یکی از نرم افزار هایی که فلش رو Extract میکنن ، فایل سیو رو پیدا بکنین و فایلی که دانلود کردین رو توش کپی بکنین ، بعد هم برین بشینین بازی کنین حالشو ببرین ! :biggrin1:

اطلاعات بیشتر در اینجا

ویرایش :

دوستانی که راهنمای قدم به قدم میخوان ، من هنوز خودم اینکارو امتحان نکردم . هر وقت اینکارو کردم راهنما رو میزارم!:cheesygri

اين کار از نظره live واسه ban شدن مورد نداره؟
واسه بازی های ديگه هم همچين چيزی هست؟
 

BEHESHTeBARIN

کاربر سایت
May 5, 2010
191
سلام علیکم...

RDR یه الماسه تراش نخوردس برای دنیای game ....
تراش نخورده به خاطر اینکه واقعا هنوز خیلی ها این بازی رو درک نکردن و این شاهکارو کشف نکردن...
من چند وقت پیش این بازی رو با AW مقایسه کردم و منظورم بیشتر داستان بازی بود(ولو اینکه به نظرم از هر لحاظ از AW بلکه از همه بازیها سرتره) و خیلی ها ازم ایراد گرفتن و گفتن اینا با هم قابل مقایسه نیستن....
و حالا سند حرفم :
john hillcoat کسی که یکی از بهترین فیلمهای وسترن چند سال اخیر رو ساخته(the proposition پیشنهاد) و همین چند وقت پیش فیلم راه (the road) ازش اکران شد دست به یه کار عجیب و واقعا استثنایی زده ....
john hillcoat از کات سنس های بازی RDR یه فیلم کوتاه نیم ساعته ساخته !!!!
قشنگ توجه کنید: از کات سنس های بازی !!!
بله یه کارگردان که فیلم شناسه و با داستان و فیلنامه آشناس و مهمتر از همه خودش فیلم وسترن ساخته میفهمه *R چه بازی و چه شخصیتی رو خلق کرده(جان مارستون طلاس...الماسه...قیمت نداره)
نمیخوام خودمو کارگردان و هنرشناس معرفی کنم ولی تو همون صحنه اول بازی جایی که مارستون اولین بار سوار اسب میشه و تو غروب آفتاب از توی اون صحرای بی اب و علف رد میشه فهمیدم که این بازی واسه سرگرمی نیس...فهمیدم یه چیزی بیشتر از بازیه....فهمیدم سینما در خطر افتاد....
خدا رو شکر پست هاش هم هست...تاره اون موقع گفتم فیلم که سهله یه سریال میشه ازش دراورد....
حالا همین رو با AW مقایسه کنید..... یه داستان کلیشه ایی و لوس و بی سر و ته...تازهremedy دس به دامن سینما شد و یه ماه قبل از انتشار بازی سریال bright fall رو داد بیرون....(از نظر گرافیک هم RDR چیزی از AW کم نداره)
RDR جای بحث زیاد داره....خیلی زیاد.....
اونایی که RDR رو بازی نکردن ضرر کردن...اوناییم که بازی رو تموم کردن یه بار دیگه بازی رو تا آخر برن... سعی کنید داستان و دیالوگها رو بفهمید....این بازی یه الماسه تراش نخوردس....
میتونید فیلم کوتاه RDR رو از اینجا دانلود کنید :
http://www.newsinfilm.com/2010/06/08/john-hillcoats-red-dead-redemption-short/


بازم اون جمله ایی رو که یه ماه پیش تو همین سایت گفتم تکرار میکنم :
اگه قرار باشه اسب گیم از اسب سینما سبقت بگیره ...سوار کار کسی نیست جز راک استار...


...... MAX PAYNE 3 COMING SOON
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,007
نام
خلیل
راهنمای انتقال Save بازی Red Dead: Redemption به همراه Save Editor

اکثر فایل هایی که برروی کنسول ذخیره می شود بخصوص بخش Profile و Save بازی ها، دارای IDs هایی مخصوص همان کنسول است و دارای شناسه های 8، 16 و... کارکتری برمبنای hexadecimal می باشند.

همین موضوع کوچک در شناسه IDs که در سورس فایل ها ذخیره شده است، باعث می شود که فایلی که در کنسول دیگری ساخته شده است، برروی سایر کنسول ها در حالت عادی قابل اجرا نباشد. ولی برنامه هایی در زمینه تغییر و جایگیزی شناسه IDs وجود دارد که کاربر با کمک این دسته از برنامه ها میتواند به راحتی شناسه IDs پروفایل خود را به فایل های دیگر (فایل های دانلودی) اضافه کرده و در نهایت فایل مورد نظر را در کنسول خود اجرا کند.

این عمل به Rehash و Resign معروف می باشد که در برنامه Modio این کار را می توان به سادگی انجام داد. برنامه Modio دارای ویژگی و قابلیت های بسیار زیادی هست و از هر نظر نیاز شما را به داشتن چند برنامه برطرف می کنید. (برای دانلود فایل برنامه به صفحه ی اصلی سایت بخش دانلود مراحعه نمایید)


ساخت USB Flash Drive سازگار با کنسول
در ابتدا یک USB Flash را برای سیستم کنسول Flash کنید تا نیازی به وصل کردن HDD برای انتقال فایل به کنسول نداشته باشید.
تاپیک راهنما: http://forum.bazicenter.com/showthread.php?p=993145#post993145

بدست آوردن شناسه IDs کنسول شخصی خود - قسمت اول
به Storage Devies کنسول خود رفته و یکی از فایل های Save بازی Red Dead را در USB Flash کپی کنید و در پایان USB Flash را جدا کرده به PC متصل نمایید.

بعد از دانلود برنامه Modio، آن را اجرا کنید و از کلید بزرگ M برروی گزینه Explorer my Device کلیک کنید.

my-device.png

این قسمت از برنامه برای دستیابی آسان به اطلاعات USB Flash و سایر Device های حافظه XBOX 360 می باشد.
از منوی File برروی گزینه ی Open/Close Drive زده تا USB Flash در برنامه Load و قابل مشاهده باشد.
به مسیر Content رفته، پوشه پروفایل خود را مشاهده می کنید (به صورت کد می باشد)، شاخته آن را باز کرده و برروی نام بازی کلیک کرده و به مسیر پوشه Save آن برید.

Root.png

بسته به فایل هایی که از HDD کنسول به USB Flash کپی کرده اید، تعدادی فایل به نمایش در می آید.

فایل هایی که در تصویر مشاهده کنید. به ترتیب:
ذخیره شماره یک
ذخیره مالتی پلیر
تنظیمات Options
ذخیره شماره چهار


برای بدست آوردن شناسه IDs باید یکی از این فایل ها را در هارد کامپیوتر کپی کنید، مهم نیست که کدام فایل بازی را کپی مکنید و یا فایل های دیگری که در این مسیر قرار داد. چون همگی دارای دو شناسه اصلی برای ادامه کار می باشند.
برای کپی کرد فایل مورد، آنرا از پنچره برنامه به مسیری از هارد خود Drag کنید و یا با راست کلید بروری فایل، روی گزینه Extract کلیک نمایید.


بدست آوردن شناسه IDs کنسول شخصی خود - قسمت دوم
فایل ای که در هارد کامپیوتر خود کپی کرده آید را در برنامه Open کنید و یا می توانید فایل را در فضای خالی پنجره آبی رنگ برنامه Drag کنید، تا فایل مورد نظر باز شود.

شناسه Profile ID و Device ID، دو شناسه اصلی برای ادامه کار شما می باشد و تقریباً می توان از این دو شناسه برای تمامی موارد و انتقال Save سایر بازی ها استفاده کرد (در TAB Details اطلاعات فایل Load شده نیز قرار دارد).

IDs.png

فایل Save مورد نظر خود را که از قبل دانلود کرده اید، همانند روش قبل در برنامه Open کنید تا اطلاعات شناسه آن نیز قابل دسترس باشد.

اکنون با یک Copy و Paste ساده دو شناسه ID فایل اصلی که از USB Flash در هارد ذخیره کرده اید را به فایل دوم بدهید و برروی کلید Rehash and Resign زده تا تغییر اعمال و فایل با IDs های جدید ذخیره شود.

Copy-paste.png

انتقال فایل هماهنگ سازی شده
در این مرحله باید فایل Save ای که هماهنگ سازی شده است را به مسیر مشخص خود در USB Flash منتقل کنید، سه راه برای این کار وجود دارد

راه اول: در همان وضعیت پنچره Save هماهنگ شده برروی گزینه ی Save to Device کلیک نمایید، اگر USB Flash هنوز به سیستم وصل است، برنامه اسم کد مانند پروفایل شما را پیدا کرده، اگر برروی آن دبل کلیک کنید، فایل در همان مسیر USB Flash ذخیره می شود.

save-device.png

اگر در هنگام Load شدن پروفایل ها، بیش از یک پروفایل معرفی شد، به این معنی است که Save های دیگری نیز در USB Flash شما قرار دارد که به پروفایل دیگری مربوط میباشد. در نهایت به Profile ID فایل Save بازی توجه کنید و همان پروفایل را برای مسیر ذخیره در USB Flash انتخاب کنید.

راه دوم و سوم فایل Save هماهنگ شده که در هارد کامپیوتر ذخیره شده است را می توان در مسیر Save بازی Drag و یا با کمک راست کلید از Insert File استفاده کرد.

Root.png

اکنون
اکنون این بخش تمام شده است و میتوانید USB Flash را به کنسول متصل کرده و از Save در همان USB Flash به نام پروفایل خود استفاده نمایید و یا در HDD کنسول منتقل نمایید.

برنامه های Save Editor
بعد از عرضه بازی های مهم معمولاً برنامه نویسان، Editor های ساده ای برای تغییرات برروی Save بازی طراحی می کنند که هر کدام ویژگی های مخصوص خود را دارد.
فایل زیر یکی از بهترین Save Editor های بازی Red Dead می باشد که می توانید با آن تغییرات جالبی را برروی Save بازی خود اعمال کنید.

RDE.png

عمل کرد این گونه برنامه ها بسیار ساده است و شما با باز کردن فایل Save بازی می توانید موارد مورد نظر خود را فعال کرده و فایل را ذخیره و مجدداً به حافظه ی USB Flash بازگردانید و از آن در کنسول استفاده کنید.

P.S
برای فعال کردن گزینه Unlock All in-Game Cheats نیاز به فایل RDR2OPTIONS.SAV می باشد، در Storage Devies کنسول محل نصب بازی، این فایل به نام Game Options می باشد، آن را نیز در USB Flash کپی کرده، تا بعداً بتوانید از این گزینه نیز برای تنظیمات Save خود استفاده کنید.

P.SS
یک نسخه از فایل Save بازی که برروی Complete 100% قرار دارد.

P.SSS
ورژن جدید برنامه Modio 2.42 یک Save Editor نیز برای بازی Red Dead دارد که می توانید از منوی برنامه بخش Game Mod Tools به آن دسترسی پیدا کنید.

P.SSSS
حتی الامکان موارد امنیتی را در XBOX LIVE رعایت کنید.

موفق باشید

حق نگهدار
 
آخرین ویرایش:

^_GHOST_^

کاربر سایت
Jun 8, 2010
280
نام
علی
اولین و شاید تنها صحنه خفن بازی در ماموریت دومی که برای Reyes می رید رخ میده!! صداهاش هم بده حواست شدیدا جمع باشه. من که توسط خانواده Spot شدم اما سریع ردش کردم از وقاحتش کم شد! :D

ها منظور از صدا فحش هست ؟ اون و خشونت هم جلوی خانواده هم مشکل نداره بازم فقط همونا ! ما که خدا رو شکر تا حالا Spot نشدیم :D چون خانواده زیاد علاقه نداره بیاد تو اتاق ما بازیمون رو ببینه ! :أ
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
ببینم شما چه وری بازی می کنید؟به خدا همین لباس اول بازی تنشه....بعد می گن ما که باگ ندیدیم...خوب دقت نمی کنید دیگه...
راست گفتی ها دقت نکرده بودم .ما رو بگو یه عمر تو نخ این لباسه بودیم:cheesygri
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر